Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pit stop

    addikt

    válasz szjoci #20006 üzenetére

    Ebből a hibából lehet másoknak tanulni, és előbb menni Vodához, aztán menni másik szolgáltatóhoz. Ha bontani akar valaki úgy is be kell menni, akkor ne a telefonosokat szapuljátok - igaz ott se kéne félretájékoztatni.
    Külföldi befektetők pont ezért kezdenek ódzkodni kis hazánktól: nem lesz telefonadó, aztán mégis csak máshogy, aztán lebegtetjük hogy lesz, ok 700, ja nem mégis 400... stb.
    Telefonosoknak naponta 2 továbbképzést kéne legalább tartani, és akkor se lennének pillanatkészek. És szerintem még napi szinten is nehezen megoldható hogy ok, dolgoztál 8 órát, de maradjál még benn egyet, mert meg kéne beszélni hogy tegnap óta mi változott

    Face to face a biztos információ.
    Eleinte pedig valószínűleg úgy álltak hozzá, hogy aki lejjebb akar váltani inkább menjen el; csak mivel sok lett ilyen ügyfél rugalmasabbak lettek - csak ez még nem jutott el minden szintre, de ez csak szvsz.

    Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

Új hozzászólás Aktív témák