- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen videókártyát?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- E-book olvasók
- Projektor topic
Hirdetés
-
Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
gp A készülő update többe között offline módot is elhoz azok számára akik még mindig kitartanak a játék mellett.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
DNS_65
senior tag
válasz Topiccsendőr #35 üzenetére
Nekem ZZR 250-esem volt, arról tudok nyilatkozni.
Végre 170-et tudott, ill. a max 175 volt amit mentem vele óra szerint.
Ha jól emléxem annál 14xxx-rig lehetett pörgetni aztán már piros tartomány jött,
15000-től és 16000-rig volt skálázva. -
DNS_65
senior tag
Hello Gaboman!
Ilyenkor hogyan szállítod a motorodat (mivel rendszám ohne), utánfutón?
Szervizbe vagy messzebb lévő pályára?
Kipróbálhatnád, hogy mennyit meg végre a motorod(valami aszfaltos részen), igazán érdekelne. Mondjuk talán majd akkor derül ki igazán h mit tud, ha teljes ford.szám tartományon nyuzhatod.
Olajcsere periódus hány km-enként?
RXV/SXV-n ugye van ford.szám mérő is -
DNS_65
senior tag
Merre vannak még ilyen jó kis pályák, amin lehetne pályamotorozni, supermotozni ?
-
DNS_65
senior tag
-
DNS_65
senior tag
Hello.
Haver ütközött egy gyalogossal pár napja, és a motor olyan szerencsétlenül esett,
hogy közvetlenül a tank alatt mindkét oldalon a gyári varratnál szétnyílt a váz (kb 2 cm each
side)
A motor egy Suzuki SV650S.
Ilyet még nem láttam
A kérdésem a köv. lehet ezt valamilyen formában javítani, vagy kuka müvek az egész gép?
Illetve ha lehet javitani, hol foglalkoznak ilyesmivel és főleg mennyire lesz használható a gép
utána.
Persu pls mondj véleményt. -
DNS_65
senior tag
válasz Detox! #10375 üzenetére
Hi,
Nekem egy ZZR250-esem volt, a tapasztalatok:
1 szezon alatt beleraktam kb 5000 km-t. Semmiféle gondom nem volt vele,
a motorja jó pörgös (hangja az nem sok van viszont) a futóműve túrás, sportos
fordulók nem az ő terepe.
Utassal olyan 150 körül van vége, a 2. embert nagyon megérzi, messze nem megy ugy.
Én jó pár éve vettem, pont a redbaromnál, japán import volt elég kevés km-rel,
nemtom, lehet h szerencsém volt. Anno mikor vettem jó áron volt, ehhez képest másfél
éve jártam arra és benéztem.... szörnyű árakon vesztegettek tök átlagos mocikat
Egy átlagosnál jobban motorizált autóval nincs értelme leállni versenyezni.
Az ülés kényelmes (utasnak is), szélvédelem ok, fogysztás lószar. -
DNS_65
senior tag
Sziasztok!
Vasárnap 4-6 között volt vki kakucsringen?
-
DNS_65
senior tag
válasz Topiccsendőr #13651 üzenetére
Persu, TL 1000 S vagy R verziót próbáltad ki?
-
DNS_65
senior tag
válasz Topiccsendőr #13907 üzenetére
Persu, hol próbáltad a 650-est, kakucson v máshol?
Csak azért kérdezem, h mennyire alkalmas pályázásra ez a moci?
Elvileg teljesítményben hasonló a ZXR400-hoz(az 65 ez 70 körül).
Kanyargós pályán lehet h jobb a V2 az alulról jövö nyomatékossága miatt
Csak ugye sor4 vs. V2, meg a futómü a kawán sportosabb, meg az üléshelyzet is...
Bár az SV csak újabb konstrukcio, kevesebb lehet a baj vele, nem? -
DNS_65
senior tag
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest