Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • M@trixfan

    addikt

    válasz janos666 #2362 üzenetére

    A 100 ms nagyon magas, emlékszem modemes időkben volt ilyen. Bőven más nagygyágrend mint a monitorok késleltetése. Ráadásul az egész netkód késése és csak a te szemszögedből nézve. AWP-t gyakorlatilag esélytelen volt használni, de mégis örültünk, hogy egyáltalán játszhattunk online :)

    Ökölszabályként lehet csupán összegezni az összes késleltetést. Teljes rendszert tekintve jönnek elő a csoportfutási tényezők attól függőn, hogy mikor, hol, milyen és milyen kapcsolatú késleltetések kerülnek a rendszerbe. Az időbeli párhuzamosságok fedhetik egymást. Abban igazad van, hogy a lánc végén lévő megjelenítő késése hozzáadódik az egészhez. Viszont itt már eleve egy jó nagy input laggal endelkező vezérlésre jön rá, ezért már nem számít annyira. Arányaiban a megjelenítő késleltetése kisebb a konzoléhoz képest, mint egy PC játéké. Bocsánat a hosszú offért, ennyibe tudtam csak kifejteni :)

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

Új hozzászólás Aktív témák