- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- GoPro Topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple notebookok
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
Aktív témák
-
DM-Fan
nagyúr
válasz kételkedem #21303 üzenetére
"Mivel te kaptál visszaigazolást e-mailben, ahol szintén az alacsonyabb ár volt feltüntetve, így talán van esélyed reklamálni."
Ezzel csak az a probléma, hogy az az e-mail egy automatikusan generált visszaigazoló üzenet, amibe természetszerűleg automatikusan a vásárlói felületen elírt ár kerül beemelésre. Ráadásul ezt követően tájékoztatták, hogy elírás történt a honlapon, tehát véleményem szerint sem igen lehet semmit tenni az ügyben: vagy megveszi a valós árán, vagy eláll a vásárlástól.
A szerződés ugyanis nem a megrendelés leadásával, hanem a személyes átvétel lehetőségéről/leszállítás időpontjáról való értesítés bolt általi kiküldésével jön létre.
Tehát ha a bolt és a bevásárlókosár példájával akarnám szemléltetni, akkor azt mondanám, hogy ez az az állapot, amikor látod kitéve az árut a hentespultban alacsony áron, ott állsz előtte a kosárral, de még nincs a kosaradban. Majd szólsz a hentesnek, hogy - mivel ilyen olcsó - abból kérsz, mire ő közli, hogy ja bocs, de elírták az árat.
Hiába adtad le tehát a rendelést a neten és kaptál arról visszaigazolást, mert az csak arról szól, hogy vették az igényedet. A kosaradba akkor kerül ténylegesen, amikor megírják neked, hogy ok, átveheted vagy hogy útnak indították futárral. A pénztár meg még csak ez után jön. Mivel itt a kosárba kerülés előtt korrigálták az árat (szólt a hentes, hogy sántít az ár), ezért szerintem nem lehet mit tenni. Ha már a "kosaradban" lenne, az más tészta, akkor már megköttetett a kvázi-szerződés és ekkor ugye a boltban is tudsz a pénztárnál arra hivatkozni, hogy annyiért volt kiírva, annyiért kéred. Ilyenkor elvileg nincs is apelláta, de itt sajnos szerintem nem erről van szó, hiába írja a webshop felülete, hogy a "kosarad tartalma", mert ez csak egy virtuális kosár és valójában akkor kerül bele a termék, amikor lesz nekik raktáron és azt a konkrét darabot neked teszik félre/indítják útnak és erről értesítenek is. A megrendelést fogadó e-mail nem azonos ezzel.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fűnyíró topik
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Xbox tulajok OFF topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen