- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Hővezető paszták
- SONY LCD és LED TV-k
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
it A Cortana szabadalmat sértett, így a bírói döntés alapján 242 millió dollárt kell kifizessen a Microsoft.
-
Strapamobil a HMD-től
ma Kár, hogy Nokia címszó alatt már elérhető, ráadásul olcsóbban.
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
1NST1G8R
senior tag
A fejlesztok szakertelmevel termeszetesen en is tisztaban vagyok, de azert ha belegondolsz szerinted meddig fogjak jatszani ezt a gamet ha napi rendszeresseggel lesznek leallasok? Szerintem ez nekik sem erdekuk, mert csak (meg jobban) maguk allatt vagnak a fat. Szerintem ne aggodj emiatt, de ma ejjel ugyis kiderul mi lesz.
Fortune doesn't favor fools.
-
1NST1G8R
senior tag
válasz csak IGC #10451 üzenetére
Top idohoz nem eleg a nitro, palyaismeret is kell. Ha jol begyakorolsz egy palyat es beteve tudod a kanyarokat meg a shortcut-okat nem kell powerup hogy nyerj. En pl nem gyujtok mar se nitrot se juggert, mert az utobbi idoben olyan gyerul dobalt hogy inkabb ellottem mindig ami volt, nem tamaszkodom ra, inkabb nyomatom a magnetet (igen lehet magnet noob-ozni ), abbol ugyis van vagy ezer.
Nyomassal sok single playert, ott nincs feszko es nem zavar az ellenfel, szoval gyakorolni kivalo, aztan ha mar csukott szemmel is vegig tudsz menni a palyan lesz majd sikerelmeny multiban is.
Fortune doesn't favor fools.
-
NFree
addikt
A sok pálya eltünt vagy mi van?
És akkor ujra irják a listát újra vagy mi lessz ??vga
-
bozont
veterán
válasz GardaY #10435 üzenetére
Van, de a patch előtt is volt. De nem tölt végtelenségig olyankor, most jöttem rá, szerintem valamiért visszadob olyankor free roam-ba mert hallani az autó hangját ha megpróbálsz elindulni, csak valamiért bent hagyja a töltőképernyőt. Remélem javítják. Meg valamiért a patch után eléggé belassul néha a játék, szépen beesik 30fps alá, előtte nem volt ilyen és grafikai upgradet sem nagyon átok.
-
1NST1G8R
senior tag
válasz bozont #10457 üzenetére
Nalam ez ugy megy hogy en is hallom az auto hangjat load screen alatt, es baszott sokat tolt, de aztan mindig elindul a verseny, a vegen meg 0 0-t ir de felul latom hogy hozzaadja a cash-t a totalhoz, szoval valszeg a lucky draw-ot is megkapod csak gyozzed kinyomozni mit nyertel.
Patch elott is lassult be neha a jatek, szerver hiba lehet. Ujrainditas nekem nem segitett, egy ido mulva megjavult magatol. Ez is egy affele anomalia amit a nagytudasu szakemberek keptelenek voltak orvosolni 2 ev alatt...
1millio dollaros kerdes Tutunak (vagy aki tudja ): mi lesz az NFS-S-el? Megint nullazzak?
Fortune doesn't favor fools.
-
bozont
veterán
válasz 1NST1G8R #10458 üzenetére
Mondjuk nemrég kezdtem a játékot, de elég sok furcsaságot tapasztaltam. A legidegesítőbb, néha olyan mintha egy-két játékos teleportálni tudna. Most is volt olyan hogy a 2+1 kör alatt végig második helyen voltam, végig figyeltem a térképet, egy autó sem volt a közelben sem előttem, sem utánam, nem is ment el mellettem senki mert a hangját hallottam volna és mégis 3. helyezettként értem be. Néha a power upokat is jelentős késéssel reagálja le, de gondolom ez is szerver oldali probléma.
Amúgy a Mazda 3-ról mire érdemes váltani? Jelenleg így állok vele:
Amúgy tényleg módosítottak valamit az autók tulajdonságain, a patch előtt 220km/h volt az autóm vége most meg 246km/h.
-
PR0JECTNR56
addikt
A frissítés utáni állapot részben bejön, részben nem.
Ami tetszett, hogy az LP-640 ára lement 1.7 millióra (2.5 millió $ volt az eredeti ár), néhány autó IGC-ért is megvehető és az alkatrészek Tier függetlenek, továbbá a pénznyeremények is nőttek. Szintén jó ötlet a garázshelyek növelése.
Ami nem tetszett, a versenyek átvariálása, ennek szerintem nem volt értelme, az autók javítása indokolatlanul drága és néhány korábbi autó (pl. LP 560-4) nagyon magas árcédulát kapott a tudásához képest. -
-Rolika-
senior tag
Srácok ez nekem egyenlőre csalódás.
Ez a GT3 RS-em, amiben van 4 ultra és 2 pro cucc és a gyári overalnál talán 20-al ha jobb. Ez elég gáz. Ráadásként a fékem egy Pro alkatrész ami 0-0-9-es és mivel van egy olyan ultrám ami 0-0-17, gondoltam bele teszem, erre a handlingem nem változik egy fikarcnyit sem, viszont a másik 2 stat megemelkedik 1-el. Na erre varrjatok gombot. -
1NST1G8R
senior tag
En egy ideig biztos nem tuningolok, ezert kar elpazarolni a 4kulcsos cuccokat. Majd Tutu bacsi kitanulmanyozza es megmondja a frankot hogy mibe mit erdemes pakolni.
Fortune doesn't favor fools.
-
Fateys
tag
Sziasztok!
Pár hónapja nem játszottam és most újra feltelepítettem a játékot,de vmiért nem tudok belépni. Letöltötte a millió frissítést és a login ablaknál már nyomhatok a playre,de ez az üzenet fogad : SERVERERROR_FATAL_ERRORCODE_5
Valaki segítsen pls.
Vírusírtó letiltva,tűzfal kikapcsolva,de úgy se enged be.Nem kidob,hanem egyszerűen nem tudok fellépni egy pillanatra se.[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi 4X + Mi Band 2
-
tutuhawer
őstag
válasz 1NST1G8R #10458 üzenetére
hát, nyilván az nfs-s-ben lesz átalakulás, de a főnök is ki van akadva. megkért, hogy helyettesítsem, míg távol lesz kicsit, de így nem neveznék be ebbe, elég szar a helyzet, mindenki utál mindent.
A helyes tuningolás meg egyéb az már trükkös dolog, garázsoltam nagyon sokat , és tippem indulóra azért van:
megnézem az autómat, keresek hozzá hasonlóakat számokban és vezethetőségben. Rákattintok az üres bolti autókra, a bérelhetőkre, a boostos megevhetőkre, a sajátomra. A performance shopban bepróbálgatom a különböző utcai cuccokat, meg nem veszem, és figyelem az értékeket. Elég jó az értékelési rendszer, 3 db skyline-om van, érezni azt , amit a számok adnak. Szóval kb saccolni azért lehet. De egy nap se telt el, komoly tuningolásba nem érdemes belekezdeni szerintem, még ha egyértelmű is....egyéb a Mitsu EVO X kezelhetősége csökken, ha teszek be alkatrészeket, igen. kaptam fülest, hogy a subaru impreza Hatchback is pont ilyen. Trükközni kell, kombinálni, az én mitsubishim csak sárga alkatrészekkel épült fel, nincs gondom vele
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
tutuhawer
őstag
válasz feri1014 #10472 üzenetére
biztosan nem bug. Mondom, nézeegss, tájékozódj, vizsgáld a többit, próbálgass bele cuccokat és a legfontosabb tényező: el kell hinned, hogy jó irányba alakítottad annak idején a tuningot. A saját hülyeségedben kell hinned, én is ezt teszem. Sokáig teszteltem variáltam, és most ki kell mondani, hogy jól gondoltam. Jövő héten lesz elég tapasztalat is azt mondani, hogy tévedtem, addig scak nyomjad, menj, ne gondolkodj.
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
-
Lokii
aktív tag
Bocs a kérdésért de valaki tudja miért vették ki úgy fél ével ezelőtt a zsarukat az utcákrol?
Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926
-
noblem1983
senior tag
válasz feri1014 #10472 üzenetére
Pár napja vettem egy M6-ost mert számítottam rá, hogy drágul mert nagyon príma verda. Amerikon cuccok voltak benne és megtuningoltam de nálam is estek az értékek viszont nem drasztikusan. A kezelhetősége maradt ugyan olyan kiváló értékek szerint is ami miatt S-osztályba fel tudtam léptetni. Egyébként nem tudom más autónál, hogy lehet de gondolom olyan sok értéket nem buktál a tuningal és az autó alapvető kanyarodási képességeit nem fogod drasztikusan megváltoztatni akárhogy próbálkozol.
Ahogy figyelem ezeket az új versenykorlátozásokat érdemes lesz minden osztályban hagyni egy autót ha az ember úgy számol, hogy minden osztálykorlátozott versenyre be akar nézni. Szóval a tuningot is úgy kell beállítanod, hogy akár az adott osztály legmagasabb overalljára kihozni egy autót, hogy növeld az adott verseny nyerési esélyeit.
[ Szerkesztve ]
Lamborghini fan Uplay/Origin-noblem1983, PSN: noblem1983_2
-
feri1014
senior tag
válasz tutuhawer #10473 üzenetére
Nekem az egészben az a legfurcsább, hogy ha kiszedek minden alkatrészt, akkor meg az érték magasabb, mint a car dealernél elérhető verzióé. Pedig abban is vannak alkatrészek. Bár szerencsére az érték nem látszódik meg a kezelhetőségén a kocsinak, csak így nem jó class-ban van.
-
falco1
tag
válasz 1NST1G8R #10474 üzenetére
Ez valóban nem bug, csupán annyi történt, hogy most valóban azokat az értékeket mutatja, amiket az autók fizikájában eddig is tapasztaltál, csak a számok elhazudtak.
Szerintem mindenki tapasztalta, hogy mikor az egykulcsos tier3 topmenőt kihozod a dealertől valahogy jobban fordul, mint mikor telepakolod pro-ultra extrákkal. Ez eddig is így volt. Most csupán már nem csak tapasztalod,hanem már látod is, hogy az engine fizikája bizony így reagál. -
Fateys
tag
Le tudná valaki nekem magyarul írni,hogy ezt az idő beállítós dolgot hogy kéne megcsinálnom biosba,vagy ahol kell,hogy ne kapjak egyből server fatal error 5 code-ot?
tűzfal lekapcsolva,elvileg az nem lehet gond.
Lehet az a gond,hogy valószínűleg nem magyarországról való a gépem ? És vmi bios gond van?[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi 4X + Mi Band 2
-
1NST1G8R
senior tag
Nem hinnem hogy valaha is visszaraknak oket, de ha tul kihaltnak talalod az utcakat kapcsold ki a social filtert es maris nem lesznek annyra kihaltak.
@falco1: erdekes elmelet, viszont ha tenyleg igy van akkor az azt jelenti hogy most mar lehet a szamokra hagyatkozni es nem kell vegigprobalni 100fele kombinaciot meg kutatni a netet a tokeletes tuning szettert.
[ Szerkesztve ]
Fortune doesn't favor fools.
-
feri1014
senior tag
válasz noblem1983 #10476 üzenetére
Hát a Z06-nál ez az érték 437, a hasonlóan tuningolt kocsiknál pedig 680 körül mozog.
Aztán lehet, hogy Tutunak lesz igaza és a kocsi fizikáját próbálja tükrözni.Most próbálgattam az alkatrészeket a McLarenben és eléggé érdekes, hogy ha a 9-17-es motor helyére berakok egy 13-9-es motrot, akkor a gyorsulás értékéből csak 1 pontot veszítek. Ugyan ez a helyzet a 17-9-es motorral is. Valami nincs rendben az alkatrészekkel? Vagy ez is csak azt jelezné, hogy milyen hatással van az adott alkatrész az adott kocsira? Mert pl.: az R8 5.2-ben is 9-17-es motor van, de ha berakom a 17-9-es motrot akkor a gyorsulás nem változik.
-
chris1997
aktív tag
Magával a Handling stattal én se vagyok tisztában..
Hogy ez most trükk, vagy direkt ilyen hülyék.. azt ki tudja.
Azt tudom, hogy amikor 2010-ben bejött a V.5 és azzal együtt a Performance Partok is, azzal együtt jött a mostani eszméletlenség, hogy a stat semmit nem mond. Azelőtt nem tudtam meglesni, milyen volt mondjuk egy GT-R, mert akkor még a levelem apró volt. Viszont a Handlinget aztán ki kéne deríteni, rendesen. MErt vannak olyan hülyeségek mint: R8 5.2 461-es stat tuningolva? he? Meg a két GT2 sem lehet könnyen S, mert annak is a Handling stattal van a gubanc. Szóval, nem értem, miért ilyen...[ Szerkesztve ]
-
tutuhawer
őstag
válasz falco1 #10480 üzenetére
így van, erre pont jó volt a patch, ez egy pozitívum. Több nincs mert a negatívumok kiütik mindet. Amúgy én egyelőre nem változtatok a pontos számadatok miatt, mindenképpen megyek pár tesztet.
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
GardaY
tag
amiket nyertem cuccokat pl most egy piros neon-t azt hogy tudom felrakni? mert az aftermarketben ugyanúgy 1500 Boost
Asus Z87 Plus, Intel i5 4670K, 20gb DDR3, R9 280x, 120gb SSD, WD 2tb, 550w Chieftec /// P30 Pro 256gb ///
-
GardaY
tag
válasz 1NST1G8R #10489 üzenetére
és azt nemtudod hogy mért nem tölti be elég sűrűn a versenyeket? mikor indulna az event elkezd tölteni de viszont nemtölt be van amikor 4-5 eventet is végignyomok valamikor meg vagy 3x bekell zárnom és újbol elindítani a gamet elég idegesítő tud lenni, amúgy a játék zsíír tegnap kezdtem
Asus Z87 Plus, Intel i5 4670K, 20gb DDR3, R9 280x, 120gb SSD, WD 2tb, 550w Chieftec /// P30 Pro 256gb ///
-
NFree
addikt
Összefoglalnám jelenlegi álapotában a játék a legrosszabb formáját hozza, itt a vége,a számok továbra sem jelentenek semit nyugi, a szerver ugyan ugy szarul szinkronizál bugzik fagy nagy szar az egész szerintem, inkább erre gyurtak volna rá. ugyhogy , most tényleg azt mondom , aki pénzt tolt bele a játékba azok igencsak meg lettekk lopva ismét.
Nyertem ma pár fordulót , a jó őreg lamboval , a jelenlegi páylák sokaknak ismeretlenek csak ezért szerintem , de katasztrófa , sajnos semmi előrelépést nem tapasztaltam, ez a class bevezetés szerintem erölködés , egy újabb öngól.
Nem kell válaszolni , én így érzem és kész.
vga
-
bozont
veterán
De még mindig a legidegesítőbbek azok a kö****g játékosok, akik úgy próbálják megnyerni a játékot hogy nekilökik a másikat a falnak vagy egy közlekedő npc autónak.
Most is úgy oldalba kapott az egyik társam, persze direkt, hogy a játék nagyszerű fizikájának köszönhetően magasan a levegőbe repültem és a hídon kötöttem ki ami alatt kellett volna elhajtani. Úgy a pálya felénél tarthattunk és ahol visszatudtam hajtani a versenyrészre (visszafelé kellett mennem), majdnem a startnál kötöttem ki. Ott már nem volt értelme tovább folytatni. De nem ez az első eset, hogy az élmezőnyből az utolsó helyre estem vissza egy hasonló manőver miatt. ez nagyon frusztráló számomra. Jó lenne ha "ghost" módban lennének a játékos autók és nem lehetne interakcióba lépni egymással, mint free roamaban. -
-
falco1
tag
További adalékok az EA csak zsét akar, és magasról tesz a játékosok
érdekeire témakörhöz.
1. Aki jelenleg 50 es karaktereket futtat, annak tuti nincs B kategória alatti járágánya,
szal vagy butít és alkatrészt dobál el, vagy mehet költeni...
2. Azzal, hogy 10 pályát hagytak nem mozdították elő a multi élményt sem, max egy helyre gyűlnek a csalók
és már el sem tudod kerülni a tipikus cheater pályákat.
3. Habár hivatalosan az EA sosem kommentálta mi a véleménye arról, hogy a játékmódok hiánya miatt, az emberkék saját magukat szórakoztatva
újak után néznek,(világranglista idők futása, tuning tesztelés stb.), de most nyilvánvalóvá vált, hogy nagyon is ellenükre volt, és gyakorlatilag megölték
mindegyiket. Ha akarsz egy pályán menni, semmi esélyed a gyakorlásra, és statisztikailag kb. egy héten egyszer bukkan fel egy pálya,és akkor is lehet, hogy class korlátot raknak rá.
4.Még az a 10 pálya is teljesen szerencsétlenül van elhelyezve, gyakorlatilag 2 városrészt ha érint. Ha valaki nem kedvel egy régiót, teljesen felejthet egy napot.
5. Ugyanezen okból a treasure hunt is egy kínszenvedés, gyakorlatilag 2 perc helyett 10 is lesz így egy kör.Nfree: Való igaz, hogy abszolút értékre ugyanúgy fals számok ezek, de relatíve már jobban tükrözik azt a beteg logikát, (aminek szintén nincs köze a valósághoz) ahogy az autók reagálnak a tuningra a worldben.
Ilyen értelemben van egy-két tanulsága a tuning mítoszok szempontjából az ügynek.
1. Teljesen meg van cáfolfa, hogy az autók valós (gyártói) adataiból lehet következtetni, hogy milyen szín ideális a tuninghoz.
2. A (volt) tier3 tipikusan kap handling penalty-t a tuningért, míg a tier1-2 nem annyira. Szerintem ez tényleg igazolható.
3. Nincs olyan, hogy a zöld az szar és dobni kell, pláne nem tier3 -ak esetén.
4. Olyan sincs, hogy az overall és a végsebesség nő, de az effektív gyorsulás csökken, és fordítva. Ez a kéktől mindig jóbban gyorsul mítosza. Szerintem ez is igazolható. -
1NST1G8R
senior tag
válasz GardaY #10491 üzenetére
Hogyne tudnám, fos a szerver és ha fullon van egy verseny nem bírja betölteni. Ha 4 vagy kevesebb játékos indul általában nincs gond. Nekem egyébként be szokott tölteni csak kb 1-2perc míg betölt, aztán elindul, de egykét embert mindig kivág.
@falco1: nekem lett 3db C-s járgányom, a Lexust le is butítottam D-re, E-t meg inkább hagyom. Amúgy rájöttem mi értelme a D és E osztálynak: kezdőknek csak ezek vannak, ha nem vesznek boostot. Abból következtetek hogy mentem párat D-s pályán és nem sürün láttam lvl20-nál magasabb drivert.
Összességében amúgy nekem valahogy jobban kezelhetőbbnek tűnnek a verdák. Érdekes hogy az E46 mekkora ász lett, procar-okat meg MR2-ek aláznak, nektek nem tűnt fel?
MR2 meg önmagában is érdekes, alapon C-ről indul és lehet húzni A-ig, viszont C és B-be mindent ver ahogy eddig nézem, de A-ban sincs sok ami veri, szóval kb ennyit az egyenlő esélyekről.
Kiváncsi vagyok mi lesz ezzel a játékkal fél-egy év múlva, ha így folytatják nem biztos hogy megéri a 3. szülinapot...
Fortune doesn't favor fools.
-
bozont
veterán
Kaptam egy ilyet az egyik aranykártyáért:
Érdemes feltenni a Mazdaspeed3-ra, vagy inkább tartsam meg egy jobb járgányra? Ha jól tudom nem lehet levenni az autókról a cuccokat, hanem cserekor csak pénzt kapok érte, legalább is a legutóbb így történt.A Cayman S-ről mi a vélemény, érdemes érte kiadni 500k creditet? Tetszenek a Porsche autók és ezt az egyet láttam IGC-ért.
mod.: A szerverszinkronizálás nagyon katasztrófa, sokszor a jutalmat sem írja ki rendesen, csak 0cash és rep. Mondjuk azokat megkapom az látszik, viszont ilyenkor a kártyaválasztás elmarad sajnos. Most buktam arany és ezüst kártyát is így.
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
-
PR0JECTNR56
addikt
Ez még gondolom a frissítés "adománya", hogy a sprintversenyek után egy darab kártyát nem láttam, csak a pénzjutalom jött le. Most vagyok 47-es, csak S, A, B Class autóim vannak (még a 240Z-m is bekerült a B-be, de hogy a pokolba) és ez eléggé leszűkíti a lehetőségeket a kevés versennyel. A sprinteken hoztam két második helyet, de a nyeremény még továbbra is nevetséges, az autó javítási költsége mellett alig marad valami. Szinte csak a két megszokott TE-n mentem a High Stakes-en az LFA-val (Class S) és a Late Departure-n az LP 640-4-el (Class A).
A Lamborghini-vel viszont meg vagyok elégedve, nagyon kellemesen megy, megérte azt az 1.7 millió IGC-t.
Még valami ameddig el nem felejtem, a GTR R35 irányíthatósága a patch előtt sem volt egy rendkívül felemelő élmény de most az autóm egyszerűen siralmas. Még rosszabb a kanyarsebesség és még jobban le kell vele lassítani minden kanyar előtt mert egyszerűen képtelen őket bevenni. Ezzel kezdhetnének valamit, azért az eredeti egyáltalán nem ilyen rossz.[ Szerkesztve ]
-
csak IGC
tag
Lexus LFA mennyire kezelhető?
Mihez lehet hasonlítani?
Nagyon hiánylom hogy nem olyan a hangja mint egy igazi Lexus LFA -jé ,Na majd az 50mm-esre leszek én kíváncsi :)
Új hozzászólás Aktív témák
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xbox Series X|S
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Hardvergyűjtemény, avagy amikre büszkék vagyunk!
- Robotporszívók
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen