- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Melyik tápegységet vegyem?
- iPad topik
- ASUS Vp249H monitor és az audió bemenet
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- RTX 2080TI javítás
Hirdetés
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #91697 üzenetére
Nos, a mai naptól "ismét" renault felhasználó vagyok.
Jó hosszú folyamat volt.
Az első "hibajelenség", 2023.06.04-én, 80.200 km-nél volt.
Utána rengeteg szervizlátogatás ..
Majd 2023.12.18-án, 94.701 km-el raktam le a szervizben az autót.
És ma 2024.02.26-án kb. 20 km-el hoztam el.
5 - 7.000 km körül megejtsek egy olajcserét?“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Ha valakinek van egy kis ideje olvasgatni, képeket nézegetni, íme a Talisman-hoz kapcsolódó "sztorim".
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
angyalpc2
aktív tag
Clio 2-nél hátsó lengés csillapító csere lenne, ..ha már bontani kell..
Mikor érdemes a lengőkar szilentjét cserélni? mármint miből látható hogy elfáradt?
150ekm 18 év szóval már nem mai
De ha nehézkes a cseréje préseléses, kínlódós akkor hagyom úgy.. egyébként febit találtam 15e hufért 82 00 042 594 , szóval nem olyan drága... de mást is kel venni előrre. motort tartó előre szilentek, -
Dyno
veterán
Végig olvastam az egész történetet, én beleörültem volna ebbe az egészbe, jó mondhatjuk hogy happy end....
Amúgy akkor valszeg eleve nem volt valami oké az olajnyomással...
Annyi nem tiszta egy kicsit a történetbe, hogy így minden költség őket terhelte? Nyílván a gátlók nem, de az tiszta sor le is írtad.Megmarad amúgy a kocsi?
-
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #91762 üzenetére
Netán a felmenetelés következtében spén került a rendszerbe. Mert ezért nem szívóztak az én meglátásom szerint.
Renault power
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Van olyan Renault csoport oldal, ahol alvázszámhoz tartozó alkatrészeket tudok ellenőrözni?
Jelen esetben egy 2017-es, Megane GT 1.5 DCi 110 le motorvezérlőjét.
Köszönöm előre is!"Bad reklám is reklám too"
-
mycso
Topikgazda
angyalpc2:
Passz, és nem is vizsgálják. Régi motor kuka, új beszerel, történet vége.polonic:
Volt pár francia eddig és nem volt velük különösebb bajom. Itt sem a "franciasággal" van a baj.
Köszi, akkor 5.000km körül cserélünk egy olajat.kcsa:
Igen, a garis ügyintézést illetően dicséretet érdemel a márkaszerviz.Dyno:
Így van, a motorcserével kapcsolatos összes költség, garanciában lett rendezve.
Sokat agyaltam rajta, ha kész lesz mi legyen (volt rá időm), de maradni fog. Talán most az lenne a legrosszabb döntés, ha eladnám.molnarpeter:
A szenzor javítása után, volt némi cseperészés, azt írtam is, olajfogyást (szemmel láthatót) nem tapasztaltam.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
troll81
addikt
Sziasztok a Twingo olajteknö az pasztas vagy tömítéses? 2003 43kw 58ps az alany.
Elkezdődött a használat és kijött a tömítés probléma.
Köszönöm a segítséget -
domper2015
senior tag
A múltkor kérdeztem, hogy mi nyikorog a kipufogó felől.
Van benne egy csappantyú, mint az Ikarus buszokban(Bubu).
Ez javítható vagy csere? -
rob210
Topikgazda
válasz domper2015 #91770 üzenetére
Meg kell kenni, ha nem nyert akkor csere.
Vágni hegeszteni kell, egybe van az egészRenault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Kronos3000 #91769 üzenetére
Mivel ez egy szimpla "cikkszámos" alkatrésznek minősül, ezért 1 év.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz domper2015 #91773 üzenetére
Nem az elhelyezkedése a gond!
Hanem a megfelelő kenőanyag beszerzése!
A kipufogó nem hideg
Kerámia zsírt szoktam használni.Renault power
-
Szoszo94
őstag
Vettem kulcsot, fel is tanítottam, viszont a keyless entry és indítás nem megy vele. Tartaléknak vettem (gyárilag egyet kaptam vételkor), viszont nem tudtam, hogy kártyában is van különbség. Vagy csak renolinkben engedélyezni kell még valamit?
Egyébként működik szépen, de a másik Renault-hoz is kell egy plusz (meghalt az egyik, levált teljesen a forrasztás a nyákról), aztán ha kártyafüggő a keyless dolog, akkor olyat keresek és ezt áttanítom arraLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #91745 üzenetére
2004 Scenic II 1.5 dci (K9K 728, 74 kW)
Delphi HDF917 szűrő helyett HDF942 jó lenne, vagy tilos/lehetetlen?
Eredetileg 5 mikronos szűrő van benne, helyette 3 mikronos gondoltam jó lenne - de ha nem szabad, akkor elengedem a kérdést Egyik 2004. 12-ig volt, másik 2005. 1-től. Mindkettő víz jeladós.
PDF Delphi szűrők mikron szerint [link]Motor alakul, hengerfej fent, jön a vezérlés...
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #91779 üzenetére
Na én most pont egy vezérléssel szívok és nem tudok rájönni mi az isten van. Sok hibát megoldottam már, de most tanácstalan vagyok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #91781 üzenetére
12 szer próbáltam meg összerakni, úgy néz ki a nagynyomású tengelye lóg, nem lesz boldog a tulaj.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #91786 üzenetére
Ott a kép leviszi a vezérműszíjat .
De csak addig a belső szélére.
Ott van a központ a tengelylógás miatt.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #91779 üzenetére
Vezérlés felkerült, kézzel sokszor átforgatva, aztán porlasztók nélkül önindítóval is (5-10x, pontosan nem tudom). Indult ahogy kell, szépen jár, füstölés eltűnt. Lesznek utómunkálatok, de ez így már elősegíti a nyugodtabb alvást
Megjelent egy új zaj a motoron - kompresszió mérés történt szétszedés előtt, emiatt az egyik izzítógyertyánál kifújhat szerintem, ezt még meg kell nézzük. (Van is szivárgás kereső spray illetve szappanos víz bekészítve itthon.) Sofőr ülés alatt vezeték forrasztás projekt van még most folyamatban, de arra már nem vagyok hivatalos elméletileg. Aztán a többit meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz MasterMark #91792 üzenetére
Az 58le ragasztott.
Nincs értelme a tömítést betenni attól csak ereszteni fog.Renault power
-
zsola400
aktív tag
válasz rob210 #91793 üzenetére
Ezeken a cseréken már túl vagyunk, rendes diag, Clip ezt a hibát írja, hogy vezérműtengely jeleltérés, nem azt, hogy nincs jel. Kétcsatornás oszcilloszkóppal is meg mértük a két jeladót egyszerre, szépen hozzák a négyszögjeleket.
És van egy plusz hiba ami 3-5-ik indítás után jön elő, hogy túl nagy üzemanyag nyomás és ilyenkor betilt és nem is indul be. Clip és külső nyomásmérő is 250-280bar közötti értéket mér. -
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #91798 üzenetére
Dokumentáció jelleggel.
2004 Scenic II 1.5 dci K9K 728 74kW/101LE
Hajtókar csapágyak így néztek ki 280e km után (dobozon meg az új csapágy szett cikkszáma):[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz molnarpeter #91799 üzenetére
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen