- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
hát igen, az opel márkakereskedők általában jófejek eladáskor, mert tudják hogy majd jól lehúznak szervizeléskor...
3 éve édesapám először almera-t akart venni. 6 hétig hitegették, hogy jön, az országban van, most itt, most ott, ezt intézik meg azt, megvolt az alvázszáma is a kezdetektől, erre 6 hét után bejelentették hogy most gyártják és még mittomén mennyit időt mondtak rá. magyarul a fos kis kereskedés lefoglalta a sorban jövő autót, de valami nagyobb rátette a mancsát... erre apám mondta, hogy ok, kivárja mire ideér a másik, de valami 6 számjegyű ajándékot szeretne mellette látni, mondjuk egy téli gumi garnitúrát kompletten... erre nem voltak hajlandóak, úgyhogy visszakövetelte a foglalót, átment az érdi diferhez, és 5 nap múlva elhozta az új G-t, és ezalatt még vonóhorgot is tettek rá...
de most átalakították a műszaki rendjét, a vizsgabázisok nagyrésze kihullott, nem tudja tartani a lépést, a maradék meg belefullad a melóba... miért van az, hogy ami az eu-ban működik, az itt a sötét balkánon nem?----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
helkis
addikt
újazmég nekem egy 98'-as G van, de ez is teszi a dolgát, éves szinten olajcsere, szűrőkcseréje, ill egy tavaszi toroktisztítás, és megy hibátlanul a következőig (igaz ha 3-és 6 fok van akkor előjön a múltkor levideózott szösszenet - elvileg AGR-t kellene pucolnom, de az enyémen sajna a hűtött verzió van, és még nem volt energiám nekilátni, valszeg idén már nem is lesz! )
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
kovy79
őstag
Nem is tudom, szerintem én voltam a "komolyabban" sérült.
A másik vezetőnek szemmel láthatóan semmi baja nem lett (ahhoz képest, h ő volt a hibás, oda sem jött hozzám), a feleségének (vagy mittom én, h ki volt) azt hiszem szegycsont törése lett. Nekem részleges keresztszalag szakadásom lett, meg az üvegtől "full" sebes mindkét felkarom (de este már otthon aludtam ). Szóval nem tudom, ki sérült komolyabban.
A következő kocsi kb 2-3 hónapig az ikertesója volt (-1 a rendszámból), utána a cég lecserélte a parkot Fordokra. Nekem konkrétan Fusion lett.[ Szerkesztve ]
''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
_seth_
veterán
Nekem nem volvo hanem BMW E39 530i M-Optik full extra lenne a csúcs
Ellenben ennyiért ennél nem sok jobb autó van szerintem
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
VW ebben az árkategóriában csak Polo és III-as golf valamint Vento van, a vento még tetszett is régen de ha ennyiért van ilyen szép vectra nem veszek ventot
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Ez így tetszik is annyit módosítanék, hogy hangszóró kb 13-16 centis kerek kell mert a 4 ajtóban lesz Nem akarom kivágni a kalaptartót a hangszóró miatt pedig van egy pár nagyon komoly JBL hangszóróm [link] de ezeket is inkább eladom...
Egyébként az erősítő is tetszik és a mélyláda is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Ez lesz ha minden jól megy az összeállítás:
Fejegység: Sony Xplod MEX-BT3600U 50e
Hangszórók: Sony Xplod XS-F1335 5e
Erősítő: Sony Xplod XM-SD14X (32e)
Mélyláda: Sony Xplod XS-L120B5S 30eA fej ebből már meg is van, és van egy olyan érzésem látva, hogy mekkora hely volt az ajtókban hangszóróknak, hogy kb 13 centis megy bele, ellenben legalább mind a 4 ajtóba jut belőle
Ez így összesen ami még kell: 2x5e+32e+30e azaz 72e+kábelezés+beszerelés úgy lesz 80e de biztos jól fog szólni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Áh nem... a hátuljáról még a H matricás kereskedéses logót is leveszem... semmi matrica, felirat... ebből pöpec verda lesz
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Sötétítve van már most is + színezett üveg... azt még nem én követtem el rajta Suzukikat így is veri az összeset hozzá sem kell nyúlni Autó és suzuki között nagy különbség van (Nem a levegőbe beszélek, vasárnap voltam suzuki kereskedésben, mindbe beleültem, megtapiztam de vicc az egész... dodgem )
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Ott még azért nem tartanak ugyanakkor a GM valószínűleg ha nagyon rosszul állna anyagilag a veszteségesebb ágakat adná el vagy szüntetné meg... pénzügyi adataim pedig nincsenek de szerintem ettől nem kell tartani
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Anyagi oldal nem lenne ott ha a cikkeiben sem lenne benne de ott van mindig, ez is úgy kezdődött, hogy a családnak már júniusig nem lesz egy fillérje sem és stb olvasd el az elejétől vagy az eddigi szerelős vagy bármilyen cikkeit. Szép dolog amit csinál de akkor döntse már el, hogy ő most csóró vagy nem... Nekem mind1 csak ott jön ez elő, hogy a mercibe sem képes normális alkatrészeket venni adott esetben pl boltból vagy akár csak ismerősön keresztül hozatni szintén boltból és erre épül a szerelős cikkeinek a nagy része, hogy elmegy a haverjához és mindenféle összvér megoldást bepróbálak mert egy új az nincs vagy drága (olyan nincs, hogy nincs mert ott az ebay... onnan is rendel gyakran) és amikor elolvasod a 100. bianchi, yamaha, merci, panda stb cikket és mind arról szól, hogy a lényeg annyi kb, hogy járjon a verda jön ez a ponton a sarkkörről azért normál autó áron és még el is kell menni érte... csak ennyi az ellentmondás... egy jó váltó a mercibe luxus meg drága abba amivel a családját szállítja de egy öreg ponton belefér...
Most a ponton fenekét lezúzták... szóval jön majd a szerelős poszt is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#TOTTI
őstag
ha te mondod.. amúgy ezt honnan tudod ennyire pontosan..? Mert én úgy tudom, hogy 2007-ben lett a rajzból koncepció.. X6 esetében.. De tudod mit hagyjuk.. Csak egy észretévetl volt..
Nem azt mondom, hogy a BMW ötletet merített az Opel rajzaiból csak azt hogy hasonlít az egyik képen egy bizonyos perspektívából..
-
Calogero
addikt
1.4.-es motor H Astra-ba nem való, (mondom én hogy nekem is ilyen van) kb olyan mint az 1.2-es G Astra
1300 kghoz nem való 90Le
Ha haladni akasz akkor pörgetni kell és akkor oda a jó fogyasztás
Ha megint autót kéne vennem az is H Astra lenne de minumum 1.6 (115Le) motorral, vagy 1.7 D -
Calogero
addikt
1 év még hosszú idő.... van időtok átgondolni
Én csak a tapasztalatomat írtam le 1.4 H Astrával kapcsolatban.
Ha nem taposod neki akkor elég jó kis fogyasztást kilehet belőle hozni, de ha nyomod neki megjön az étvágya (autópálya 130-as tempó, 7,5-8 liter)
Igazából 80-90 a megfelelő tempó. Kamion mögött 80-al tempómattal 6 liter alatt is elvan.Nagyom nehezen melegszik be a motor, a rövid városi távolságokat sem szereti.
Az utolsó tankolásomnál látható az eredmény is.[link]Ehhez hasonló fogyasztási adatok a 1,6-ból is kihozható és azé a 115Le valami több mint a 90 paci. (Caravanhoz meg pláne)
-
őstag
Köszi
Azt nehogy hagyj, az ilyen autó ma már nagyon ritka. Orrba szájba tekergetik az órákat, senkiben se lehet megbízni, csak az ilyen emberben aki első tulaj volt és ismerted. A múltkor vittük vezérműszíj cserére, már nem a km miatt, hanem mert elöregedett a szíj, a biztonság kedvéért kicseréltettük, és ott állt bent a szervízben a taxis 3 milliós Mercije 500k-s problémával, még ő is megjegyezte, hogy ezek a nagy dolgok egy ennyi idős ilyen állapotú autó, nem a mai fosok.
Persze, az ára nem titok, nagyon jóban voltunk vele és a fiával is, 500k volt baráti áron[ Szerkesztve ]
-
Henk
veterán
Ha darabszámra vetíted le a G-vel több gond van mint az F-el. Mondjuk Opel-nél kényelem meg biztonság kérdésben nem nagyon tudnék különbséget tenni. G Astrán sem tartom túl kényelmesnek, ha azt nézzük, hogy szervo, klíma meg légzsák van F-ben is. A G jobban néz ki, bár ez meg relatív. Viszont nagyon sok olajfogyasztás, hidrotőke problémával találkoztam náluk. Meg diagnosztikalámpa felgyulladással amit aztán nem tudnak orvosolni. Egyik ismerősöm a mai napig küzd vele nem tudták neki megcsinálni még a márkaszervízben sem, de kismillió helyre elvitte már. Időnként kigyullad a motordiagnosztika lámpa és elmegy az alapjárat. Aztán rájöttünk, hogy azzal lehet rajt javítani ha a a folytószelep környékét kitakarítjuk mert mindig elkormolódik/kokszolódik és így pár hónapig jó. Végülis mióta megvette szív vele folyamatosan de ebből nem akarok általánosítani.
-
csaresz002
aktív tag
ismerősöm 6300km-rel vett egy 1500ös kocka ladát egy öreg néni-é volt,csak a boltig ment el néha néha,meg vissza,új szaga nem volt,viszont teljesen korrekt az autó,mindene rendbe van,nem is rohad(garázsban tartott) nem rég adott rajta tovább. asszem 40ezer km-rel.
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
_seth_
veterán
Hát.... sok autó közül nekem a B1 vectra formája tetszik nagyon a saját kis módosításaimmal amik elég diszkrétek de fiatalítanak az autón vagy 8 évet (mások ennyivel nézik fiatalabbnak átlagban ) de ha tehetném 730D bmw-vel járnék.... de a kocka autók nem tetszenek, az új astra is tetszik mert szép íves formái vannak de pl a H astra nekem horror amilyen szögletes pl a lámpája vagy az insignia is nagyon tetszett de minél többet látok annál kevésbé tetszik bár az OPC igen De pl a G astra is szebb szerintem mint a H. Pl bmw-ből sem tetszik az előző kockásabb széria a legújabb ismét lágy vonalvezetést kapott és mégis sportos Pl a C vectra sem az a kifejezetten számomra tetszetős autó az eleje miatt ami olyan mint a H vectráé.... kockás lámpa, kockás vonalak egyszerűen nem tetszik ez van De nem akadnék fent ezen vennék új astrát és nem bánnám, hogy új van de pl a belseje anak tetszik de az előző generációs opeleké nagyon modern de túl szögletes nekem és csúnya és minden csupa műanyag és rossz az érintése... nekem Másnak persze lehet egyik véleményem sem helyes de hát ez van
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Ivan15
senior tag
olyat vegyel inkabb, ha nincs garazs amin van tetöablak nyaron nagyra ki lehet majd nyitni -ad bizonyos kabrioerzest is ha nyitva van az oldalablakokkal együtt...
-meg soha nem lattam olyat aki telen reggel havat kapart volna kabrio vaszontetöröl, valoszinüleg mert legalabb este- mindegyik garazsban van- telen egyebkent pedig marha hideg lehet benne -
Jim Tonic
nagyúr
-
TasiA
senior tag
Üdv!
"Persze lehet nem lesz ilyen, csak inkább járok F astrával, de spécibbel, mint egy sima G-vel(ami apukámnak egyébként van, és tökjó is de azért mégis)."
....és ezek után mutogatod itt azt a telefonfülkére hasonlító ipari hulladékot? Én 5 forintot nem adnék érte! 700-ért azért lehet normális autót is kapni, amiben nem halsz meg, ha elcsapsz egy kövérebb galambot!
-
TasiA
senior tag
Nem kell régi autót venni, sem nagy fogyasztásút. A régi Vectrára meg pláne nem akarlak rábeszélni (bár nekem az van), mert abból normálisat nem nagyon kapsz, inkább széthajtott, lelakott, rozsdakupacot valami jóképű roma keze alól "óccsójé főnök". Rengeteg idős autóban van 2 légzsák (nekem is pl). B Vectrából az 1.6-os amúgy nem eszik sokat. NA de hagyjuk is. Ha minden áron Suzuki, akkor az új Swift, vagy Ignis (bár szerintem az se komolyabb mint a Wagon R/Agila, de laglább néz ki valahogy. Azért attól a 2/4 légzsáktól ne érezd magad biztonságban, mert attól még beépül a kasztni a testedbe, csak légzsákkal együtt. HA meg Opel, F-ből komolyat kapsz, de G-ből se roszatt 700 körül.
Használt autón csak beütöd, hogy 600-700 ezerig, meg az extrákat és kidob egy csomó féle autót, bírsz szemezgetni, házha megtetszik valami!
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Én ilyenről még nem is hallottam, hogy 100-150K között beszarik a vezérlő. Az 1.7 DTI-nek szokott a szívósor mögötti kis "dobozga" behalni, de magamnak ingyen megcsinálom, ha nem égett szénné, bontóban meg max 80-100-ezer, csere ha más javítja, 40-50 ezer, de ez dízel. Benzinesnek baja nem szokott lenni.
NA ezt találtam neked [link] Ez öreg, "sokat" eszik, biztos kell majd rá költeni is, de menő, meg feltűnő és van 2 légzsák is
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
Valahol igazad van, de az Agila annyira kicsi autó, hogy nincsen semmi gyűrődési zónája.
Én mászkáltam egy évet egy Wagon R+-szal, ideiglenesen ezt kaptam céges autónak. Első autópályázásom után vettem rá Liana felniket, arra 165 helyett 185-ös gumikat. Így már úton lehetett tartani, nem akart az első oldalszélnél az árokban kikötni.
Egyszerűen borzalom. És ez még 15x keményebb, mint egy régi swift.
Városba tök jó. Inkább ez, mint Smart.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Ignis. Az sem egy nagy vaszisztdasz, de elmegy. Én inkább vennék autót, legyen inkább öregebb, de ne szarjak benne. Majdnem meghaltam egy Clioban, aminek négycsillagos tesztje volt. Többet kis autót soha.
Vectra alatt én többet semmit. Astra sem érdekel. Kis autó nekem nem. Nekem megér 2-3 év plusz kort a nagyobb osztály. Inkább vettem 5 éves Vectrat, mint kisebbet, fiatalabbat. Arról nem is beszélve, hogy legalább megy is.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iOS alkalmazások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple notebookok
- Ford topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kerékpársportok
- Hegesztés topic
- További aktív témák...