Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20221952

    törölt tag

    válasz Boond #65655 üzenetére

    Késő délután ismét beszéltem velük, egyszer 1 óra 58 perc 59 másodpercig és még egyszer 40 perc 14 másodpercig, mivel az előző majdnem kettő órás ügyintézés egyszer csak megszakadt. A majdnem kettő órás ügyintézés ügyintézője nagyon rendes volt, tényleg próbálta megoldani a helyzetet és arra jutottunk, hogy valamilyen saját Vodafone-rendszer belső hibája lehet, ami miatt nincs mobil Internet szolgáltatás a telefonon és már éppen megbeszéltük volna, hogy hogyan tovább, amikor megszakadt. A 40 perces ügyintézés ügyintéző nem volt megértő, azt állította, hogy az én telefonon nincs beállítva az Internetre és nekem azt kézzel kell megadnom, ráadásul azt nem is látja a rendszerben, gyakorlatilag egy a rendszerben nem létező telefonnal próbálok Internetezni és ő nem is csodálkozik, hogy nincs Internetem, pedig csak annyit kellene csinálnom, hogy kiválasztom a megfelelő hálózatot és akkor lesz. Kiválasztottam kézzel, természetesen nem lett, de ő nem hitte el nekem, hogy ezt megtettem, hiába mondtam neki, hogy pedig de.
    Most újból vetettem fel panaszt, de nem sok reményt fűzök hozzá ...
    Én benne lennék a kártyacserében is, de mivel nem térek haza, online pedig ezt nem, vagy csak ügyvédi, illetve közjegyzői meghatalmazás útján lehetne távolról elintézni, így ez sem járható út.
    Tartok attól, hogy a szolgáltató hivatalosan nem fogja elismeri, hogy az ő hibájából nincs Internetem, pedig ezek vannak beállítva.

Új hozzászólás Aktív témák