Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • könnygázóra

    tag

    válasz Oly #8241 üzenetére

    Én vagy 7 éve vagyok előfizetőjük, de kb 4 éve nem használok Vodás telefont.
    Vedd meg máshol a telefont, az előfizetést pedig kérd készülék nélküli csomagban, ahol asszem egy ezressel kevesebb a havidíj.

    És szumma 24.000 Ft-ért 2 évre rákötötted magad a búvárszivattyúra, és közben vidáman
    emelgetni fogják a havidíjat vagy csökkentik a csomag tartalmát, netán fizetőssé teszik a csomag addigi ingyenes részét... mert ezek bizony nem jellemzőek a Vodára....

    Ez a legtutibb megoldás. Ráadásul ha felakarod mondani a hűséged, nincs telefonos kedvezmény miatt vagy 40k-s kötbér...

    Erre azért ne vegyél mérget, az akció leirásában nem találtam meg, mik a szankciói
    a felmondásnak. Azt kizártnak tartom, hogy kötbér nélkül engedik felmondani a 2 év hűséget.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz GGGBR #8242 üzenetére

    vajh mi történt kb. 10 hónapja?? A 230-as euróbal 319 lett... :Y
    Ha hiszed ha nem a készülékek árát nemkicsit felnyomta pl. ez is...

    Igen, de azóta megint 265 az ajró... sokkal inkább az számít, hogy március
    óta a Voda olyan mértékben folyamatosan emeli a készülékek árát, hogy az
    már a vicc kategóriába sorolható. Olcsóbb függetlenül venni egy csomó készüléket,
    mint a Vodánál előfizetéssel. Ami teljesen komolytalanná teszi a céget, az pedig az,
    hogy szánalmas, óvódai színvonalú sajátmárkás übergagyi készülékeket próbál meg
    horror áron eladni, lásd V231, V225 stb úgy, hogy nála a készülék Vitamaxival
    7-8E forint, közben meg a Tusco áruházban 1-et fizet kettőt vihet akcióban
    5.990 Ft ugyanez....

    Emellett még rengeteg más tényezőt is fel tudnék sorolni ami miatt kissé más az árképzés, de fölöslegesnek érzem...

    Mondjuk ha az új székház költségeire gondoltál, amit most próbálnak megfizettetni
    az előfizetőkkel, akkor egyet értek veled....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Andie #8250 üzenetére

    Ellenben van 1 kis gondom. Van 2x790 Ft "egymás közt 0 Ft) cimszóval feltüntetve. Ezt a szolgáltatást én nem kértem.

    Nekem a roamingot kapcsolják be rendszeresen kifejezett kérésem
    ellenére, mert a határ mellett élek....utána meg jön a nemzetközi
    hálón fogadott hívásokról a számla, amit mindig jóváiratok velük.

    Utoljára direkt megkértem a hívót (mert ingyen hívott), hogy még
    45 percig ne tegye le, mert nem magyar hálón voltam szokás szerint,
    és pont előtte egy héttel kapcsoltattam ki ismét a roamingot. A számlán
    ott volt a 3.000 Ft roaming díj, amit most fognak jóváírni...::::))))) :P ;) :B :K

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Oly #8252 üzenetére

    Akkor is ott van még a másik két szolgáltató...
    Jah... Hogy azok sem jobbak?

    Mondtam én, hogy jobbak????

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Andie #8274 üzenetére

    Vagy megkötötték volna velem úgy, hogy gyak nem tudtam volna élni vele? Nemsemmi ügyfelesek ezek...

    De meg ám, nekem a Bónusz-szal játszották el ugyanezt.

    Akkor mi értelme annak most, hogy csak az egyik számon van egymásközt0Ft ?
    Gyak igy használhatatlan..

    Használhatatlan a Te szemszögedből. Bevétel a szolgáltató oldalán... te meg át vagy
    baxva, de ez nem számít....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Gyuresz #8201 üzenetére

    Arra lennék csak kíváncsi hogy mit tudtok a HTC Hero-ról(megéri a pénzét), mióta is kapható, és miben különbözik a másik modelltől(Diamond2)?

    1. Nem éri meg, egy gyenge ájfón-klón.
    2. Ausztriában 219 ajró függetlenül, ebből sejthető a valódi ára
    3. a Voda a hátécét Sharp GX sorozathoz hasonlóan seggrepesztő
    csúcsmodellnek próbálja beállítani, pedig messze nem az

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz kaller1 #8278 üzenetére

    Szerintem nem erős, csak tényszerű. A Hero-t annak lehet csak eladni,
    aki nem látta még az ájfónt.
    A Hero-nál messze többet ér az IPG P899-es, ami csak 130 USD,
    igaz az nem 3G-s telefon.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz kaller1 #8280 üzenetére

    IPG P899....Aha,többet ér...

    Csak halkan jelezném, hogy fél évvel előzte meg a SE X1-et, kidolgozottsága
    jobb a HTC-nél. Sajnos a csájnízek tudnak már jó készüléket is csinálni,
    bár hozzánk csak a selejtek és a gagyik jutnak el.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz kaller1 #8282 üzenetére

    Sztem Te ezzel az IPG csodával valamit nagyon benéztél,de ez már offtopic téma...

    Nem néztem be, de tényleg off az ügy.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz kaller1 #8284 üzenetére

    Zárt MTK rendszer van rajta,ezzel le is zárhatjuk a témát.

    Na ja, pont emiatt a szemlélet miatt tudja a Voda eladni az osztrák árak
    2-5-szöröséért a készülékeit, mert ami nem Szimbi János meg nem
    lehet orrba-szájba buherálni, az nem is telefon....
    Tőlünk kicsit nyugatabbra ez a korszak vagy 2-3 éve már lejárt,
    ott ez nem szempont.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Oly #8298 üzenetére

    [I]Aki tud nekem linkelni egy publikusan elérhető Vodafone 200/400 plus részletes díjszabást (ASZF és melléklete), annak máris küldök egy tábla csokit!

    Hogy forgalmazhat úgy valamit a Voda, hogy nincs részletes leírás róla?
    Ugyanis az aktuális díjszabásban nem vannak benne...[/I]

    Irány az NHH, 2.200 Ft illetékbélyeg, az eljárás után több millás bírság a Vodának,
    neked meg kártérítés, ha bármilyen a hiányosságból eredő kárt tudsz igazolni.
    Én meglépném a helyedben.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz cLeanLess #8315 üzenetére

    Van rá reális esély ,hogy az N97 elérhető lesz a magyar voda kínálatában, a közeljövőben?

    Természetesen, a 9 Ft-os percdíjjal másodperc alapon lesz bevezetve, 70 Ft-ért.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    Beindult a Vodánál az alákínálgatós porszívóügynök stílus... úgy látszik, fizetni
    kell a Duna-parti kacsalábonforgó központ részleteit... :)) :DD :DD :))

    https://secure.vodafone.hu/IKEA/

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Micuir_M #8327 üzenetére

    Fontos info, hogy ha valaki flottát vásárol, nem kell az IKEÁ-ba elutaznia, hogy tag lehessen, hanem a viszonteladónál is azzá válhat.

    Érdekes, a feleségem ma 3 Voda üzletben volt, próbált utánajárni
    az IKEA csomagnak. Mikor rákérdezett, néztek rá, mint apácára
    a pornó-castingon.....

    [ Szerkesztve ]

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz pz0009 #45 üzenetére

    Szerintem ''ellopták'' a pénzemet.

    Okulásként az én ügyem (igaz, már három éves).
    A szomszédom osztrák állampolgár, és sokkal olcsóbban lehetett kintről
    osztrák kártyáról hazabeszélni (fél ár alatt jóval), mint bármely magya kártyáról
    kifelé vagy befelé.
    Megkértem, vegyen nekem egy osztrák előfizetést (mert sokat jártam ki) a saját nevére,
    és majd azzal beszélek haza. A feleségem be lett idomítva, hogy az osztrák számra rácsörög 10 másodpercig, majd megszakítja a hívást, én meg nem veszem fel és utána
    visszahívom.
    Eltelt az első ilyen hónap, és a Vodás számlámon hipp-hopp megjelent
    24 perc nemzetközi hívás, mind érdekes módon egy perces. Azonnal kértem
    egy hívásrészletezőt, közben megjött a második számla, azon is vagy 30 nemzetközi
    hívás.
    A hívásrészletezőn mit ad isten, pont az én osztrák telefonszámom volt hívva minden
    esetben egy percig. Hívtam a Voda ügyfélszolgálatát, hogy mi ez.... persze rögtön
    közölték, hogy létező hívások meg biztos hangposta stb...
    Mondtam, hogy nem lehet, mert a nálam lévő telefon száma van mindig ott, amit
    soha nem veszek fel. A droid flegmán közölte, hogy márpedig a hívások valósak,
    és ÉN BIZONYÍTSAM, hogy nem volt hívás ott és akkor.
    Nosza, több se kellett, a szomszéddal irány az osztrák szolgáltató, ahol láss csodát,
    még a BEJÖVŐ HÍVÁSOKRÓL is tudnak listát adni... persze hogy kértük.
    Amint az várható volt, az osztrák listán nem voltak a megjelölt időpontokban fogadott
    hívások.... vajon ez hogy lehet?
    Ismét CALL Voda ügyfélszolgálat. Rögtön kezdődött a flegmázás, hogy létező hívásaim
    voltak, meg ugyan már, hogy az ő rendszerük ilyen meg olyan auditált meg szabványos
    meg másnak nincs gondja vele stb.... erre elmeséltem nekik, hogy a kezemben van
    az állítólagosan hívott osztrák szám fogadott híváslistája, ami nem passzol az ő listájukkal.
    Néma csend, egyeztetek a társosztállyal, türelmét kérem. 5 perc után visszajött a droid,
    és mind az előző havi, mind az adott havi összes nemzetközi kimenő hívásom
    költségét azonnal visszavonták. Kérdeztem, hogy mi ez a nagy sietség, és meg sem
    akarjál nézni az osztrák listát??::: :) :) :)
    A válasz az volt, hogy úgy tűnik, hogy adminsiztrációs hiba történt..... :)) :))

    Én meg ezt vagy elhiszem... vagy nem. Azóta érdekes módon még véltenül sincs
    nemzetközi hívás jogtalanul kiszámlázva. ...

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz mukibuci #8370 üzenetére

    Miért? Leírta, hogy az üfi azt mondta, bizonyítson Ő, Ő pedig bizonyított. Megkapta a jóváírását is, hepiend. Vagy rosszul látom?

    Aha, szóval ez hepiend. Akkor a te logikád szerint ha betörök hozzád,
    ellopom a TV-det, két hónappal később észreveszed, majd először letagadom,
    miután kijössz hozzám a rendőrséggel, visszaadom, akkor nem is történt semmi,
    mert ez egy hepiend....
    Az analógia ezzel párhuzamos, csak az a kérdés, hogy hány szerencsétlen
    átvert áldozatnak nem volt lehetősége, hogy szerezzen külföldi hívásfogadási
    listát.....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Blamazs #8384 üzenetére

    Azt akkor meg megvarjuk, es bizunk a legjobbakban. Aztan ha megjott a kartya megyunk elofizut kotni.

    ...ezután örülsz, hogy milyen jó előfizetést sikerült kötnöd,
    két év hűséggel.
    Fél év múlva megemelik az alapdíjat, 9 hónap múlva a percdíjat,
    12 hónap múlva az alapdíj fele lesz csak lebeszélhető....

    És még csak ki sem tudsz lépni belőle. Hogy szokott-e ilyet
    csinálni a Voda? Dehogy, a Bónusznál sem csinálta azt, hogy
    2.500-ról 3000-re emelte az alapdíjat... meg a percdíjat....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz cLeanLess #8385 üzenetére

    Sajnálom, hogy a Hero árát megemelték, a komfort csomagban, pedig az igen vonzó volt úgy. Na mind1, most már amúgy se aktuális a HERO vásárlás.

    ::)))) ha ennyire sajnálod, a Bécsi út túlsó végén (Wien) a Hero függetlenül
    219 ajró volt a múlt héten a Saturn-ban. Ennyit ér, nem nagyon vitték.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz mukibuci #8389 üzenetére

    Igazán nem az én dolgom, de nem akarsz kiköltözni Ausztriába és német nyelvű fórumokban károgni?

    Látom, nagyon nincs ínyedre, hogy számodra nemkívánatos tények
    hangzanak el itt... gondolom, kenyéradó gazdáidnak nem tudod
    jelenteni, hogy mennyire pozitív képed sikerült kialakítanod a
    Cégedről.
    Sebaj, a tények tények maradnak, bármennyire is próbálod a tömeget
    arról meggyőzni, hogy a fekália az nem xar, hanem exkluzív bio output
    termék....

    Osztrák előfizetéseim vannak, van összehasonlítási alapon a hazai
    lehúzás és a normális szolgáltatás között. Ausztriában olyan a csomagom,
    hogy havi 25 euróért minden vonalas és vezetékes EU-s (magyart is) számot
    ingyen hívok. A feleségemnek meg olyan csomagot vettünk, ahol 7,50 euróért
    300 perc bármilyen hálózatba felhasználható perc van, +12 euróért 4 GB net,
    +2 euróért meg 25 Ft-ért hívok minden EU-s számot...
    Ezzel vesd össze a kedvenc Vodád lehúzós árait és trükközéseit...

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz kp78 #8406 üzenetére

    Nem tűnik rossznak ez az IKEA csomag, vagy vmi "csont" azért van benne?
    Mp alapú számlázás, lebeszélhető alapdíj, egymást közt ingyen.
    Én egyelőre nem találtam benne semmit

    Az eb ott van elhantolva, hogy az alapdíjat hálózaton belüli beszélgetésre
    tudod csak felhasználni. Ha kevés Vodás ismerősöd van, akkor eléggé
    kellemetlen számlákat tudsz csinálni magadnak.
    Példaként havi 1 órát használod a telót Voda relációban, 1 órát nem
    Voda hálóban, akkor a számlád 2.500 Ft + 60x16,8 = 3.500 Ft lesz.
    Ugyanez VPlus 100-as csomagban:
    2700 Ft >> 100 perc + 20x33 Ft = 3.360 Ft

    Magyarán aki kevest használja a telefont, az nem látja nagyon
    az előnyét a csomagnak. Arról nem beszélve, hogy családi
    kedvezménnyel csak 2.660 Ft-ból megúszod ugyanezt.

    A Voda egy olyan csomagot próbál elhinteni, aminél biztos
    lehet, hogy a delikvens sokat fogja használni a telefonját (ergo
    többet fizet), és több lesz a bevétele. Jónak néz ki elsőre az ajánlat,
    de mögé kell nézni és rögtön látszik, hogy hol van benne a beugratás

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz mukibuci #8410 üzenetére

    A tények inkább azok, hogy ha az osztrák előfizetés mellé naponta kétszer házhoz jönnek és kipolírozzák a bohócot, akkor se megyünk vele semmire, hiszen MAGYARORSZÁGON élünk. Ráadásul a lakosság nagyobb része még csak nem is az osztrák határnál.

    Aki viszont a határ közelében él, annak nagyon is jól jön az osztrák konkurrencia::))
    Nekem speciel nincs már olyan ismerősöm, akinek lenne magyar előfizetése, max.
    feltöltőkártyája. Mert nem éri meg.

    Afrika közepén a bantuk ingyen eldobolják a híreket egymásnak, viszont attól itt még fizetni kell mindenért.

    És ha arról győzködöd az embereket, hogy a hazai lehúzás mennyire jó, meg
    a Voda csak 320%-os haszonkulccsal dolgozik, miközben a másik két hazai
    szolgálatató 400%-kal, ezért mennyire korrekt és jószívű.... na ez az Afrika-
    színvonal.

    Esetleg ha a "cégemet" a többi MAGYARORSZÁGON elérhető céggel vetnéd össze, akkor lenne alapod itt a "nemkívánatos tényeid" közölni...

    A hazai szolgáltatókkal miért vetném össze? Ez kb. olyan szintű felvetés, mintha
    a siralomházban a halálraítéltek azon vitatkoznának, hogy az áram, a méreginjekció
    vagy a tarkónlövés a számukra kedvezőbb....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz mukibuci #8415 üzenetére

    Ha a más hálózatba indított percdíj 16.8Ft, és a mobilvégződtetési díj 16.8Ft, akkor milyen szinten szedi meg magát a "cégem"?

    Lám, lám... csak előkerült a végződtetési díj, mint érvelési metodika.
    A végződtetési díj mint tényező nem OKA a magas percdíjaknak, hanem
    csak az INDOKA. Ezért tartják fenn.

    Példa:
    1.
    van 3 szolgáltató, mindenkinél 100 Ft egy perc beszélgetés, 90 Ft a végződtetési
    díj, minden szolgáltató ügyfelei 1000 percet beszélnek.
    Bevétel szolgáltatóknál
    > 1000x100 Ft - 90x1000 (a kimenő hívások) + 90x1000 (bejövő hívások)
    Az eredmény 100.000 Ft

    2.
    van 3 szolgáltató, mindenkinél 100 Ft egy perc beszélgetés, NINCS végződtetési
    díj, minden szolgáltató ügyfelei 1000 percet beszélnek.
    Bevétel szolgáltatóknál
    > 1000x100 Ft - 0x1000 (a kimenő hívások) + 0x1000 (bejövő hívások)
    Az eredmény 100.000 Ft

    A Te kedvedért extrázzuk a feladatot
    van 3 szolgáltató, mindenkinél 100 Ft egy perc beszélgetés, 120 Ft a végződtetési
    díj, minden szolgáltató ügyfelei 1000 percet beszélnek.
    Bevétel szolgáltatóknál
    > 1000x100 Ft - 120x1000 (a kimenő hívások) + 120x1000 (bejövő hívások)
    Az eredmény ITT IS 100.000 Ft

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz mukibuci #8417 üzenetére

    Örülj neki, hogy Te ott élsz, szerinted milyen szinten vigasztalja ez a másik 9,5 millió embert, aki nem arra lakik? Vagy beköltözhetünk hozzád a kisszobába? Sok jó ember kis helyen is elfér

    Nem kívánom, hogy nálam albérlősködjél, de aki a határ közelében él, annak
    ajánlom az alternatívát. Szerintem kb. 250-450E embert érint a dolog. Arról
    nem beszélve, hogy a Voda Passportja felejtős, mert olcsóbb kint venni egy
    YESSS vagy egy EETY feltöltőkártyát venni, mert akkor 22-42 Ft-ért tudsz
    kintről hazabeszélni. Ezek a kártyák bármely trafikban vagy élelmiszerboltban
    megvásárolhatók, nincs az a cirkusz a regisztrálással, mint itthon...

    Ha nem csak fikázni jöttél volna ide, akkor feltűnhetett volna, hogy ez a fórum nem a mások győzködéséről, hanem a problémamegoldásról, segítségnyújtásról szól (többnyire).

    Pontosan ezt teszem, felhívom az emberek figyelmét a lehúzásra és az átverésre,
    akinek tudok, pedig alternatívát ajánlok

    Mert Magyarországon vagy, pusztán csak azért. A nagy vízen túl van a te osztrák csomagodnál is kedvezőbb. Akkor most a tied is f*s?

    Nem az amerikai csomagokra kell fehívni a figyelmét az embereknek, hanem
    EGY MÁSIK SZOMSZÉDOS EU TAGORSZÁG viszonyaira. Talán elgondolkodnak
    azon, hogy ott miért lehet abban a koldusszegény, marék rizsért dolgozó Ausztriában
    ennyiért adni a percdíjakat, mi pedig a dübörgő gazdaságunkkal, EU szinten is
    kimagasló fizetéseinkkel miért fizetjük a többszörösét az ottani tarifáknak....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz mukibuci #8419 üzenetére

    És igazán kiszállhatnál az ideális álomvilágodból. A mobilpiac felosztása nem 33.33% mindenkinek.

    Nem, de a példám leegyszerűsített volt, hogy ne kelljen bonyolult
    súlyozásokkal szenvedni. Nem egyenlő arányok esetén is hasonló
    jellegű eredmény jön ki, csak annak a bizonyítása több oldalt tenne itt ki.

    De most ez az egész teljesen mellékes

    Na ja, ha valami nem passzol a hivatalos demagógiához, akkor az mellékes....
    Ki is mondta azt:
    azokat a tényeket, amik nem támasztják alá az elvrendszerünket, nem
    vesszük figyelembe.
    Eszembe jutott: Joszip Visszárionovics Dzsugasvili mondta

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz mukibuci #8422 üzenetére

    Ha szerinted kb 250-450E embert érint, akkor miért fáj neked, hogy én 9,5 millió másik emberről beszéltem? Kb 10 millióan vagyunk, nem?

    A másik 9,5 milliónak először is fel kellene ébrednie, hogy mennyire átbaxák
    itthon őket. Ha rájön, hogy mekkora átverés van, nem vesz előfizetést,
    max. feltöltőkártyát. De eddig még nem jutottak el sajnos...

    Politizálni meg nem kéne, nem az a hely :( És ha a fejed tetejére állsz, akkor sem lesz jó annak a 9.5 millió embernek.

    Szeretném, ha megmutatnád, hol volt politizálás. Az, hogy a tájékozottságod
    hiányos egy idézetnél, az még nem politika. Inkább intő jel.....
    Abban, hogy a 9,5 milliónak nem lesz jobb, nem tennék rá nagy összeget fel.
    Két dolog van.
    1. az EU 6 hónapon belül direktivát ad ki a percdíjakkal kapcsolatban, amelyben
    radikális csökkentést fog előírni. Amit eddig találtam, az irányérték 14 cent volt
    NEMZETKÖTI SZINTEN. Az azért elé röhejes lenne, hogy a nemzetközi hívás
    37 Ft/perc, belföldi meg 39 Ft/perc
    2. rohamos a visszaesés az előfizetések számában (abszolút értékben havi 30-
    50.000-es a csökkenés), továbbá sokan nem hosszabbítanak szerződést.
    Emiatt a szolgáltatóknak lépniük kell (az IKEA csomag ennek az előszele),
    vagy percdíjat csökkentenek látványosan, ezzel elérik a hűségszerződésel
    aláírását, vagy instabillá válik a bevételi oldaluk

    A passportról meg csak annyit, hogy szerinted az emberek hány százaléka engedhet meg magának kártyafüggetlen telefont? ( Tudom a g*ci vodafone drágán adja a telókat, sőt ráadásul csak vodás kártyával lehet használni, mocsok banda)

    Jó reggelt.... a legtöbb telefon függetlenül ugyanannyiba, nem egyszer kevesebbe
    kerül a Photohall-nál és az Euronicsnál, mint Vitamax-szal a Vodafonnál....
    Akkor ki is a mocsok banda???::))
    Azt már meg sem merem említeni, hogy főleg a drága telefonok a Bécsi út
    túlsó végén annyiba kerülnek sokszor függetlenül, garanciával, sokkal több
    kiegészítő eszközzel, mint a Vodánál előfizetéssel, hűségszerződéssel....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Oly #8437 üzenetére

    Üzleti titok...

    Szerintem nem kellene annyira titkolnod, hogy 108-122 között kaptál,
    ingyen telefonnal, ingyenes hálózaton belüli beszélgetéssel,
    meg 13 havi fizetést bónuszként. Nyilt titok az éhbérért dolgozatás....

    De nem is a pénz miatt megyek.

    Az előzőek fényében teljesen igazad van....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz mukibuci #8429 üzenetére

    könnygázóra demagóg Ausztriában a kerítés is kolbászból van hozzáállását nem nevezném értelmes vitának. De ez legyen az én bajom.

    Tévedésben leledzel, ott sincs kolbászból a kerítés. Csak van 9 --- kilenc---
    szolgáltató a piacon, és valódi verseny van. Továbbra is felteszem a kérdést:
    mi indokolja itthon a kinti percdíjakhoz képesti 3-7-szeres többletet,
    ha:
    - ugyanaz a hardverköltség
    - ugyanannyi az energiahordozó költség
    - a kinti telekárak miatt sokkal drágábbak a bázisállomások
    - a hazainak 3-5-szöröse a kinti alkalmazottak bére
    - a hazai árak feléért, harmadáért adják hűséggel a készülékeket
    - lényegesen magasabb színvonalú és szélesebb a szolgáltatás kínálat

    Várom az indokok hosszú sorát.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz manchester85 #8432 üzenetére

    Eddig voltak készülékakciók, most nincsenek. A jó ügyfeleket meg kéne becsülni, mert ilyen árakkal mindenkit elriasztanak. Amúgy meg, nehogy azt mondd már, hogy a vodának nem érné meg fillerekért adni akár egy prémium kategóriás telefont, ha valaki ott hagyna havonta egy szűk 20-ast. Más kérdés, hogy vszeg ezzel be is fürödtek sokszor, de hát erre jó a kaució.

    Ezzel tökéletesen egyetértek. Annyit tennék csak hozzá, a Voda kínálatában
    nem tudok mutatni olyan telefont, amit egy üzleti tárgyaláson nem úgy kellene
    elővenni, hogy megmosolyogják érte.
    Én speciel a Voda beszerzési osztályán csinálnék egy alapos belső átvilágítást,
    és megnézném, hogy mennyiért és milyen kondíciókkal történik a beszerzés.
    Nem lennék meglepve, ha némi korrupció-gyanús ügyletek is felszínre kerülnének,
    mert olyan hipergagyi készülékek olyan horror áron kerülnek be az árlistába,
    ami normális piaci viszonyok között szinte elképzelhetetlen lenne.
    A régi jó ügyfelek elüldözése nagyon hatékonyan megy. Amikor eljöttem
    tőlük (9 évig voltam ügyfél, nem rossz számlákkal), a szerződés bontás
    bjelentése után arra sem méltattak, hogy megkérdezzék, miért is intek pá-pát....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz T0rnad0 #8447 üzenetére

    "a Voda kínálatában nem tudok mutatni olyan telefont, amit egy üzleti tárgyaláson nem úgy kellene elővenni, hogy megmosolyogják érte": X1, Diamond 2, BlackBerry Bold és Storm, Nokia E75, E71, E52....

    Az általad kiemelt készülékek közül ESETLEG a két BlackBerry sorolható ebbe
    kategóriába, a többi inkább a buherálós trendi-hendi kategória. Pl. N-es Nokia-kat, a Motorola
    üzleti telefonjait, Neotel-eket, a HTC komolyabb készülékeit hiányolom.

    Csak ha ezek kinálatban lennének TISZTESSÉGES ÁRON, akkor mennyiért kellene
    adni a jelenleg futtatott modelleket?
    Akkor mi lenne a jelenleg 10-50E Ft között kínált készülékekkel?
    Még a Voda fizetne érte, hogy elvigyék őket?

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz GGGBR #8449 üzenetére

    Most akkor mégsem az IPG P899 a király??

    Kifogástalan készülékek, nem égés elővenni egy üzleti tárgyaláson.
    Mivel komoly előítéletek élnek (sokszor nem alaptalnul) a kínai termékekkel
    kapocslatban, szándékosan hagytam ki a listából.
    Ennek ellenére ezt is el tudnám képzelni az üzleti kategóriás kínálatban,
    mint kategória belépőt.

    -Vodafone a főellenség
    -Ausztriában szebb az élet...
    -A symbian semmire sem jó...
    -IPG P899 szakmai topic

    Miért indítanék ilyeneket, amikor ezek nélkül is a tények tények maradnak.
    Erre van az a mondás, hogy az igazság mindig az, amit a legnehezebben
    tudunk elfogadni....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz T0rnad0 #8450 üzenetére

    N-es Nokia üzleti tárgyalásra? Kösz nem, azok inkább a "trendi-hendi" kategória, nem az E osztály :U

    Hitvitákban nem szívesen megyek bele, de javasolnám egy osztrák vagy német
    partnerrel történő tárgyalás során a Voda kínálatából választott készülékek
    elővételét. Valószínűleg udvariasan megkérdeznék utána, hogy kényelmes volt-e
    az utad a Trabant-tal idáig, és hogy hallotál-e már a kávéscsészéről, amiben
    hozni fogják a kávét, és hogy tudod-e, hogy mit kell majd tenni a csészében
    lévő fekete folyadékkal....

    Egyik szolgáltató sem fog annyi csúcskészüléket forgalmazni, hogy dúskálj benne, egyszerűen azért, mert nem éri meg és kereslet sincs rá. Magyarországon az emberek leginkább 1-25000ft közötti kategórában vesznek telefont.
    Nem tudom tisztességes áron mit értesz, de egy csúcskészüléket ebben az országban nem fognak adni 75-100e ft-al olcsóbban. Ez Magyarország, ha tetszi, ha nem

    Nem készleten (on-stock), hanem listában (on list) kell tartani a készüléket,
    hogy igény esetén 1-3 napon belül szállítható legyen. Nem képzeled, hogy
    nyugaton az 1000 fős Schwanzendorf alsón lévő üzletben N97-esek vannak
    sorban a polcon.....nem hülyék ennyire.
    Ki kellene szórni az árlistából a sok azonos kategóriájú, gyenge és drága készüléket,
    szűkiíteni a listát, és normális készülékekből kínálni, plusz felvenni listába drágább,
    profi készülékeket, s azokból 100 db-ot ratáron tartani.
    Ha ez megtörténne, akkor jönne a nagy kérdés, hogy mi legyen a raktáron lévő, berendelt,
    horror áron átvett készülékekkel.... erre bátorkodtam célozni a belső átvilágítással.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Oly #8451 üzenetére

    A Vodafone nem műszaki áruház. Annak a pár embernek, akinek komolyabb készülékre van igénye, vegye meg más, erre a célra kihegyezett üzletben.
    A Vodafone egy távközlési szolgáltató. Ő adja a vonalat, Te pedig add a hardvert, ha nem tetszik a kínálatuk.

    Hogy meg ne sértselek: szóval a Voda akkor lowend, diszkont szolgáltatók
    marketing filozófiáját tekinti mérvadónak?

    Borsod megyében az évi 2 millás fizetés nem mondható éhbérnek.
    Multiknál pénztáros vagy árufeltöltő munkakörben örülhetnek a felének...

    A multi bérszinthez képest értem az éhbért, ahol egy nullatudású bólogatógép
    a tényleges dolgozók felett havi 3-400E kap minimum. Erre céloztam, nem a
    dolgozók teljesítményére. Őket sajnálom, nem állt szándékomban őket megbántani.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz kaller1 #8454 üzenetére

    Az MTK rendszerre épülő telefonok 100%-a alkalmatlan üzleti felhasználásra,ez biztos.

    Nekem nem úgy tűnik. Minden megvan benne, ami egy tárgyláshoz szükséges.
    Office táblázatokat és adatbázisokat nem a telefonon kell nézegetni. Ez olyan
    jó hazai szokás, jókat szoktak derülni ezen a kintiek, amikor jön valaki Mo-ról,
    és elkezdi az egérmozit nézegetni...
    A Te szemléletedből szokott jönni mindig a nagy koppanás. Pl. Pearl Harbour,
    a japán mikroelektronika győzelme a70-es években, az amerikai autóipar
    jelenlegi veresége, az európai textilipar megsemmisülése napjainkban, stb...

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz hesszan #8453 üzenetére

    És ezt te honnan tudod?

    Nézd, nem kell ahhoz mesterszakácsnak lennem, hogy tudjam,
    el van sózva a leves... mondjuk onnan tudom a dolgokat, aki ott dolgozott.
    Van ismerősöm Voda boltban. Milyen súlyos hadititkot tudok még, ami
    miatt jönnek a darthvader-nek öltözött ukránok hozzám????

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz kaller1 #8459 üzenetére

    Az Office valóban nem létkérdés(nekem az),de a levelezés igen.Az IPG csodán gondolom az is flottul megy...

    Már megbocsássál, de e-mailt nem igazán szoktak civilizáltabb helyeken
    mobiltelefonra fogadni. Először is biztonságtechnika, másodszor egy 15 megás
    csatolmánnyal mit tudsz kezdeni?
    Nálunk alád is rugnának, ha pénzügyi adatokat tartalmzó anyagokat telefonra
    fogadnál bárhol....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz T0rnad0 #8462 üzenetére

    Hitvita? Akkor megmutatom nekik a BlackBerry-n vagy a Nokián a Made in Hungary-t

    Értem, és akkor mindjárt businessfächig lesz az a telefon.... tudod, erről mindig
    a 80-as bolgár összeszerlésű Moszkvics autók jutnak az eszebe, ahol attól
    lett gyárilag sport változat a mezei Moszkvicsból, hogy krómozott végű kipugóvéget
    tettek rá és SPORT feliratot.
    Hasonló kaliberű érved volt ez....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz GGGBR #8466 üzenetére

    Ezt sem én írtam.... a terminal.hu-ról hoztam az idézetet (utólagos engedelmével
    a beírónak)

    [I]Alpevetően két dolgot nem értek:

    1. Hogy jön a Vodafone ahhoz, hogy tiniknek, iskolásoknak, hegymászóknak, a hegyekben mountain bike-al túrázó egyéneknek szóló mobiltelefont (lásd pl. Nokia 2680, 2630, 3120, Samsung B2100) ÜZLETI mobiltelefonként tűntetik fel a honlapjukon??? Ráadásul nem akármilyen üzleti telefonként, hanem KIEMELT ÜZLETI mobiltelefonként. Megnézem szívesen azt az üzletembert, aki a Blackberry-t vagy a Nokia E71-est lecseréli egy Nokia 2680-asra, vagy egy Samsung B2100-ra.

    Szoval a Samsung B2100 és Nokia 2680 a Vodafone szerint eladható KIEMELT ÜZLETI mobiltelefonként. Idióta, barom állat, aki ezt kitalálta!!!

    2. Miért van az, hogy a hazai T-nél, de a külföldi Vodafone szolgáltatóknál (pl. UK, Németország, Ausztria) egyrészt nagyobb a készülékválaszték, másrészt előbb jelennek meg a készülékek? Miért nem kapható a magyar Vodafone-nál pl. Samsung Jet S8000, Blackberry 8900 Curve, Sony Ericsson W995, stb.? Ezek olyan készülékek, amelyek a hazai T-nél, illetve sok országban a Vodánál már hónapok óta kaphatóak. Itthon miért kell minden készülékre k..a sokat várni, illetve miért van az, hogy a választék többnyire egy nagy rakás s-z-a-r-t nem ér???

    Látom, hogy itt vannak olyan fórumozók is, akik a Vodánál dolgoznak. Ők tudnak arra választ adni, hogy a Voda beszerzési osztályán mi nem működik, iletve miért van az, hogy munkanélküliként, panelproliként, tiniként, főiskolásként sok készülék közül tudok választani, de az igényes készülékek választéka = a nullával? Viccesnek tartom azt is, hogy a Voda büsuzkén prezentálja 2-3 hete a Blackberry Storm készüléket a repertoárjában, amely készülék

    - a világon mindenhol már 2008. október/november óta, tehát 1 éve kapható, és
    - nem nem éppen egy sikertörténete a BB-nek. Sokan szidják, mint a bokrot[/I].

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    Akkor első körben összefoglalom az üzleti telefonnal kapcsolatos álláspontom.

    OFF
    1.
    tőlünk nyugatabbra a Moto925/1000., a Nokia 9210 és az ES P800/900
    időszakában már lefutott ez a "mindent a mobillal oldunk meg" feeling.
    Rájöttek, hogy minden adat ott van a laptopon, a telefon meg telefonálásra
    való. Emiatt volt a német nyelvterületen hatalmas bukás a Nokia 9300/9500
    család, manapság 50-100 euroért utánad dobják őket használtan
    2.
    a nagy változást 3-4 évvel ezelőtt megindult mobilinternet hozta, ami
    akkoriban újdonságként kevesebbe került, mint most nálunk a már
    futó csomagok. A mobilinternet feleslegessé tette Excel és PDF
    file-ok nézegetését mobilon, "cipőt a cipőboltból" effektus
    3.
    a GPS-es telefonok sem váltanak ki komolyabb érdeklődést kint,
    mert a logika az, hogy a kocsidban van navigáció (vagy ha nincs,
    veszel egyet 25.000 Ft-ért), az utcán meg van szád, és megkérdezed,
    hol vagy
    4.
    a videotelefonálás szintén hatalmas bukta volt kint, mert ki az a marha,
    aki horror pénzeket fizetne egy gyenge webkamera minőségéért, amikor
    ott van millió+egy ingyenes webtelefon szolgáltatás
    5.
    egy üzleti tárgyalás kint (és tapasztalataim szerint itthon is egyre inkább)
    úgy zajlik, hogy leülnek a (leendő) partnerek, laptop kinyit, WiFi vagy
    mobilnet beköt, telefont az asztalra mellé letesz jegyzettömb mellé.
    Tudnod kell mindenre válaszolni, max. a laptopról nézegethetsz adatokat.
    A telefon arra való, hogy ha a hatáskörödet túllépő kérdés kerül elő, akkor
    használd. Ha túl sokat telefonálgatsz, akkor vagy nem vagy felkészült, vagy
    olyan ember vagy, akinek semmire sincs hatásköre >> kilőtted magad.
    Jókat szoktam derülni (és sajnos a cégvezetés is), hogy a magyar tárgyalók
    a legújabb csilivili trendi-hendijüket villogtatva akarnak mindenféle Excel-táblákból
    meg letöltött PDF anyagokból adatokat keresni. Mert azt hiszik, ettől nagyobbnak
    tűnnek. Egy fenét, ezzel tették magukat ott helyben komolytalan partnerré,
    akivel nem szabad üzletet kötni.
    Sajnos jellemző, hogy benézek a tágyalóba, és már messziről látszik, hogy
    magyar ügyfél van, mert bámulja az egérmozit meg telefonálgat, meg stiftezget
    az érintőképernyőn. Na ez az, amit nem tolerálnak, mert húzod az idejüket,
    mert ott laptop, miért nem válaszolsz onnan vagy fejből.
    6.
    A készülékeknél a QWERTY billentyűzetes masinák abszolút nem divatok,
    de az érintőképernyős csodák sem. Az egyszerű, elegáns, GYORS, jól kezelhető
    készülékek a használatosak. Egy Nokia 6210-es, Nokia 8800, N9X sorozat,
    Motorola V3xx, Neo-k, öreg Siemensek, régebbi fémházas elegáns LG-k
    az általában használt készülékek. A kínai készülékek is megjelentek,
    nagyon szép és jó minőségű készülékeket tudnak prezentálni,
    nálunk is vettek kettőt kísérleti jelleggel. 4 hónapja használják, gond
    nélkül őket.
    7.
    Ami abszolút nem divat, a legújabb csicsa-micsa telefonnal megjelenni,
    mert akkor te egy mindenbe észnélkül beleugró típus vagy, nem pedig
    megfontolt, a bevált módszereket alkalmazó ember. Igaz ez a laptopra is,
    Laptopnál mindig sajnálattal látom, hogy a sok százmilliós és milliárdos
    vagyonnal rendelkező tárgyaló fél 4-5 éves laptoppal és 6210-es Nokia-val
    leül, szembe meg az agresszív kismalac üres zsebű kirakatgazdag magyar
    partner a legújabb HD ready, metálházas, még dobozszagú, részletre vett
    zsírúj laptoppal és a legújabb érintőképernyős mégkezelnisajnosnemtudom
    mobiltelefonnal... ezzel szintén ki is lőtte magát a tárgyaláson
    8.
    Azt is nézik, milyen kocsival érkezel. Hatalmas mínusz a Volvo, Audi, Saab,
    vagy a nagy terepjáró, mert azt a következetést ott helyben levonják, hogy ha
    te egy ilyen drága szervízköltségű, hatalamas értékvesztésű autót használsz
    cégautónak, akkor annak a költségét majd velünk próbálod meg megfizettetni...
    na azt már nem fogjuk.

    ON

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Oly #8477 üzenetére

    Aztán rázd meg magad és fogd fel végre, hogy ez Magyarország.
    Sokunkat hidegen hagy, hogy "mert ott...".

    Na igen..... hogy is mondták az 1800-as évek elején:
    Extra Hungariam non est vita, si est vita, non est ita.*
    * Magyarországon kívül nincs élet, ha mégis van, az nem élhető.....

    Ha mehetnének normálisan az élet, akkor nem akarjuk, hogy úgy menjen,
    mert jó nekünk a rossz is....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Narxis #8483 üzenetére

    hogy 3 munkanapon belül kiszállítják az új hűségidős szerződéssel együtt. Én Hétfőn telefonáltam az ügyfélszolgálatra, hogy ha lehet ne pirosat küldjenek(piros és barna színben kapha

    Ha a SE W910-est rendelted, akkor addig alszol nyugodtan, amíg nem kaptad
    meg a készüléket. Nálunk a gyereknek volt (van valahol a polcon), ez a kütyü
    konstrukció hibás, nem véletlen adják annyiért, amennyi.
    Ha még hűséget is írtál alá érte, akkor meg szívni fogsz, mert simán leráznak
    majd azzal, hogy ők nem tapasztalják az észlelt hibákat..... felbontani meg
    nem engedik a szerződést.

    Itt olvasgassál egy kicsit a témában:
    http://forum.se-portal.hu/viewtopic.php?f=47&t=4881&start=850

    Ha utána is epekedve várod a készüléket.... előre szóltam. Mert megérdemled....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz mukibuci #8475 üzenetére

    nagyon-nagyon akarom, de egyelőre nem sikerült még feldolgoznom a hallottakat :O Viszont vaterán sikerült lecsapnom egy 386-os laptopot és a régi 3210es nokiámhoz is szereztem új akkut, szóval mostantól fejet hajthat előttem a nyugat

    OFF

    Nem az ostobaság előtt hajtanak fejet. A románok és a szlovákok sokkal jobb
    benyomást keltenek sajnos a tárgyalások során, visznek is minden üzletet. És
    nem az árak miatt. A magyarokat egyedül a lengyelek tudják alulmúlni, amikor
    stopperrrel mérik a hívásidőt, mert teljen ki az az egy perc.....

    ON

    Amúgy még mindig örömmel várnám Tőled, mint belsős embertől, hogy milyen
    költségek indokolják a horror-percdíjak fenntartását. Továbbá arra is szívesen
    hallanék magyarázatot, miért nem tud az ügyfélszolgálat 14 napon belül válaszolni
    a bejelentett panaszokra (rendszeresen). Miért próbál kibújni egy ismétlődő hiba-
    jelenség felvétele alól az ügyfélszolgálat, arra hivatkozva, hogy már tegnap rögtítettünk
    ilyen panaszt.....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Algieba #8514 üzenetére

    Az, teljesen kiakadtam. :DDD A húgom egy éve használja a hibamentes barna W910-est.

    Akkor Te jelentkezzél a W910 használók "elégedett minoritás" csapatába.
    Februárban vettem a gyereknek függetlenül, mert nagyon tetszett neki.
    (csak halkan jegyzem meg, hogy egy tizessel olcsóbb volt hivatalos
    üzletben, mint a Vodánál Vitamaxival.) Júniusig 4-szer szerviz, szoftver-
    frissités, kijelzőcsere, folyamatos újrandulások. A szervizes a harmadik
    alkalom után megsúgta, hogy hiába küzdünk, típushiba. A központi képviselet
    közölte, hogy a 7. JAVÍTÁS (a szoftverfrissités nem számít bele) cserélik
    a készüléket. Na ekkor vágtam be a polcra, és kapta meg a gyerek a régi
    Moto1200-asomat.
    Elkezdtem nézegetni a netet, elég rákeresni a "W910 problem" kifejezésre...
    248.000 találat. Ennyi,

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz mukibuci #8523 üzenetére

    [I]google:
    A(z) "motorola 1200 problem" kifejezés 1-10. találata az összes, kb. 2 140 000 találatból. (0,33 másodperc)

    A(z) "w910 problem" kifejezés 1-10. találata az összes, kb. 173 000 találatból. (0,19 másodperc)[/I]

    Na ja, az 1200-es Moto egy Linuxos telefon, a sok ökör meg csak Szimbi János
    programokat telepít rá, amikor meg nem fut, akkor írogat a net-re.
    A W910-esnél nem a programtelepítés miatt van a sok reklamáció...

    Amúgy tehet-e róla a Voda? Szerintem igen, mert a 910-est minden civilizáltabb
    szolgáltató kivette a listájából már, ehelyett a Voda meg nyomja, főleg
    hűségszerződéssel....
    ez ugye korrekt megoldás?

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz mukibuci #8532 üzenetére

    Ismételten be kell hogy lássam, hogy igazad van. Csak és kizárólag a vodafone tehet arról, hogy te vettél egy kártyafüggetlen telefont és az fos. Legközelebb talán ausztriában kellene az osztrák szolgáltatónál telefont venni, mert az ha lemerül is cserélik

    Akkor a Te kedvedért lassabban gépelem, hogy megértsd. A W910-es egy olyan
    készülék, amivel nagyon sok gond van. A legtöbb szolgáltató (érthető okoból)
    már régen kivette a kínálatából a modellt. Ellenben kedves jó kenyéradó céged
    szépen listában tartja, sőt azzal a módszerrel, hogy messze legnagyobb különbséget
    képezi ennél a modellnél a Vitamaxi és az előfizetéses ár között, továbbá olcsóbban
    adja, mint más gyengébb tudású készüléket, tolja a vevőket annak megvásárlása felé.

    Nem ezt, mondja, hogy t. uraim, ezzel a készülékkel gondok vannak, ezért inkább
    nem forgalmazom, hanem vevő-manipulálással, elsősorban hűségszerződéssel
    próbálja meg eladni azokat, mivel a hűséget aláírt ügyfél akkor sem tud semmit
    sem csinálni, ha rossz a készülék, vagy restartolja magát folyamatosan. Szépen
    elhúzzuk az egy évet szervizelgetéssel, aztán meg nem is értjük, mi a gondja az
    ügyfélnek. Hogy csináltak-e már ilyet? Ugyan, dehogy... a Philips Fizz-nél sem
    ez volt a helyzet.....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Studi22 #8535 üzenetére

    Ezeket amiket leírsz itt mint,hogy más szolgáltató kivonta régen a portfólióból mert sok a meghibásodás,ezt alá tudod támasztani tényekkel vagy csak egyszerűen higgyünk Neked,mert az igen nehéz lesz az eddigi hozzászólásaid alapján

    1.
    melyik szolgáltató tartja nyugaton kínálatában a W910-est? Volt
    a T-nél, a Teleringnél, az One-nál, az A1-nél..... aztán 2-3 hónap
    után hirtelen eltűntek. Oktondi módon nem kérdeztem meg, hogy
    miért, megvettem a gyereknek a W910-est, majd amikor jöttek a
    gondok, akkor kezdtem el nézni, hogy mi a helyzet. Akkor derült
    ki, hogy kivették a listából, és amikor kérdeztem hogy az oka, az
    volt a válasz, hogy problémás a készülék.
    2.
    az internetes rákeresés szerint angolul, németül és magyarul is
    ugyanazokat a hibaleírásokat fogod megtalálni. Nehezen képzelhető
    el, hogy a többszázezer bejegyzést én hoztam részre azért, hogy itt
    most alátámasszam a véleményem....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz kaller1 #8537 üzenetére

    Hm....Nem sikerült rábeszélni egy IPG-re?

    Sajnos nem, már bánom, erőszakoskodott hogy így walkman
    meg úgy walkman mobil... :W :W :W

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz manchester85 #8680 üzenetére

    Tényleg, a voda 1,5 éve miért tudta 19900Ft-ért adni a HTC Diamond-ot D kategóriásan? :D Na? :U

    A Voda az előző évben (ahogy én látom) eddig 4-szer váltott stratégiát a készülék
    értékesítés területén.
    1. szakasz 2009. február végéig
    xarér-húgyér akció keretében sajátmárkás hipergagyi készülékek (533-as, 228-as,
    331-es stb.) 3-5E forintért Vitamaxival. Sok hűséggel drágább készülék a független ár felért.
    Eredmény: az előfizetői szám csökkent

    2. szakasz 2009. május végéig
    lassan megszüntették az olcsó Vitamaxi telefonokat, sőt duplájára emelték az árakat,
    Eredmény: az előfizetői szám csökkent

    3. szakasz 2009. szeptember végéig
    a magas készülék árak maradtak, ráadásul még a kínálat is látványosan szűkült.
    Főleg sajátmárkás ratyifonok és millió+1 SonyE és gagyikategóriás Nokia a kínálat.
    Eredmény: az előfizetői szám csökkent

    4. szakasz 2009. szeptember végétől
    a magas árak maradtak, sőt emelkedtek (közben a Photohall-ban a legtöbb
    készülék már olcsóbb függetlenül, a HTC Hero 219-279 euro nyugaton...)
    Látványosan nőtt a választék, minden létező balkánonly készülék megjelent
    a kínálatban.
    Extraként '10 évesek vagyunk, minden xart eladunk" akció, hátha javul a helyzet.

    Valószínűsítem, hogy az előfizetői szám csökkenés üteme lelassul, de cserében
    3 dolgot ér el a Voda:
    1. pontosan a magasabb bevételt hozó ügyfelek mennek el tőle
    2. az összes igénytelen, havi 1-2E Ft-os számlájú csóró hozzáuk megy
    3. az a réteg nem fog nála hosszabítani szerződést, akiből pont bevétele lenne

    Mindegy, ha ez jó nekik, akkor lelkük rajta. Erős a gyanúm, hogy a telefonálási
    szokások erősen megváltoztak az előző egy évben, és az egy főre eső bevétel
    radikálisan csökkent. Ezt próbálják amatőr módon az előfizetői szám növelésével
    elensúlyozni.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz kaller1 #8684 üzenetére

    Linkelnél egy webáruházat,ahonnan megvehető ennyiért? A 219 euróst.

    Vösendorf, Saturn áruház három hete volt 219 euróért, függetlenül....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz kaller1 #8696 üzenetére

    Nem nagyon akarnak jönni azok a 220 eurós Hero linkek

    Akkor csak a kedvedért:
    http://www.sparhandy.de/htc/hero.html?et_cid=778&et_lid=140044&et_sub=HTC+Hero&suchetop

    alul szorgalmasan tanulmányozd a készülék árát előfizetéssel...

    továbbá

    http://phandroid.com/2009/09/04/htc-hero-best-deal-at-best-buy/

    ha tudsz esetleg angolul....

    ha még esetleg érdekel és venni szeretnél

    http://cgi.ebay.de/HTC-Hero-Smartphone_W0QQitemZ120494465123QQcmdZViewItemQQptZDE_Handys_ohne_Vertrag_KM?hash=item1c0e07a063
    http://cgi.ebay.de/HTC-Hero-Smartphone_W0QQitemZ260507754597QQcmdZViewItemQQptZDE_Handys_ohne_Vertrag_KM?hash=item3ca778e065
    http://cgi.ebay.de/HTC-Hero-Smartphone_W0QQitemZ260507753762QQcmdZViewItemQQptZDE_Handys_ohne_Vertrag_KM?hash=item3ca778dd22

    max. 250-ért fognak kimenni....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

  • könnygázóra

    tag

    válasz Oly #8688 üzenetére

    Csupa olcsóságok! Hétvégén nem dobjuk össze a benzinpézt és megyünkj ki vagy hárman négyen bevásárolni?

    Látom sikerült hosszas küzdelem után találnod 5 készüléket,
    ami drágább kint mint a Vodánál.... ezekről miért feledkeztél meg:

    LG ELECTRONICS - KS 360 AQUABLUE 149,90 euro
    SE T700 159 euro

    ...esetleg ez
    http://www.preissuchmaschine.at/product_711119.html
    a Vodánál 82.990 Ft..... ejnye.... klasszikus esete az átbaxásnak.

    netán ez....
    http://www.preissuchmaschine.at/product_730722.html

    ez sincs a Vodánál...
    http://www.preissuchmaschine.at/product_836270.html
    http://www.preissuchmaschine.de/in-Handy-ohne-Vertrag/Smartphone/Nokia-5530-XpressMusic.html

    http://www.preissuchmaschine.de/in-Handy-ohne-Vertrag/Smartphone/Nokia-E71.html
    ez 89.900 a Vodánál....

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

Új hozzászólás Aktív témák