- TCL LCD és LED TV-k
- Raspberry Pi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Oktatáson hányszor kell akkorát fékezni, hogy dolgozzon az ABS?
Na meg aztán tényleg nem ez a jellemző a gépparkra. Ha meg már
ez lesz, mert kötelező lesz, akkor a saját gépén is az lesz.Btw. azzal egyet értek, hogy a sok vezetést könnyítő elektronika a
nyers tudást csökkenti. Régen is az volt a mondás, hogy aki Ladát
tud vezetni, az mindent tud vezetni... (Ha valaki egy kipörgésgátlós,
stb. motoron azt "tanulja", hogy mindig, minden helyzetben szabad
nyelezni a 100 LE motort, az a "hagyományos" gépet el fogja dobni
tiszta sor. De tkp. mit is akarsz ezzel mondani? Az, hogy van ABS
a motorban, nem jelenti, hogy agyatlanul KELL rángatni a féket.) -
Xaels
félisten
Valahogy így értettem. Kölcsön kapott motor, kölcsönzött motor, cseremotor és a többi. Én sem a saját motoromon ültem először igaz csak parkolóban próbálgattam egy 125-ös NSR-t. Nem a tanpályára. Az egy vicc, semmit nem tanul meg az ember azon kívül, hogy hol van az index kapcsoló
(#38374) DigitXT: az ABS csak egy példa volt, de jól leírtad amire gondoltam.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ribi
nagyúr
Valamikor lehet írtam, hogy hondás vezetésen volt goldwinges egyén aki jópár országot megjárt talán 100k km-t is ment már, de úgy vezette a motort mint egy autót. Van aki szinte soha nem tanul meg rendesen motorozni, úgy ahogy azt kellene / egyesek szerint kellene. De ugye mindenki ember és hibázik. Szerintem is inkább legyen minden motoron ABS és amikor kell, akkor örüljön hogy volt. Mert míg autót ha lepadlózod, megcsúsztatod, tesztelgetheted, addig ha a motor megcsúszik akkor már csak mázli kérdése a perec/nemperec. Honda tréningen is kellett kicsit blokkolni az elsőt, pillanatra ráhúzol még nem gáz, de amikor valaki kikanyarodott és a húb***meg van, akkor nem ereszted fel. Legalábbis olyan autós becsukom a szemem, padlóféken állok és csúszó kerekeket is túlkiabálva sikítok egyénekre gondolva. Persze viszonylag kevés "ilyen" megy motorozni.
Kérdés persze jogos, hogy 1-2 para helyzet után feleszmél-e az egyén, hogy mégsem tud annyira motorozni, mint gondolta. Vagy a sok segítség miatt többet képzel magáról, mint ténylegesen és esetlegesen akár pár törött csont helyett tepsi a vége. -
Xaels
félisten
Félreértés ne essék. Nem ellenzem én az ABS-t meg a többit, csak amíg ezek erősen felárasak és a többség nem engedheti meg magának addig ne mondjuk olyat, hogy csak modern technikával tanul meg az ember motorozni.
Amúgy gumicsere előtt nekem is volt erősen leizzadós esetem a körúton. Megcsúszott az első, már majdnem dőlt a motor is, de sikerült megfogni és mivel hagytam helyet így nem történt semmi, de 200m-el odébb majdnem remegő térddel szálltam le a gépről.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #38657 üzenetére
Nekem is a bodris van fent, ha nincs is üvöltő hangja de jól hallható. Mármint nem 2-ben 70-nel, ott ez is ordít de én előbb elváltok; egyrészt nem akarok bunkó lenni másrészt ott már ugye idegesebben reagál a gázra, annyira meg még nem vagyok profi.
Persze ha felb@sznak akkor én is vissza tudok váltani egyet(-kettőt).Steven!
És ezen/az ilyeneken te felhúzod magad? Na jó, ott helyben én is szoktam anyázni, de jobban belegondolva Pesten ez abszolúte mindennapos. Nekem már az a fura ha néhanapján hétvégén megyek be és nincs tele hülyékkel az út, s így teljesen normálisan lehet közlekedni.HGabor89!
"A telefonálók a legidegesítőbbek... Remélem hamar kitalálnak valami büntetést erre."
Pssszt, már évekkel ezelőtt kitaláltak. Csak mindenki sz@rik rá...
A vizsgaidőpontok osztása meg már évek óta ilyen "vicces". Persze ettől még az iskolák sz*patják a népet a "két hét alatt meglesz a jogsi" dumával.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
válasz vendingo #39097 üzenetére
Lehet találni Páneuropákat 500 környékén de azok 1992-es vasak.
A maxirobogok is alkalmasak túrázni, persze nem két nap alatt 2000Km. De napi 6-700Km nem gond. Nakam a napi maxom, olyan 550-600Km között volt. Szíjat típustól eltérően kell cserélni. A te magasságoddal a burgonya szerintem alacsony, de Mosqinak volt ilyen vasa, és Tommygunak is olyan is van. Burgonyából az exe-ket érdemes nézni. T-mas sportos kevésbé pakolható.A burgonyán egy hátsó doboz és annyi cuccot garantáltan elviszel mint az SV-vel.
De ha nem félsz a régebbi vasakkal akkor kaphatóak RT-k Vagy K-s BMW-k. Régiek, de a világból kimennek. Elég sok az ABS el szerelt. -
dellfanboy
őstag
nah sikeresen abszolváltam a forgalmi vizsgát ami elég izgi volt, mert a vizsgabiztos az előttem lévő 2srácot meghúzta,(jól indult...) de az eső ellenére sikerült. amúgy eléggé figyelt a vizsgabiztos a részletekre mert még a bukómban lévő E betűt is megnézte (wtf?) ill. vizsgán volt egy feladat a parkolás amit ugye a kemény 3 óra alatt sose gyakoroltam..
viszont most teljesen az volt az érzésem, hogy a forgalmi vizsga inkább szól a lehúzásról minthogy valamit is tudj a biztonságos közlekedésről.
ráadásul a tanfolyam díja is 94700 huf volt amit részletekbe kellett fizetni 20-40-35. erre az oktatóba fel se merült, hogy visszaadjon 300-at..az utolsó részletből. persze ha felajánla hogy itt van a 300 akkor mondom, hogy ok, vágd zsebre, de az hogy default 35.öt kért az számomra felért egy fekete ponttal.
alapvetően az iskolába csalódtam nem valószínű hogy fogok ide jönni még vez.tech. tréningre.és -igazi semmi köze- a vizsgához de ahogy kifordultam a vizsgaútvonalra volt egy 40-es tábla szépen döcögök a 600-as hornettel erre egy vadászbombázókat megszégyenítő hangú robogó úgy otthagyot hogy csak néztem ki a bukómból.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
vlevi
nagyúr
válasz SirKero #40390 üzenetére
Én is azt ajánlom, a túraendúrók között nézelődj. Ha bármelyikre rá tudsz ülni, akkor már nagyjából fogalmad lesz arról, hogy ez a kategória (DL, Varadero, BMW GS, TDM és a többi) nagyjából mit kínál üléshelyzet szempontból. Nyíregyházán tudok segíteni DL-650 üléspróba ügyben.
"Esetleg TDM 850 Az van már 5-600E magasságában. Bár lehet hogy már az is sok kezdésnek "
Nemhiszem, hogy sok lenne. Főleg azért, mert, ha már ültél burgin, akkor nem vagy teljesen nulláról kezdő.
Viszont a 850-esről tudni kell, hogy az még karburátoros, kicsit iszákos fajta. A 900-as már injektoros, szinte egy teljesen új motor. Persze az ára is.
Nézegesd a V-Stromokat, abból van rengeteg, biztos ki lehet fogni belőle egy normálisabb példányt. Abból szinte mindegy, melyik évjáratot nézed, 2004-2012 között kevés lényegi változás volt rajta, talán csak az ABS bevezetése, és saccperkábé 2008-tól a duplagyertyás gyújtás. De a "lényeg", azaz a blokk, váz, futómű csak a 2012-es "cicaszemű" V-Strommal változott meg jelentősebben.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Abszolút komolyan, és feszültségkeltés-mentesen kérdezem: készült erre vonatkozóan bármi teszt hozzáférhető módon, vagy ez csak a városi legenda része? (pl. Shark teszt előtte-utána verzióban)
Mert ha azt mondod 5 év, azt elfogadom, annyi idő alatt a belseje is annyira lelakott lesz hogy cserés lassan a sisak. Nade két évet kicsit erősnek gondolnám...
-
doboka98
tag
Megnéztem a Duke-t, eddig abszolút első hely, viszont kérdeznék még egyet. Mi a gond a Yamaha YZF -el?
-
DigitXT
félisten
válasz Chappy #40831 üzenetére
Csinálj korlátlan jogsit. 600-as motorral (ésszel) el tudsz lenni.
A2-re nem vizsgázhatsz 125-tel. De miért korlátoznád magad,
ha csak a kor miatt nem, az meg jövőre meglesz... (Mopedet
felejtsd el! Rosszabb, mint a bicikli - bicikliúton se mehetsz.)Ha tanulni akarsz motorkezelést, vezetéstechnikai tréningek a
barátaid. A jogosítvány leginkább csak egy papír, ahol remélik,
hogy már tudsz motorozni+jajj, ne törd össze az oktatómotort.
(Abszolút alap tréningre meg talán jogsi nélkül is mehetsz...)Rászánt kereted jól gondold végig, védőfelszerelések stb. Nem
a majom a drága, hanem a banán. Bár néha a majom is. -
Lipton
őstag
válasz Ferdzsoo #41165 üzenetére
Nekem a hatso ules es doboz nem szempont. Cuccolni nem akarok semmit amikor esetleg kell akkor ott a hatizsak.
160-ig aranylag jo, kicsit hajolva 200 sem gaz meg. Hosszu tavu gyors turazasra nem ilyen motor kell ez teny. A gond hogy nekem sokkal jobban tetszik a fejidom nelkuli motor
Lancot meg kenni kell, ez ilyen.
Nekem ez volt az optimalis valasztas de nyilvan mindenkinek mas fontos.
Mint naked motor szerintem aranyaiban az egyik legjobb. Nekem fontos volt az abs es ezen van az is. -
Lipton
őstag
válasz Archer #41466 üzenetére
Tényleg alig megy egy 100+ LE motor az gixxerhez képest "főleg városban"
Szerintem abszolút önuralom kérdése és nem feltétlenül az hogy 600-as vagy 1000-es motorral mész. Egy nyomatékosabb kicsit nagyobb motor talán még kevésbé kéri hogy forgassad. A felsorolt motor is mindegyik a száguldó életveszély maga ha úgy használod.
Inkább talán a kezelhetőség meg az üléspozíció és a használat lehet fontosabb.[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz #25954560 #22913 üzenetére
elfogyott a pilot road 3 elolrol a viharmacskan.
a vegere csucskosre kopott, haromszog-szeru profilt eredmenyezett, ugylatszik nem mentem eleget egyenesen. kibirt egy 600-ason elol 20k km-t, az csudaszep. kanyarokban mar kezdte eleg erosen maga ala forditani a kormanyt, nagyon kellett tartani es gyorsabb iranyvaltasoknal olyan erzes volt, mintha kicsit megcsuszott volna amikor mar le volt dontve valamennyire. mar nem volt komfortos erzes jarni vele.
ez az elso eset, hogy elobb elol cserelek gumat a szettbol es nem hatul. hiaba no, a 89LE nem szaggatja szet a hatsokat. hatul meg elvan a pilot road3, kicsit kockasodik, de abszolut nem veszes. elolre most pilot power3 ment. visszatert ugyanaz a filing, ami a pr3-ak felszerelesekor jott, hogy automatikusan vesz minden ivet, alig kell csinalni valamit.banzai,
a. -
emre
veterán
A cipő kérdése időnként előjön a fórumon.
A Louis-ban ismét akciós a taktikai bakancs. Nagyon nem jártam körbe a témát, de ennyiért ilyent még használtan sem biztos hogy lehet kapni. Nekem még az alábbi képen látható típus volt, de mivel abszolút alkalmas a mindennapi használatra és elmúlt 2 éves kicsit leamortizálódott, valószínűleg rendelek idén is
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #42046 üzenetére
Nem irigylem. Mondjuk erősen el van túlozva a belassítások kommentárja.
Kihúzatta indulásnál, és felgyorsult 90-re: te jó ég...! Piroson átment? Ami
abban a pillanatban váltott. Ja, senkivel nem fordult még elő. Körültekintés
nélkül előz? Akkora a sebességkülönbség, hogy simán "beugrik" jobbról a
másik motoros mellé: szabálytalan, de nem sok veszélyes volt benne. Na,
az építkezésen kilóhússzal, az már "véleményes", főleg, hogy rossz az út.
Ott kesztyű nélkül, a friss jogsijával, agresszív stílusban: Darwin díjas picit.Összességében messze nem olyan állat. Legnagyobb bűne a gyorshajtás.
(Az abszolút és a relatív. Mindkettőt büntetik, utóbbit csak ha elpotyogsz.) -
canniball
nagyúr
válasz 30z.Samu #42070 üzenetére
Ahogy nézem 20, max. 30k a difi a két jogsi között, szvsz nem is kérdés hogy korlátlanra nevezz be, ha később nagyobbra vágynál ennek többszörösét kéne kifizetned az A-ért. Inkább halaszd 2-3 hónappal későbbre a gépcserét.
Ami a motort illeti én nem tudok tapasztalaton alapuló tanácsot adni. A logika alapján (mivel a váltós gépek vagy dobozzal vagy hátizsákkal lesznek teherhordók) ha neked fontos a pakolhatóság akkor maradj a robogónál. Viszont mivel a motorozás abszolúte nem logikus dolog én azt tanácsolnám először próbálj ki egy váltóst avagy várd meg a tanfolyamot ahol úgy is ilyenre ülsz, aztán majd eldöntöd magad hogy merre tovább.
"Már csak a kabát és a cipő hiányzik."
A tanfolyamon elég egy magasszárú cipő/bakancs, ami tartja a bokád. Persze előbb-utóbb mindenképp ajánlott egy motoros lábbeli beszerzése!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #42221 üzenetére
Hát az oktatástól sok jóra ne számíts. Nem tanítanak ott kb. semmit.
Ha jót akarsz, a korlátlan jogsi után húzol is el vezetéstechnikai tréningre.Amúgy megértem, mert én is elfirkáltam egy elfékezés/vizes záróvonal +
új gumi kombón, és azóta "óvatosabban" nyúlok a fékhez, de akkor is kell.Bolondbiztos megoldás közútra persze az ABS, mert vészfékezni nehéz...
(Amit elméletben tökéletesen tudsz, nem biztos, hogy pánikhelyzetben is.) -
Archer
őstag
4 millió felett mennek, van amelyik közelebb az 5-höz.
Bár nem vagyok szakértő de úgy gondolom, azért nem úgy van az, hogy csak rátesznek egy feltöltőt, aztán mehet, nekem ez elég sufni turbósításnak tűnik ami a videóban van. 115 LE-s gyárilag a gép, az egész csapágyazás, olajozás, hajtórudak, dugattyúk, hengerfej, kuplungszerkezet erre van méretezve. Ekkora mértékű teljesítmény növeléshez már elég magas töltő nyomás kell, hogy ne menjen szét az egész kóceráj, rendesen meg kell erősíteni a blokkot. Ok, hogy ráteszik a csoda szettet meg mérnek egyet a padon de meddig fog ez szuperálni? 3 millió körül van ez a motor + a varázsszett, + a beépítés, gondolom akkor már az ECU-t is érdemes lenne átírni, szerintem bőven millió felett járunk, 3,85 milláért meg már ott van most akciósan a legolcsóbb sport ezres, a Gixxer, ami tutira bírja a nyúzást.Egyébként most, hogy nézegettem, a Fireblade a második legolcsóbb, ezen meglepődtem, ZX-10 jóval drágább nála, pedig a Honda drágább szokott lenni. Ok, mondjuk a jelenlegi csúcsmodell Fireblade SP ABS már 5,4 millió
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Hát ha úgy nézzük igen, a konkurensekhez képest kicsit eljárt már a jelenlegi Blade felett az idő viszont elég sokan mondják, hogy utcára még mindig a Blade a legjobb az ezresek közül, a Honda féle C-ABS-t egybehangzóan mindenki dicséri. Viszont Moto GP-ben ugye most is nagyon jól szerepelnek, szóval szerintem tudnának ők ütős gépet kiadni utcára de már régóta kimaradnak a lóerő csatából és inkább az olcsóbb szegmensekre koncentrálnak, CBR 650 és társaival. Azért várjuk meg az utcai RCV-t. Bár az is érdekes, hogy a Kawa meg a Honda is teljesen új modellt akart a csúcs kategóriába kinevezni, nem a már bejáratott nevű ezresüket, mint a Yamaha az R1-gyel. Amúgy nem vagyok Honda b.zi, egyedül Gixxer nem kéne, mert azok nem tetszenek külsőre de a lepkelámpás Blade örök szerelem, ilyen kevés lóerővel is elfogadnék egyet
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Lipton
őstag
válasz DigitXT #42310 üzenetére
Olyan 10 eve vettem egy Vespa ET4 150ccm robogot. En kevesebbet mentem vele de a testom a mai napig napi szinten hasznalja (Erd-Bp) es teljesen rendben van. Pontosan nem tudom mennyit de sok 10e kilometert tett bele. 60ig meglepoen, 80ig jol gyorsul, 100 felett van a vege, nagyon jol fordul, jol elfer a sorok kozott. Varosban nagyon elhuzol az utoktol, varoson kivul ahol nincs szaguldozas ott tudod tartani a ritmust (100+). Variatora nagyon jo, igencsak el tud indulni allo helyzetbol es elegge folyamatosan huz. Fogyasztasa abszolut rendben van, koltsegei alacsonyak. 2 eve kapott egy 200as hengert es csak jobb lett (gyari, nem tuning, nyomatekosabb de erdemben nem ker tobbet). Van rajta egy pm tuning nyitott dob igy eddig soha nem akartak eltaposni.
Nagyon szeretjuk, soha nem lesz eladva. Korabban linkeltem rola kepet is.[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz spammer #42816 üzenetére
És én még nem okoztam még csak helyzetszerűt sem senkinek. cca 50k km van a kezemben. Mind szabályosan...
A telefonálgatás kötelező de a tükör és index mint teljesen absztrakt lehetőség a lakosság jelentős részének az nem ér jogsibevonást.
Az a jó hogy nem kell egyetértenünk
Remekül szórakozom amugy egy motoros fórumban a kresz által szabott sebességeket propagálni. Mindenki betartja háhogyne.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #42960 üzenetére
Nekem vannak a gépemen AS30-cal illetve 3 Black-kel készült motoros videók is, már a nyersanyag, amit a kamerák felvettek. Amit én látok (szakkifejezéseket nem tudom): jó fényviszonyok között mindkét kamera nagyon jó videókat készít, a GoPro-val kicsit "intenzívebbek" a színek, talán jobban színezi a videót vagy nem tudom. Ilyenkor a Sony képe nekem természetesebbnek hat.
Borult időben vagy erdős részeken a gyengébb fénnyel a GoPro jobban megbirkózik, az út és az út menti részek élesebbek, élénkebb színűek, a Sonyé fakóbb viszont pl. a GoPro-n pl. ilyenkor az ugyanott ugyanakkor készült videón az égről eltűnnek a felhők, az egész ég egy nagy fehérség lesz, a Sony-n viszont a fakóbb kép ellenére tökéletesen látszanak a felhők sziluettjei.
Képstabilizátor jó dolog, szarabb úton azért kijön az előnye, jó aszfalton a motorra rögzítve mindkét kamera jó felvételeket csinál ilyen szempontból még bőven 100 fölött is.
Összességében a véleményem, amit már írtam korábban is, hogy csak a videók minőségét tekintve a 3 Black nekem abszolút nem érné meg a tetemes különbséget árban. A kiegészítők más tészta.
Viszont aki ezekkel akarja a túrát megörökíteni az tárazzon be memóriakártyából meg akksiból is, mert 1080p@60 fps felvételnél fogy a tárhely meg az enerdzsi is rendesen.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
pakriksz
őstag
válasz pakriksz #43280 üzenetére
aminek tényleg van értelme utcán az az ABS.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #43280 üzenetére
Van is ilyen irányú tapasztalatod vagy csak úgy gondolomra írod? Ennyi erővel egy féktárcsa sem kell , úgy még olcsóbb lesz, elég elől-hátul a dobfék, ott csak fékpofát kell cserélni. Hogy miért jó egy "2 ujjas" fék? Egyszer próbálj ki egy olyat, szerintem meg fogod érteni. "egy véletlen kis újjmozdulatra fejreállsz" - azért nem úgy van, hogy van a blokkolt kerék meg a nulla fékerő és közötte semmi, ez is mint minden más, tanulás/gyakorlás kérdése.
Az ABS-ben viszont egyet értünk, kétség kívül jó találmány.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Xaels
félisten
válasz Archer #43346 üzenetére
Nekem már sajnos sok a 3M új motorra is. Mivel a használtpiacon sincs belőlük ezért ott sincs nagy választék vagy borsos árban vannak. Technikailag sem igazán értem z árat amikor egy MT-07 kicsivel van 2M felett ABS-el. De MT-09 van 3M-ért. Ha a Cruiser vonalat nézem akkor VT750 van 2,5M-ért ABS-el. Ehhez képest nekem sok.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
pityaa23
senior tag
válasz Ferdzsoo #43476 üzenetére
Szia!
Elsősorban kikapcsolódásnak kell, az, hogy ehhez országút, autópálya, vagy szerpentin kell még nem tudom, de nem vadállatként szeretnék száguldozni, csak vigyen a gép amerre mennék éppen. Melóba járni nem ezzel fogok. 2 személyben abszolút nem gondolkozom, első motor, amíg nem kezelem rutinból, addig nem merek felültetni senkit mögém. Optikailag viszont bejön nagyon, de nyitott vagyok mindenre, ha a válaszaim alapján ajánlatok párat. Nagyon bejönnek a VFR-ek, de azt kezdetnek nem mernék. Azt is vegyétek figyelembe, hogy "ezzel" a motorral fogok vizsgázni, régebben itt beszéltük is, de a 30 éves motortól elment a kedvem. Mintha moszkviccsal kéne tanulnod vezetni manapság. Valakinek megy, engem felidegesített nagyon. 168 centi vagyok, ha ez számít, egy nagy vason eltűnök. Keret mondjuk 800 körül van de jó lenne ha minden hercehurcával beleférne ennyibe. Inkább kevesebben gondolkozom.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz V.Stryker #43641 üzenetére
a kétrészes bőrruha a megoldás. az kényelmesebb mint az 1 részes. nekem kétrsészes van és a sétákat ebe szoktam abszolválni. bár csak bőrkabátom kb 2 kg. szóval az elején hozzá kellett szokni, ill a könyökprotektor miatt (ill. a szabása)a kezed se tudod úgy tartani mint egy sima kabátban.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
pakriksz
őstag
Most azon gondolkoztam, hogy ABS akad már a motorokon. De van-e olyan technika is ami megelőzi hogy vészfékezéskor orrabukjon?
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
dellfanboy
őstag
válasz pakriksz #43709 üzenetére
abs pont ezt csinálja nem? nem engedi hogy blokkoljon a kerék így az orra bukás is kisebb. vagy mire gondolsz orra bukás alatt? elmegy az eleje? ahhoz, elég ha kanyarban nem tapad be eléggé a kerék, olajfolt kavics stb miatt
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #43709 üzenetére
Tapasztalatból mondom az abs minden ellen véd. Többször markoltam már rá teljesen. No stoppi no blokkolás, no orrabukás. Viszont hamar megállás...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Something_
őstag
Abs-t utolag beszerelni lehet? Gondolom ha igen, akkor 200-300e korul.
-
vlevi
nagyúr
válasz Something_ #43714 üzenetére
Szerintem szinte esélytelen utólag.
Akkor már inkább add el a motort, és vedd meg az ABS-es változatát.
Már, persze ha van. mert egy bovdenes dobfékes verhovinára nem lesz abs
Ahhoz a teljes elekronikát rá kellene tenni, jeladók, vagyis a motornak egy jelentős részét ki kell cserélni.Hasonló dolog ez, hogy utólag lehet-e klímát szerelni az autóba? Nem lehet. Vagyis lehet, de olyan költséggel járna, hogy teljesen értelemetlen belekezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
Nem az az ára, hanem annyiért adják egy ABS vezérlés olyan egyszerű dolog hogy kis túlzással egy a 90-es években divatós számológépes órára is rá lehetne programozni kb A járműveken úgy általában minden brutálisan túl van árazva, persze megtehetik mert kb semmi sem kompatibilis semmivel, szabvány nincs, így konkurencia sincs, úgy is csak egy helyről veheted.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
kcsa
veterán
válasz pakriksz #43723 üzenetére
csak egy idézet : While older ABS models are derived from cars, recent ABS are the result of research, oriented on the specifics of motorcycles in case of size, weight and functionality. The next step will be a supportive system when braking during cornering.
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #43720 üzenetére
Új motoroknál kb. 150-200k többlet szokott lenni az ABS, szerintem megér annyit, kb. egy esés ára. Egyébként lehet kapni utólag beépíthető traction control kiteket a komolyabb típusokhoz (pl. Bazzaz Z-Fi, Gripone P3) de nem éppen olcsók ezek sem. Pl. ennyi a fullos kit a CBR-ekhez.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #43726 üzenetére
Megint leírom sokadjára engem 2 eséstől mentett meg eddig az ABS.
Persze én balf@sz vagyok, de ettől függetlenül nagyon sokat jelent egy motoron. Aki teheti az mindenképpen ABS-es gépet vegyen..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
pakriksz
őstag
az nem semmi hogy külön kutatás kellett ahhoz hogy rájöjjenek hogy a motor könnyebb mint egy autó Bár én is pont ilyen "színvonalú" fejlesztésekre gondoltam amikor a járművekbe építhető apróságok végfelhasználói felárát, és gyártási/fejlesztési költségét hasonlítottam össze.
Az persze egyértelmű hogy jó dolog, bár hallottam "szépeket" arról hogy mit tud művelni egy abs rossz minőségű úton pattogó keréknél...
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pityaa23
senior tag
válasz Polemius #43799 üzenetére
Megmondom őszintén nekem fekete színben tetszik igazán. Túl nagyok lennének az igényeim? Márciusban kezdem a vizsgát, abszolút nem sürgős a motorvásárlás. Április közepéig lehet nézelődni szerintem. Ezért nem kéne elkapkodni. Amit ma néztem külsőre mindenben tetszett, szép plexi, hasidom, szebb tükrök stb, de az árát nem éri meg.
-
canniball
nagyúr
Mezőgazdasági Biotechnológiai Kutatóintézet? Vagy Magyarországi Bogarasok Klubja?
Laraxior!
Nekem tegnap egy erősebb fékezéskor az autó is beriszálta a seggét (ha nincs ABS akkor risza helyett valószínűleg pörgés van), szóval csak óvatosan! Felénk sajna nincs olyan idő hogy motorra lehessen ülni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- TCL LCD és LED TV-k
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Raspberry Pi
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen