- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- HP EliteBook / ZBook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Igen ezekkel tisztában vagyok, de én az idealista nem adom fel a harcot
Műszaki állapota pedig nem csak egy öreg vacaknak lehet rossz.
Tehát ezt inkább írd úgy, hogy átlag alatti műszaki állapotú és átlagos műszaki állapotú autók tömkelegét hordják be "nyugatról" amit ott levetettek.
Ez sajnos így már teljesen megfelel a valóságnak.
Az itthoni autópark állapota évről évre romlik nem javul, pedig mennyire küzdenek érteRenault power
-
kopogo
tag
helló
clió 2008 1.2 milyen márkájú féktárcsa illetve fékbetétet ildomos vásárolni.
válaszokat köszönöm szépen -
polonic
félisten
Érdemes lenne szerintetek a könnyűfém felnit eladni és lemezfelnire cserélni? Így kaptuk az autót, hogy a nyári és téli gumi is külön alufelnin van. A nyári természetesen marad alun.
5 küllős a felni és így azért könnyebben bemegy a sós dzsuva a fék alkatrészeihez.
Ezeknek az óvása miatt kérdezem csak. -
rob210
Topikgazda
válasz dethroner #56806 üzenetére
Bocs baromságot írtam.
Ez egy komolyabb szakmai cikk.Renault power
-
Handball94
aktív tag
Lagunát szeretnék venni, a rászánt keret kb annyi amennyi a hirdetésben lévő ára, mit gondoltok róla, megérheti, vagy nagyon betegágy?
[link] -
rob210
Topikgazda
válasz Handball94 #56810 üzenetére
Meg kell nézni és élapottól függően megvenni.
A 2.0-ás motor igencsak barátságos, ha tudod itatni akkor szorgalmas igavonó.
Az okoskerékre figyelni kell, mert van benne.
Amúgy a szokásos átvizsgálás után elhozható.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Handball94 #56810 üzenetére
Remélem, nem a 110 ezer leinformálható km volt a döntő tényező? Sose azt nézd, mert egy több, mint 300 ezres is röhögve jobb állapotban lehet, ha törődtek vele és főleg pályán futott. Pl, á lá én
Ahogy Robibá is írta, megbízható és hozzáértővel átnézetni, kivinni útra, tesztelni, de nem két percet, ha ezekbe nem megy bele, hagyd ott a francba... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Handball94 #56813 üzenetére
A képek mindig jobban mutatnak, mint a valóság, ráadásul nem is kicsit.
De azért így is látszik, hogy a vezető ülés ki van ülve, karcolva, a gombok kopottak, az ajtóbehúzó is még ezen a rossz minőségű fotókon is. Olyan, mintha az illető nem fért volna be az ajtón, ezért mindig úgy ült be, hogy végigcsúszott a bőrös részen, hogy ezt az öve, vagy valami táska, vagy csak simán a nadrágja, szoknyája csinálta, azt a franc se tudja.
Valamiért ez a 110K nekem nagyon nem valósnak tűnik. Ha meg valós, akkor a gazdája egy "beleszarós" lehetett, aki nem törődött ilyen apróságokkal (sem). Akkor a többi...motor, futómű és a sok sok mindent legalább karbantartotta/ták?
Csak úgy derítheted ki, ha egy ismerős, megbízható valakivel átnézeted és jól leteszteled.
----------Nálam 50-nél, 110-nél meg több, mint 300k-nál is minden olyan, mint az új, de még a motortér is. És akkor pluszba oda tudnám nyomni az orra alá még a szervizkönyvet lepecsételve, hogy max 15 ezrenként ezen mindig cserélve volt minden, számlákkal és képekkel bizonyítva, kb 1.5 millió értékben.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Handball94 #56813 üzenetére
Jól érzed kell bele az 1.8 minimum de a 2.0 az igazi, ha benzin fronton válogatsz.
Az okoskerék kivételével elpusztíthatatlan motor, megbízható szerethető teret és kényelmet ad.
De mondom el kell menni kipróbálni.
Képről manapság semmit nem lehet megállapítani.Renault power
-
Macka
veterán
Sziasztok!
Van egy 2007-es Clio III-as, 1.5 dci. Az utóbbi időben hidegen nagyon nehezen indul, másodpercekig teker az önindító. Amikor elindul nyom egy adag füstöt.
Utána viszont nem látom, hogy füstölne.Tudtok valami tippet adni, hogy mi ennek az oka?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Komolyan, akármilyen hihetetlen az egyik ismerős C3 1.4hdi citroenje is ugyanezt csinálta. Erre valami "citroenesagytröszt" a sok másik fórumról való - ezt meg azt csináld, nézd meg és a többi "ötlet" mellett, ami persze, hogy nem segített, azt mondta:
-Az első, hogy biztos legyen benne, hogy aksi nincs lemerülve, vagy nem gyengébb.
Ezalatt nem azt értette, hogy lassabban, vagy nehezebben forgatta volna meg a dolgokat indításkor, csak annyi, hogy biztos ereje teljében van-e? Végül be sem indult már, csak pörgetett és füstölt.
Éjjel rá tette töltőre (mit veszíthet alapon), erre reggel pöccre indult és azóta is (több hete) jó a gép. Persze, nem az írom, hogy nálad is ez lenne, csak a hibajelenség nagyon hasonló. Talán egy próbát megér.
Az illető szerint ezeknek az autóknak egy egyszerűen lemerült, vagy gyenge/gébb aksi nagyon betud " kavarni" és igaza volt. -
dethroner
veterán
válasz rob210 #56809 üzenetére
Igen, én is beleolvastam már ebbe a cikkbe. De ha lehúzott lambdaszondával is rángat (igaz, nem olyan intenzíven), akkor gondolom nem a szonda lesz a legfőbb bűnös. Kb 2 éve is volt egy rángatós esetem (az mondjuk más jellegű rángatás volt, de akkor is rángatás), akkor szelephézagot kellett állítani.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
pubos
tag
sziasztok.Laguna 3 ajtóba van ez az érzékelő valami.Tudja valaki mi a pontos neve hogy tudok rákeresni?Esetleg hol lehetne venni.
Sajna a vezető felőli ajtóban kezdi megadni magát,sokszor csinálja hogy hosszú ideig nem engedi nyitni az ajtót.De van hogy napokig jó épphogy megfogom a kilincset már nyit. -
Sanyo77
tag
-
dethroner
veterán
válasz speedydb23 #56821 üzenetére
Decemberben kapott 4 új gyertyát
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Macka
veterán
válasz speedydb23 #56820 üzenetére
Most egyik pillanatról a másikra. Ha már egyszer elindult, és mentem vele pár 100 métert, utána simán indul már, pedig a motor még bőven nem üzemmeleg.
-
pubos
tag
válasz LamerGyuri #56827 üzenetére
Netes kép.De köszi hétvégén terveztem hogy ránézek.De legalább tudom mit keressek rajt.
-
senior tag
Na az első 1000 km után kezdi bejáratni magát a gép...
most már érezni rajta hogy erősebb mint a régi 75 lovas, de ez lehet , hogy hosszútávon sokba kerül...
Nagyon lazán 110-120-n van országúton, szóval figyelni kell majd, hogy ne az államkasszát gyarapítsam...Az tűnt fel, hogy sokkal gyengébbnek tűnik a rádió, mint a Skodáé volt... találtam valami cikket, hogy a kapcsolóüzemű tápok , mint a telefontöltő okozhat ilyet, kihúztam, és mint ha jobb lenne, de lehet csak placebo...
egy hosszabb antenna segíthetne ebben szerintetek?
Ezen kívül nagyon jó kis autó....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
dethroner
veterán
válasz speedydb23 #56826 üzenetére
E7J 706 a motorkód. A gyertya pedig azt hiszem NGK, pont az a típus, ami a szelepfedélen lévő gyári matricán szerepel.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
polonic
félisten
válasz molnarpeter #56834 üzenetére
Ez igaz. De az élettartama elvileg rövidebb annak a leírások alapján. Én is ezert vettem a philipset. De majd meglátjuk.
Tompítottban még GE van. De mondjuk az úgy sem megy annyit, mint a tompított. -
VASIZSOLT
újonc
Sziasztok,
bár ebben a témában olvastam már véleményeket, de a saját problémámra nem igazán találtam meg a választ.
Van egy Renault Megane 1.5dci (2007 - 210.000 KM)
Elégedett vagyok (voltam?) vele.
Egy hete havas úton ütköztem (fa buszmegálló+közlekedési tábla).
Lábon jöttem el, gond nélkül.
A karosszéria sérülés miatt nem használtam és napokat töltött használat nélkül szabad ég alatt (kemény mínuszokban)
tegnap próbáltam indítani, de némi gondolkodás után az indító motor vidáman forgott, ennek ellenére a motor nem indult el és a soha nem látott - nektek talán nem ismeretlen - INJECTION FAULT felirattal borzolta a kedélyállapotomat (ami a biztosító packázása és a megtört autó látványa miatta amúgy is sz...r).
Tankolni régóta egy helyen tankolok, eddig nem volt vele gondom (https://www.youtube.com/watch?v=tlZaA8x7Rx4 )
Szervízelve normálisan van (szűrók, olajok, stb)A legnagyobb gondom, hogy az eddig járóképes autó ÁLLÁSÁBAN hagyta el magát, (holott a témában eddig olvasott történetek jellemzően menet közben felvillanó INJECTION FAULT feliratról szóltak), így nem tudom sehová elvinni lábon. És akkor a lóvéról nem is beszéltem.
Telefonon kaptam olyan ötletet, hogy próbáljam meg a kézi üzemag pumpát..
de érdekelne a Ti véleményetek is -
rob210
Topikgazda
válasz VASIZSOLT #56840 üzenetére
Az ütközés méretétől függően bármi sérülhetett.
Ha a kézi pumpa felpumpálásával be tudod indítani, azonnal állítsd is le.
Ki kell deríteni, hol ereszt az üzemanyag rendszer.
A szivárgó üzemanyag ön és közveszélyes! Ezt gondolom nem kell ecsetelnem.Tehát én is azt javaslom pumpáld fel a rendszert és ha így beindul nézesd át a kocsit alaposan.
De semmi kép se használd.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Marvinyo
aktív tag
Sziasztok!
Első szériás Renault Clio-hoz szeretnék segítséget kérni. Baleset miatt csomagtérajtót kell cserélni. Létezik hozzá valamiféle szervízkönyv, vagy akármi ami alapján otthon, házilag ki lehet cserélni? Már ha egyáltalán lehet egyszerűen, házilag.
Elvinnénk szervízbe, de ilyen hidegben sajnos az autó hiába járóképes, gyakorlatilag lehetetlen lenne hegyvidékről odáig eljutni vele.
Tréler/vontató/kiszállás pedig a hibához és az anyagköltséghez képest nagyon tetemes összeggel járna, amit nem tudunk kifizetni.
Előre is köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
-
pubos
tag
válasz rob210 #56839 üzenetére
Köszi.Bár igy se találtam rá újonnan . használtat meg nem szeretnék venni.
Viszont zavart hogy először hátsó ajtót kellett tapiznom ha ki akartam nyitni az elsőt.Így tegnap szétkaptam az ajtóborítást.Bár a kilincs levételére nem jöttem rá hogy hogy a francba lehet levenni.Mögötte van egy szegecs amig meg az fent van nem tudtam tovább haladni.azt viszont észrevettem hogy elég nedves az egész mindenség.Kiszárítottam amennyire tudtam csatik lehúzva kontakt spray majd összerak.Azóta (kop-kop) tökéletesen mükszik remélem így is marad. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest