Hirdetés
-
Bemutatta ZUFS 4.0-s memóriáját az SK Hynix
ph A Zoned UFS technológia fejlesztése még 2019-ben kezdődött, és pont kész lett az AI betörésére.
-
Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
ma A minap az első fotók érkeztek meg, most az első tippek az árakra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
angyalpc2
aktív tag
válasz szzo82 #88050 üzenetére
clio 2-be elég a D4F 75Le
mert az 1000kg alatt van 950-980kgClio 3 combi 1,1tonna, ha kombi raksz is bele 1-2 dolgot +1-2 személy
Nyilván megy gurul, de csodát nem fog tenni. Euro5
15mp-re írják a 100-as gyorsulást
Nekem a 8 szelepes d7F van clio2-ben az 15mp, hát megy meg gurul, de csodát nem tesz.
Bizony kapcsolgatni kell a fokozatokat rendesen.
Megfontolt vezetőnek jó (egy normális nem idegbeteg mindig siető országban)Én biztos hogy fehér turbósat venném expression felszereltséggel, megvizsgáltatnám aztán LPG-t bele.
De a 1.5 dci se rossz az ráadásul elég fullos isDe aztán úgy is a helyszínen dől el elhanyagolt vagy körbe volt törve.
-
rob210
Topikgazda
válasz szzo82 #88050 üzenetére
Szia.
Átnézendők listája:
1- hűtő elől, egybeépített a klímahűtővel így ezt nagyon meg kell nézni, menjen a klíma ne eresszen sehol, mert drága!2- a hűtőtartó segédkeret, ez mindegyiken elporlad és földi halandó nem tudja beszerezni, 76.890.- tehát drága.
Amúgy ezzel ki is fújt a típushiba listája.
Nekem a 103le euro5 van megy teszi a dolgát, az én nehéz lábammal most a nagyobb hidegekben is 6.5 liter volt.
A csomagtartóját imádom, a bluetooth fejegység szépen szól a kapcsolódás telóhoz gyors és stabil. Igaz nekem a kis oldal kárpitos van, de nagyon szerethető autó, gyerekülés , ha kell röhögve elfér. (Nekünk már nem kell)
De a 2.4m es parkettaszegélyt simán behajítottam eldöntött üléssel.Hátul is jó a lábtér még magam mögött is.
(190cm vagyok)
Egyszóval 1.2 75le felejtsd el.
Diesel vagy benzin, ez felhasználó függő, de a 101 és 103 le, Tce-nek csúfolt d4fxxx turbómotor nagyon ajánlott!Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #88054 üzenetére
Mikor rájöttem, hogy a tankcső és a szellőztető csövére rá tud ülni vagy 1-2 kg sár, akkor már mindegy volt, elindult.
Most hogy mosom, talán még jobban rohad...Most kellene megcsinálni még amíg van anyag...és csak felületi pergés.
Motorháztető oldala a merevítésnél dettó. Fura helyek. 17 éves kocsitól mondjuk nem rossz -
Zol01
tag
Az tényleg nem kevés, mondjuk én a feléből megúsznám. Megfordult a fejemben nekem is, de meló mellett próbálok asszonynak is besegíteni, meg a gyerkőccel is minél több időt tölteni. De persze a jövőben bármi előfordulhat, és nem a távolság lesz az elsődleges szempont, hanem Rob hozzáállása és szakértelme
-
Scale
őstag
Sziasztok!
Adott egy Clio2 1.4 16V, 2004-es és egy ideje már rosszalkodtak a gyertyák, azokat cseréltem is viszont asszony így használta pár alkalommal, hogy valszeg 2,5-3 henger ment csak és rázta az autót.
Most természetesen hogy ne unatkozzunk amiután ez jó lett kijött rajta a következő féltengely gyanús probléma:
Alacsony fordulaton 1es, 2es fokozatban kanyarodáskor gázadással kattog, csörömpöl, gáz nélkül kanyarítva nem hallottam még, illetve 3astól felfele még nem tapasztaltam de ott nincsenek annyira éles kanyarok.
Egyhelyben tekerve a kormányt koppig egyik irányban se kattog (ami talán toronycsapágyra utolhatna).
Ti mit gondoltok, mire utal ez a jelenség?
Ha féltengely, akkor ilyen idős kocsinál már csak egyben lenne érdemes/lehetne cserélni - ami valszeg nem egy olcsó mutatvány? -
Scale
őstag
válasz rob210 #88058 üzenetére
Nagyjából szerinted milyen intervallumban van csak az anyagköltség egy ilyennél? A leírás alapján te is ezt gondolod a hibásnak?
Illetve a másik kérdés ha ilyen hangja van akkor még feltehetőleg ha van tapasztalat ezzel vagy tudható esetleg, hogy mennyit megy el a saját kerekein?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
100e kb. szereléssel, váltóolaj cserével, új kihajtás szimeringekkel s két új nem alsópolcos féltengellyel. Ha csak egyik oldalt kell cserélni akkor értelemszerűen lényegesen olcsóbb.
Olcsóbb féltengellyel egy 20as lefaragható.
Bontottal meg még több.
Ha a mostanit felújíttatod akkor meg egész normális áron ki lehet jönni, de akkor pár napig áll a kocsi.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Scale
őstag
válasz rob210 #88060 üzenetére
Ilyen ártól féltem, de lehet emlékszel a kocsimra, 2 éve volt lassan utoljára nálad akkor is már azt mondtad hogy nem éri meg azt amit rá kéne költeni és akkor még a féltengely szóban se volt. Váltóolajra úgy emlékszem ratoltottel, cserélni akartad csak tiszta golt, legalábbis emlékeim szerint de ugye van egyéb más gondja is motorügyileg.
A másik kérdésre esetleg tudsz írni, hogy szerinted így mennyit gurul el ha már ilyen hangja van? Nyilván nem egyszerű kérdés de te jobban ismered ezeknek a lelkét hogy mennyit bírhat még el kb.
-
Joe.36
addikt
válasz angyalpc2 #88052 üzenetére
Thália 1. 2005. 1.DCI hihetetlen de nem rohad, sehol, semmi rozsda Csak letört a müanyag tankajtó.
Csavar lehet majd berohadva.A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
diablo1984
veterán
Megane 3asnál a kuplung munkahengert is kell cserélni kuplungozásnál. Azt mondta a szerelő, hogy lehet nem is rossz a kuplungom, hogy fent fog, hanem ez ilyen, mert szerinte utánállítja magát és egyszer beeseik a pedál és annyi.
Hogy lehet akkor rájönni, hogy hányadán állhat a kuplungom? Elég fent fog, de így elvileg ez nem jelent semmit... -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88064 üzenetére
Szokott, hegynek fel megcsúszni?
Vagy húzd be a kéziféket és próbálj meg elindulni.
Ha kaki már nagyon akkor nem fogod érezni, hogy fullad a motor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #88067 üzenetére
Kipróbáltam, már süllyed a segge, de lefullad, nem pattog a kuplung közben, hogy van fogás, nincs fogás, csak ahogy kezd fogni úgy csökken a fordulat és lefullad. Akkor ez jó.
Megjött a gyáru vezérlésszett hozzá, a gates gyártotta, gates+ renault logó van még a szíjon is, görgőkön is, a vízpumpa bubis fóliában a dobozon belül, az sima renault, vagyis mást nem láttam a csomagolás alatt.
Az okoskerék az azt hiszem delphi- renault ha jól rémlik.
Kap még gyári renault fagyállót, elring szimmeringeket(bár a szerelő azt mondta, hogy ha nem könnyezik, akkor nem nyúl hozzá), gates hosszbordást, ha a gumis szíjtárcsán látnak valamit, akkor az is cserés lesz.
Remélem 5 évig nem lesz ezekkel gond. -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88069 üzenetére
Szimeringet ha nem könnyezik akkor is csere.
Emiatt nagy szívás szétszedni a vezérlést, ha elkezd ereszteni .
Cseréltesd és kérd el a kiszedettet!
Akkor talán tényleg kicseréli.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #88070 üzenetére
Akkor amit mondott, hogy ha nem könnyezik, akkor a gyári 11 évesen is jobb mint az új elring szimeringek, akkor az kamu lehet, hogy 100+áfa munkadíjon az nem fér bele vezérléscsere során, mármint hogy a megvett szimmeringet lusták belerakni? Mert én megveszem mindenképp, mert szeretném, ha 5 évig ezzel a részével nem lenne gond. A szolenoidot meg majd akkor cserélem ha vezérléscsere után bezörög bármikor, akkor úgyis pár perc alatt cserélhető.
Amúgy tényleg én sem értem, az okoskerék le lesz véve, még 2 bordáskereket kell levenni, kirángatni a szimmeringeket és tapintatosan berakni az újakat, nem megcsípni semmi részét, nem ördöngősség, szétszedett vezérlésnél, szerintem max 10 perc többlet, nem?[ Szerkesztve ]
-
krono.
tag
Sziasztok!
Az FM transzmitterem úgy tűnik kifejelőben van, és ahelyett, hogy vennék mégegyet, rákerestem, hogy van-e valami lehetőség bluetoothosításra. Eddig úgy rémlett, hogy tuner list-hez nincs ilyen lehetőség, de ebayen találtam ezt, ami azt hirdeti magáról, hogy tudja a tuner listet. Lehetséges ez, vagy csak hiba/átverés?
(ha már szó volt az RS futómű, dobok már be egy képet én is )
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88071 üzenetére
Az áron ledöbbentem. Piszok olcsón dolgozom árat emelek.
A szimeringet azért nem szeretik cserélni, mert odafigyelést igényel, meg rutint.
Jó az még alapon bent marad.
Nem szeretik bontani a kerekeket, mert ahhoz érteni kell és jól kell visszarakni.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #88073 üzenetére
Ilyen alapon félnem kellene attól, hogy ők is félnek megbontani a cuccokat.... De hátha nem cseszik el.
Én is soknak tartom a munkadíjat, de kikötöttem, hogy viszem az alkatrészt hozzá, mert listaáron számláznák tovább nekem, más meg nem is vállalná "hozott" anyaggal, így amit kb egyik helyen megnyerek, a másikon elveszik, patthelyzet, de remélem 5 évig bejár ez a tortúra, nem kell hozzányúlni hamarabb. -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88075 üzenetére
Loctitle gyárilag.
Én meg gyári nissant használok.
Igazság szerint jónak kell lennie az elringnek is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
válasz krono. #88072 üzenetére
Szia, a "line in" (csatolt képen a zöld csatlakozó) fizikailag is hiányzik a "tuner list" fejekről. Egyébként ez egy szimpla analóg benet.
A te általad linkelt "kábel", az a kék csatlakozóra csatlakozik, ez lenne a cd tár vezérlésért felelős rész. Ez már digitális, tehát elméletileg működhet.Annó nagyon sokszor felemerült már a fórumon, de nem tudok olyanról, aki használja is (hátha mégis van valaki, aztán majd megírja).
Illetve valami 10-15.000ft körüli ára volt, aztán csak úgy random nem próbált rá senki.
Ami biztosan működik "tuner list" fejjel, az a YATOUR megoldása, bár ez még borsosabb áron kapható és sokan számoltak be gyakori lefagyásokról: [link]Egy szó, mint száz: venni kell egy 2din android fejegységet, igényesen beépíteni (saját véleményem)
Az autód, vagány nagyon
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
krono.
tag
Köszi!
Szóval ha jól értem elvi akadálya nincs annak, hogy ez működjön. Ellenben ezt akkor úgy tudnám használni, mint valami CD lejátszót?
Lehet megérdeklődöm tőlük a return policy-t, és ha nem működik egyszerűen visszaküldöm.A Yatournak ahogy nézem nincs bluetooth-ja, de egyébként hallottam már róla. Az mondjuk nem jó hír, hogy nem stabil, nem tudom, hogy ez a fejegység hibája, vagy az eszközé, mivel ugyanazon a kék csatin megy, mint az ebayes, így van némi félelmem.
Az utólagos fejegység jó megoldásnak hangzik, de szeretném a gyárias kinézetet. Feltúrtam már a netet olyan fejegységek után, amik nem ütnek el a műszerfaltól túlzottan, de nem jártam sok sikerrel. A 2 DINes fejegységekkel az a bajom, hogy túl lentre esik, így aktívan néznivaló kijelzőnek nekem nem annyira tetszik, illetve hogy szoftveresen mennyire smooth, hangminőség tekintetében mit tud nyújtani. A fenti "navi" stílusúak nem igazán tetszenek, hatalmas belógó cucc.
Szóval a saját finnyásságom miatt leginkább a gyárias megoldásokra törekednék.Egyébként olyat is olvastam, hogy egyúttal lehetne upgradelni Laguna rádióra, mert papíron az 4x40Wot tud, a Megane pedig 4x15öt, és sokkal jobban szól (és gyáriasan néz ki, az alapján amit találtam róla). Kérdés, hogy ez tényleg lehetséges-e, illetve mennyire támogatja a kijelzőt, kormányról vezérlést.
-
dugo_
veterán
válasz krono. #88080 üzenetére
Ezt nem próbálod ki?
https://logout.hu/tema/nagy_renault_topic/hsz_86965-86965.html
-
Xantomas
őstag
A Tunerlist baja, hogy analóg kimenetű a hozzá kapcsolt CD tár, így fejegység azon bemenete is analóg, illetve más CD tár verziót kell elküldeni neki, mind az Update list esetén.
Sajnos nem elég csak rákötni bármit, folyamatosan kell neki adagolni a handshake-et, acknowledge-et, státusz infót, meg bekapcsoláskor az azonosítást, mindkét irányba.Részben ebből írtam az MSc diploma munkámat. Visszafejtettem az egész VDO rendszerű CD tár-fejegység kommunikációt, meg csináltam rá emulátort ESP32-re.
Most, meg már rágják a fülem, hogy védessem le, a egész konepciót és csináljak belőle terméket.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
válasz Xantomas #88083 üzenetére
Oh, b@sszus, már emlékszem, ezt régebben itt tárgyaltuk is veled.
Igen a tuner list-es a jelenlegi formájában zsákucca.
És az általam fentebb berakott kép hiányos (sajnos csak ez van meg), de be is vannak rajta csillagozva a digitális jelek, csak lemaradt a magyarázat.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Xantomas
őstag
válasz krono. #88080 üzenetére
Elkezdtem dolgozni egy alapvetően digitális belső tükörbe való, 32:9 arányú, 7”-es kijelzőn, raspberry pi 4 compute modul alapú autós PC-n, aminek a fő funkciója, hogy a hang ráül az autó hangrendszerére, a kijelzőn pedig Android auto, vagy Apple Car kivetített képe van, de egy ideje pihenget.
Pont akkora a kijelző, hogy a gyári kijelző keretbe, pont befér, bár az egészet szét kell szabdalni.
Csináltam egy Blackberryből származó, bluetooth-os kurzor mozgatót, ami elmegy gombelemről, így elfér a kormányon, de az se az igazi. (Kb hasonló, mint akit pár WV-ben is integrálva van a kormányon)De nagyon nem kényelmes, ergonomikus a koncepció, mert messze van, a gibbon karjaimmal is előre kell hozzá hajolni. A 2 DIN-es ebből a szempontból jobb. Azt a váltókaron pihentetett kézzel lehet vakon bökdösni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Azóta dolgozat leadva, megvédve, már lehet nyomni publicba. Csak nincs túl sok motivációm foglalkozni vele, plusz bevallom őszintén, (és ezért fogom kapni a kövezést), de az évek során úgy elöregedett a járműállomány, hogy M2-t többnyire már csak azok használják, veszik, akikkel nagyon, de nagyon nem találom a közös nyelvet. Egyedül a friss jogis fiatalokban látok némi potenciált, akik első autónak veszik meg, s tele akarják tolni kütyüvel."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
FerNandor
őstag
Imádom ezt az autót, vezetni is. [link]
Mindig meglepődök, mennyire megy, pedig ugye nem egy pille. És elég jól is fogyaszt. Legutóbbi tankolás 953km 64.56l (6.77l/100 vegyes, Pécs-Komló-környék)"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz krono. #88080 üzenetére
Egy ilyenem van, a Yatour olcsóbb változata, Tuner List-hez használtam, nekem nem fagyott sosem, aztán szembejött olcsón egy gyári Audio Connect Box, és lecseréltem Eredeti doboza már nincs meg.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Xantomas
őstag
válasz LamerGyuri #88089 üzenetére
Pedig a gyári az egy 1st gen Dension adapter. Itthon készült a xi. kerületben.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Scale
őstag
Digitklíma elkezdett kevésbé fújni a klíma, hármas-négyes csíkig még emelkedik valamennyire (de talán az se az eredeti ereje szerint) aztán utána a többi emelésre már egyáltalán nem erősödik a levegő befújás. Klíma működik, kapcsol érezhetően.
Van ötlet, hogy mi lehet a baja? Főleg párátlanítás így problémás mert nem vereti a szélvédőre olyan erővel mint kéne.[ Szerkesztve ]
-
Scale
őstag
válasz gixxergabi #88092 üzenetére
Nem rég volt cserélve, nem gyanítanám hogy ez a baja
-
Somatom
veterán
válasz FerNandor #88087 üzenetére
Nagyon király utazóautó. Havonta nyomok vele egy Németországot. Ha későn végzek a melóban, akkor ráállok 150 -re és Ulmból két óra alatt Braunau -ban vagyok. Onnan sajnos vissza kell venni a tempót, de ha nincs sok pisi-kaki, akkor hat és fél óra alatt letudom a teljes hazautat. Még trélerrel is tök stabil, 100 -zal szépen húzza. Viszont, ha szervízelni kell, akkor... Igaz, még az előző tulajok hanyagságait is nyögöm.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
krono.
tag
válasz Xantomas #88085 üzenetére
Pedig ez egyébként érdekesen hangzik, kár hogy maga a tuner list egy szűk rétegét fedi le az autóknak.
Az M2 (és Clio 2) felhasználóbázisának minősége sajnos valóban erőteljesen romlik, mióta elérte az értékük a minimumot, én is el-elborzadok a különböző facebook csoportokban milyen posztokat látok. Nekem szerencsére mindkettő RS, abban a csoportban pedig a tulajbázis igényesnek mondható.Közben egy facebook csoportban feljött a téma, és egy ember esküszik az általam linkelt példányra, úgyhogy valószinűleg tenni fogok vele egy próbát.
+1 bónuszkérdésem van hozzád: nem érdekelne esetleg egy nixie óra projekt? Még tavaly nekiestem, mondván majd azon megtanulok jól forrasztani, meg pár elektronikai apróság rámragad, az tuti jó lesz. Nulláról, mert kitet venni nem izgalmas. Azóta sajnos egyszerűsítettem a megvalósításon (értsd: balta módszer, esp32 kapott IO extendert, és azokra kötöm a nixie vezérlő chipeket), de el is akadtam vele, úgyhogy egy ideje csak porosodik a breadboard félig összerakva. Amúgymeg szeretném már fadobozba rakni, meg forrasztgatni, szóval örülnék, ha összeállna. Sört/csokit/végtelen tiszteletet, vagy hasonló kaliberű fizetséget tudok ajánlani a segítségért.
-
FerNandor
őstag
válasz Somatom #88095 üzenetére
Igen, imádom. Leugrottunk egyik nap a Balatonhoz 6 hónapos kisfiúnkkal, egy mozdulattal ledöntök egy hátsó ülést, pléd rá és egy pelenka alátét és kész a pelenkázó és ott ülök mellette. Ha minden jól megy, szeptemberben Görögország
Alapból tetszett amúgy az espace, de minél többet nézem, annál jobban beleszerelmesedek. Olyan, mint egy mozdony.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #88070 üzenetére
Tegnap vittem el, ma hívtak délben, hogy kész az autó. Végül egy hosszborgás feszítő is kellett bele, mert elég rotty állapotban volt már az is. Vittem még tegnap 3 liter tömény gyári renault fagyállót, 5liter desztvizet hígítani, nehogy csapból hígítsák...
Értw mentem a kocsiért, kint állt az utcán, kifizetem a 100+áfát munkadíjra, kérdezem, hogy a bárditól kölcsön kapott vezérlésrögzítő készlet merre? Mondják a csomagtartóban a többi cuccal.
Benyitok a csomagtartóba, látom az új szimmeringek még mindig újak, tömény fagyállóból 2 dl van, desztvíz hiánytalan, mondom f@sza.Beindítom az autót, valami villanyautó hangja van, lehet be kell még járódni a görgőknek és a szíjnak, felpattintom a motorteret, azt hittem lemegyek hídba, a szelepfedelet le sem vették, így pasztázni sem pasztázták, a kiegyenlítő tartályban valami foltokban rózsaszín és sárgás lötty van és valami lepedék úszkál benne, nagyon nem így néz ki 5,3liter friss fagyálló, nagyon nem
Szóltam a műhely tulajnak, hogy mi a pics@, mondta, hogy elfelejtette a munkalapra ráírni, így a szerelője sem csinálta, de miért kell az, úgysem olajos... mondom, igen, a szívósor teteje az nem, de alatta az egészfedél egyöntetű olajpára, ezért is mondtam, hogy kell. Mondta, hogy hétfőn vigyem vissza és megcsinálják. Mondtam neki, hogy ahhoz a vezérlést is szét kell szedni, mert nem olyan egyszerű dolog, hogy pikk-pakk megvan, de mikor az ajánlatot is kértem, akkor is mondtam, hogy így kell.
Ezek után kíváncsi vagyok a hétfőre, mert a szimmeringet nem is mondtam neki, a fagyállót meg itthon láttam( a 3 liter volt kedvezménnyel 9e ft, besírok), de hétfőn mindent elpanaszolok neki, mert ez így nonszensz, 2 munkát csinálnak 1ből, ráadásul a vezérmű tengely vége is új kupakokat kapott, a régiket ahogy láttam csavarhúzóval kitépték, így remélem, hogy az újaknak van visszabontásban értelmesebb és épségét megőrző módja..
Sírni tudnék, egyszerűen hihetetlen.
Az autó csendesebbnek tűnik alapjáraton, fordulatom mint a csapágyas generátor olyan hangja van, hidegen menve 1x megilyedtem, mert olyat rántott az autó, mintha valaminek neki mentem volna, de utána nem jött elő....
Komolyan megőrülök.... hétfőn vihetem vissza, és izgulhatok, hogy mit fognak elcseszni rajta, mert ezek szerint a gazdával hiába beszélek meg valamit, ha a szerelő nem úgy csinálja(még tegnap délután a szétszedett autónál is mondtam a szimmeringet, hogy cseréljék, azért csak 11 éves....). Ideges vagyok, a hétvége kevés lesz, hogy békét leljek.... -
Szoszo94
őstag
Sziasztok!
Melóba járáshoz elcsíptem egy Mégane II -t (2004, 1.5dCi 74kW, szedán) elég jó pénzért. Most lapozgattam át a szerviztörténetét, amit kaptam hozzá, mindjárt felsorolom amiket találtam. Viszont a kérdésem/kérésem az lenne, hogy azon felül, ami tippeket már kaptam (itt is köszi ), mikre érdemes még figyelni, milyen hibákra számítsak, milyen szerszámokat/diagot érdemes hozzá beszerezni? Illetve bármilyen tippet szívesen fogadok
315e km van benne, ~300-nál cserélték a következőket:
- Olajteknő tömítés
- Főtengely szimmering
- Szelepfedél tömítés
- Vezérlés+ tömítések
- Vízpumpa
- Generátor felújítás
Ezen felül párezer km-el ezelőtt volt olajcsere és olajszűrőcsere.Az általános dolgokat (folyadékok, szíjak, gázolajszűrő) értelemszerűen cserélem, mit dobjak még a kosárba? Manuális 5-ös váltós, biztosra veszem, hogy az előző tulajok olajat nem cseréltek benne, oda milyen való?
Tudom, sok a kérdés, de ha már 1-1 választ szántok rám, annak is nagyon fogok örülni
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88098 üzenetére
Nagyon sajnálom.
De erre direkt felhívtam a figyelmed, hogy keress valakit fórumon aki hajdusági és ajánlott.
Ezen szervizek munkája után szoktam betenni ide a képeket.
Részvétem .
A fagyálló azért olyan mert nem engedték le a rendszert csak kifolyt a vízpumpánál ami kfolyt.Így a régi és a tömény fagyálló keveredett.
A hosszbordás csere azt hittem ebben az árban alapból benne van.Nálam egy ilyen amikor a szelepfedelet is le kell venni. 60e munkából meg az alkatrészből áll.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- iPhone topik
- Windows 11
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jövedelem
- War Thunder - MMO Combat Game
- PlayStation 1 / 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest