- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS ROG Ally
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- OLED TV topic
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Apple notebookok
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
Hamarosan konzolokra is elérhető lesz az Eternal Threads
gp 2022-ben kizárólag PC-re kaptuk meg a játékot, amely a hónap végén újabb platformokra is ellátogat.
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
(#34450) FRENK1988 & (#34451) rob210: én arra a fura hézagra gondoltam a lökhárító és a sárvédő+gépháztető között.
A toldat gyári és a nagy méhsejtes rácsok is gyáriak (GT). A lámpa is gyári xenonos, csak a mosó, ami hibádzik, meg az illesztés. Meg a 16-os gyári alu is fura, mert ezek 17-essel jöttek ki.Itt egy gyönyörű példány: (ez majd egy millával drágább) [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Nyilván nyomták neki, ez tiszta. Nézelődtem mobile-n is.
Ha véletlenül lecserélném tavasszal, akkor az 2.0dci lenne (esetleg 2T). A többi alternatíva nem érdekel.
Az a baj, hogy ezekből itthon pont nincs vàlaszték.
De egyelőre úgy áll, hogy marad a mostani még pár évig (jó pár évig).
Jah egyébként mostanàban elkalandozok a benzinesek felé is, bár azokból is csak a feltöltősök felé kacsintgatnék.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Hugo85
aktív tag
válasz zsizsef #34454 üzenetére
Ha jól olvastam az RN 0720 nem visszafelé kompatibilis minősítés, az kifejezetten DPF-es dízelekhez van, ha jól tudom a C-s ACEA szabványok is a modern dízelekhez készültek. Az RN 0710 ugyanakkor visszafele kompatibilis az RN 0700-al.
Kizártnak tartom, hogy kárt csinál, de felesleges, abba a benzinesbe inkább valami RN 0700-as kellene.
Találtam egy hasznos összefoglalót, itt összeszedi a muki a 2. hsz-ben, hogy mely más gyártói szabványok vannak nagyon közel a Renault-os minősítésekhez.Szintén itt írja, hogy ha pl. szívó benyába/dízelbe RN 0710-est teszel a sima RN 0700-as helyett az járhat némi fogyasztásnövekedéssel mivel az RN 0710 már turbós motorokhoz van és így kellenek neki bizonyos adalékok a turbó magasabb hőterhelése miatt.
-
cellpeti
veterán
ha kicserélem a rádiót, milyenre cseréljem? Illetve lehet majd azt is kormányról vezérelni?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
tresh
addikt
válasz cellpeti #34459 üzenetére
Csak a gyári vagy ha veszel vagyonért átalakítót (vagy ha szeretsz szerelgetni és értesz az elektronyosághoz akkor magad is megcsinálhatód) én nem tökölnék vele ... beletenném a nem gyári fejet azt tekergetném nyomkodnám kézzel gondolom olyan sűrűn nem piszkálod amúgy se..
-
tresh
addikt
-
Toobee
veterán
Én folyamatosan a sebességemhez állítom a hangerőt, kéne egy zajtalan(abb) autó és nem kéne nekem se hozzányúlni.
Apropó: még mindig nem tud senki semmit mondani nekem a CD-tár gyári rádióra kötéséről? Egyszerűen nem találok hozzá kábelt. 99-es Megane gyári rádió.
https://barbieripnk.hu/
-
Hugo85
aktív tag
válasz Toobee #34464 üzenetére
A Renault gyári fejegység ezért is jobb, mert állítható sebességfüggő hangosítás van benne, így emeli magától a hangerőt ahogy egyre gyorsabban mész
#34466 - tresh: hát nem tudom, ha nekem a Clio II ph 1-ben benne van a gyagyi tuner list-es rádióban akkor úgy gondolnám mindben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
Ígértem képeket az új szerzeményről, de sajna még nem volt időnk fotózkodni rendesen.
De egyet azért lőttem: [link] -
FerNandor
őstag
Sziasztok,
Vélemény?
[link]Na látom közben Mycso is megtalálta
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
sladka_pani
aktív tag
Üdv! Na most jött el a pillanat, amikor megint megszólalt az okoskerék, már vártam a reggeli fagyokban, de jött, nem kérette magát. Már a 3. vezérlést fogyasztom kicsit több mint 1 év alatt egy új autónál. 2013 októrben vettem 0km-rel, majd 3ezer és 6 ezer km-nél jöttek a gondok, most még nem értem el a 20 ezret és már megint kezdi. Egy darabig eljárni vele, az ünnepek alatt nem is fogok magammal kibaszni hogy ne legyen autóm, és már nem is háborogni jöttem, a kérdésem az csupán, hogy létezik-e bármiféle JOGI út arra, hogy én is megszopassam már ezt a szar szemét buzi ipart, vagy legalább kártérítsem magam, vagy ennyi, kész vége, lehúzhatom a hibás termékemet a klotyón? Nem is konkrétan a szervízre vagy a munkás emberre vagyok mérges, hanem egy cégre, s annak törvényeire, akik mikor újra előjött a probléma, továbbra is fapofával azt mondták hogy "hisz 5 év garanciát adtunk rá, addig ingyenesen megjavítjuk". Ez az ingyenes az utiköltségemet, kenyérkeresési veszteségemet-autóhiány, nem fedezi és nem utolsósorban rontják a valamikori eladhatóságot, hiszen alvázszám alapján visszakéri a nemteljesenhülye vevő a szervizciklust, ahol is az áll, hogy 1 év alatt 3x kellett vezérlést cserélni gyári hiba miatt. Volt már főtechnikusi nagyszervíz, ahol a gyári hibát megállapította, ám fejcsóválások között csak a cserét tudták járható útnak mondani. Szerintük mehetek vele bárhova, ők ennyit tudnak tenni. A 20 éves R19-em után mindenre gondoltam (elektronika, rohadás), hogy tönkre fog majd menni, de nem egy motorikus alkatrészre és nem ennyi idő után. Az van kedves márkatársak, most már sokadszorra, hogy életem legfosabb autója ez a 2013-as Mégane III. Ha lehet szabadulok tőle, de nem lehet a cég részéről. Ezért kérnék olyat, aki tényleg tud járható tanácsot adni. Köszönöm!
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
-
imyourfriend
őstag
Múltkor tankoltunk a Shell prémium dízeljéből (nem jut eszembe a neve) és mintha jobban menne tőle a gép, igaz 20 Ft-al drágább, de ha már ennyi az üzemanyag akkor egy tank ~50 liter 1000 ft-on ne múljon kipróbáltam. Arra lettem figyelmes, hogy fürgébb lett a gép és hamarabb reagál a gázadásokra valamint 120-130km/h környékén is jobban húz, mint előtte. Tankolok mégegyszer ilyent, remélem nem múlik el az élmény. Vagy csupán illúzió lehet ez? Véletlen a futók topicjába írtam bele, mert elkeveredtem.
-
rob210
Topikgazda
válasz sladka_pani #34478 üzenetére
Azt meg lehet kérdezni, hogy mi a gyártója az okos kerekednek?
Illetve miről kaptál garanciális számlát?Csak azért kérdezem, mert 3 ismerősnek van MIIIasa és egyiknél se jött még elő az okos kerék.
23.000.
49.000.
78.000.
kilométert tettek meg eddig velük.Illetve az egyik az fluence de motorikusan ugyan az tehát vehetjük M III-nak.
Renault power
-
sladka_pani
aktív tag
válasz rob210 #34481 üzenetére
Számlát? Semmit se kaptam, nagy faszok ezek. Mikor kértem a munkalapot, azt is elsumákolták, nem adtak semmit. Egyet nagyon sajnálok! Van egy belső menetrögzítő kamerám, ami 8 óra anyagot tud rögzíteni FullHD-ban. Amikor legutóbb elvittem, beállítottam vegyen egész nap. Végig is tudtam kísérni a folyamatot, el is mentettem mindent szépen, csak sajnos a hdd amin volt, az is megadta magát örökre Azért sajnálom, mivel azt is rögzítette, hogy gyönyörűen "tesztútnak" beiktattak egy 2 településsel arrébb való magánutat, 30+ km-re. Közben kiélvezve az általam épített hifi-t. A szervíz közben is csodálgatták a lábtér neont, a csomagtér beépítést, hifit, általam beszerelt cuccokat, szépen hallatszottak a felvételről, sajnos nem tudom aduásznak ezt most felmutatni. Vérontásnak nem látom helyét, annyit nem ér egy 14.000 eurós autó sem, de még fontolgatom, hogy ha elborítja a szar az agyamat, akkor a főútról 3-asban padlógázzal beköszönök a gyönyörű üvegfalukon aztán talán egy ujságcikket kapok, ahogy visznek el bilincsben
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #34482 üzenetére
Igen mert a vezérlést módosítja egyenletesebb a teljesítmény leadás és plussz 3 lóerő
A dieselnél meg kettős tömegű lendkerék van szóval ott is megvan a pénznyelő
Egyébként nem kell félni tőle, 150-200.000 et elmegy egy okoskerék, ha ésszel van hajtva.
Itt a kolléga nagyon belenyúlt valamibe
Sajnos.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sladka_pani #34483 üzenetére
Én tudok neked egy sokkal jobb megoldást.
Menj el egy másik szalonba ha garanciaidőn belül vagy bármelyik szalonnak szervizelni kell a kocsit.
Renault power
-
sladka_pani
aktív tag
válasz rob210 #34485 üzenetére
De nem ezzel van a probléma, hogy nem szervizelik, hanem, hogy betelt a pohár, és nem akarom, hogy szervizeljék, adják vissza a pénzem, vagy kártérítsenek vagy adjanak másik autót, de már elég volt a szervizelésekből!
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
g.gergo
senior tag
válasz sladka_pani #34486 üzenetére
Én nem lennék benne olyan biztos, legalábbis az elmondásod alapján, hogy rendesen meg is csinálták. Ezért lehet vele újra és újra problémád. És ezért mondta rob210, hogy keress másik szervízt, ott lehet, hogy megcsinálják normálisan, és soha többé nem lesz gondod. Néhol azt se tudják merre van előre.
-
rob210
Topikgazda
válasz sladka_pani #34486 üzenetére
Igen g.gergö átlátta a mondandóm lényegét.
Olyan helyen ahol furikáznak a kocsiddal, miért gondolod, hogy meg is csi álják?
Persze értelek, de neked is jobb a békesség.
Bemész egy normális szervizbe, kicserélik valóban amit kérsz, te mész próbakört.
Valamint megkéred őket, hogy a kiszetelt alkatrészt és a beszerzett alkatrész megrendelőjét mutassák be.
Utána öröm boldogság használod a kocsit.Renault power
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #34470 üzenetére
Egyelőre elmondtam róla. Az aksi is lemerült, töltöm sincs és energiám se. Belefaradtam, még tesztelni se tudtam azóta. Autó meg kell, különben munkám sincs. Szóval egyelőre pihen a téma.
De jelenleg se kedvem, se pénzem, se lehetőségem.
Költözés, új autó, karácsonyi hazaut, last minute repjegy mert az Audi megdoglott, úgyhogy kicsit elegem van. -
g.gergo
senior tag
-
Hugo85
aktív tag
Már iszonyúan szól az ékszíj, megint. Nem csak cincog már van hogy egyenesen csúszik, vonyít, és ha bemelegszik sem múlik el már. Nem csak iszonyú ciki, de rohadt idegesítő is+nem is tesz jót.
Eddig összesen 3 szerelőnél volt:
- Az elsőnél anno vezérműszíjat cseréltek, előtte nem cincegett hanem búgott. Azt hittem csapágyas a vízpumpa, cserélték is, de valójában az ékszíjtárcsa volt a ludas, így azt is cserélték, valami minőségire, jó drágán. Kapott egy új szíjat is, de a 6pk-s helyett (minden tárcsa 6pks) 5pk-sat tettek fel. Ez után kezdett el halkan cingogni kb 2 héttel. Fontos információ, hogy cserélték a szervofolyadékot is.
Visszavittük kb 2 hónap múlva: lazítottak az éjszíjon és befújták ékszíj sprével, azt mondták semmi baja. Egy napig volt jó.
- Azután egyre hangosabban cincogott, elkerült a másik szerelőhöz (fék/futómű miatt). Ő azt mondta, hogy szerinte azért csúszik a szíj, mert keskenyebb a szíj, de mert hétvégén szerelte félhaverságból így nem tudta cserélni, nem volt anyag hozzá. Azt is mondta, hogy szerinte biztosan nem generátor szíjtárcsa, pedig eddig arra gyanakodtam (ez is gumiágyazású).
- Harmadik szerelő: lecserélték 6pk-sra, utána kicsit csendben volt, kb 2 hétig. Azt mondták, hogy talán a szervoszivattyú szorul, azért csúszik meg a szíj (gondolom dugattyús, így logikus hogy a sűrítés végén nagyobb erővel kell forgatni).+ Kapott Xado-t a szivattyú, szart se ért és most itt tartunk.
Tud nekem bárki olyan szerelőt mondani, aki ki tudja deríteni, hogy valójában mi a baja és meg tudja csinálni, mert nem szeretek egy tücsökkel kocsikázni
Azt se szeretném, hogy brahiból kicserélik a szervoszivattyút egy felújítottra kb. 30 ropiért, majd újra elkezd cincogni. Főleg úgy, hogy itt egyik autószerelő szótárában sem szerepel a garancia szó.Azon is gondolkodtam, hogy ha nincs más út és a szerelő is csak ennyit csinálna, akkor kicserélem én a szivattyút, elvégre legfelül van hozzáférhető helyen. Valaki csinált már ilyet? Van trükkje?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Hugo85 #34493 üzenetére
Igen van trükkje ne a szervó szivattyút okold a hangért.
Ez nem szervó szivattyú.
Hanem az okos szerelők hozzáértése volt.
Az ékszíjat legyél szíves kicserélni egy odavaló ékszíjra.
Ha ez meg volt, mert valami ilyesmit is írtál, akkor szépen kezd el meghallgatni, hogy honnan jön a tücsök.
Ehhez semmi más nem kell mint egy hosszú szárú csavarhúzó, vagy egy fém pálca.Ráteszed szépen egyesével mindenhova a csavarhúzó végét rászorítod a füled és hallani fogod felerősödve, hogy honnan jön a hang.
A szervó szivattyút kizárnám főleg ha be is xadoztad, mert ugyan te azt írtad szart se ér, de nekem már 4 kocsiban hozta vissza a döglött szervót.
Ahol én magam mondtam azt, hogy hát ez necces csereérett de próbáljuk meg a xadot és azóta 34.000kilométert ment a kocsi a valóban döglött szervóval.
Renault power
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #34495 üzenetére
A hang szerintem onnan jön, hogy a icipicit szíj megcsúszik minden fordulatnál, ezért nyekken egyet élesen, ami megzabálja hosszabb távon és elkezd folyamatosan csúszni, mint most is. Hiszen ha máshonnan jönne a hang, mondjuk egy csapágyból, szerintem nem kopna ennyire gyorsan a szíj. Ez most egy valamivel több mint fél éves 6pks Dayco szíj, elvileg rávaló itt rakták rá, ez volt a harmadik szerviz.
A botos dolgot már hallottam, de ha a szíj adja a hangot, akkor úgy gondolnám nem segít, nem? Arra is gondoltam, hogy az ékszíjtárcsa, amit ráraktak igazából nem is rávaló, de eddig senki sem szólt emiatt.
Az, hogy a Xado esetemben "szart sem ért", amúgy azt is jelentheti, hogy valóban nem a szervo szorul, de akkor mi?
Klíma nem lehet, mert nem változik a hang ha ki-be kapcsolom, generátor elvileg nem, mert az nézték. Csak a szervo marad -
Hugo85
aktív tag
Dephaser pulley néven fut
mycso - cserébe csináld meg a tücsköm
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS ROG Ally
- Milyen autót vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- OLED TV topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- LEGO klub
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest