Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Bemutatta ZUFS 4.0-s memóriáját az SK Hynix
ph A Zoned UFS technológia fejlesztése még 2019-ben kezdődött, és pont kész lett az AI betörésére.
-
Ismét egyedit alkotott a Sharp
ma Minimalista dizájn és komoly felső kategóriás specifikáció jellemzi az Aquos R9-et, az Aquos wish4 pedig belépő szinten hozza a stílust. Ráadásul mindkét modell strapaminősítésű.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
sam25-6
csendes tag
Sziasztok! 2002-es Thaliahoz való javítási útmutató akad-e valakinél(akár privátban is)?
-
MC Pite
veterán
Ú, jut eszembe, hova lenne érdemes felrakni a Megane 3-hoz való Haynes javítási könyvet, ha lenne egyel több könyvem lenne, mint amire épp szükségem van?
Ne, marketplacet ne mondjátok, valami egyéb alternatíva?<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Újabb móka a reggeli nehezen indulhoz.
Benéztem már akkushoz, hátha.
640 indítóáramból van 560 amper. 80%, ez még jó.
Töltés 13.4V, ami kevés, min 13.8-nak kellene lenni, merült állapotban van az akku.
Először dobjam ki a feszszabályzót, vagy új generátor?
Hogyan kezdjek neki? -
senior tag
válasz angyalpc2 #88336 üzenetére
Üdv!
Sorry a késői válaszért, nem nagyon volt időm nézegetni a fórumot. Volt azóta az autó műszakin, mondtam is a hangot, viszont azt mondták normális, mivel nem értek hozzá, úgy voltam vele oké, elhiszem. Viszont az nem hiszem hogy normális, hogy járó motor mellett valahol sziszegő hangot lehet hallani, mintha valahol engedné a levegőt
Jobb videó-t nem találtam, gázadásnál lehet hallani a hangot ugyan úgy, mint ebben a videóban. Szóval a kérdésem még mindig fent áll, ez normális ?
Arról mondjuk nem beszélek, hogy "szakemberek" szedhették le valamikor az elejét az autónak, jobb oldali dobbetétnél pár lefogató hiányozott, az egyik mögötte volt, nem fogott semmit, az elején a hűtőrács szó szerint mozgott, plusz valami műanyag takaróelem sem volt rögzítve
#88337 rob210: Sajnos ez egy jó kérdés, erre nem tudok választ adni
-
MC Pite
veterán
-
gabee576
csendes tag
Sziasztok! Megane 2 2.0 DCi M9R 2008évj.
A mai napon úgy döntött hogy nem kapcsolódik be a klíma vezérlő felület. Teljesen élettelen mind a kijelző, mind a gombok. Egy 30 perces áramtalanítás után dobott még hibát, az ESP kikapcsolt állapotára a piktogramot ami fals, valamint kevés motor olaj szint ami szintén nem valós. Az ESP gombjára sem reagál, a klíma vezérlő felület sem tért észhez...
Milyen úton kellene el indulni, mi lehet a probléma?"Ha mindönki úgy tösz, ahogy tönni köll, akkó' mindön úgy lössz ahogy lönni köll! "
-
Bass
addikt
Sziasztok érdekes jelenséget produkál a kocsim (2005 megane 2 1.6 16v) időnként pulzáló,lüktető érzést érzek bent de csak alapjáraton ,ilyenkor a fordulat szám normális,a motor hangja is csak lüktet illetve a kipufogónak fura hangja van,linkelek is 2 videót. [link] [link] Lehet ez gyújtás probléma trafó,gyertya esetleg?
A másik hogy van egy clio 2 1.4 16v autónk is és harmadszor csinálja h nem indul mert tiltásban van,egy darabig inditozik aztán leáll az inditózás.A hiba a féklámpa kapcsoló a rádugott diag szerint,csere és hiba törlés után minden oké.Nem tudom milyen diag de 2 külön szerelő mondta az első 2 kapcsolót cserélt(hella) és ma ismét előjött és az előzetes diag ugyan ezt dobta,asszem szakadás a féklámpa kapcsolóban szöveggel.Létezik ilyen,vagy normális jelenség ez h ezért nem indul? Köszönöm
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
válasz rob210 #88564 üzenetére
Sejtettem h valami más lesz nem értek annyira hozzá de szép lenne ha egy ilyen bagatel hiba miatt járóképtelen lenne a kocsi , nem tudom milyen diaggal dolgoznak de tény h kicserélte,kiütötte a hibát és ment az autó de már 3x játsza el.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
prandris
tag
M2 1.6 1000 kilométerrel olajcsere után “top up oil level” felirat + service lámpa fogatott indításkor. Mérgelődtem hazáig, leparkoltam majd fél óra elteltével megnéztem a pálcát ami a max jelzésnél van. Adtam rá gyújtást és az “oil level ok” köszöntött. Találkoztatok már ilyennel? Műszakira mennék, ne most szórakozzon
-
Bass
addikt
válasz Mezga Aladár #88567 üzenetére
Szia és ki lehet valahogy mérni, vagy ki tudják a villamossági szerelők mérni hogy melyik a hibás? Nem 3 hengerezik és nem is mindig csinálja így nem működne a "lehuzogstós" módszer 🙂
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
Nem kell semmit húzogatni ez nem a 18karikás topik
Gyári diag. Tökéletesen ki fogja neked írni a hengert is meg azt is mi a baj .
Jelen esetben (csak a hasamra ütöttem) 3as henger gyújtás / égés kimaradás .
A trafónak két tekercse van egy alapjárati és egy emelt fordulatszámért felelős.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Gyerekek megáll az eszem.
Ma egy laguna 3 1.5 dci járt nálam.
A garo super cserélt rajta vezérlést.
Igen jól olvassátok, nekik szervízük is van, nem csak alkatrész forgalmazók.
Na de én senkinek nem javaslom a náluk szervizeltetést!
A kocsi annyira darabokban volt, hogy hihetetlen.
A szelepfedél alól ömlött az olaj, (ők cserélték) a vezérmű fedele el volt törve a perforáció mentén, tehát nem 2 darabból állt, hanem 3 ból.
A rögzítő fülek le voltak törve, így beleért a felső részen a nagynyomású kerekébe a burkolat alul pedig a főtengely szíjtárcsába.
CSodásan el is volt már csiszolva a (törött) burkolat így ez a műanyag reszelék ott kering valahol a vezérlésben.
Tragédia.
A turbónyomás szelep lógott a motortérben a vákuumcsövek tartották. (két csavar fogja)
A termosztátra menő visszatérő vízcső bilincse középtályt a csövön, a csatlakozásnál egy gyorskötegelővel megfogatva. (feltételezem, lehúzta a csövet betolta a bilincset aztán elfelejtette hova tette , de ez feltételezés)
Minden esetre tragédia volt az egész autó, 2 órát ügyködtem rajta mire valahogy megláttam mi a hiba. (minden úszott az olajban és a portól kellemes saras burkolat volt mindenen.)
Turbócső eresztett 3 helyen, nem megfelelően voltak visszarögzítve a csövek kábelek és kidörzsölték a turbócsövet.
Egyszerűen hihetetlen, hogy szervizek milyen munkát adnak ki a kezükből.
Komolyan majdnem elsírtam magam.
De a tulaj is amikor mindent elmutogattam neki, hogy nézd itt ez , itt az it emez.
Ott szörnyülködött, hogy ő ezért mennyi pénzt adott ki.
Renault power
-
senior tag
Van itt olyan tag aki rendelkezik 1.2 TCE-s Clio 3-val ? Kellene pár (sok) kép motortérből, főleg a turbó ami érdekelne
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #88579 üzenetére
Ismerősöm majd 1 mill-t hagyott ott az e43 lakatolására kb 7 hónapja. Rottyra szedték az autót, üvegek, kárpitok, minden.
Úgy két hete nézi, rohad a küszöb. Autó vissza, garanciába hajrá. Szó sem lehet róla, csak pénzért javítják ki. Nagy box után ingyé' javítva.
Visszakapta, jobb egy ajtó le van fújva.
Jaa, az, az, izé. [kép]2. Tavaly elvittem vasat fényszóró állításra, nagyon felfelé világított. Fasza lett.[kép] másnap vissza, úgy sincs semmi dolgom..... Mutatom.
Á, ez azért annyira nem vészes, de jó, állítunk rajta.Szakik ~80%-a kókler, teljesen mindegy mennyit fizetsz. Csak a pénzed kell.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #88524 üzenetére
Most hoztam el a szerelőtől az autót. Megszűnt a hang, pènzt nem kèrt. Beszèlgettünk egy 10 percet, azt mondta nem talált konkrèt hibát, átcserèlte a bal oldali kerekeket,(de aztán visszarakta) próbalta dísztártcsa nèlkül is, sehogy nincs hang most. Miután leraktam nála a kocsit másnap hívott, hogy nem hallja mit kell hallani. Akkor elmentem hozzá ès egy próbakörön meghallotta mit kell hallani. Èrdekes, vagy nem meri bevallani hogy valamit elcseszett, vagy nem tudom. A lènyeg,hogy most szèpen fut az autó.
-
rob210
Topikgazda
-
válasz rob210 #88586 üzenetére
Szia, nincs rá lehetőség, hogy a laguna3 gyári keréknyomás szenzorait megismertessem a talismannal?
Elkezdi magától a beállítási folyamatot, aztán kiírja, hogy nem tudja beállítani.
Pár éves a szenzor, aztán mondom hátha megúszom, hogy megint vegyek négyet.
Gumizni majd úgyis kell a felnit, mert a gumik már határesetek, tehát szerelve lesz, akkot max lecserélik a szenzorokat is. Csak ugye ez egy 3x ezres mutatvány.Amúgy határozottan jobban áll rajta a 20-as, mint a lagunán.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Somatom
veterán
válasz Kornelius07 #88588 üzenetére
Már amikor. Ősszel le lett cserélve a nyárigumis garnitúra. Most visszakerültek ugyanazok a nyárigumis kerekek és semmi. Az autó nem látja egyik szenzort sem.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Kornelius07 #88588 üzenetére
Szia, köszi face csopiban is írták, hogy esélytelen
Akkor a gumi mellé, szenzort is rendelek.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Xantomas
őstag
válasz Revesz #88595 üzenetére
Ilyenkor mindig gondolj arra, ha nem lett volna ott, mekkora lyukat ütött volna rajtad. Gondolj inkább arra, hogy megint átélheted milyen egy zsír új autó karcmentes szélvédőjén át kinézve vezetni.
Ez sajnos benne van a pakliban. Nekem egy ilyen pattant vissza az aszfaltról, s vitte át a csomagtartó műanyag alját, s állt meg a pótkerék helyén levő emelőtartóban.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
MC Pite
veterán
válasz Revesz #88595 üzenetére
Szélvédő csere után még ott a helyszínen próbáld ki jól működik-e az ablaktörlő!
Én csak pár km múlva tettem meg, mert elfejtettem, mehettem vissza, mert nem jól rakták össze. Egyébként jól dolgoztak, most ezt látom náluk (autouv...ek.hu):
Gyári Beszállító RENAULT MEGANE III 2008/12- / FLUENCE 2009/10- E.SZ. GR SZOL AKU SZEN ALV.ABL 7I Szélvédo ZÖLD + AKUSZTIKUSMéret: 1385x964 60 600 FtNekem 67K volt cserével együtt.
szerk: A Superbhez is 70-300K között van a legtöbb ajánlatuk (gyári is kb 200) cserével együtt...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest