- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rodeo74
csendes tag
Sziasztok,
Van egy Megane 4 Tce 140 intense autóm.
Tudtok valakit aki a DDT "extrákat" meg tudja oldani ?
Autofék kikapcs, start-stop kikapcs, meg ami még vanKöszönöm
-
Tiédetis
senior tag
sziasztok
Tudja valaki, hogy Laguna 3 1.5dci-nek mennyi a gyári vezérműszíj csereperiódusa?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz rob210 #90906 üzenetére
Köszi
Van egy lista az első 5 évéről, amin vannak elvégzett munkák, akkor valószínű 120-nál volt. Amikor megvettem, arra emlékszem, hogy csere megvolt. Ahova felírtam mikor cseréltem, nem találom. 240 körül cserélhettem. most 260 van benne, tehát semmiképp nem időszerű még
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Egy bugyuta kerdes. Roviden annyi, hogy a Kangoom teljes generalt kap a jovo heten Magyarorszagon, rozsdavedelemmel egyutt es mindig mindene rendben van/volt rakva eddig. Viszont sokat megy es a labaim oregednek 2010-es, K7M. A kerdes az,hogy lehet tempomatot utolag belerakni? Ha igen, ki az, aki vallal ilyet?
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Sanyo77
tag
Sziasztok!
Vonóhorog vezetékeléssel kapcsolatban kérdeznék hátha van tapasztalat.
Van hozzá kit, csatlakozókkal, mindennel. Legegyszerűbb az lenne, ha megtalálnám a csatlakozókat (már ha ki van építve gyárilag) és összedugnám és kész. Ehhez keresnék leírást.Köszönöm
-
zeon.hu
nagyúr
válasz norbert1998 #90908 üzenetére
Hogy az ország keleti felén egyetlen Renault szaki sincs...
#?*@&!
-
zeon.hu
nagyúr
Projektoros lámpa megéri?
Mennyivel jobb?
Lenne 2 db jó áron a Grand Scenic-hez.
(10K a kettő, frissen polírozva)[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
rob210
Topikgazda
-
domper2015
senior tag
Sziasztok, mostmár 224.000 km van a Renault Megane 3 1.5dci kombimban, a kezdeti nehézségek után egész jó barátság alakult ki. Most olyat tapasztalok, hogy hosszabb úton településre beérve 50 km/h-nál rángat az autó. Általában Romániában tankolok a Petromnál, most sikerült MOL majd OMV normál gázolajat tankolnom. Magasabb fordulatszámon nem érzek ilyet. Mi okozhatja ezt?
Szervizelt, EGR szelep tiszta, a részecske szűrőben 3 g korom volt műszer szerint. -
rob210
Topikgazda
válasz domper2015 #90921 üzenetére
Élő adatban kéne nézni légtömeget, turbónyomást,üzemqnyagnyomást, és injektor korrekciót.
Renault power
-
forceberg
veterán
válasz domper2015 #90924 üzenetére
Rákerestem, neked az elején jó másfél éve tényleg volt ez-az.
Mióta van ez a jelenség? Ha picit több gázt adsz, vagy picit elveszed, akkor megszűnik?
Az EGR le lett véve, kitakarítva, a mozgása isellenőrizve volt? Ott voltál végig a műveletek alatt?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
domper2015
senior tag
válasz forceberg #90925 üzenetére
Igen, volt gond az EGR-rel abból lett egy extra garancális csere is, légtömegmérő is ki lett cserélve. Leginkább zabált dCi-hez képest, most 4,8 - 5,9 l/100km az átlag, ami nekem maximálisan megfelel.
Most kezdődött 2-3 hete, a rángatás fix fordulatszámon jelentkezik, gázadáskor nem tapasztalom. Hajtva néha lehet érezni olykor bizonytalanságot, egy pici torpanást váltáskor, de ritkán.
Sokat megyek vele autópályán, főúton, nem a városban tespedő masina. -
rob210
Topikgazda
válasz domper2015 #90926 üzenetére
Amit akár te os meg tudsz nézni az az injektorok csatlakozója. A lábakat összébb kell kicsit nyomni, van amelyik ettől azonnal meg is javul.
Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
válasz BUZZLGHTYR #90841 üzenetére
Az a típus kód nem a motor kód
pl BB1R vagy CB19 meg hasonlók
Sejthető, hogy melyik lesz az pl 1.2 vagy az 1.5DCI, de meg nem adja[ Szerkesztve ]
-
Tanulsagkeppen: Eletem legforrobb utazasan vagyok tul. 670 Km-bol, kb 550 kilometert termosztat nelkul utaztam Magyarorszagra. A sztradan egyszerre futottem es hutottem magam. A motor emelkedon eleg jol birta, osszesen ketszer kellett megallnom forras vegett (10 secen belul megalltam es vartam,mig kihult), az Osztrak alpok alatt emelkedon, telire pakolt autoval, hetvegen, este. Viszont ugy nez ki a motor tulelte, en meg legalabb ingyen szaunaban voltam es meg 6.6 litere atlagot hoztam ki a vegen. K4M, Modus.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
szebe
őstag
Tomtom navihoz kártya kéne (M3/2), most ki az ajánlott eladó?
Navi "Nincs találat térképre" üzenettel fogad, minden más működik. SD kártyát nem látja a gép se. (különösebben nem zavar, csak snassz ezzel a felirattal közlekedni, szóval ha nem nagy összeg, akkor jöhetne egy friss verziós kártya).Nem az eredeti kártya van benne (már így vettem), és fogalmam sincs, van-e biztonsági mentésem. Vagy hagyjam és inkább csináltassam meg valami aa/cp képes kínaira?
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
senior tag
Üdv!
Clio 3 1.2 (2008)-ban úgy döntöttem hogy teljesen kicserélem a hangszorókat JBL Stage 2 524 (hátul) illetve Stage 2 604C-re (elől). 604C-hez ugye van hangváltó, amit ugyan úgy be kell szerelni, na viszont a gyári hangszorók kábelezését nem tudom hogyan van. Létezik erről valami diagramm vagy valami ? Másik kérdés, ugye alapból 13cm-es hangszorók vannak benne, viszont amiket vettem 16cm átmérőjűek, létezik ilyen beépítő keret szerűség, vagy nekem kell kitalálnom rá valamit ?
-
Josi
aktív tag
Facebookon Leslie Navi foglalkozik ilyennel, ha friss térképes kell.
Ha jó a régebbi is, akkor tegyél egy legalább 8GB-os új kártyát a naviba, indítsd el az autót, várj 1-2 percet. Vedd ki a kártyát. A számítógépen a TomTom programjával a legutolsóra jogosult térképet visszamásolhatod rá. Ugyanitt Új térképet is vehetsz.
Pár éve kb. 20 ezer ft volt.[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
forceberg
veterán
-
CriticalHit
őstag
-
rob210
Topikgazda
-
válasz angyalpc2 #90930 üzenetére
Az első szériákból voltak olaj/vízfogyasztós változatok. Talán javíthattak valamit, mert mostanában nem jönnek szembe ezekkel a hibákkal.
Ha 1.6dci, akkor a szimpla turbós 130 lovas. Az, hogy mennyire eszik jól (psa-hoz képest nem) és mennyire megy jól, azt mindenki döntse el maga.
A 160 lovas 2 turbós már megyeget, bár akinek ez van, nincs hanyatt esve a teljesítményétől (akik 2.0dci-ről váltottak, azok szerint csalódás) . Cserébe 8l feletti fogyasztással dobálóznak, az azért vicces.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Jimmy8
senior tag
Sziasztok!
Kíváncsi lennék az alábbi kb. árakra, kinek mennyiért csinálták az elmúlt egy évben (hogy kell-e szerelőt váltanom). anyag + munkadíj mehet egybe tételenként.
Megane 2 1.6 benzin.
- (műanyag) termosztátház tömítés csere
- kuplung tárcsa +szerkezet + kinyomócsapágy csere (LUK) -
rob210
Topikgazda
válasz Jimmy8 #90943 üzenetére
Kuplung 140ezer ebben benne van a munkahenger , a szimeringek, a váltóolaj, a tisztítószerek, a munka.
Azaz ez egy teljes csere luk szettel.A termosztát már zűrösebb ügy 11.ezertől 32ezerig van termosztát tehát azt tudni kéne mi került be.
Fagyálló milyen került be. (Teljes csere vagy rátöltés lefejtés volt) de olyan 40e körül áll meg minőségi termosztáttal.Renault power
-
Szoszo94
őstag
Sziasztok!
Sajnos eljött a nap, hogy otthagyott az út szélén a Mégane. Autópálya, 100-as tempó, először rántott egy picit az autó, majd 5-10mp múlva még egyet. Fél perc múlva pedig egy fémes csattanás, majd mintha csak két henger járt volna, remegett, mint a kocsonya. Üresbe rakva alapjáraton szépen járt, de gázadásra újra rázás. Sikerült lehajtani a pályáról, de félreállás után többet már nem indult be. Hazahúztuk ma laza 110km-ről (miért is ne Ausztriában kellett bemondania az unalmast, éjjel 11-kor...), indítózáskor teker teker, de halvány lila jelét sem jelzi annak, hogy egyáltalán csak egyet is robbanna. Lehetséges, hogy a nagynyomású pumpa adta meg magát? Régebben volt olyan, hogy kicsit kikormolva (170-es tempónál) bedobta a "check injektion" hibát, de volt, mikor 190-ig sem. Visszagondolva ez utalhatott akár a nagynyomású nyugdíjba vonulásának közelgő eljövetelére is.
362e km van az autóban, 1.5dCi 74kW 101LE.
Rob, beszéltük a múltkor a vezérlés mögötti műanyag cseréjét, ha a nagynyomású a hiba akkor ahhoz a vezérlés is le kell venni most? Egy körben akkor ezt meg lehetne oldani, csak kell találjak a közelben olyan szerelőt, aki legalább fele annyira lelkiismeretes, mint Te Sajnos Hozzád így nehezen tudnám elvinni, hogy saját lábán nem megy egy tapottat semLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Szoszo94 #90946 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de ha fémes csattanás volt majd most nem indul, akkor ott valamelyik szeleptányér lehet odavan. Fémesen egy diesel csak akkor csattan, ha valami mechanikusan törik. Azt alaposan meg kell nézni, nem a nagynyomású lesz ott sajnos a legnagyobb baj.
Renault power
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #90949 üzenetére
Akkor indítózásnál is lenne fémes hangja? Mert szépen átforog, nincs semmilyen plusz hang, illetve alacsony fordulaton még szépen járva lehozott a lehajtón és elvitt egy félreeső utcáig, ahol le lett állítva és onnantól nem indult többé.
Sirus86: Győr, illetve környéke. Van pár szerelő ismerős a közelben, de jó szívvel nem bíznám rájuk ezt a problémát
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest