- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz toon87 #32356 üzenetére
A függőség az önmagában evidens, mert nem tudsz párhuzamosan futtatni két olyan warpot, aminél az egyik warp az éppen futtatott másik warp eredményét használná, előbb meg kell várni az eredményt, aztán lefuthat.
A játékokban az INT32 nem sűrűn van használva. Nagyjából a teljes feldolgozás 10-15%-a. Ritkán talán több, de a nagy átlag ennyi. Ezért ritka az, hogy azért nem tud majd lefutni egy warp, mert éppen INT32 művelet van. A legtöbbször a függőség szól majd közbe. Főleg manapság, hogy az NVIDIA és az AMD sem csinált már évek óta függőséglimites architektúrát, tehát a shadereket sem úgy optimalizálták, hogy ezeket a szituációkat elkerüljék. Régen 2007-2008 környékén azért tipikusan optimalizáltak erre.A regiszter az maradt 64 kB / compute blokk. Az L1 nőtt 32 kB-tal, és annak a sávszélessége duplázódott meg. Viszont az LDS ugyanúgy 48 kB maradt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Diablo IV
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Starlink
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Google Chrome
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs