Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • könnygázóra

    tag

    válasz kp78 #9591 üzenetére

    Én sem értem miért kell ezen ennyire lovagolni, és miért nem lehet elfogadni, átírni, ami nem úgy van, és kész.

    Mondjuk azért, mert jó hazai szokás szerint megint hülyének nézik az embereket,
    és hasbaakasztó ideológiával magyaráznak meg mindent a szolgáltatók.
    A másik, ha már változtatnak, miért nem egy örökérvényű megoldást választanak,
    ami a világ végéig megoldaná az összes problémát. A mostani megoldás miatt
    nekem is az a gyanúm, hogy pár éven belül újabb variálás lesz az ügyben.
    Harmadszor pedig, ezt a mostani rendszert valakik kitalálták, azok döntési
    pozícióban voltak, eléggé jól megfizetve. Ha annak idején rosszul döntöttek,
    és most annak következményei vannak, akkor talán felelősségre kellene vonni
    őket, de legalább megnevezni őket és eltiltani a továbbiakban a területtől,
    mielőtt újabb hibákat csinálnak.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • club1

    veterán

    válasz kp78 #9591 üzenetére

    Mert gondolkodó mérnökember vagyok, és ha valamit nem értek (de érdekel), akkor megkérdezem.
    Mivel sokat járok külföldön, természetesen nálam is minden szám +-al kezdődik.

    Oly: A telefonközpontok működési elvét nem ismerem. De itt elsősorban a mobilszolgáltatókról van szó (hiszen a vezetékes rendszereken nincs meg az alapprobléma), ott pedig nehezen fogom, hogy nem szoftver kezeli a kapcsolást (azaz nem várja meg a teljes hívószámot). Ha pedig megvárja, akkor mi a probléma az 1-el és a 0-val?

Új hozzászólás Aktív témák