- Dell notebook topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kompakt vízhűtés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #91643 üzenetére
Nem nagyon értelek, nekem a gyorsabban bemelegedő és városi körülmények között is értékelhető fűtést produkáló dízel számomra többet jelent(ene), mint a nagyobb villanyos fogyasztás.
Nekem az 1,6 cr tdi skodámban is benne volt, örömömre szolgált, hogy télen már az utca végén langyosat bírt fújni. Isteni találmány! -
gergo5991
őstag
hmm... tegnap volt szervízben a kocsi, ma pedig melóbol jövök ki indítom a kocsit, picit fura volt az indítás. Mintha tovább tartott volna a startolás, és amint bestartolt a kocsi, csak rá 10 másodpercre mozdult meg a mutató. (fordulatszám mutató, üzemanyag mutató, meg a vízhőfok mutató), ilyet a 7 év alatt még sose tapasztaltam.
Lehet full random ez a dolog, ezt, hogy a mutató nem mozdult meg azonnal nem tudom mire véljem. Gyenge akksi? nem volt elég kraft benne? azt jelezni szokta amúgy a kocsi, hogy low battery please dont stop engine vagy ilyesmi, vagy keep engine running, de semmi ilyesmit nem mutatott.
lengéscsillapító cserekor tudtommal hozzá sincs nyúlva az elektronikához..
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #91651 üzenetére
Ahhoz a Lagunának nem kell bemelegedni, van benne a fázósoknak, ha jól emlékszem 1,5kW kieg. utastér fűtés.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gergo5991
őstag
válasz gergo5991 #91652 üzenetére
na most voltam le, nem tudom beindítani a kocsimat. az indíto el se indul.
azonnal leáll a dolog, felkapcsolja a lámpát, műszarfel kiirja ESP on..
szállok ki kocsibol, zárom be a kocsit, már a bezárás is olyan gyenge hangú volt.. HELP
VIDEÓ [link] most csináltam[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz molnarpeter #91655 üzenetére
7 éves az akksi, az a gyanúm hogy szervizben nem zárták le a kocsit és akkor megy a nappali menetfény, az lehúzta..
de akkor már veszek új aksit..
renault megane 3, 2010 1.6 16v 81kw benzinesbe tudnátok ajánlani milyen kell? -
kristof-25
újonc
Nagyon úgy néz ki váltanom kell a jó öreg 2003. 1,6 benzines Scenic-et. Mi a véleményetek a Renault Scenic 1,4 TCe benzinesről úgy am-block? Kb. 7000 km/év ebből ~ 2/3 rövid táv 1 fő + város nem jelentős csomagsúly, az 1/3 országút - pálya + 2 ~ 4fő átlag csomag.
-
rob210
Topikgazda
válasz kristof-25 #91658 üzenetére
Nem leszel vele boldog.
Mostanra kiderült, hogy szeret hengerfejesedni.
Kerülném.Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
Megtörtént a vezérléscsere és olajcsere összes szűrővel beleértve. A szerelő azt mondta, hogy gyári (renault) szíj volt a vezérlésen és a hosszbordás is az. Viszont azt nem vettem, mondtam neki ha szükséges, akkor mindenképpen rakjon abból is újat. Mondta, hogy teljesen jó állapotú, úgyhogy az nem lett cserélve. Hazafelé, azért emésztettem egy kicsit az elkért összeget, de legalább tudom, hogy ez le van tudva. Már tavaly tavasztól tervezgettem. Mivel úgy vettem az autót, hogy a könyvbe be van írva 150e km-nél a csere, de én még nem cseréltettem és már nálam van az autó 3 éve.
Rob te egy ilyen munkára mennyit szoktál kérni?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #91661 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy mi történt , milyen alkatrészekkel, milyen autón, így 1 milliót mondok 🤣
Ha pontosítasz én isRenault power
-
-
troll81
addikt
Sziasztok [link] ezt az olajat néztem a Twingoba szerintem jó de kellene megerősítés. Levegő szűrő és olajszűrő jön mellé abból milyet vegyek rá?
gyertya milyen megy bele?A vezérlés tavaly tavasszal volt..
Ha cserélem akkor abból milyet?
Köszönöm a segítséget
-
rodeo74
csendes tag
Sziasztok!
4-es megane LED lámpa magasság hogyan állítható ? nagyon alacsonyra világít 0-ás pozíción is, 4-es kb 2 méterrel a kocsi elé...
Van egy fehér imbusz a lámpa testen ami semmit nem csinál...köszi
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz rodeo74 #91671 üzenetére
Magasság állítás ugyan úgy történik, mint az összes meganenál.
Elektromos motor állítja 4 fokozatban.
Ha a lámpatest nincs még poziciónálva akkor a foncsor döntését 2 lépcsőben lehet állítani egyik a szét összetartás, a másik a magasság ebbe lehet felülről egy 7es imbuszkulcsot rakni. Vagy kereszthornyos csavarhúzót ez lámpatest függvénye.Renault power
-
-
Jimmy8
senior tag
-
troll81
addikt
Sziasztok.
A Renault Twingo c06 58ps
Keresek gyertyát de millió fele van .
Olajszűrő légszűrő.
Olaj ajánlás néztem motult vagy elf 10-40 et.
Hűtő közeg specifikáció
Rendbe kell tenni mert nem használat és az állás megviselte főleg az első féket az cseres.
Köszönöm a segítséget -
troll81
addikt
válasz rob210 #91683 üzenetére
Nem fogok boltból venni besétálva.
Nem fog menni.
Cikkszám alapján vásárolok mindent a nem topik autókra.A költséghatékony vásárlás alapszabálya.
Ha tudsz olyan webshopot ahol ezt megtehetem , cikkszám keresés miatt.
Akkor az jó lenne.Ha kell az alvazszam elküldöm,és minden segítséget szívesen fogadok
-
norbert1998
veterán
válasz Jimmy8 #91678 üzenetére
Menésben szerintem össze sem hasonlítható a szíó és a turbós. A turbós karaktere eleve sokkal teltebb, gyárilag már a pincéből is tol, és a szívó variáns csúcsnyomatékát szerintem ez kb 1500-6000 között túlteljesíti folyamatosan, ahogy a teljesítmény is szerintem 2500-tól végig 140 lóerő felett van 6000-ig, ellenben a szívóval, ami kb a tartománya felén tud talán 100 fölé menni.
Érdekesség a "köz" számára:
Az RS225 turbóval, mivel az nagyobb, más a geometria, később kezd el tolni az autó, 2000 helyett kb inkább 2500 körül kezdi el kitekerni maga alól a bolygót -
mycso
Topikgazda
válasz norbert1998 #91688 üzenetére
Na jó, de a tiéd már viszonylag "nagy" motor, így gondolom 2500-ig is elég gyorsan eljut, nincs nagy turbólyuk.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Amikor rutin vezérléscseréből egy soknapos munka lesz.
ez 2 évvel ezelőtt lett meghengerfejezve .
Hogy a keze tört volna le annak a szakembernek aki ezt összerakta.
Miért mindig én szívok ezekkel.....Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #91694 üzenetére
Mert a többiek még ha hallják is hogy szar a motor, de amíg beindul, addig kitakarítják a kertből, hogy ne nekik kelljen vele sz0pni. Te lelkiismeretesen sétálsz bele ezekbe.
Jó lenne a közelembe is egy ilyen szerelő, bár remélem a közel jövőben nem lesz rá szükség(a megane azóta jó, az asszony megelégedéssel használja, a másikra 5 év gari van, így addig nem kell szerelőt keresnem hozzá, bár utána szerintem nem is találnék hozzáértőt a jelenlegi felhozatalban)[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
-
válasz diablo1984 #91695 üzenetére
En mar ezert valasztok olyan autot, ahol szerelo is van hozza es megbizhato. Egyszeruen tul sok a kontar, penzlehuzo, lusta szerelo. Mar itt is irtam, hogy 6.-ik szerelogarda irta le magat Nemetben, es mind lehuzott valahogy, vagy elcseszte az egyszeru autoimat. Es mar asszony is belatta, hogy nem nezunk autot szerelembol. Nezunk autot, amit meg lehet javitani es szerelo is normalis. Sajnos a kor nagyon zarul es nagyon keves a szerelheto auto mar. Remelem valtozni fog a trend.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs