- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen házat vegyek?
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Steam Deck
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
megyeri
tag
válasz k_zsolt #2838 üzenetére
Ezek a paraméterek nem inkább a wap-használathoz kellenek? Ha az MMS beállításaid jók, teszteld azzal, hogy saját magadnak küldesz MMS-t. Ha elmegy, működik a küldés, ha megérkezik, működik a fogadás is. Egyszer hasonlóan jártam, de ez a ''teszt'' működött, és a megoldás az volt, hogy elküldettem mégegyszer a korábbi MMS-t a feladóval, mert amit elsőre megkaptam, azt már nem is volt hajlandó kezelni a telefon, de második alkalommal rendben megérkezett! Szóval szerintem teszteld a küldést és fogadást, ha a beállításaid frankók!
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
válasz Zoli bácsi #2857 üzenetére
''az akció feltételei szerint és ideje alatt új,előre fizető egyéni előfizetői szerződést kötnek''
Tehát nem...Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
válasz motogirl #3745 üzenetére
Erről még annyit, hogy én nem hallottam még róla (mármint mikor 2 éve kipattant a balhé), és ugyebár egy újszülöttnek minden vicc új... Mivel nem vagyok fanatikus Index olvasó, valószínúleg elkerülte volna a figyelmem, ezért én örülök, hogy így közvete eljutott hozzám is a hír... Viktornak is igaza van, mert a linkelt cikk nem 2 éves, vannak (lehetnek) új fejlemények az ügyben, tehát ez még csak nem is egy eltemetett ügy.
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
válasz szasanyi #4093 üzenetére
Nem akarok szolgáltató pártinak tűnni, de te nagyon a szocializmus szellemében nevelkedtél... A szolgáltatók nem állami szervezetek, hanem piaci törvények alapján működnek. Vagyis amíg a versenyhelyzet nem kényszeríti rá őket, nem nyitnak a publikus csomagoknál a másodperc alapú számlázás felé.
Nem szeretnék vitába bocsátkozni, de szerintem sokkal stresszmentesebb hozzáállás, ha nem azt nézed, mit szeretnél, hanem a lehetőségek közül megkeresed a neked legoptimálisabbat. Ez nem politika, hogy majd kiírunk népszavazást a hűségidő eltörléséért illetve a mp alapú számlázásért. Csak magaddal tolsz ki, ha ilyen "felháborodásokra" időt és energiát pazarolsz. Én azt mondom ne az ár ellen, hanem az árral ússzál, és talán rájössz, hogy így is lehet élni.
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
válasz szasanyi #4096 üzenetére
Nos rendben, az első mondatért elnézést kérek, de csak azért mert látom nem úgy értetted, ahogy én. Pedig nem rossz értelemben írtam a mondatot, csakhát...
Nem dolgozok a Vodánál, mezei felhasználó vagyok, ráadásul a T-nél. Nincs sok pénzem, de havi 5ezer alatt tudom tartani a számlámat, annyit pedig még rá tudok áldozni.
Írásommal arra utaltam, hogy én látom a logikát a szolgáltatók lépéseiben, és nem várom el, hogy értem vagy a pénzemért legyenek. Csak annyit várok el tőlük, hogy biztosítsák a szolgáltatást. Nem foglalkozok vele, mennyivel becsülnek meg jobban, mint az új ügyfeleket, de figyelemmel kísérem a lehetőségeket és akciókat, hogy ami nekem megfelel, arra lecsaphassak. Nem várom el például, hogy megmondják, melyik díjcsomag lenne nekem ideális, rászánok némi időt, hogy felülbíráljam.
Abban igazat adok, hogy a meglévő ügyfeleknél nem kéne bolygatni a múltat, de azt is belátom, hogy ha bejön valami jobb lehetőség, akkor arra át lehet térni. Márpedig aki kicsit tudatos, az át is fog térni. Viszont ha pozitív irányba változtathatnak, akkor (tudom nem megfelelő szó, de) "elfogadható", hogy negatív irányba is változtathatnak. Anno 2003 tavaszán a Pannon nyomta, hogy "nálunk 31 másodperc csak 31 másodperc", szeptemberben pedig fél perces számlázási egységre váltott a Praktikumoknál... Nos az nagyon felháborított, mert én is 10-20 mp-eket beszéltem addig alkalmanként. De elfogadtam és azóta (nem ennek hatására) meg is változott a hívási szokásom.
Én ilyenkor mérleget vonok, hogy ez most rosszul eset, de nézem a pozitív dolgokat, ha ez túlsúlyban van, akkor maradok az ügyfelük.
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
válasz Viktor0610 #4182 üzenetére
Viktor! Ha valakinek 3 hónapra kell a net, miért kötelezze el magát 2 évre? Az a kis papírmunka jobban megéri, mint +21 hónap x 6000 Ft = 126.000 Ft kifizetése... vagy akár a kötbér kifizetése... Szerintem nagyon rafkós!
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
válasz t-bali3 #4502 üzenetére
Szerintem kezdjük előröl. Számhordozásnál ha elenged a régi szolgáltató (ez ha jól értem, esetedben a Pannon), akkor tudsz szerződést kötni a Vovánál. Ekkor megkapod a telefont is (ha veszel), de a Voda SIM még nem fog élni, csak a számhordozási időablak után. Ugyanis kijelölnek egy napot, és aznap jellemzően 18-22 óra között történik a számátadás. Vagyis aznap 18 óráig még a Pannonos SIM-ed fog élni, utána (legkésőbb 22 órától) a Voda SIM fog kicsörögni, ha hívnak.
Ami a számelengedést illeti. Mehetsz egyből a Vodához, ők elindítják a folyamatot és a Pannon 2 napon belül válaszol, hogy mehet e a dolog vagy sem. Ha igen, visszamehetsz megkötni a szerződét és onnantól lásd előző bekezdés. A másik lehetőség, hogy bemész a Pannonhoz, igényelsz egy számhordozási nyilatkozatot, és ha minden adott hozzá (ha nem, ott helyben mondani fogják), akkor kipostázzák. Ha ezt megkaptad, 10 napon belül intézheted a számhordozást, azaz ha ezzel a papírral bemész a Vodához, akkor egyből lehet szerződést kötni, telefont venni, és a többit lásd megint az első bekezdésben...
[ Szerkesztve ]
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
válasz whiskeys #4528 üzenetére
Próbáld meg a nokia oldaláról leküldeni az alapbeállítást...
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
Az internetes oldal szerint nem díjmentes.
"...azonban a Hívásátirányítás percdíja minden esetben a tarifa szerinti hívásdíjnak felel meg."[ Szerkesztve ]
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
válasz #35692544 #4618 üzenetére
Tehát akkor a megoldás, hogy keress egy középsulis vagy méginkább főiskolás/egyetemista rokont (utóbbi kategóriához szülő sem kell), akinek a nevére vesztek sCOOL-t, aztán a te gyereked használja... Praktikus egy kezdőt keresned, hogy mire befejezi a sulit, a te gyereked is vehessen saját sCOOL-t (ha lesz még ilyen).
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
válasz vscotina #7230 üzenetére
A Movistarral nem csak a Vodafone-nak van baja...
[ Szerkesztve ]
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
válasz Borify Péter #7260 üzenetére
Esetleg nézz utána, hátha már elhordozta a számát, akit hívtál, és ezért nem volt ingyenes...
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
válasz Viktor0610 #7556 üzenetére
Én kiemelnék egy másik fontos szempontot is, mely miatt mégsem olyan rossz az a 20 Ft-os többlet, ez pedig az ügyfélazonosság kérdése. Tudtommal a T az egyetlen, amelyik nem veszi figyelembe az ügyfélazonosságot, a lényeg, hogy legyen legalább egy előfizető a csoportban.
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
válasz könnygázóra #9054 üzenetére
És azokat a híreket is olvasod, amikben cáfolják a tömeges hibákat és hogy egyes forgalmazók továbbra sem függesztik fel a forgalmazást? Ja persze, azoknak nem hiszel, mert nem a te véleményedet osztják.
De amiért inkább klaviatúrát ragadtam, hogy tavaly karácsonykor Nagybátyámék szerzőéshosszabbítással vettek W910-et a Vodánál 1 Ft-ért, amit a lányuk kapott meg. Azóta is kifogástalanul működik, semmi hiba nem lépett fel a készüléknél.
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
megyeri
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen házat vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...