- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#20221952
törölt tag
Késő délután ismét beszéltem velük, egyszer 1 óra 58 perc 59 másodpercig és még egyszer 40 perc 14 másodpercig, mivel az előző majdnem kettő órás ügyintézés egyszer csak megszakadt. A majdnem kettő órás ügyintézés ügyintézője nagyon rendes volt, tényleg próbálta megoldani a helyzetet és arra jutottunk, hogy valamilyen saját Vodafone-rendszer belső hibája lehet, ami miatt nincs mobil Internet szolgáltatás a telefonon és már éppen megbeszéltük volna, hogy hogyan tovább, amikor megszakadt. A 40 perces ügyintézés ügyintéző nem volt megértő, azt állította, hogy az én telefonon nincs beállítva az Internetre és nekem azt kézzel kell megadnom, ráadásul azt nem is látja a rendszerben, gyakorlatilag egy a rendszerben nem létező telefonnal próbálok Internetezni és ő nem is csodálkozik, hogy nincs Internetem, pedig csak annyit kellene csinálnom, hogy kiválasztom a megfelelő hálózatot és akkor lesz. Kiválasztottam kézzel, természetesen nem lett, de ő nem hitte el nekem, hogy ezt megtettem, hiába mondtam neki, hogy pedig de.
Most újból vetettem fel panaszt, de nem sok reményt fűzök hozzá ...
Én benne lennék a kártyacserében is, de mivel nem térek haza, online pedig ezt nem, vagy csak ügyvédi, illetve közjegyzői meghatalmazás útján lehetne távolról elintézni, így ez sem járható út.
Tartok attól, hogy a szolgáltató hivatalosan nem fogja elismeri, hogy az ő hibájából nincs Internetem, pedig ezek vannak beállítva.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nők, nőügyek (18+)
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- IPhone 13 256GB gyári független
- HP Quadro P2200 videokártya (fél év garancia)
- ERŐMŰ - Ryzen 9 7900X RTX 3090 64GB DDR5 1TB & 2TB M.2 SSD 4TB SATA3 SSD
- Xiaomi 13T Pro / Alpine Blue / 12 GB RAM / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 13 / Midnight / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen