- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
k_zsolt
tag
válasz megyeri #2839 üzenetére
MMS-hez is be kell allitani ezeket, mert en nem a szolgaltatotol vettem a telefont es teljesen mas van beallitva alapbol. Valami .lv vegu.
Kuldeni probaltam, de kiirta hogy nem lehetseges. Van egy MMS ami varakozik epp, nem tudom letolteni.
A Samsung x700-at is igy allitottam be es az elsore mukodott. Ezert gyanus itt nekem valami
[Szerkesztve] -
MODERÁTOR
-
szasanyi
félisten
válasz megyeri #4095 üzenetére
Azt, hogy hol, mikor és milyen körülmények között nevelkedtem ne firtasd, mert nem rád tartozik. Poén szinjén sem. Mellőzd a személyeskedést ha kérhetlek, már csak azért is mert egyrész nem ismerjük egymást, másrészt ez nem tartozik a topik témájához, és mert lehet, hogy kétszer annyi idős vagyok mint te - amely esetben jár némi tisztelet, mivel az ellenkezőjére nem adtam okot!
Te egyébként a vodafonnál dolgozol, vagy annyi pénzed van, hogy neked mind1, esetleg egyik sem - ez még rosszabb - csak neked nem számít mennyi a havi telefonszámlád? Mert nálam 1ik variáció sem áll fenn. Egyébként igazad van, minek is adna kedvezményt a szogáltató sok-sok éves előfizetője részére - esetemben pölö 3 előfizetés van - ha nem muszály. Viszont az biztos, hogy nem kellett volna eltérni a korábbi másodperc alapú szolgáltatástól, csak azért mert így több pénz folyik be. Legalább azoknál ne változtatnának negatív irányban, akik régi és megbízható előfizetőik, és a korábbi - adott esetben kedvezőbb - feltételekket kötöttek előfizetői szerződést velük. Az új előfizetők esete már más kérdés... Náluk alkalmazzon más, adott esetben kedvezőtlenebb feltétel rendszert, de ezt előre közölje és majd az alapján eldönti az illető, úgy jó-e neki vagy néz más - tarifacsomag, vagy szolgáltató - után. Nem gondolod? Nem kell szocializmus, csak némi józan ész: a pénzünkre utaznak, és nincs különösebb kedvezmény olyan egyéni előfizető részére, aki sok éve a vodafon - akár több előfizetéssel rendelkező - ügyfele, és aki megbízhatóan fizeti a számláit. Vagy úgy gondolog, hogy az már kimeríti a kellő lojalitás és elfogadható kedvezmény fogalomkörét, ha 2 évente - többnyire - elfogadható árban vásárolhat az ember egy új mobiltelefont, újabb 2 éves szerződés aláírása ellenében?
Egyébként én megtaláltam a nekem legideálisabb tarifacsomagot, de ez nem jelenti azt, hogy ez a jó. Csak nincs jobb, és ez nagy különbség! Tehát a véleményem továbbra is ez: -
szasanyi
félisten
válasz megyeri #4098 üzenetére
Rendben, elfogadom - te nem annak szántad, aminek értettem. Errő ennyit és hagyjuk is.
A logikát én is látom, csak éppen nem logikából, hanem pénzből élünk. És abból - sajnos - nincs annyi, hogy mind1 mennyiért telefonálunk. És arról ne is beszéljünk, ha e mellett van két kamasz gyereked is...
Ráadásul - ahogyan említettem is - meggyőződésem, hogy több éves előfizetőként járni kellene komolyabb kedvezménynek, jóval többnek többnek mint pölö egy új előfizetőnek. És igen, mindkét irányban változhat a dolog, DE a régi előfizetőknek ajánlják fel a lehetőséget, hogy ilyen vagy olyan előnyökkel - hátrányokkal akar-e változtatni. Tudom, hogy ez nem minden esetben lehetséges, na ilyen egyáltalán nincs! És nem azért, mert erre lenne lehetőség a szolgáltatóknál.
Én is ki tudom fizetni a számláimat, de nekem az még annál is fontosabb, hogy az után mennyi marad a zsebemben. És ha kevesebbet kellene fizetni... Nem sokkal, csak annyival, hogy érezzük: tényleg megbecsül bennünket a szolgáltató, és nem csupán belőlünk él. -
Gebriel
veterán
válasz megyeri #4506 üzenetére
"Szerintem kezdjük előröl. Számhordozásnál ha elenged a régi szolgáltató (ez ha jól értem, esetedben a Pannon), akkor tudsz szerződést kötni a Vodánál. Ekkor megkapod a telefont is (ha veszel), a Voda SIM élni fog,nem csak a számhordozási időablak után./de lehet kérni késleltetés/ Ugyanis kijelölnek egy napot, és aznap jellemzően 18-22 óra között történik a számátadás. Vagyis aznap 18 óráig még a Pannonos SIM-ed fog élni, utána (legkésőbb 22 órától) a Voda SIM fog kicsörögni, ha hívnak."
Ami a számelengedést illeti. Mehetsz egyből a Vodához, eredeti szerződéssel ők elindítják a folyamatot és a Pannon 2 napon belül válaszol,* hogy mehet e a dolog vagy sem. Ha igen, visszamehetsz megkötni a szerződét és onnantól lásd előző bekezdés. /Ez így nem igaz. Mert szerződés nélkül nincs folyamat/ A másik lehetőség, hogy bemész a Pannonhoz, igényelsz egy számhordozási nyilatkozatot, és ha minden adott hozzá (ha nem, ott helyben mondani fogják), akkor kipostázzák. Ha ezt megkaptad, 10 napon belül intézheted a számhordozást, azaz ha ezzel a papírral bemész a Vodához, akkor egyből lehet szerződést kötni, telefont venni,ők elindítják a folyamatot és a Pannon 2 napon belül válaszol,hogy mehet e a dolog vagy sem. * és a többit lásd megint az első bekezdésben...
Kicsit kijavítottam....
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
könnygázóra
tag
válasz megyeri #9055 üzenetére
És azokat a híreket is olvasod, amikben cáfolják a tömeges hibákat és hogy egyes forgalmazók továbbra sem függesztik fel a forgalmazást? Ja persze, azoknak nem hiszel, mert nem a te véleményedet osztják.
Ez azért egy kicsit komolyabb forrás, mint a GSMArena.hu.....
http://www.reuters.com/article/technologyNews/idUSTRE5AP3C520091126És valahogy nem igazán a Te véleményed erősíti....
Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)