- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pyton
aktív tag
Üdv az Opeleseknek!
E hónapban elérkezett az idő, (vagy inkább naivan: összejött a pénz...) hogy autót vegyek magamnak. Nem kérdés, hogy Opelt, a rajongás már régen kialakult. E-Kadettre esett a választásom, a keretösszeg nem enged feljebb és összességében is jókat olvastam róla. Nettó 200k-t szánok rá (tehát átiratás, új kötelező, stb. nélkül). Nemigen értek az autókhoz mélységben, - pl. hang alapján való állapotfelmérés, ilyesmik - ezért úgy gondoltam, hogy első körben Titeket kérdezlek meg, hogy nincs-e eladó E-Kadettje nektek, vagy közeli ismerősnek, havernak, aki nem a laikust, elsőbálozót átb*szó fajta. Tudom, a használt autó mindig nagyobb lutri, de talán így csökkentem a szívás esélyét. Vagy nem
Elsősorban benzines, lépcsőshátú érdekelne.
[ Szerkesztve ]
-
-
Pyton
aktív tag
Örömmel jelentem, hogy csütörtök óta én is Opel tulajdonos vagyok. Az áldozat egy 91-es E Kadett, ebben a hónapban lesz nagykorú. Csak apróbb hibák vannak rajta, korának megfelelő állapotú (vagy talán kicsit jobb...) tűrhető rohadási szinttel, 195000 km-rel. Elöl 60 paci tanyázik.
(gyors, mobilos képek az esti órákban, majd készítek jobbakat is)
Az alapjárat elég furi, amíg hideg a motor szeret ingadozni (ez gondolom "normális"), de az igazán fura az, hogy miután mentem vele valamennyit, van amikor jóval magasabb az alapjárat, majd a következő megállásnál megint normális. Ha leállítom, és újraindítom a motort, akkor megint normális lesz az alapjárat. Ez mitől lehet? Motor: C14NZ.
-
Pyton
aktív tag
Most, hogy már vezetem egy ideje a Kadettot, kezdenek kijönni apró (hehe, naivitás?) hibák.
1.: a fűtés mindig megy, ha akarom, ha nem Most, nyáron különösen kellemes Hiába húzom a kék szektor felé az equalizert, nem áll le. Remélem csak az összekötő bizbaz akadt ki, vagy hasonló.
2.: egyik nap a távolsági fényszóró csinált hasonlót, ha be volt kapcsolva a világítás, mindig az égett, kivéve balraindexkor . Következő indításnál már nem csinálta, gondolom kontakthiba lehet.
3.: a már említett motorprobléma. Hidegen hihetetlenül kelletlen, ha engedném, szerintem le is fulladna alapjáraton (üresben), kuplungoláskor eléggé felpörög. Rángat is, bár azt nem túl gyakran, viszont egyszer melegen is rángatni kezdett kigyorsításkor.
4.: vizes úton, esőben csúszik a kuplung, az elindulás elég érdekes olyankor. Ékszíjcsúszásszerű hangot ad, de nem hinném, hogy az ékszíj lenne, mert visszaváltáskor, amikor motorfék van, egy rövid nyikkanás jön elölről. Vizet kapna valahol? Vagy ez normális?
(nem csapkodni a fejeket, az autókhoz nem értek mélységben, remélem ez az állapot meg fog szűnni egyre inkább )
Végül egy kérdés:
Miből lehet megállapítani, hogy olaj(ak)at kéne cserélni? (előző tulaj nem mondta mikor volt)
Egyébként jó az autó, egyre jobban megszeretem.