Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    válasz Fehérsólyom #1800 üzenetére

    Sziasztok.

    "A Thunderbird már fut, de nem válaszol. Új ablak megnyitásához először be kell zárni a futó Thunderbird folyamatot, vagy újra kell indítani a rendszert.

    nem fut, nincs ablak, és a feladatkezelőben sem látni. Már letöröltem, majd újra fel de mindig ezt adja ki."

    Volt már megválaszolva ez a kérdés? Több fórumon is összefutottam a problémával, amit nálam (win7 home premium) vélhetőleg az advanced systeam care okozott..

    Megoldás a thunderbird - profiles.ini fájl-ban keresendő, ugyanis a program alapértelmezett "profile" mappájának elérhetőségét "valami" megváltoztatta (ez lehet egy vírus, vagy féreg is véleményem szerint). Ami a lényeg, hogy a legegyszerűbb megoldás megkeresni a fájlt:
    win9x esetén:
    C:\Documents and Settings\*USERNÉV*\Application Data\thunderbird

    win7,wista:
    C:\Users\*USERNÉV*\Local\thunderbird

    Vagy keress rá: profiles.ini (thunderbird mappában meglesz, közvetlenül mellette van a Profiles mappa, amit módosítanod kell, az a Name (felhasználónév) és a Path, azaz elérési mező:

    [General]
    StartWithLastProfile=1

    [Profile0]
    Name=Lajos
    IsRelative=0
    Path=C:\Thunderbird\Profiles\58z864xm.default
    Default=1

    Remélem tudtam segíteni, de muszáj voltam archiválni a gondolatomat valahová, mert még életet menthet. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

Új hozzászólás Aktív témák