Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag



    #1 hsz • tartalom
    #2 hsz • id örökség
    #3 hsz • engine&tech
    quake.com • website
    jelentkezés • zárt béta
    steamcommunity.com

    AMI BIZTOS
    » aréna fps
    » klasszikus formulák
    » megszokott fegyverek
    » pc fejlesztés fókuszban
    » megjelenés 2017 (beta)
    » 120Hz natívan támogatva
    » választható extra képességű hősök

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag



    #1 hsz • tartalom
    #2 hsz • id örökség
    #3 hsz • engine&tech
    quake.com • website
    jelentkezés • meghívó kérés
    steamcommunity.com
    AMI BIZTOS
    » aréna fps
    » klasszikus formulák
    » megszokott fegyverek
    » pc fejlesztés fókuszban
    » 120Hz natívan támogatva
    » zárt béta nyitás 2017.04.12
    » hősönként 2 extra képesség

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag


    #1 hsz • tartalom
    #2 hsz • id örökség
    #3 hsz • engine&tech
    quake.com • website
    jelentkezés • meghívó kérés
    steamcommunity.com

    » aréna fps
    » klasszikus formulák
    » megszokott fegyverek
    » pc fejlesztés fókuszban
    » 120Hz natívan támogatva
    » zárt béta nyitás 2017.04.12
    » hősönként 2 extra képesség

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    válasz olbaidhun #10756 üzenetére


    #1 hsz • tartalom
    #2 hsz • id örökség
    #3 hsz • engine&tech
    quake.com • website
    jelentkezés • meghívó kérés
    steamcommunity.com


    » aréna fps
    » klasszikus formulák
    » megszokott fegyverek
    » pc fejlesztés fókuszban
    » 120Hz natívan támogatva
    » zárt béta nyitás 2017.04.12
    » hősönként 2 extra képesség

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • orientcx

    őstag

    .

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • vacs

    veterán

    Microsoft Windows [Version 10.0.14393]
    (c) 2016 Microsoft Corporation. Minden jog fenntartva.

    C:\Users\vacs>adb device
    Android Debug Bridge version 1.0.32
    Revision eac51f2bb6a8-android

    -a - directs adb to listen on all interfaces for a connection
    -d - directs command to the only connected USB device
    returns an error if more than one USB device is present.
    -e - directs command to the only running emulator.
    returns an error if more than one emulator is running.
    -s <specific device> - directs command to the device or emulator with the given
    serial number or qualifier. Overrides ANDROID_SERIAL
    environment variable.
    -p <product name or path> - simple product name like 'sooner', or
    a relative/absolute path to a product
    out directory like 'out/target/product/sooner'.
    If -p is not specified, the ANDROID_PRODUCT_OUT
    environment variable is used, which must
    be an absolute path.
    -H - Name of adb server host (default: localhost)
    -P - Port of adb server (default: 5037)
    devices [-l] - list all connected devices
    ('-l' will also list device qualifiers)
    connect <host>[:<port>] - connect to a device via TCP/IP
    Port 5555 is used by default if no port number is specified.
    disconnect [<host>[:<port>]] - disconnect from a TCP/IP device.
    Port 5555 is used by default if no port number is specified.
    Using this command with no additional arguments
    will disconnect from all connected TCP/IP devices.

    device commands:
    adb push [-p] <local> <remote>
    - copy file/dir to device
    ('-p' to display the transfer progress)
    adb pull [-p] [-a] <remote> [<local>]
    - copy file/dir from device
    ('-p' to display the transfer progress)
    ('-a' means copy timestamp and mode)
    adb sync [ <directory> ] - copy host->device only if changed
    (-l means list but don't copy)
    (see 'adb help all')
    adb shell - run remote shell interactively
    adb shell <command> - run remote shell command
    adb emu <command> - run emulator console command
    adb logcat [ <filter-spec> ] - View device log
    adb forward --list - list all forward socket connections.
    the format is a list of lines with the following format:
    <serial> " " <local> " " <remote> "\n"
    adb forward <local> <remote> - forward socket connections
    forward specs are one of:
    tcp:<port>
    localabstract:<unix domain socket name>
    localreserved:<unix domain socket name>
    localfilesystem:<unix domain socket name>
    dev:<character device name>
    jdwp:<process pid> (remote only)
    adb forward --no-rebind <local> <remote>
    - same as 'adb forward <local> <remote>' but fails
    if <local> is already forwarded
    adb forward --remove <local> - remove a specific forward socket connection
    adb forward --remove-all - remove all forward socket connections
    adb reverse --list - list all reverse socket connections from device
    adb reverse <remote> <local> - reverse socket connections
    reverse specs are one of:
    tcp:<port>
    localabstract:<unix domain socket name>
    localreserved:<unix domain socket name>
    localfilesystem:<unix domain socket name>
    adb reverse --norebind <remote> <local>
    - same as 'adb reverse <remote> <local>' but fails
    if <remote> is already reversed.
    adb reverse --remove <remote>
    - remove a specific reversed socket connection
    adb reverse --remove-all - remove all reversed socket connections from device
    adb jdwp - list PIDs of processes hosting a JDWP transport
    adb install [-lrtsdg] <file>
    - push this package file to the device and install it
    (-l: forward lock application)
    (-r: replace existing application)
    (-t: allow test packages)
    (-s: install application on sdcard)
    (-d: allow version code downgrade)
    (-g: grant all runtime permissions)
    adb install-multiple [-lrtsdpg] <file...>
    - push this package file to the device and install it
    (-l: forward lock application)
    (-r: replace existing application)
    (-t: allow test packages)
    (-s: install application on sdcard)
    (-d: allow version code downgrade)
    (-p: partial application install)
    (-g: grant all runtime permissions)
    adb uninstall [-k] <package> - remove this app package from the device
    ('-k' means keep the data and cache directories)
    adb bugreport - return all information from the device
    that should be included in a bug report.

    adb backup [-f <file>] [-apk|-noapk] [-obb|-noobb] [-shared|-noshared] [-all] [-system|-nosystem] [<packages...>]
    - write an archive of the device's data to <file>.
    If no -f option is supplied then the data is written
    to "backup.ab" in the current directory.
    (-apk|-noapk enable/disable backup of the .apks themselves
    in the archive; the default is noapk.)
    (-obb|-noobb enable/disable backup of any installed apk expansion
    (aka .obb) files associated with each application; the default
    is noobb.)
    (-shared|-noshared enable/disable backup of the device's
    shared storage / SD card contents; the default is noshared.)
    (-all means to back up all installed applications)
    (-system|-nosystem toggles whether -all automatically includes
    system applications; the default is to include system apps)
    (<packages...> is the list of applications to be backed up. If
    the -all or -shared flags are passed, then the package
    list is optional. Applications explicitly given on the
    command line will be included even if -nosystem would
    ordinarily cause them to be omitted.)

    adb restore <file> - restore device contents from the <file> backup archive

    adb disable-verity - disable dm-verity checking on USERDEBUG builds
    adb enable-verity - re-enable dm-verity checking on USERDEBUG builds
    adb keygen <file> - generate adb public/private key. The private key is stored in <file>,
    and the public key is stored in <file>.pub. Any existing files
    are overwritten.
    adb help - show this help message
    adb version - show version num

    scripting:
    adb wait-for-device - block until device is online
    adb start-server - ensure that there is a server running
    adb kill-server - kill the server if it is running
    adb get-state - prints: offline | bootloader | device
    adb get-serialno - prints: <serial-number>
    adb get-devpath - prints: <device-path>
    adb remount - remounts the /system, /vendor (if present) and /oem (if present) partitions on the device read-write
    adb reboot [bootloader|recovery]
    - reboots the device, optionally into the bootloader or recovery program.
    adb reboot sideload - reboots the device into the sideload mode in recovery program (adb root required).
    adb reboot sideload-auto-reboot
    - reboots into the sideload mode, then reboots automatically after the sideload regardless of the result.
    adb reboot-bootloader - reboots the device into the bootloader
    adb root - restarts the adbd daemon with root permissions
    adb unroot - restarts the adbd daemon without root permissions
    adb usb - restarts the adbd daemon listening on USB
    adb tcpip <port> - restarts the adbd daemon listening on TCP on the specified port
    networking:
    adb ppp <tty> [parameters] - Run PPP over USB.
    Note: you should not automatically start a PPP connection.
    <tty> refers to the tty for PPP stream. Eg. dev:/dev/omap_csmi_tty1
    [parameters] - Eg. defaultroute debug dump local notty usepeerdns

    adb sync notes: adb sync [ <directory> ]
    <localdir> can be interpreted in several ways:

    - If <directory> is not specified, /system, /vendor (if present), /oem (if present) and /data partitions will be updated.

    - If it is "system", "vendor", "oem" or "data", only the corresponding partition
    is updated.

    environmental variables:
    ADB_TRACE - Print debug information. A comma separated list of the following values
    1 or all, adb, sockets, packets, rwx, usb, sync, sysdeps, transport, jdwp
    ANDROID_SERIAL - The serial number to connect to. -s takes priority over this if given.
    ANDROID_LOG_TAGS - When used with the logcat option, only these debug tags are printed.

    C:\Users\vacs>

    [ Szerkesztve ]

    (^)(>.<)(^)

  • olbaidhun

    őstag

    ✦ definíció
    Portable, azaz hordozhatóvá tett alkalmazásnak nevezzük azt a programot, amit nem kell telepíteni (ellentétben az installált szoftverekkel). Jellemzően egy indító .EXE (Executable program vagy Launcher) fájlból és egyéb minimális kiegészítő fájlokból, mappákból áll.

    ✦ kritérium
    • gépfüggetlen alkalmazhatóság
    • jó tömörítési ráta, kis helyigény
    • indítása egyetlen fájl futtatásával történik
    • erőforrás igénye, optimalizáltsága megegyezik az eredetivel
    • független tárhelyen, egyedileg választott (al) mappában tárolható
    • előre beállított mappában tárolja a futtatási és beállításokat jegyző fájlokat
    • XP / 7 / 8 / 10 / x64 vagy x86 / vagy ezekkel együttesen (!) kompatibilis változat
    • a hordozható szoftver megfelel a gyári alkalmazással szemben támasztott követelményeknek (hasonlóan működik, sebesség, bővíthető, stb).

    ✦ rövidítés
    Hordozható OS • angolul: Portable Operation System, rövidítve: POS
    Hordozható alkalmazás • angolul: Portable Application: PAP
    Hordozható alkalmazásleírás • angolul: Portable Application Description: PAD
    az Association of Shareware Professionals által tervezett, géppel olvasható dokumentumformátum.

    ✦ nyilatkozat
    A leírásában szereplő alkalmazások az ingyenes (free) vagy kipróbálható (trial) változatról számolnak be. Kipróbálásuk törvényes (legális) keretek között végrehajtható. Nem sért semmiféle Copyright előírást (beleértve mind a technikai és jogi védelmet is).

    A leírásokkal készíthető programok és bármely a készítéshez igénybe vett alkalmazás törvényes keretek között (a tutorial anyagon bemutatva) kipróbálható. Bárki aki szeretne új ismeretanyagra szert tenni, az a programok letöltése után, legális formában tegye!

    Mindenki saját felelőssége alapján fordítson figyelmet arra, hogy olyan programmal próbálkozzon (a bemutatottokon és azon kívül is), melyek jogállása a szabad vagy nyílt forráskódú (FLOSS)
    programok feltételeinek megfelel!

    Aki ezek után bármely említett program teljes funkcióit kívánja használni, szerezze be a szükséges licensz előírásokban (EULA) rögzített hozzáféréseket a meghatározott kipróbálási időszak letelte után (vásárlás, teljes verzióra való frissítési regisztráció vagy aktiválási folyamat által), bizosítva a számítógépes programalkotások jogi védelmét.

    ✦ előnyei
    ➪ hordozhatóságában mutatkozik meg első sorban.
    ➪ megalkotása a pendrive (USB) eszközökhöz kötődik
    ➪ bárhova is megyünk, mindig kéznél lehet.
    ➪ előbbi eszközök kialakítása miatt lényegesen kisebb a program méret.
    ➪ nem igényel telepítést (Installer vagy Setup) és fix elérési útvonalat.
    ➪ windows újratelepítése után első bootoláskor alkalmazható.
    ➪ minden indítás után azonos feltételekkel használható.
    ➪ ideális esetben nem használja a közös DLL-eket, nem ír sehová a HDD
    ➪ nem tárol beállítást a Registy-ben (regisztrációs adatbázis).
    ➪ nem hagy árulkodó nyomot a használt gépen
    ➪ nem változtat az eredeti beállításokon
    ➪ gyorsabb, funkcionálisabb és biztonságosabb működést eredményez

    Nem használja a gazdaszámítógép Registry beállításait, ezért olyan gépeken is
    futtatni lehet, ahol a felhasználó nem rendelkezik Admin jogokkal.

    ✦ kényelmi megoldás
    ✔ webböngésző: beállításaival ( jelszavak, kedvencek és pluginok )
    ✔ személyes beállítások: naptár, e-mail kliens ( címjegyzék, jelszavak, pluginok )
    ✔ irodai programok; biztonsági rendszerek (PC, net, klinesek, adattárolók, fájlkezelő, stb)

    ✦ hátrány
    • program bizonyos funkcióját néhány esetben nem lehet „hordozhatóvá” alakítani, ilyen esetben a funkció nem működik (pl.: beépülő pluginok, template, regisztrált pro jelszavak).
    • alapértelmezett alkalmazások megadása manuálisan történik a vezérlőpultban

    Ha ezek a funkciók nem lényegesek, akkor könnyen megszokható a használata.

    ✦ tartalomjegyzék
    hamarosan » CÍMLAPOS ÍRÁS
    #1 hsz » téma összefoglaló
    #2 hsz » 2017 portable operációs rendszerek
    #2 hsz » bootable pendrive / live disc tutorial
    #2 hsz » kompatibilitás / tapasztalatok
    #3 hsz » Portable APPS
    #3 hsz » további windows kliensek
    #3 hsz » ajánlott programok
    #3 hsz » how-to create portable app
    #3 hsz » faq

    forrás // köszönet
    portableapps.comliberkey.comcameyo.comNirLauncherPStartTurboStudio
    portable programok titkai | Pál Gábor

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    Várható megjelenés: 2017
    [ Launcher ] időtúllépés esetén a beta-hoz.

    Jelenleg béta fázisban van a játék, messze menő következtetést még nem lehet levonni a balansz és végleges finomhangolásokkal kapcsolatban.

    Ami már biztosan benne van:
    • monumentális helyszínek
    • aréna FPS, brutális versenyek
    • klasszikus formulákra épülő reboot
    • deathmatch • TDM • lesz duel (1 vs 1)
    • marad a megszokott irányítás és fegyverek
    • megerősítve: nem lesz konzol / hardveres limitáció
    • ismét a mozgáson és térkép kontrollon van a hangsúly
    • speciális képességű (2db / fő) "hős" karakterekkel

    trailer

    www.bit.ly/quakech01 • reveal gameplay e3 • 2016.06.14.
    www.bit.ly/quakech02 • world premiere e3 • 2016.06.14.
    www.bit.ly/quakech03 • returns • 2016.07.25.
    www.bit.ly/quakech04 • champions & eSports • 2016.08.01.
    www.bit.ly/quakech05 • debut gameplay • 2016.08.04.
    www.bit.ly/quakech06 • beta announcement • 2017.03.07.
    www.bit.ly/quakech07 • Nyx Champion • 2017.03.08.
    www.bit.ly/quakech09 • blood covenant arena • 2017.03.09.
    www.bit.ly/quakech10 • scalebearer champion • 2017.03.16.
    www.bit.ly/quakech12 • burial chamber arena • 2017.03.22.
    www.bit.ly/quakech13 • anarki champion • 2017.03.30.
    www.bit.ly/quakech14 • raw gameplay • 2017.04.04.
    www.bit.ly/quakech15 • slash champion • 2017.04.05.
    www.bit.ly/quakech08 • cloutch champion • 2017.04.12.

    PURE SPEED

    Hangzatos ígéretekkel van tele szúrva az összes videó, és már van üzleti moddel is néhány kiemelve:

    • eSport színvonal
    • pc fejlesztés van fókuszban
    • könnyű csatlakozás és barátlista
    • talán később megjelenhet konzolra is
    • képfrissítés 120Hz = nem lesz fps limit !
    • ingyen játszható lesz 1 hőssel ( free to play )
    • megvehető egyben az aktuális időpontban elérhető összes hős
    • gyűjtött pontokért, vagy igazi pénzért bérelhető/megvehető az elérhető tartalom
    • fegyver és egyéb skinek is vásárolhatóak pontokért

    Lehetetlennel próbálkoznak! Megőrizni a játék eredeti szellemiségét, alkalmazkodva a modern éra követelményeihez. Ha a történet első fele sikerülne, sínen volnánk.

    seeyou

    QuakeCon konferencia - Tim Willits (kreatív igazgató id) beszámolójában a következők hangzanak el:

    - "hagyományoktól eltérően nem az id Tech5 motorjával dolgozik a QChampions. Hibrid technológiát kap, mely az id Tech5 és saber5 tech ötvözetéből épült."

    - "amit legelőször meg akartunk tenni a játék régi valójának megragadása, az igazi Quake érzés. Ezt az fílinget, a mozgást kell beépítenünk az id tech enginbe, míg a renderelést és néhány más csomagot a saber tech biztosít."

    - "nem akarunk konzol limitekbe ütközni, vannak rajongók, akiknek fontos a 120 kép/mp, így a pc fejlesztés a legfontosabb, minden rajongót szeretnék megtalálni"

    - "Úgy éreztük, hogy a tapasztalt csapataink így dolgozhatnak leghatékonyabban össze".

    A gyakorlatban számos jellemző a doom4-ben tapasztaltakból nem öröklődik: a Mod támogatás hiányozni fog az első kiadásból, ezen kívül nem kap támogatást a
    • virtuális valóság,
    • Vulkán APi,
    • Snap Maps

    A QChampions játékmechanizmus alapja a qlive, így egyértelműen a nagy elődök eSports versenystílusára épül. Talán későbbiekben mod támogatás mégis elérhető lesz patch formájában..

    veterán gondolat

    www.bit.ly/quakec13 • veterán vélemény • felirat kapcsolható!

    + természetesen a klasszikus fegyverek jelen vannak
    + régi skill felfedezhető (rocket jump, bunny hopp, strafe jump, circle jump)
    + nyilván lesz quad damage és klasszikus item is
    + ismert, régi arcok: Ranger, Visor, Anarki
    + és lesznek újak: Nyx, Scalebearer
    - a parádés, színes, csillogó helyszínek erősen hajaznak az UT bétára
    - egyelőre az ingame képeken még nem látható a kontrasztosabb q1 hangulat
    - tesznek hozzá új special abilityt (Overwatch mintájára hősőnként eltér)
    - nehéz dolog és rengeteg idő a helyes egyensúly kidolgozása

    wallpappersingamefan art

    webpage

    quake.comsteamcommunity.comdiscord.ggdiscord.gg - hungary

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • Dévacsen

    senior tag

    -

    [ Szerkesztve ]

    ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

  • Dévacsen

    senior tag

    -

    [ Szerkesztve ]

    ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ

  • olbaidhun

    őstag

    ✦ Portable APPS

    Több típusra oszthatóak a hordozható programok:

    Virtuális alkalmazás, amikor egyetlen EXE fájlból áll az app. Mminden beállítást, összetevőt ebbe a fájlba ír és olvas a programunk. Indítása során nem használja a windows beállításait, saját dll és rendszerfájlokkal van ellátva.

    Portable (Folder) alkalmazásról beszélünk, amikor a fájlok és beállítások külön mappában, több alkönyvtárral működik. Az operációs rendszer olyan részeit használja, ami az indításhoz szükséges. A főprogram bezárást követően a beállítások saját mappába kerülnek, így "hordozható" lesz.

    Önkicsomagoló EXE alkalmazás. Ideiglenes könyvtárt használ, általában a windows szokásos TEMP könyvtárát. Használat után, bezáráskor, automatikusan törli a kibontott fájlokat. A beállítások programbezárás
    után törlődnek.

    ✦ ajánlott programok

    A felhasználható programok mennyisége és azok sokszínűsége miatt gyűjtő oldalakat ajánlok:

    portableapps.com/appsportableappz.blogspot.huportablefreeware.com

    ✦ keretrendszer // kliens

    Néhány alkalmazás esetén érdemes a következőkkel próbálkozni

    • Total Commander: Beállítások ➪ „Eszköztár módosítása”
    Cameyo • LiberKey • NirLauncher • PStart • Turbo Studio Portable •
    • Freeware Collection • ASuite ThumbApps • PortableLinuxApps.org • SyMenu • PenDriveApps • Lupo PenSuite • Evalaze

    Nagyobb gyűjteménynél ajánlott keretrendszer:

    PortableApps.com 14.4.1 // Teljesség igénye nélkül tulajdonságai:
    - segítségével egy alkalmazás gyűjtő menüt hozhatunk létre, amely
    - beépített alkalmazás letöltő kategória / név / frissítés alapján
    - feladat kezelő szerint kevés erőforrást igényel ( base app )
    - könnyedén, személyes igényeink alapján testre szabható
    - automatikus frissítés a portableApps.com tartalmából
    - a tálca jobb sarkában, a system trayben foglal helyet
    - kompatibilis windows Xp / 7 / 8 / 10 / x86 / x64
    - tekinthető alternatívaként, 2. startmenünek
    - csoportba, kategóriába rendezés elérhető
    - beépíthető font, runtime, wallpapper
    - keresési funkcióval rendelkezik
    - automatikus indítást támogatja
    - témázható, több stílusú skin
    - keresés funkció

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    ✦ portable OS
    Linuxnál bevett szokás, hogy a telepíthető verzió mellett, elérhető a live disc, "próbaképp" futtatható operációs rendszere. Ez a változat képes lemez vagy pendrive-ról bootolni. Tovább gondolva egy hasonló tulajdonságú windows és a #2 hsz-ben leírt alkalmazásokkal programjaink és azok legfőbb beállításai is "mozgathatóak" lesznek. Köszönhetően a fejlett operációs rendszerek (lást pl w10) driver adatbázisának, minimálisra csökkenthető a szükséges driverek telepítése első indításkor.

    ✦ definíció
    Portable, azaz hordozhatóvá tett OS-nek nevezzük azt a rendszer, amit nem kell telepíteni (ellentétben az installált változatokkal). Jellemzően egy indító bootolásra felkészített (rendszerindító fájlok és megfelelő fájlrendszer) meghajtórólól indul. Ez lehet pendrive, hdd, optikai lemez is. Indító fájlokból és egyéb minimális kiegészítő fájlokból, mappákból áll.

    ✦ összegezve az előnyök
    + operációs rendszer indítható egy egyedileg felkészített külső pendrive-ról vagy DVD -ről
    + hely igénye minimális a hagyományosan használatba vett rendszerekhez képest
    + portable alkalmazásokkal irodai vagy más munkakörnyezet is mozdítható
    + linux és windows esetén rendelkezésre állnak az elterjedtebb driverek
    + plug & play megoldással könnyen induló tesztkörnyezet készíthető
    + USB3 elterjedésével már elérhető az elfogadható sávszélesség
    + SSD tárolók elérhetőbb áron vannak, mely gyorsít a betöltésen
    + erőforrás igény személyre szabható (optimalizálható)

    ✦ hátrányok
    - felkészültséget igényel a bootolható rendszer létrehozása (vagy leírást)
    - régebbi windows esetén problémát okozhat a driver és eszköz ütközés
    - szűk keresztmetszet lehet a tárhely és csatlakozó sávszélessége

    ✦ önálló OS lista
    • linux boot lemezek: ubuntu, xubuntu, kubuntu, puppy
    • windows módosított változatok: hiren boot disk (winXP), win8.1, w10

    ✦ kompatibilitás // tapasztalatok
    • Linux forkok évek óta használható módszert tesznek az asztalra, ez önmagáért beszél.
    • Windows kezdeményezés lényegesen kevesebb van. Az említett hiren cd első sorban szerviz megoldást takar.

    ✦ how-to // faq // gyakran ismételt kérdések

    Ezeket a programokat nem kell telepíteni?
    - Első indításnál, pl a portableapps kliensnél, vagy applikációknál előfordulhat telepítő. Azonban ez nem egyezik meg a szokásos

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • Corleone33

    aktív tag

    from urllib.request import urlopen
    from link_finder import LinkFinder
    from general import*

    class Spider:

    project_name = ''
    base_url = ''
    domain_name = ''
    queue_file = ''
    crawled_file = ''
    queue = set()
    crawled = set()

    def __init__(self, project_name, base_url, domain_name):
    Spider.project_name = project_name
    Spider.base_url = base_url
    Spider.domain_name = domain_name
    Spider.queue_file = Spider.project_name + '/queue.txt'
    Spider.crawled_file = Spider.project_name + '/crawled.txt'
    self.boot()
    self.crawl_page('First spider', Spider.base_url)

    # Creates directory and files for project on first run and starts the spider
    @staticmethod
    def boot(self):
    create_project_dir(Spider.project_name)
    create_data_files(Spider.project_name, Spider.base_url)
    Spider.queue = file_to_set(Spider.queue_file)
    Spider.crawled = file_to_set(Spider.crawled_file)

    # Updates user display, fills queue and updates files
    @staticmethod
    def crawl_page(thread_name, page_url):
    if page_url not in Spider.crawled:
    print(thread_name + ' now crawling ' + page_url)
    print('Queue ' + str(len(Spider.queue)) + ' | Crawled ' + str(len(Spider.crawled)))
    Spider.add_links_to_queue(Spider.gather_links(page_url))
    Spider.queue.remove(page_url)
    Spider.crawled.add(page_url)
    Spider.update_files()

    # Converts raw response data into readable information and checks for proper html formatting
    @staticmethod
    def gather_links(page_url):
    html_string = ''
    try:
    response = urlopen(page_url)
    if 'text/html' in response.getheader('Content-Type'):
    html_bytes = response.read()
    html_string = html_bytes.decode("utf-8")
    finder = LinkFinder(Spider.base_url, page_url)
    finder.feed(html_string)
    except Exception as e:
    print(str(e))
    return set()
    return finder.page_links()

    # Saves queue data to project files
    @staticmethod
    def add_links_to_queue(links):
    for url in links:
    if (url in Spider.queue) or (url in Spider.crawled):
    continue
    if Spider.domain_name != get_domain_name(url):
    continue
    Spider.queue.add(url)

    @staticmethod
    def update_files():
    set_to_file(Spider.queue, Spider.queue_file)
    set_to_file(Spider.crawled, Spider.crawled_file)

    [ Szerkesztve ]

    Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!

  • Kernel

    nagyúr

    ...hogy kell megnevelni hogy ne ugasson?

    Fazékkal. Egy fazék hideg víz az arcába, ahányszor rákezdi. A kutya nem hülye, hamar összekapcsolódik a tudatában, hogy ugatás --> kapok a pofámba. Később már csak meglátja, hogy jön a fazék, azonnal elhallgat. Hamarosan pedig belátja, hogy sokkal jobb a nyugodt élet, nem kell idegeskedni, feleslegesen ugatni. Ez persze csak "vízallergiás" kutyáknál működik.

    Nem is jutalomfalatokkal, amitől még jobban fog ugatni, mert dicséretnek veszi.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

  • myckey

    veterán

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

  • trebrona

    nagyúr

    [..

    [ Szerkesztve ]

    ------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------

  • brd

    nagyúr

    A fehér törpékből (WHITE DWARF) és a neutroncsillagokból (NEUTRON STAR) lehetőség van ún. túltölteni a FSD modult, ezzel a következő hiperűrugrás erejéig a NEUTRON STAR-tól négyszeresére, a WHITE DWARF-tól másfélszeresére növekszik a FSD max. hatótávja, mindezt úgy, hogy nem igényel több üzemanyagot a hiperűrugrás.
    A kivitelezése úgy történik, hogy SC-ben be kell repülni a csillagból induló csóvába és ott kell tartózkodni addig, ameddig ki nem írja a fedélzeti számítógép, hogy FRAME SHIFT DRIVE SUPERCHARGED.
    Azonban óvatosan kell eljárni a művelet közben, mert ha a hajó a csóvában kerül a normál űrbe, a fedélzeti számítógép véletlenszerű modul és hajótest meghibásodásokat fog jelezni, mágneses és elektromos zavarra hivatkozva. Ez ugyan nem feltétlenül jelenti a hajó megsemmisülését, de a felszereltségétől (pl. modulok sérülékenysége, Power Plant kapacitása) és a méretétől (a nagyobb méretű hajó kevésbé van veszélyben) függően előfordulhat, hogy már SC-be sem tud többé ugrani a hajó. Ezért a következőkre kell figyelni:

    - nem szabad kilépni SC-ből a csóvában tartózkodva (kellemetlen esemény, ha pont a túltöltés közben megszakad a serverrel a kapcsolat, mert a visszacsatlakozáskor a normál űrben fog tartózkodni a hajó - ilyenkor meg lehet keresni a Frontier supportot, segíteni fognak);
    - nem szabad közel repülni a csillaghoz, mert kiesik SC-ből a hajó és a véletlenszerű modulmeghibásodások mellé az erős túlmelegedés is megjelenik, mint zavaró faktor - érdemes ilyenkor a FSD használatához nem szükséges modulokat lekapcsolni gyorsan, segíthet;
    - minden túltöltés rongálja a FSD-t, tehát érdemes egy ún. AMFU modult is a hajóra szerelni, ha 10-15 túltöltésnél többet tervezünk javítási lehetőség nélkül (a FSD javítással ne SC-ben próbálkozzunk ;) ), mert mint minden modul, a FSD is 80%-os állapot alatt véletlenszerűen meghibásodást jelezhet;
    - a csóvában tartózkodva a hajó forgolódni fog magától, ezt korrigálni kell (lassabb fordulási képességű hajóknál ez problémásabb lesz, jobban kell figyelni), mert a fenti pontok miatt nem javasolt a művelet közben a csillag felé haladni, így eleve érdemes úgy belépni a csóvába, hogy a csillag minél inkább a hajó háta mögött legyen. Erre hívja fel a figyelmet a következő útmutató:

    Lehetőség van ún. kettős túltöltött ugrásra is. Ennek az egyszerű módja, hogy a hagyományos módon túl kell tölteni a FSD-t, majd be kell célozni az ugrási célt, de úgy, hogy a cél és a hajó között legyen a csóva, ügyelve arra, hogy még ne legyen a csóvában a hajó. El kell indítani a hiperűrugrást, de a gázkart olyan tartományban kell tartani, hogy még ne tudjon megtörténni. Majd a csóvát lassan meg kell közelíteni, ügyelve arra, hogy a hiperűrugrás még ne tudjon megindulni. Amit beért a hajó a csóvába, fel kell tolni a maximumra a gázkart, így elindul az ugrás és ezzel egyidőben megtörténik az újabb FSD SUPERCHARGE. Így még a cél rendszerben is van lehetőség egy újabb túltöltött ugrásra. Az érthetőség kedvéért készítettem egy video-t ez utóbbi technikáról.

    [ Szerkesztve ]

    The only real valuable thing is intuition.

  • Zola007

    veterán

     

    [ Szerkesztve ]

    Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

  • Šolaire

    veterán

    DARK SOULS 3


    Megjelenés :
    Platformok:
    Tudnivalók:
    Fontosabb játékmechanikai változások

    [ Szerkesztve ]

    “Praise The Sun” \[T]/

  • Keeperv85

    nagyúr

    Az alábbi témák kitárgyalása kerülendő, mert nem ide tartozik!
    Kérdésed a megfelelő topikba tedd fel:
    "melyik alkalmazás, ami"
    "milyen tokot vegyek"
    "piros hátlap hol kapható"
    "Melyik okostelefont vegyem?"

    [ Szerkesztve ]

  • Šolaire

    veterán


    -Alapjáték megjelenése: 2016/04/12
    -Platformok: Playstation 4,Xbox One,Windows PC

    -Két DLC jelent meg:
    1 Ashes of Ariandel 2016.10. 24.
    2The Ringed City 2017.03. 28.
    Megjelent egy mindent tartalmazó kiadás The Fires Fades Edition néven 2017.04.20

    -Fontosabb tudnivalók: Ez egy dark fantasy akció rpg ahol az interakció és a szerepjátékokra jellemző párbeszéd a háttérbe szorul. A történetet nekünk kell kibogozni a tárgyleírásokból és a néhány npc által adott információkból. Induláskor 10 kaszt közül választhatunk,karakterünket teljesen személyre szabhatjuk.

    -Fontos szerepet kap a karakterfejlesztés amit az ellenfelek megöléséből szerzett souls(lelkek) segítségével tudunk megtenni. Ha meghalunk akkor elveszítjük mindet viszont ha út közben nem halunk meg akkor újra felvehetjük az elveszített pontjainkat.

    -Harcrendszer stamina alapú,tehát a járáson kívül mindenhez kell ami harc közben izgalmas hiszen ha például fent tartjuk a pajzsunkat akkor sokkal lassabban töltődik ha leengedjük akkor sokkal gyorsabban viszont akkor védtelenek vagyunk. Ez csak 1 példa a rengeteg variációból a lényeg,hogy harc közben gazdálkodnunk kell vele.

    -Megjelent az FP amit az Ashen Estus Flask segítségével tölthetünk újra ezt hívhatjuk mannának. Varázslásra valamint a fegyverek speciális támadásainak előhívására használhatjuk.

    -Életerőt pedig továbbra is az Estus Flask segÍtségéval tölthetjük újra.(Ashen Estus Flask,Estus Flask a tábortüzeknél is újra feltöltődnek.)

    -Mentési pontként továbbra is a tábortüzek szolgálnak.

    -Pár szó a történetről:
    Élőholtként ébredünk egy Cemetery of Ash nevű helyszinen Lothric királyságában. Nagyon rövid mondhatni tutorial után el is jutunk egy bosshoz akit legyőzve eljutunk a játék központi helyszinére Firelink Shrine-ba.
    Felépítésre hasonló mint a nagy előd a Demon's Souls nexusa.
    Legyőzendő főellenfelek trónjai uralják a helyet. Itt tudunk karaktert fejleszteni vásárolni és ahogy haladunk előre a történetben úgy telik meg árusokkal a hely.
    Most is a világvége után járunk teljes a pusztulás és a kilátástalanság,tökéletes a dark fantasy hangulat.

    -Multi:Játékos 2 formában létezhet:ember és élőholt. Élőholt formában is tudunk jelet lerakni és bemehetünk másokhoz segíteni viszon mi csak ember formában hívhatunk be segítséget.Ha behívnak minket és sikerül megölni a pályavégi bosst akkor visszanyehetjük emberségünket. Így kapcsolódik egybe a multiplayer játék.
    Valamint ember nevű tárgy segítségével is visszafordíthatjuk az élőholt formánkat.

    Multi szerves része a covenantok melyből 9-et találhatunk meg a játék során. Segítő covenantok mellett vannak támadó szövetségek is. A játék még izgalmasabb lesz hiszen ha ember formában vagyunk akkor bármikor betörhetnek hozzánk.
    Viszont mi is garázdálkodhatunk mások világában. Ez az egyedi multis élmény is hozzájárul a játék egyedi hangulatához de természetesen offline is végigjátszható.

    [ Szerkesztve ]

    “Praise The Sun” \[T]/

  • Šolaire

    veterán

    - Alapjáték megjelenése: 2016/04/12
    - Platformok: Playstation 4,Xbox One,Windows PC
    - Két DLC jelent meg:
    1 Ashes of Ariandel 2016.10. 24.
    2 The Ringed City 2017.03. 28.
    Megjelent egy mindent tartalmazó kiadás The Fires Fades Edition néven 2017.04.20

    - Fontosabb tudnivalók : Ez egy dark fantasy akció rpg ahol az interakció és a szerepjátékokra jellemző párbeszéd a háttérbe szorul. A történetet nekünk kell kibogozni a tárgyleírásokból és a néhány npc által adott információkból. Induláskor 10 kaszt közül választhatunk,karakterünket teljesen személyre szabhatjuk.

    - Fontos szerepet kap a karakterfejlesztés amit az ellenfelek megöléséből szerzett souls(lelkek) segítségével tudunk megtenni. Ha meghalunk akkor elveszítjük mindet viszont ha út közben nem halunk meg akkor újra felvehetjük az elveszített pontjainkat.

    - Harcrendszer stamina alapú,tehát a járáson kívül mindenhez kell ami harc közben izgalmas hiszen ha például fent tartjuk a pajzsunkat akkor sokkal lassabban töltődik ha leengedjük akkor sokkal gyorsabban viszont akkor védtelenek vagyunk. Ez csak 1 példa a rengeteg variációból a lényeg,hogy harc közben gazdálkodnunk kell vele.

    - Megjelent az FP amit az Ashen Estus Flask segítségével tölthetünk újra ezt hívhatjuk mannának. Varázslásra valamint a fegyverek speciális támadásainak előhívására használhatjuk.

    - Életerőt pedig továbbra is az Estus Flask segÍtségéval tölthetjük újra.(Ashen Estus Flask,Estus Flask a tábortüzeknél is újra feltöltődnek.)
    -Mentési pontként továbbra is a tábortüzek szolgálnak.

    - Pár szó a történetről :
    Élőholtként ébredünk egy Cemetery of Ash nevű helyszinen Lothric királyságában. Nagyon rövid mondhatni tutorial után el is jutunk egy bosshoz akit legyőzve eljutunk a játék központi helyszinére Firelink Shrine-ba.
    Felépítésre hasonló mint a nagy előd a Demon's Souls nexusa.
    Legyőzendő főellenfelek trónjai uralják a helyet. Itt tudunk karaktert fejleszteni vásárolni és ahogy haladunk előre a történetben úgy telik meg árusokkal a hely.
    Most is a világvége után járunk teljes a pusztulás és a kilátástalanság,tökéletes a dark fantasy hangulat.

    - Multi:Játékos 2 formában létezhet:ember és élőholt. Élőholt formában is tudunk jelet lerakni és bemehetünk másokhoz segíteni viszon mi csak ember formában hívhatunk be segítséget.Ha behívnak minket és sikerül megölni a pályavégi bosst akkor visszanyehetjük emberségünket. Így kapcsolódik egybe a multiplayer játék.

    Van egy ember nevű tárgy (parázs) aminek segítségével is visszafordíthatjuk az élőholt formánkat.

    Multi szerves része a covenantok melyből 9-et találhatunk meg a játék során. Segítő covenantok mellett vannak támadó szövetségek is. A játék még izgalmasabb lesz hiszen ha ember formában vagyunk akkor bármikor betörhetnek hozzánk.
    Viszont mi is garázdálkodhatunk mások világában. Ez az egyedi multis élmény is hozzájárul a játék egyedi hangulatához de természetesen offline is végigjátszható.

    [ Szerkesztve ]

    “Praise The Sun” \[T]/

  • Šolaire

    veterán

    - Alapjáték megjelenése: 2016/04/12
    - Platformok: Playstation 4,Xbox One,Windows PC
    - Két DLC jelent meg:

    1 Ashes of Ariandel 2016.10. 24.
    2 The Ringed City 2017.03. 28.

    - Megjelent egy mindent tartalmazó kiadás The Fires Fades Edition néven 2017.04.20

    - Fontosabb tudnivalók : Ez egy dark fantasy akció rpg ahol az interakció és a szerepjátékokra jellemző párbeszéd a háttérbe szorul. A történetet nekünk kell kibogozni a tárgyleírásokból és a néhány npc által adott információkból. Induláskor 10 kaszt közül választhatunk,karakterünket teljesen személyre szabhatjuk.

    - Fontos szerepet kap a karakterfejlesztés amit az ellenfelek megöléséből szerzett souls(lelkek) segítségével tudunk megtenni. Ha meghalunk akkor elveszítjük mindet viszont ha út közben nem halunk meg akkor újra felvehetjük az elveszített pontjainkat.

    - A harcrendszer stamina alapú,tehát a járáson kívül mindenhez kell ami harc közben izgalmas hiszen ha például fent tartjuk a pajzsunkat akkor sokkal lassabban töltődik ha leengedjük akkor sokkal gyorsabban, viszont akkor védtelenek vagyunk. Ez csak 1 példa a rengeteg variációból a lényeg,hogy harc közben gazdálkodnunk kell vele.

    - Megjelent az FP amit az Ashen Estus Flask segítségével tölthetünk újra ezt hívhatjuk mannának. Varázslásra valamint a fegyverek speciális támadásainak előhívására használhatjuk.

    - Életerőt pedig továbbra is az Estus Flask segÍtségéval tölthetjük újra.(Ashen Estus Flask,Estus Flask a tábortüzeknél is újra feltöltődnek.)

    - Mentési pontként továbbra is a tábortüzek szolgálnak.

    - Pár szó a történetről :

    Élőholtként ébredünk egy Cemetery of Ash nevű helyszinen Lothric királyságában. Nagyon rövid mondhatni tutorial után el is jutunk egy bosshoz akit legyőzve eljutunk a játék központi helyszinére Firelink Shrine-ba.
    Felépítésre hasonló mint a nagy előd a Demon's Souls nexusa.
    Legyőzendő főellenfelek trónjai uralják a helyet. Itt tudunk karaktert fejleszteni vásárolni és ahogy haladunk előre a történetben úgy telik meg árusokkal a hely.
    Most is a világvége után járunk teljes a pusztulás és a kilátástalanság,tökéletes a dark fantasy hangulat.

    - Multi:Játékos 2 formában létezhet:ember és élőholt. Élőholt formában is tudunk jelet lerakni és bemehetünk másokhoz segíteni viszon mi csak ember formában hívhatunk be segítséget.Ha behívnak minket és sikerül megölni a pályavégi bosst akkor visszanyehetjük emberségünket. Így kapcsolódik egybe a multiplayer játék.
    Van egy ember nevű tárgy (parázs) aminek segítségével is visszafordíthatjuk az élőholt formánkat.
    Multi szerves része a covenantok melyből 9-et találhatunk meg a játék során. Segítő covenantok mellett vannak támadó szövetségek is. A játék még izgalmasabb lesz hiszen ha ember formában vagyunk akkor bármikor betörhetnek hozzánk.
    Viszont mi is garázdálkodhatunk mások világában. Ez az egyedi multis élmény is hozzájárul a játék egyedi hangulatához de természetesen offline is végigjátszható.

    [ Szerkesztve ]

    “Praise The Sun” \[T]/

  • emiki6

    veterán

    [ Szerkesztve ]

    Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"

  • Šolaire

    veterán

    Dark Souls 3

    - Fontosabb tudnivalók : Ez egy dark fantasy akció rpg ahol az interakció és a szerepjátékokra jellemző párbeszéd a háttérbe szorul. A történetet nekünk kell kibogozni a tárgyleírásokból és a néhány npc által adott információkból. Induláskor 10 kaszt közül választhatunk,karakterünket teljesen személyre szabhatjuk.

    - Alapjáték megjelenése: 2016/04/12
    - Platformok: Playstation 4,Xbox One,Windows PC
    - Két DLC jelent meg:
    1 Ashes of Ariandel 2016.10. 24.
    2 The Ringed City 2017.03. 28.
    - Megjelent egy mindent tartalmazó kiadás The Fires Fades Edition néven 2017.04.20

    - Fontos szerepet kap a karakter fejlesztés amit az ellenfelek megöléséből szerzett souls(lelkek) segítségével tudunk megtenni. Ha meghalunk akkor elveszítjük mindet viszont ha út közben nem halunk meg akkor újra felvehetjük az elveszített pontjainkat.

    - A harcrendszer stamina alapú,tehát a járáson kívül mindenhez kell ami harc közben izgalmas hiszen ha például fent tartjuk a pajzsunkat akkor sokkal lassabban töltődik ha leengedjük akkor sokkal gyorsabban, viszont akkor védtelenek vagyunk. Ez csak 1 példa a rengeteg variációból a lényeg,hogy harc közben gazdálkodnunk kell vele.

    - Megjelentaz FP amit az Ashen Estus Flask segítségével tölthetünk újra ezt hívhatjuk mannának. Varázslásra valamint a fegyverek speciális támadásainak előhívására használhatjuk.

    - Életerőt pedig továbbra is az Estus Flask segÍtségéval tölthetjük újra.(Ashen Estus Flask,Estus Flask a tábortüzeknél is újra feltöltődnek.)

    - Mentési pontként továbbra is a tábortüzek szolgálnak.

    - Pár szó a történetről :

    Élőholtként ébredünk egy Cemetery of Ash nevű helyszinen Lothric királyságában. Nagyon rövid mondhatni tutorial után el is jutunk egy bosshoz akit legyőzve eljutunk a játék központi helyszinére Firelink Shrine-ba.
    Felépítésre hasonló mint a nagy előd a Demon's Souls nexusa.
    Legyőzendő főellenfelek trónjai uralják a helyet. Itt tudunk karaktert fejleszteni vásárolni és ahogy haladunk előre a történetben úgy telik meg árusokkal a hely.
    Most is a világvége után járunk teljes a pusztulás és a kilátástalanság,tökéletes a dark fantasy hangulat.

    - Multi:Játékos 2 formában létezhet:ember és élőholt. Élőholt formában is tudunk jelet lerakni és bemehetünk másokhoz segíteni viszon mi csak ember formában hívhatunk be segítséget.Ha behívnak minket és sikerül megölni a pályavégi bosst akkor visszanyehetjük emberségünket. Így kapcsolódik egybe a multiplayer játék.
    Van egy ember nevű tárgy (parázs) aminek segítségével is visszafordíthatjuk az élőholt formánkat.

    - Covenantok,szövetségek: multi szerves részét képezik melyből 9-et találhatunk meg a játék során. Segítő covenantok mellett vannak támadó szövetségek is. A játék még izgalmasabb lesz hiszen ha ember formában vagyunk akkor bármikor betörhetnek hozzánk.
    Viszont mi is garázdálkodhatunk mások világában. Ez az egyedi multis élmény is hozzájárul a játék egyedi hangulatához de természetesen offline is végigjátszható.

    [ Szerkesztve ]

    “Praise The Sun” \[T]/

Új hozzászólás Aktív témák