- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- eGPU tapasztalatok
- OLED TV topic
- Router beállitása
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Dell notebook topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #65037 üzenetére
Ezen a motoron sík egyszerű kiszedni az egr turbó párost.
Ez kis lóerős 1.5 dci blokk. Értem ezalatt a 82le és alatti verziókat.
Ha kint van az egr onnan már csak 40 perc és a turbó is a kezedben van. De ha csak meg akarod nézni azért kár kiszerelni. Az egrt viszont ha a jelölt résznél olaj van s. O. S. Kapd ki és pucold meg, valamint szedezd be az új tömítést és nyomatékra tessék lehúzni.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest