- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZozzHUN
addikt
Sziasztok, kaptam innen tanácsot annó, hogy a két ütemű robogómba Repsolt töltsek, mert olcsó és nagyon jó, ezúton is jelezném, hogy tényleg nagyon olcsó és rettentő jól megy az előzőhöz képest! Viszont most úgy érzem a váltóolajat le kéne cseréljem. A szervizkönyv szerint SAE 10W-40-es 4 ütemű olaj kéne vagy ... hasonló? Összesen 0.9 deci kéne bele, tud valaki valami helyet ahol tudok ilyen kis kiszerelésben nekem való váltóolajat venni?
-
ZozzHUN
addikt
válasz Topiccsendőr #17786 üzenetére
Nem placebo, idiota kutas ajanlasara 2 utemu 20w-30 autos olaj kerult bele, azt nem szerette, ahhoz kepest eg es fold!
Most azt csinalja hogy egy ideig megy rendesen, olyan 400 m-t, aztan mintha kifogyott volna a karburatorbol a benzin, beall egy fordulatszamra es akarhogy huzom a gazt nem megy jobban aztan ha csak epphogy huzom a gazt akkor megint feleled de kinzas ez. Van hogy megyek a varosban, megallok pirosnal majd alig tudok elindulni mert a teljesitmeny gyatra, aztan szep lassan visszaall, de nagyon megbizhatatlan. Mar ellenoriztem a benzin csovet is, de durvan ereszti a benzint ha megszivom a vakumcsovet. Karburator most lett kitakaritva a legszurovel egyutt. Otlet? 85-os honda tact amugy.
-
ZozzHUN
addikt
válasz Topiccsendőr #17796 üzenetére
Nem, ez most honnan jott? 4 utemu olaj fog a ropsulyos valtoba kerulni, ha talalok.
-
ZozzHUN
addikt
válasz Tothgera30 #17798 üzenetére
Miért? Akkor hova tegyem?
-
ZozzHUN
addikt
válasz Topiccsendőr #17800 üzenetére
Tudom, hogy más baj van, csak lövésem sincs, hogy mi. Most gondolkodom hogy a levegő/üzemanyag arány lehet rossz? Lehetséges?
-
ZozzHUN
addikt
válasz Topiccsendőr #17807 üzenetére
Ilyet kap most már, előzőt úgy ahogy van kiürítettem belőle, valami kutas csóka ajánlotta, az biztos jó ugyanúgy alapon, többet rájuk sem hallgatok, meg amúgy sem kellett volna.
Azért piszkáltam levegőcsavart, mert gondoltam túl kevés levegőt kapott az adott benzin-hez, keverék levegővel való dúsítására gondoltam, most mintha kicsit jobb lenne azt vettem észre, majd nézegetem még, végső esetben megy vissza a raktárba, és veszem elő a CB125 Honda-t
-
-
ZozzHUN
addikt
Sziasztok
Most vettem egy Choi Nori-t.
Ettől a Solvino KFT-től vettem, aki hirdet is a használtauto.hu-n. Tegnap délután elhozta házhoz, beröffentette, kicsit játszani kellett a szívatóval de ment. Mondta, hogy olajat cseréljek, de azon kívül okés lesz a dolog, aláírtam papírokat, kifizettem az 59.000-et. Este olajcsere, még lementem vele tankolni (hegyen lakom, néhol meredek részekkel), vízszintes részen 32-33 km/h-val tud menni, hegyen felfele 9-11km/h, és egy helyen meg is állt full gázzal is, lábbal kellett rásegíteni. Még elején mondta az eladó, hogy azért karburátort nem ártana kitakarítani, de szerinte nyugodtan használjam. Ezt ma délután meg is tettem, reméltem sokat tőle, de a helyzet ugyan az volt sajnos. Felhívtam, megígérte, hogy szól a szerelőjének és akkor azt a műanyag alkatrészt (vezérműtengely?) ki fogja cseréltetni, mert neki az önindítós változat nagyon kis erős volt és ettől az enyém is az lesz, vagy fizetek +10.000-et és megkapom az önindítósat. Hát mondtam, hogy én erre többet már rá nem fizetek. Ha végül kiderül, hogy kóklerbe futottam, akkor ki tudna valami nagyon okosat mondani? Bécsi úton zöld lámpánál azt hittem lekapják a fejem, arra nem is merek gondolni mi lenne az Árpád-hídi felhajtónál
[ Szerkesztve ]
-
ZozzHUN
addikt
válasz Motaba78 #28850 üzenetére
Benne van először is az, hogy az eladó a vevőt tájékoztatta a motorkerékpár esetleges hibáiról részletesen, ami ugye eszerint nem történt meg.
Az van benne, hogy a jövőbeni előforduló hibákért nem vállal felelősséget, de ez a hiba már akkor is fenn állt amikor átvettem a robogót.
Sajnos nem tudtam elvinni próbakörre, mivel a gyerek bent várt rám, nem akartam otthon hagyni egyedül. Amúgy is csak úgy lehetett volna, hogy ha pénzt odaadom, onnan meg már ugyanott vagyunk, mert amint zsebre vágja, értitek...
-
ZozzHUN
addikt
válasz Tothgera30 #28851 üzenetére
Most egy Honda Tact-ot váltok, ami elég durva gép ehhez képest, de azzal is 40-nel mentem, szóval. A teszteket természetesen elolvastam, sokat olvastam mire eljutottam a Choi Nori-hoz. Azt írják bennük, hogy a 40-et elég hamar eléri. A forgalom ritmusát nem akarom felvenni, de azért letolva se akarok lenni, a 40 erre még az én érzésem szerint pont elég, alatta halál. Volt most hogy vízszintes részen picit fújt szembe a szél, 32-ről 26-ra lassúltam
Amúgy gyönyörű állapotban van a kicsike, új hatású, szóval ne aggódj, sz*-ért h*gy-ért nem fogom eladni, ha megcsinálta a kereskedő, akkor szépen használni fogom
-
ZozzHUN
addikt
válasz Tothgera30 #28854 üzenetére
Egy Honda CB 125 R várja, hogy rendbe tegyem, aztán irány a B125, nem kell nekem Dio, arra Tact is jó lenne nekem, hisz a motorja elvileg ugyanaz, csak addig kell kihúzzam valami olcsó megoldással.
-
ZozzHUN
addikt
válasz runner 125 #28857 üzenetére
Nem volt kerdesem. Ennyiert 1.5L fogyasztasu motort nem mutatsz. Ha meg lesz javitva akkor majd meselek akkor.
-
ZozzHUN
addikt
Hát megnéztem és nem találtam 20-ért patika babit, de nem is annyira vonzott az ilyen darab. Choi Nori 2005-ös mégiscsak, nem '82-es.
Tact 3L evett 100-on, Choi 1.5L eszik maximum, nekem megéri amíg a nagyobb mocit összerakom, utána eladom a Choi Nori-t, jobban meg is veszik mint a Babettát szerintem.
-
ZozzHUN
addikt
válasz SzlobiG #28863 üzenetére
Havi 6.000-ért kibírom, jobb dolgokra is tudom fordítani a pénzt. Nem hajt a tatár, reggel még üresek az utak, délután meg dugóban esélyük sincs ellenem
Főleg mikor a gyerek óvodája kitalálja, hogy a csoport gyerekenként 4.000-ért menjen le egy vidéki óvodába, vigyen ajándékot, stb stb. 20 gyerek van egy csoportban. (80.000-ba kerül ez a szülőknek, plusz a csomagolt kaja, szóval olyan 100.000 inkább)
-
ZozzHUN
addikt
válasz runner 125 #28867 üzenetére
Hétfőn megjavítja és akkor jó lesz, nekem meg nem fog plusz pénzembe kerülni
Egyébként ha előre tudtam volna hogy "lejárt joghurt" akkor természetesen nem veszem meg. Amit olvastam róla az meggyőző volt, a javítási költség se lenne túlzás, ha nekem kéne szervizeltetnem (5.000 Ft), fogyasztása még így is behozza a költségét mire én a 125-ösre ülhetek.
-
ZozzHUN
addikt
válasz jaktib #28872 üzenetére
Reményeim szerint nem 10 hónap alatt kupálom össze a CB 125 R-t, szóval nem az volt a célom, hogy állandóra egy olcsóbb járgányt szerezzek
Még egyszer akkor, mert látom sokan nem olvasnak visssza:
Van egy Honda Tact AF09-em, szépen megy nagyon is, húz mint az állat, megy 52km/h-val is, de én csak 40-el megyek vele, így eszik 3L-t, ráadásul hegyre hoz föl. Fel lett hozva vidékről a Honda CB 125 R motor, amire szeretném lerakni a jogsit, és ráadásul azzal akarom lerakni a jogsit, de ahhoz rendbe kell tegyem. Addig is ha nem muszáj akkor nem szeretnék 3L-t fizetni 100km-re, hanem inkább 1.5L-ert. A Tact-ot elvileg holnap elviszik, így nem foglalja a helyet, szóval nem olyan nagy ráfizetés a különbség, nem kell hogy behozza az árát. Még van itt egy '94-es Suzuki Sepia ZZ Sport 2T 50cc-s robogó, ha nagyon nem jön be a Choi Nori végül, de ettől nem félek úgy sem, akkor Choi Nori megy, és Sepia-val elvagyok amíg a 125-öst is összerakom, bár a 125-öst könnyebb rendbe rakni mint a Sepia-t, mert annak a mocsoknak csak úgy szerelhető a motorja, ha oldaláról a műanyagot lekapom, majd a hátsó rugót kicsavarom és leemelem a motort. WTF?
Aztán ha 125-ös rendben van akkor Sepia is lehet eladásra kerül, nagyon szép állapotban van, 11.000km van benne.
[ Szerkesztve ]
-
ZozzHUN
addikt
válasz Vangelis #28882 üzenetére
És vannak lámpák?
Azért ne hasonlítsuk össze a budapesti forgalmat + a hegyre fölmegyek-et azzal, hogy faluban állandó tempóban mész, és jön egy két dimb domb. Én azért megállok-megyek-megállok-megyek-et játszom, sokat kell gyorsítani sajnos az idióta autósok miatt (zöld a lámpa és bámészkodik, de ha engem lát akkor rögtön le kell gyorsulnia)
-
ZozzHUN
addikt
Na rendbe raktam úgy néz ki a CB 125 R-t. Mik a teendőim most? Rendszám rajta van, de vagy 10 éve semmi nem lett fizetve utána. Köszi a segítséget
-
ZozzHUN
addikt
Akkor ha jol ertem:
Lemuszakiztatom a motort
Biztositast kotok ra
Aztan papirmunka az okmanyirodaban
Jogsit szerzekEs mehetek vele?
10+ eve allt a motor, fizetve semmi nem volt utana, gondolom kitiltottak a forgalombol.
-
ZozzHUN
addikt
válasz moszka #28912 üzenetére
Hát, nem szívesen erőltetném a dolgot, ha kiderül, hogy több százezret rá kéne még költeni, ezért jönne jól a pontos infó.
Ha jól olvastam a helyi okmányiroda dokumentumaiban, akkor elvileg kéne erről valami papírnak is lennie, de hát... a fene se fogja azt megtalálni, már rég porrá lett az a papír, csoda, hogy a forgalmi megvan még
[ Szerkesztve ]
-
ZozzHUN
addikt
Srácok nagyon jó hír:
Bár alapból is lehetne így, de most tényleg ennyire egyszerű a dolog.
1997-ben lett letéve a motor vidéki garázsban, azóta se papírhoz, se motorhoz nem lett nyúlva. Műszaki-forgalmi-biztosítás ugye lejárt akkor. Most elővettem a dolgokat, bementem okmányirodába, közölték, hogy kell friss műszaki-biztosítás, és akkor ad 6.000-ért új forgalmit és matricát 600-ért, ennyi, mehetek vele. Leellenőrizték rendszerben is rendszám után a motort. Törzskönyv nem kell neki, miértjét nem tudom, de nem is izgat, -6.000 legalább. A motor gyártási éve 1984, szóval Old Timer, van ennek valami más előnye is azon kívül, hogy elvileg szerezhetek OT-s rendszámot?
[ Szerkesztve ]
-
ZozzHUN
addikt
válasz runner 125 #29033 üzenetére
Eredeti, mert egy svajci urgetol volt vasarolva 95-ben.
-
ZozzHUN
addikt
válasz runner 125 #29036 üzenetére
Annyi baja volt hogy anyam szo szerint beleborult vele az arokba a videki faluba. Rosszul ult ra vagy valami ilyesmit mondtak, akkor kicsi voltam
Rakok fel kepet majd!
-
ZozzHUN
addikt
válasz runner 125 #29033 üzenetére
Amúgy nem kell eredetinek lennie az alkatrészeknek:
"eredeti, vagy azzal megegyező kivitelű alkatrészekkel rendelkezik,"
Csak a motor-váz-alváz-karosszériának kell eredetinek lennie.
-
ZozzHUN
addikt
válasz runner 125 #29059 üzenetére
Én ezek után ha kocsit fogok venni, az is biztos karburátoros lesz
-
ZozzHUN
addikt
Szénné áztam én is, de a Choi Nori-m vezérműtengely csere után gyönyörűen ment
Amúgy elvileg szerdán megy vizsgára a CB 125 RS, képet csináltam már, de még nem tudtam gépre rakni.
-
ZozzHUN
addikt
válasz runner 125 #29105 üzenetére
Van vizborotvam, csak felek utana nem fog elindulni
Blokkot mar pedig azzal lehet szepen megcsinalni
-
ZozzHUN
addikt
Késő délutáni képek a CB 125 RS-ről
Raktam bele új Varta akkumulátort, most már csak egy jobb oldali visszapillantó kéne, valaki nem tud ilyen gyárit? vagy esetleg tükröt bele valahonnan? Nincs eltörve, csak valahogy hiányzik belőle a tükör
Lámpákat, fékeket leellenőriztem, péntek délután viszem a Mozaik utcába.
Arról esetleg tudtok valamit, hogy a motor vázán 3 helyen van beleütve rendesen a motorszám/vázszám, két helyen a fémbe, egy helyen pedig egy fémlap van rárakva a kormány alatt a kormányvázon(?). Na most ahol a fémbe van ütve, ott egy szám furcsán van beleütve, inkább azt mondanám, karcolva, nem ütve. Mintha lemaradt volna, csak pótolták, mivel nem átírva van valamilyen másik szám, látszik. Vélemény? Majd mellékelek képet is
-
ZozzHUN
addikt
Nagyon jó tapasztalattal gazdagodtam a Mozaik utcai vizsgaközponttal kapcsolatban.
Ma reggel kiderült, hogy a helyzetjelző nem ég, akkor kicseréltem apám segítségével, mivel ez nem csavaros a féklámpa búra, hanem le kell venni ülést és alatta kicserélhető. Tudtam hogy a visszapillantót cserélni kell amíg nem szerzek másikat véglegesre, ezért úgy voltam hogy meló után majd rápattintom valamelyik másik kismotorról. Aha... csak hogy amikor hazaértem szembesültem, hogy a menet nem egyezik. Mindegy, ráraktam a másiknak a cuppanós tetejét, kicsit kisebb, de műszakira elég. Próbáltam beindítani, reggel még beindult, most már meg se akart moccanni. 45 perc után úgy döntöttem betolom, na úgy ment, kicsit állítgattam alapjárati fúvókán. 16:00 helyett 17:00-re értem oda, de még így is fogadtak, nagyon rendesek voltak. Végül bekerültem a 4-es sorra, ott megnézték amit meg kell, 18:21-re megvoltak a papírok, és elégedetten toltam vissza a teherautóra a motort. Itthon fiam megkért, hogy had hallgassa meg a hangját, persze megint nem indult el, szóval most jön az a rész, amikor ultrahangos tisztítása lesz a karburátornak.
Azt esetleg nem tudja, hogy a szívató kapcsolója melyik állásban mit csinál?
-
ZozzHUN
addikt
Kiette a rozsda a kipufogóm végét, mit tudtok ajánlani? Mit csináljak vele?
A képen látható szegecsek között lukas lett, hangján nem változtatott, most csiszoltam kicsit le a rozsdát, erre látom, hogy 2 helyen is lukas.
Ha lehet, akkor behegeszteném, aztán lefújnám alvázvédővel.
-
ZozzHUN
addikt
válasz runner 125 #29238 üzenetére
Hát, nem fogok 20.000-ért újat venni, használt meg megint csak rozsdás lenne, már ha találnék bontottat.
Akkor heggesztek, thanks
Ultrahangos gépet szereztem, volt bent a cégben fent a polcon, Tesla csehszlovák darab, pont belefért a karburátora. 10 perc múlva leállt, és az istenért nem akart újra elindulni, pedig vadonat új volt. Szóval, tud valaki egy helyet ahol kipucolják rendesen a karbim pesten?
[ Szerkesztve ]
-
ZozzHUN
addikt
válasz runner 125 #29241 üzenetére
3x áztattam már benzinbe a karburátort, de a 15 év alatt lerakódott szennyeződést nem oldotta fel annyira mint szerettem volna, amennyit tudtam leszedtem óvatosan csavarhúzóval, fújtam kompresszorral is 4-5 bar-ral, de az kb semmi hatást nem ért el. Még mindig tiszta retek a belseje.
-
ZozzHUN
addikt
válasz runner 125 #29244 üzenetére
A spray kerül 1500-ba, egy ultrahangos tisztítás 1000-be. A következő takarításhoz pedig elég lesz egy kompresszor is. Szerintem jobban megéri az ultrahang.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000