- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Bootolás USB pendrive-ról
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA® driverek topikja
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
Hirdetés
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Kornelius07 #57201 üzenetére
Erling
A gyertya milyen benne.
Láttam írtad oké, de mégis milyen?
Ha 3 elektródás akkor pl. rögtön ki is dobhatod belőle.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #57185 üzenetére
Mázli, mert képek alapján törött állapotban eléggé gatyán nézett ki! Lufik hogy nem nyìltak? Vagy rádtolatott egy kamion?
-
FRENK1988
veterán
válasz diablo1984 #57206 üzenetére
Tán alacsuszott egy terepjáró (navarra) alá
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Geri19831208
csendes tag
Sziasztok
Tudna segíteni valaki honnan tudnék beszerezni egy szerelési karbantartási könyvet?
Ehhez a típushoz nem találok sehol clio 1.4 8v 2000 évjárat.
Előre is köszönöm. -
meroly
veterán
válasz diablo1984 #56885 üzenetére
Srácok,
gyertya csere után két héttel én is nyertem egy P0420-as hibakódot (Renault-nál DF106-kétn ismerik). Ezt írtam nektek.Aztán töröltem a hibát, de kb két hét múlva megint előjött.
A kocsin semmit sem vettem észre, teszi a dolgát.Gyanús hogy a gyertya csere óta jött elő csak, előtte nem.
Ötlet?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Gabady
aktív tag
Hali,
Alany egy Clio 2/2, 1.4 16V K4M. Az autó alapjárata elég szar. Ingadozik, a kipufogó füstje büdös, és néha puffog alapjáraton, meg mellette olyan mintha kicsit erölködne, mintha túl alacsony lenne az alapjárat ... nem annyira tudom máshoz hasonlítani.(nem rég volt nagyszervízen, olajok szűrők, vezérlés stb stb..) Gázadásra be-be torpan, de fordulaton nincs baj.
Lambdaszonda hibát dob a gép, haver már megvette bele mind a kettőt, biztos ami biztos alapon. Mire tippelnétek még, mi okoz ilyen tüneteket ?[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Dfüge
újonc
Sziasztok!
2015-ben kaptam meg az új céges autómat, egy Renault Clio 1.5dci-t
Elöljáróban annyit, hogy sajátomként bánok vele. Finoman bejárattam, nem huzatom, nem gyilkolom, nem száguldozok vele. A fogyasztásom 4,4l körül van.
Kiváncsi vagyok, hogy amit itt leírok mással is megtörtént e.
Hétvégén állt az autó, hétfőn miután elindultam befecskendező hibát írt ki. Megálltam, leállítottam, majd újra elindítottam. Nincs hibajelzés. Felhívtam a főnököm és irány a szervíz. Út közben abs hibát írt ki és leállt az autó, nem lehetett elindítani, nrm is erölködtem. Később kiderült, hogy az olajszovattyú adta meg magát és a motor is kuka lett. "az olajszivattyú hibája miatt az olajszűrőház tömítőgyűrűje tönkrement, a motorolaj elfolyt, a hiányzó olajmennyiség miatt a motor főtengelye megsérült, hajtókar csapágy megforgott, a hiányzó kenőanyag miatt a hengerfal és dugattyúk is sérültek"
A Renault hungária elismerte, hogy az olajszivattyú hiba ennél a konstrukciónál gyakori, viszont szerintük az én hibám, hogy beállt a motor. És itt jön a lényeg: 45éves vagyok és nem hülye. Ha világít az olajnyomás lámpa, vagy bármijen hiba visszajelző azonnal megállok és nem megyek tovább. Amint azt már írtam, befecskendező hiba, újraindításnál már semmi a leállásig. A hangján sem hallottam semmi szokatlant. A szervízben azt monta a vezető szerinte srm az én hibám, mivel megdagadt az olajszűrő tömítése, majd minden szétmen és pillanatok alatt elfolyhatott az olaj. Természetesen a cégem teljes mellszélességgel kiáll mellettem. Kíváncsi vagyok, hogy hallottatok e már ilyenről. Megvallom őszintén, elektronikai hibára is gyanakszom, amiért nem jelzett azautó.
Válaszotokat előre is köszönöm. -
Gombinyó
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz Kornelius07 #57217 üzenetére
De.
Ha elektromos a gázpedál akkor kell.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Nekem is volt ilyen, hogy az olajszűrő megadta magát.
A fedcomp azonnal jelzett leállítottam és csere olaj feltölt mentem tovább és azóta is megyek.
Ez most egy 18 éves autó és ennek már tudja a fedcompja, hogy azonnal service stop felirat kirak, ha nem megfelelő a kenés.
Egyszóval, ha most gyujtást adsz a gépre és nincs ott a két felirat, a renault megfeszülhet, az bizony visszajelző hiba. Ami meg gari és ennek a hozadéka is gari hiba.
Én ezt tuti nem hagynám annyiban, mert ott azzal az autóval valami nagyon nincs rendben.Renault power
-
zaskar
senior tag
válasz forceberg #57218 üzenetére
Én sem hallottam még, hogy gyakori lenne az olajszivattyú hiba 1.5 dci-nél (más hibákkal ellentétben). Igaz, az enyémen nemrég cseréltünk (2006-os, 106 LE). Egy ideje ugyanis nagy hidegben, indítás után rendszeresen kinyomta az olajszűrő tömítését. Az első esetnél persze a szerelőre gyanakodtam, hogy nem húzta meg rendesen a szűrőt. Aztán amikor egyre gyakrabban jelentkezett a hiba (mondjuk kellett hozzá nagyjából -5 fok alatti hőmérséklet), akkor már kezdtem ideges lenni (bár szerencsére van másik autó is, így mindig eljutottam a munkába), de zavart az ezzel járó környezetszennyezés, meg a sok elvesztegetett olaj is. Szerencsére akkoriban ismertem meg egy jó szerelőt, aki a szivattyú cseréjét ajánlotta és hamarosan végre is hajtotta. Azóta nem jelentkezik a hiba, a múlt heti nagy hidegben se volt gond.
-
Dfüge
újonc
válasz rob210 #57219 üzenetére
Forgalmiból milyen adat kell a típus beazonosításához?
Ami jellemző még ezekre az autókra: 50e km körül fékbetét és tárcsa csere, kifakult üléshuzat, állandóan rossz tempomat, amit nem tudnak megcsinálni, állandóan elromlik. Mpndjuk a Renault szervízek is siralmasok sajnos. A multkor alukerék centírozáshoz nem volt súly, úgy kellett rendelniük. Mentem fékbetét és tárcsa csrére, de az előttem lévő ügyfélnek is ezt kellett cserélni és elfogyott. Pár napot mondtak. Pár kör futása után még aznap megvolt ami kellett.
Szerintem a 30ezres szervíz intervallum is vicces.[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
Azoktól kérdezem, akik tavaly kaptak egy brosurat, hogy az új, Euro 6-os autóra tudnak valami károsanyag kibocsajtast csökkentő szoftver frissítést csinálni, és meg is csinaltattak, a fogyasztás nem változott? Csak mert nekem mióta a Mégane megvan, 5.5-5.6-nal nem volt több soha a fogyasztás. Pár hónapja lenullaztam, és azóta 6 litert mutat stabilan. Azért gondolok erre a frissítésre, mert emlékeim szerint kb.azutan nullaztam le.
-
senior tag
Tegnap óta már egy Renault Clio IV flottánk van otthon.
Lecserélték az asszony 312 ezret futott G astráját alias: fostalicskát egy Clio Van-ra
Szóval most jól nézünk k,i ha egymás mellé parkolunk...
Még csak ültem benne, 75 pacis, sima rádiós, meg nem olyan felszerelt, de legalább új ... ami feltűnt, hogy a rádiója jobbnak tűnik mint az enyémnek , bár azért a városba az enyém sem gáz, inkább csak akkor ha országúton megyek...
majd dobok fel pár képet egymás mellet róluk, ha jobb lesz a idő....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #57211 üzenetére
Fojtószelep nem rég volt tisztítva, de nem ért semmit sem. A fojtószelep csak clippel tanítható, vagy jó hozzá delphis diag is ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
-
-
eTrade
tag
-
TFerenc07
tag
Sziasztok fórumtársak!
Szeretnék tanácsot kérni.
Autóvásárlás előtt állok. Kinéztem magamnak egy 2000es évjáratú Reanult Laguna I-est. 1,6 16V. Voltam megnézni tetszett is, de végül nem vettem meg, mert a kipufogó csereszavatos, és mikor elindultunk az autóval akkor hátúról nyekergő hang jött. A kuplung kicsit keménynek tűnt és mintha nagyon fent fogott volna. Meg menet közben kivillant az ABS jelző led. A tulaj azt mondta lehet hogy beragadt. Most itthon rágódok, hogy ha megveszem akkor kb mennyit kellene rákölteni. Kipufogó, hátsó lengéscsillapító, vezérlés csere meg esetleg kuplung csere, és kitudja mi baja lehet az ABS-nek is.
Mire érdemes figyelni az I-es Lagunánál? Mik lehetnek az achilles pontjai?
A vezérműszíj csere és a kuplung csere mennyibe kerül kb? -
-
meroly
veterán
Noh, megcsináltam ma a diagot. Full érdekesek a hátsó szonda jelei:
1. mérés itt még hideg a szonda
2. mérés itt alapjárat van áll az autó, a hátsó ilyenkor nem érvényes - pedig milyen szép ideális állapot
3. mérés itt ellentétesek a jelek, de a kocsi áll továbbra is
4. mérés itt és a következőkön full egyezik a két szonda jele
5. mérés
6. mérésNah valaki magyarázza meg a katalizátorom lopták el vagy a hátsó szondát
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Ukrajnai háború
- TCL LCD és LED TV-k
- Bootolás USB pendrive-ról
- E-roller topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA® driverek topikja
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen