- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyuszito
senior tag
válasz GrotESC #6155 üzenetére
Üdvözöllek csapatunkban!
Tudtommal a Skill pontokat nem lehet később újra rakni.
A sofőrök között semmilyen kapcsolatot nem lehet létesíteni, esetleg amikor vannak ilyen 3 napos 5 napos 1 hetes ajándék "kölcsönzős" autók akkor tudod kiválasztani, hogy melyik sofőrhöz szeretnéd aktiválni, illetve amikor valami olyan packot vásárols, esetleg SpeedBoostot akkor ki tudod választani úgyszint, hogy hová aktiválja.
Szintezési technika van több is. Ez lényegében egy autóverseny-es játék, tehát többnyire arról szól, hogy versenyzel mindíg az egyre újabb pályákon. A tapasztalat és a pénzjutalmak szint függőek (ergó minél nagyobb vagy annál többet kapsz de persze a szintlépéshez szükséges tapasztalat pont is növekszik, de nem arányosan @ minnél nagyobb vagy annál több játékidőt igényel a szintlépés). Valamint van még az úgynevezett Team Escape, ahol is csapatba verődve kell teljesítenetek egy pályát egy meghatározott időn belül. Ez általában több tapasztalatot és több pénzt ad, de van egy nagy hátránya...mégpedig az, hogy nem ismere meg a pályákat, nem ismered meg az autódat, (kanyarsebesség, gyorsulás, és társai).
Mindezek tudatában nincs más hátra, minthogy eldöntsd, melyik fajta fejlődés számodra az izgalmasabb.Nem az számít, hogy mit mond, hanem hogy Ki mondja!
-
tutuhawer
őstag
válasz GrotESC #6155 üzenetére
Szevasz, hétfőn este dolgzom, remélem, tudok időt szakítani az angol nyelvű kézikönyv lefordításának folytatására. Amint kész, mindenki megtudja. Addig is angol nyelven, de képekkel a hivatalos oldalon elérhető, és játékban a számbillentyűzet + gombja hozza be a súgót. A szintlépésnél olyannyira ésszel kell rakosgatni, hogy akár várhatsz is vele, nem kel azonnal rátenni a sofőrpontot. Lehet NEXT-re is klikkelni és később amikor gondolod, elhasználod. De mindig feljön majd az emlékeztető, hogy van egy pontod...
itt a konkurens fórum bannerjében marha sok link van, nagyon sok hasznos információval:
[link]
külön kiemelem a sofőrpontok magyar jelentését:
[link]szerk: igen, route 55-ös idő, és ide tartozik, hogy a murcielagóval sokkal stabilabban lehetne ilyen időket menni. Csak zöld alkatrészekkel úgy tapad, ahogy kell, kiválóan kezelhető nekem
[ Szerkesztve ]
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
vakond5
őstag
válasz GrotESC #9461 üzenetére
Igazából fogalmam nincs hogy miért/hogyan kapják az újak a T3-as gépeket, csak azt tudom hogy kapják. Azért nem tudom mert a Beta óta nekem egyetlen account-om van. Azóta már van ez az ingyen T3-as autó, lv3-on kapnak 600 Boost-ot....
@muratomi1: Nem, szerintem mindenki kap. De ki tudja?
[ Szerkesztve ]
"It's not about having what you want, it's wanting what you've got."
-
-
-
Brumi˘
addikt
válasz GrotESC #10599 üzenetére
Én inkább a te-ket favorizálom azok közül is high stakes és underground. Szerintem semmivel se nehezebb egy versenyre kihegyezett kocsival mint egy te-ssel, csak ismerni kell a pályát. Pl mx5-öm közepes tuningal versenyre pakolt skillekkel simán viszem őket no poweruppal, vagy a gt3-al. Persze a "rombolo" mustang boss-al kényelmesebb.
-
Crowent
tag
válasz GrotESC #11918 üzenetére
Sziasztok!
Úgy gondoltam visszatérek a játékhoz. Aki régebb óta játszik a játékkal az tudja volt 1 kis profil törlési problémám... Láttam kijött pár autó, éppen ezért megkérdem hogy jelenleg melyik autót érdemes megvenni? Koenigsegg hogy áll a ranglétrán? Láttam kijött az új Lamborghini Reventón, az hogy megy? Adjatok tippet plz, hamarosan lesz boostom is.
Need for Speed World Nickname: NORBI5528
-
Bekő Tóni
tag
-
tutuhawer
őstag
válasz GrotESC #12546 üzenetére
kaptam is a fülest, hogy sokkal faszább lett most a játék, lehet is hasítani a 60-ra. Én azt mondtam, hogy belépek, ha jó a javítás, és megéri, de mégis lemondom a belépést.
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
Robokutya
senior tag
válasz GrotESC #12568 üzenetére
ha esetleg belesnél a játék fő oldalára nem kellene koptatnom a billentyűimet
3 Facebokos barátmeghívás esetén megkapod az épp aktuális matrica csomit.
Ha gondolod meghívhatsz engem is mert egy hiányzik a 3 hoz.
------------
admin vs user esete Ea szempontok alapján. Lehet találgatni ki az admin és ki az user -
dragonfx
veterán
válasz GrotESC #12642 üzenetére
na felééptem, beregltem a face accommal.lécis egtsetek van egy nissna sylviám.annyit engedette ddig beszinezzem, 2 vynilt rakjak rá. van 55000 nem tudom mim olyna ksi fehér ikonos.meg van mellette az a sárga amiből 20.
gondolom autot cseérlni venni nem tudok.
Eza sárga a fizetős rész és a fehér az ingyenes pénz?ezért is lehet tuningolni venni másik autot?ja és a nitrot és a többit amit kapok csak egérrel lehet vezérelni a jobb also szélen levő kis 4 nyillal.
vagy van gomb rá?
look back gomb nincs?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
addikt
válasz GrotESC #12891 üzenetére
Igen, ezt tudom, de negyedik napja ugyanazt a területet adja be.
Ezért gondoltam, h talán már ezt is elszűkítették.
Ráadásul régen volt egy csomó versenyhelyszín, lehetett a gyémántok közt teleportálni, h ne kelljen kocsikázni olyan sokat, de msot már alig van egy-két versenyhelyszín, kénytelen vagyok odaautózni ahol a kincs van.
(Gyémántvadász Lamborghinivel szedem össze, így nem csak a zónát látom, hanem a gyémántok konkrét helyét is.)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
-
tatabike
őstag
válasz GrotESC #13335 üzenetére
Menő. Ez a kód hétvégén él még esetleg?
Már kicsit kezdem unni, hogy napok óta nem lépek ki "rendesen" a játékból, hanem megunom a "végtelen" betöltődést, és ctrl+alt+del. Olyan ideges leszek, mikor a betöltődés alatt meghallom a "cin"-t, meg elindul a zene, mert ilyenkor az tuti, hogy a pálya kis ablakát megnyitja, és be kell zárni, mikor beadja a rajtot, vagy pedig elkezdi a nagyvilágba töltögetni a semmit...
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz GrotESC #13533 üzenetére
Inkább azon dolgoznának, hogy ne fagyjon ki fél óránként, vagy éppen egy safehouse látogatás után, meg ne teljen 5-10 percekbe, mire konkrétan játszani tud az ember onnantól számolva, hogy ráklikkelek az Asztalon az NFS World ikonra. Vagy oldják meg, hogy irreálisan hosszú, vagy éppen végtelenített versenybetöltés közben is legyen lehetőség visszalépni free roamba, a játék resetelése és újraindítása nélkül...
Aki meg csetelni akar, az menjen olyan oldalra, ahol csetelni lehet, aztán kész....Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz GrotESC #13728 üzenetére
M3 GTS nekem is van, csak nemsokára lesz egy garázshely, és azért gondoltam, hogy ezek közül valamelyik. Lambót csak 3-at csipázok, a Miurát, a Countach-ot meg a Diablot, a többit nagyon utálom, szóval az kilőve. Ez a három megy csak boostért van, szóval az is kilőve...
Bentley-t kipróbáltam egyszer, az bejött, meg az Aston Martin is. Porsche 959-esről lebeszéltek, de titokban vettem egyet, hehe... Nem jó semmi komolyabb dologra, de nekem tetszik, szeretek vele menni.... És beleraktam egy zöld ultra mocit... (na, ezért biztos kapok...)[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz GrotESC #13837 üzenetére
Az Europa S tökéletes a kanyarokban. Nagy sebességgel beveszi őket pontosan kezelhető, gyorsan reagál az irányváltásokra, a Rhino-kat az utolsó utáni pillanatban is ki tudja kerülni. Gyorsulása is jó, végsebesség elmegy egynek, de nem kell tőle sokat várni, egyedüli hátránya a nagyon kis össsztömege. Ha szemből elkap egy Rhino visszaszállsz a rajtvonalra vele.
Ez volt az első Lotus és egyben brit autó, amivel mentem mióta van számítógépem, az első gépem pedig nem most volt.[ Szerkesztve ]
-
cuebler
senior tag
válasz GrotESC #13837 üzenetére
az s5 nagy ívben kerülendő, legalábbis szvsz. nehéz és összkerekes, szóval pont úgy kanyarodik, mint egy darab tégla. szívfájdalom és búcsúpuszi nélkül adtam túl rajta anno...
a mostani igc rotáció egész jó lesz. az rx8 2009 igazi könnyű és pörgős kanyarvadász, a dbs pedig állítólag nagyon jó pursuit-ra, nehéz, de kezes jós(z)ág...
amúgy az out of memory-s téma nálam soha nem jelentkezett, pedig nem is asztalin, hanem egy samu ultrán nyomom
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
UFO1
senior tag
válasz GrotESC #13837 üzenetére
Az Europa közel hasonló az Elise-hez annyi különbséggel, hogy valamelyest jobban indul, erősebb a NOS-a és gyorsabb, viszont kanyarban sodródós és nem tapad úgy mint a bélyeg–>(Elise). Persze kanyargós pályán az Elise-nek nincs nagyon ellenfele (nem értem miért nem fekszik neked), amik meg már nincsenek, mert a legtöbb class korlátos. Kivéve pl. North Road vagy Garden Boulevard esetleg Rosewood Central, ahol úgy lehet hasítani a 911-ek, Zonda-k, RTR-X-ek mellet, hogy azt hiszik délibábot láttak, hacsak nem nitrozzák szét a futamot ami meg olyan vassal kicsit ciki ugyebár.
Meg.: azért ezek nem nagyon valók TE-re, bár nem nagyon megyek ott, mert nem kihívás (inkább verseny) csak ha gyors kp. szerzés a cél.
Ja az S5 az meg dragon elég jól megy, bár az RS4 (C-ben is) szépen elkalapálja, úgy ahogy sok A kategóriást is.Más: akinek letöltési gondja van törölje ki a ProgramData\Electronic Arts\Need For Speed World\Data-ból a NFSWO_COMMUNICATION_LOG.txt fájlt (rejtett), akkor nem fogja többet letölteni csak még egyszer, nekem bevált.
[ Szerkesztve ]
-
tatabike
őstag
válasz GrotESC #13837 üzenetére
Evidens, hogy Lotus Europa. Kanyarodási szempontból szinte az összes Audi felejtős, dragra valók. Lőttem egy ilyen R8 4.2 FSI-t, hát nagyon tré, semmire nem való, csak jól néz ki.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
sunny84
senior tag
válasz GrotESC #16173 üzenetére
expoler cash számít a th ban csak ezt maxxold ki 50 % ra , lighting reflex az a ready újratöltése , pursuit cash az csak a zsaruzásban számít ( team escape és single zsaruzás ) , race cash ez pedig a versenyekben nyert lóvét emeli ( de még lehet a t. e -t is futamnak számítja de ebben nem vagyok biztos ) ..........
Üdv,
S" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Windows 11
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LEGO klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...