- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Notebook hibák
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz #42667776 #34331 üzenetére
Nézd meg a gyújtás kapcsolót is, mert ha az érintkezés hibás, akkor nem fog soha áramot kapni a fűtő motor. Lehet, hogy a gyújtás kapcsolód kontaktos. Kerresd vissza odáig, és nézd meeg, hogy az, amit a biztosíték táblánál találtál áramot, azt a gyújtás kapcsoló vezérli e?
Végső megoldásképp adj direkt áramot a venti stekkerére, természetesen a megfelelő helyre a plusszt, a hálózatról ezt a vezetéket válaszd le, tegyél egy megfelelő (elvileg 5 amperos) biztosítékot, és máris lesz szabályzott fordulatú ventid. (ez utóbbi persze analóg fűtésbél érvényes).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs