- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
1.8-asban is volt GSI, nem csak 2.0-ban. Viszont az 1.8-as gyárilag nem hengerenkénti leömlős és rögtön a kipuffcsonknál van a katalizátor, ráadásul 2 lambdaszondás, ha jól tudom. Kíváncsi lennék, hogy oldották meg, hogy ne legyen hibakód? Műszaki hol probléma manapság?
a 2.0-ásnál viszont hiányolom a légzsákot, bár nem biztos, hogy kéne benne lenni, csak hamár automata övfeszítős, akkor talán.A másiknál nem látom az övfeszítőket, szal csak vaktában lövöldözgetek ilyen téren. Ja és mindkettőnek ocsmány a hátsó lámpája! Azt gyorsan rúgd le, ha megveszed![ Szerkesztve ]