- Dell notebook topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Házi hangfal építés
- 3D nyomtatás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #32505 üzenetére
Az is igaz...
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #32528 üzenetére
Írd be nyugodtan, hogy 16700, és a tényt, hogy szoktál menni vele.
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #32531 üzenetére
Jó, most nekem is állt három hónapot (tél*). De azért ősz óta
az a ~150 km, az megint csak nagyjából nulla használat...
Nincs ezzel semmi baj amúgy! Csak amikor tapasztalatokról
beszélsz, hogy mi, mennyit bír hosszú távon, és saját példát
idézel, akkor egy kicsit vicces ezeket az állításokat olvasni...*: még most is ez a rohadt hó esik. Pedig azért pár napot
már elő lehetett venni. Február 1-jén csak tankolni voltam, de
már azóta majdnem kifogyott a tank: ~200 km tuti benne van.
Ez sem távolság persze: nem ezen fog lekopni a hátsó gumi.legalább évekig kiszolgál még
Afelől semmi kétségem nincs. 2015-ben majd beírod, hogy
már legalább 16950 km van benne, és még mindig fickós...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #32537 üzenetére
Van, aki szerint őslakos vagyok ott... Én kérek elnézést.
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #32539 üzenetére
Én ezt értem, és nincs is ezzel semmi bajom...! Viszont:
"Ha a hátsó lemegy, hátra is felteszek egy olyat."
Előbb fog elöregedni a gumi, mint hogy lekopjon a mintázat.idén nyáron tutit meglesz a 17,5k
Ne viccelj! Rongyosra fogod járni azokat a papucsokat!jó pár ezer km-t beletoltam már
Ebbe a vasba? Szerintem 2400-nál többet biztos nem. -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #32542 üzenetére
Na nem azért. De a gumi tényleg öregszik. 7 évesen már lassan a kora miatt
csere-érett, még ha a profilmélysége amúgy (kevés használat) rendben is van:
előbb-utóbb el kezd majd repedezni, rideggé válik, a tapadásából is sokat veszít. -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #32545 üzenetére
meg hát 2-2,5 lityi/100km
Na, és most őszintén, mennyit is költöttél az elmúlt évben tankolásra?
Egyébként van az úgy, hogy az ember nem tud racionális érveket tenni
valamilyen döntése mellé, de nem feltétlen baj: érzelmi alapon is megy. -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #32643 üzenetére
1,5m azért kibaszott durva. Ennyit az eddigi összesen 4 robogómra nem költöttem a vételárukat is beleértve
A Nexus nem 1m körül volt? Vagy úgy érted, hogy az eladási árát levonod?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #32660 üzenetére
Tipikusan látod-látod, de már nem tudod elkerülni.
Szvsz menj el vezetéstechnikai tréningre, ha ilyen gond merül fel. Gyorsan
lehet csinálni "flikk-flakkot" a motorral, akár életet menthet egy kikerülés...A másik meg, hogy ezt én úgy értem, hogy "nézed-nézed, pont belemész".
Ez is egy vezetéstechnikai hiba, hogy a menekülő útvonal keresése helyett
az akadályt fixírozod, s emiatt pont belevezeted a motort. (Én is jártam így:
a tanfolyam után igyekszem tudatosan figyelni rá + gyakorolni a kikerülést.) -
DigitXT
félisten
Ne b*sszon fel az időjárás, hogy április 2-án bejövök
motorral dolgozni, erre el kezd szállingózni a hó.Btw. most tankoltam feb. 1 után először (nem sokat
mentem a géppel ebben a szép tavaszi időjárásban):
azért az 5,2L kicsit odavág. (Még ha tudom, hogy
nem teljesen valós: 10 litert tankoltam193~212-re.) -
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #32752 üzenetére
Hát ja, kb. 10 km/út. Elején marha hideg: nem is szoktam lenyelezni.
De menet közben sem ment nagyon 70-75 fok fölé a víz, ha jól láttam...
Kicsit jobb idő jön, nem ártana, ha erről a ~4,7-ről visszamenne 4 alá. -
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #32754 üzenetére
Ha jól tudom megoszlanak a vélemények abban, hogy megéri-e alapjáraton
melegíteni a motort, vagy érdemesebb inkább kímélően, de azonnal indulni.kcsa: nekem ugyan 4T-m van, de az is "csipegeti" az olajat...
2-3000 km alatt benyel 1 lityit... (Annak ellenére nem füstöl kéken, stb.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #32764 üzenetére
Akkor ez telibe talált... Egyből erre asszociáltam: beírtam, hogy "volánbusz",
képkereső, ez megtetszett: leszámoltam a kerekeit: 2x(1+2x2)=10: puff.
De azért adtam egy esélyt a HÉV-nek is, hátha. (Annak is van sok kereke...)Ma egyébként ritka rendes autósokkal (ill. busz- és teherautó(!)-sofőrökkel)
hozott össze a sors: biztos sajnálták az esőben szenvedő motorost, simán
félrehúzódtak több esetben is, miközben "bejártam Pestet és Budát".
Letekertem 27,5 km-t a városban, ebben a szép időben - sorok között, stb.akos3: mondjuk az enyém pont 4T. Nem nagyon szoktam melegíteni:
addig melegedjen, amíg felhúzom a kesztyűt, utána már finoman gurulok.
Régen sajna néha hidegen "nyeleztem" (emelkedőn indulás). Most lefelé
kell indulnom, szóval már-már kímélem. (Pár perc után, ha már elkezd
emelkedni a vízhőmérséklet, akkor lehet neki húzni 8000 fölé nyugodtan.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #32826 üzenetére
Szintén zenész... Amúgy valaki tologatta a mocimat a garázsban.
Lehet, hogy éppen nem fért ki, mert közben odaállt vki a motorok mellé
kocsival, de nagyon utálom az ilyet. Veszek valami jelző-riasztót, aztán
ha jelez, akkor lesétálok, s megkérdezem a kollégát, hogy ezt hogy?
Rátolja a falra a gépet a középsztenderen, elfordított kormánnyal, aztán
nem tudom levenni sztenderről a motort, cibálnom kell, meg minden?Másik meg, hogy holnap megkérdezem a biztonsági menedzsert, hogy
ugyan már van-e kamera a motorparkoló felé fordítva, mert megnézném,
hogy ki, és miért nyúlt a motoromhoz. (Én sem nyúlok más cuccához.) -
DigitXT
félisten
személyiségi jogok megsértése
Miért is? Nem rejtett kamerás felvétel és nem közterület: aki itt motort
tologat, tökéletesen tisztában kell hogy legyen vele, hogy arról felvétel
készülhet, és adott esetben vissza lesz nézve, és lesz neki szólva.Más kérdés, hogy első ránézésre pont arrafelé nem néz kamera.
-
DigitXT
félisten
Teljesen világos a történet: az ismerős rosszul lőtte be a kameráját,
mert a szomszédja magánterületét is megfigyelte, jogszerűtlenül.
(Ha csak a saját (!) magánterületére korlátozta volna a megfigyelést,
abba senki nem köthetett volna bele, feltéve, hogy kiírja a bejáratnál
jól láthatóan, hogy kamerával megfigyelt terület: ki nem akarja, hogy
róla felvétel készüljön, az nem lép be. Aki meg belép, hozzájárult...)A másik is teljesen triviális, legalábbis számomra: közterületet sem
kamerázhatsz be, magánszemélyként. Viszont, mint írtam, itt egyik
sem áll meg, mert ez céges mélygarázs. Mint olyan, magánterület,
jogszerűen kiépített kamerás megfigyelőrendszerrel... Aki ide belép,
az (azon kívül, hogy hagyjon fel minden reménnyel) tisztában van
azzal, hogy róla már a belépésétől fogva felvétel készül. Egyébként
megkérdeztem: arra valóban nem néz kamera. Ez van. (Azért azon
a pageres riasztón elgondolkodok - jövőbeli eseteket megelőzendő.)canniball: teljesen másról beszéltek, köze nincs a történethez.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ez a történet is teljesen érthető, és teljesen korrekt volt a nő tájékoztatása... De még mindig nincs sok köze az én esetemhez: maradjunk annyiban, hogy nem vagyok "teljesen idegen" a biztonsági osztályon, így visszanéztük volna a felvételt, ha lett volna mit. Szerintem. Az adatkezelésnek alapvetően két feltétele van: az egyik a célhoz kötöttség, a másik a jogalap. Jogalap lehet törvényi felhatalmazás, vagy az érintett hozzájárulása. Ebben az esetben hozzájárulásról beszélünk, mert ráutaló magatartással hozzájárult a felvétel készítéséhez, tudván, hogy működik a kamera, és besétálván a kamera által megfigyelt területre. A célhoz kötöttség meg egyértelmű: vagyonvédelmi célból van felszerelve a kamera, így ha valaki a kamera látóterében elhelyezett vagyontárgyban bármi kárt okoz, úgy az a célnak megfelelő adatkezelés, ha a felvétel megtekintésével beazonosítjuk az elkövetőt. (Egész más lenne a történet, ha mondjuk csak azért akarnám nézegetni a felvételt, hogy éppen járt-e arra Mari néni, vagy reggel hánykor érkezett meg Pista bá' a motorjával, stb.)
A fő különbség a "Pólus Centeres eset" és ezen bosszantó apróság közt, hogy az a nő semmire nem ment volna azzal, ha megtudja, hogy melyik fiatalember emelte el a táskáját, így neki nem is volt más lehetősége, mint hogy feljelentést tegyen és a rendőr intézkedjen a nyomozás keretein belül. (De még Te is írod, hogy nézhette volna ő is a felvételt a rendőrökkel együtt, hisz' esetleg tud személyleírást adni, HA meglátja a felvételen, hogy ki volt az elkövető: láthatta korábban, élőben az embert. Általában a biztonsági kamerák nem olyan felbontásúak, mint a CSI sorozatban.
De az egész jogi ötletelésnek nincs értelme, mert NEM készült felvétel, tehát nem tudom meg, hogy ki volt a "motortologató". Végülis károm sem keletkezett.
Ui: következetesen elkövetőt írok, ebbe már ne kössetek bele. Tudom: gyanúsított.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #32844 üzenetére
Bocsánat, de a zoom, az egy másik tészta. Attól nem nő a felbontás...
Egy ilyen általános vagyonvédelmi kamera tipikusan nem PTZ kialakítású,
hanem fix telepítésű, s ha már felvételt kellene visszanézni, akkor hajadra
kenheted a PTZ-t is, ha nem oda nézett + nem oda zoomolt (a kosaradra).Ne keverjük a valós idejű megfigyelést, ahol ott ül az őr és joystick(ek)kel
"buzerálja" a kamerát, és a felvételek utólagos visszajátszását, ahol csak
az áll rendelkezésre, amit felvett a kamera, úgy ahogy éppen állt/zoomolt.Jó lenne, ha lehetne a felvételt nézegetve még utána is fordítani a kamerát
a kiszúrt gyanús személynek, de az megint másik film. (Deja Vu, 2006)Egyébként teljesen felesleges további példákkal rugózni a konkrét eseten:
viszonylag jól tudom, hogy milyen kamerák vannak itt, és sejtettem, hogy
nem néz a motorparkolóra konkrétan egyik sem, de rákérdeztem... Ennyi.Ui: attól, hogy lehet simán venni Full HD+ PTZ kamerákat, nem jellemző,
hogy ilyenekkel szórnák tele egy több emeletes irodaház minden sarkát.
(Mert bár el lehet költeni "csilliárd" forintot a biztonságra, általában azért
optimalizálni szokás a kiadásokat: milyen értéket védünk/mivel/hogyan.) -
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #32871 üzenetére
Sokkal jobban gyorsul. A gyári varióval 6500 körül lustult a motor gyorsulás
közben, ezzel meg 8000 fölött teker (nyélen), s húz, mint a disznó*.
Végre nem szoktam hajtani, mert 90%-ban a városban járok, s oda a valós
100 km/h is bőven sok... (120 körül van a vége gyárilag, már GPS szerint.)
Óra szerint lehetett akasztani a 140-et, de egyrészt vicc, másrészt nyilván
életveszély ezeken a kis 12"-es kerekeken - valós 120 körül - jaszkarizni...Szóval megy, hasít, és fogyaszt. (Hajlamos az ember "digitálisan" járni
vele, mert élvezi a gyorsulást.) De hogy megér-e közel 40K-t? Nem tudom.*: már kategóriájában. Nyilván nem lett belőle 500-as Nexus, vagy GP800.
Szerk: dyno mérésen nem volt se előtte, se utána, az lenne a pontos. Így
marad az érzés, meg bizonyos videofelvételek/GPS logok hasonlítgatása.
Másodpercekben mérhető a gyorsulás javulása, de azért 10-20%-nál több
nem igen volt. (Mondjuk egy 0-100-as gyorsulásnál 1-2 sec különbség.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #32912 üzenetére
Vészesnek nem vészes, de reggel 8 (fok) körül még kellett volna a maszk. Én barom, hogy a napsütés megtévesztett, gondoltam, már laza lesz (sunshine, minden)... Erre alig vártam, hogy megállhassak a pirosnál, úgy fagyasztott a menetszél, ahol tisztán érte a bőröm... Délután azért jobb volt. Meg aztán már felmelegedést ígérnek.
-
DigitXT
félisten
Leginkább ott, ahol a maszk segítene, hogy ne érje... (Befúj a menetszél
a sisakom alá egy kicsit, szóval hiába a magas nyakú pulcsi, az állkapocs
csontomat bizony éri a hideg. Le is akart fagyni, pedig 8 fok tuti megvolt.)Szerk: nyáron meg melegtől függ. Akkor már értelemszerűen se maszk, se
extra pulcsi: telibe kapja a szél a nyakam, de 20+ fokban nem zavar.
Mi több, 25 fölött hajlamos vagyok egy szál ingben robogni (gerincvédőben).
Szerk: mielőtt valaki belekötne, felsőruházatomra értetve az "egy szál"-t.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz korpicschess #32946 üzenetére
Ha nagyon ki van hegyezve egy fordulatszám-tartományra, akkor talán normális.
Olyan lehet, mint egy kis köbcentis turbódízel (ha össze lehet hasonlítani ilyet):
amíg nincs meg a kellő fordulat a turbónyomáshoz, teljesen halott a motor, majd
hirtelen indul meg... Ott azért van elég komoly elektronika, ami alá dolgozik, így
nem annyira zavaró a jelenség. Nálad meg lehet, hogy túl nyersen jön ki a dolog.Viszont ez van, ha leesett a fordulat, akkor vissza kell pakolni. Ezért sem olyan
nagyon szoktuk ajánlani itt az 50-es motorokat városon kívülre: kevés az erejük.SzlobiG: lehet, hogy azt szerette volna, hogy úgy menjen, mint eddig, csak 6-ban
még gyorsuljon... Na pont ez az, amit áttétel változtatással nem lehet elérni.korpicschess: az 1-es amúgy is "indító fokozat", tehát gyorsan el kell váltanod...
De ha nagyon nem tudsz megbarátkozni vele, akkor inkább alakíttasd vissza.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz korpicschess #32949 üzenetére
Eddig városban simán 4-esben rohangáltam, max 5-ös. Most meg mehetek 6
Ezzel tökéletesen leírtad a jelenséget, s hogy miért olyan baromi rövid az 1.
Az ilyen áttétel változtatásnál "összeesnek" a fokozatok. Eddig túl hosszú volt,
most meg túl rövid lett... (Az 1-es kvázi-felesleges lett, végre meg nem megy
többet, mert oda meg kéne egy 7-es.)Szóval nem lehet mást tenni?
Lehet, hogy létezik köztes fogszám, amivel használható az 1 és a 6 is?Szerk a szerkre: robogónál ugyanez. Ha az áttétellel játszanak, attól még nem
lesz erősebb a motor. Az alapvető problémád az 50 ccm-ben keresendő. Válts.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #33042 üzenetére
Amit el akarnak vinni azt úgy is elviszik.
Azt ugye tudod, hogy a tolvajok imádják a legjobban, ha ez a nézet terjed...Szerk: attól függetlenül persze igaz. Csak a hozzáállás nem mindegy, meg
hogy éppen ki ellen akarsz védekezni. A barnabőrű gyerkőc talán nem tolja
el, ha már van pl. egy tárcsafékzár - de pl. feldobhatja a Zsiguli utánfutójára.
Kérdés, hogy mennyire kell neki, milyen áron, s milyen felszerelése van.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz molnarpeter #33043 üzenetére
érdemes a fehér csíkok között átmenni
Hajjaj, főleg esőben, és ha a zebra a kanyarban van.túl magas lesz az alapjárat valószínűleg
Vagy az alapjárat jó, csak már sz*r a kuplungrugója. -
DigitXT
félisten
válasz máyköl #33069 üzenetére
A szemed elé mindenképpen kell valami védelem.
Nyitott sisakon is előfordul plexi, ha nincs, akkor
fel kell venni valami (akár nap)szemüveget...Párásodás ellen segít egy résnyire nyitott plexi is,
vagy a pinlock, bár az egy húzósabb áru technika.
Annyit nem jártam ősszel, kora "tavasszal", hogy
vegyek: egy kattanásig nyitott plexivel "vészeltem
át" az időszakot, és nem fújt a szél a szemembe.Vannak ilyen páramentesítő kendők is, amivel ha
áttörlöd a plexit belülről, akkor kisebb mértékben,
és rövidebb ideig, de egész hatásos... Hosszabb
távon ill. ha nagy a hőmérsékletkülönbség, akkor
már gázos tud lenni, mert elkezd belül folyni a víz
a plexin. És hiába nyitod fel, nem szárad meg.#33073: azt nem mondta, hogy ment volna vele...
Csak nem ült rá - a kertben sem - az eső miatt.#33072:
"heti pár km-től többet nem megy"
Meg van már a 17K?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na Karkus Kipufogó kilőve. Egyáltalán nem vállalnak robogót, mert...
(idézem kb.) múltkor is javítottak egyet, aztán megint eltört, és kiderült,
hogy azért, mert olyan rezonancia volt a hátsó tengelyen, stb. (Nagyon
max. akkor vállalná, ha valami elrohadt csövet mutatok neki, amit csak
az idő vasfoga evett meg, akkor legyárt egy rozsdamentes acélt, és jó.)De legalább annyival okosabb lettem, hogy nem tört el a cső... Csak a
végdarab "varrása" engedett el - amit rozsdamentes AWI-val meg lehet
javítani. De NEM vállalja, mert nem akarja, hogy két hetente járjak oda,
ha nem lenne tartós a dolog... (Lásd: nem vállalnak robogót.) Mondtam
neki, hogy eddig 2 évet bírt ki, szóval annyira nem lenne para. De nem. -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #33164 üzenetére
De gondolom megjavíttattad... Hagyom a kipusokat, megyek a hegesztőkhöz.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #33166 üzenetére
Bár ilyen egyszerű lenne nekem a leömlőt cserélni. Hihetetlenek ezek a szakik:
awimetal kilőve, mert egyrészt csak alumíniumhegesztéssel foglalkoznak (bár a
honlapjuk szerint 2011 óta* ez nem igaz, lehet, hogy a mesternek nem szóltak),
másrészt (idézem kb.) ki mondta nekem azt a baromságot, hogy ehez AWI kell?
Keressek egy karosszérialakatos havert, aki CO-val, kicsi árammal összevarrja...Faxom: nem én vagyok a hegesztő szakember! Küldözgetnek ide-oda, LOL.
*: 2011 márciustól műhelyünk fejlesztésének köszönhetően vállaljuk öntöttvas,
saválló és rozsdamentes acél hegesztését.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ez a LeoVince 4Road gyári csöve. Rendben, hogy hozzá való technológia kell,
de könyörgöm: én honnan a viharból tudjam, hogy az melyik? Odaviszem, ő
meg vegye elő a megfelelő technológiáját, és csinálja meg. Így kéne működnie.Tőlem csinálhatja, amivel akarja, rohadtul nem értek a hegesztéshez.
Szerk: persze ha kontár, és úgy csinálja meg, hogy gyorsan szétmegy, az gáz.
Az a durva amúgy, hogy odáig el sem jutottam, hogy kb. mennyibe fájna ez?Szerk: mindegy, a következő kör egy karosszéria lakatos lesz, de ha az meg
mond egy harmadik-féle technológiát, amit kereshetek, tököm bököm magam.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #33172 üzenetére
Ez már a 70-es henger, vagy hogy? Mi szorult meg? Lemaradtam.
Amúgy durva, hogy már most* egy kicsit sok volt a kabát a dugóban.
(Mármint a közlekedésiben. Bár a szorulásnak is van másik jelentése...)*: volt kb. 20 fok, de a tűző napon a pirosnál kezdtem megsülni így is.
Alig vártam, hogy kicsit kihúzathassam, legalább a menetszél hűtsön...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Bár nem válasz a kérdésre, de lazán kapcsolódik: pont azon gondolkodom, hogy vissza kéne állnom 4300K-ra, mert már a 6000K is kékes kicsit. Mondjuk "durvábban" néz ki valóban: szépen elkülönül a hagyományos izzós autók fényétől (látszik rajta, hogy xenon, na), de ez egyben hátrány is lehet, ha a rendőr kérdőre vonna, hogy "ez mi ez"? (Teszem hozzá, hogy soha nem állítottak még meg...) A vicc az, hogy ez egy Ba20d foglalatú xenon izzó, tehát most a gyári lámpatestben, gyári pozícióban áll, így a vetítési képe is egész jó (jobb a korábban "befaragott" H4-esnél), viszont egyértelmű, hogy nálam a foncsor limitál, de nagyon. Hülye kialakítása van, sajnos. Vettem még valamikor tavaly két projektort is, de azóta nem volt erőm elkezdeni foglalkozni, hogy belemoddoljam az egyik lámpatestbe kísérletképpen/kíváncsiság alapon. (Arról mondjuk nagyon üvöltene, hogy nem gyári, de lehet, hogy nem lenne szórt fénye, és tökéletesen vetítene - habár a projektor is kínai, akárcsak az izzó szóval a franc tudja.)
ON: a Royal Service ma meghegesztette a kipufogó csövemet kemény 1K-ért. Holnap reggel felrakom, munkába menet már lehet dübörögni. (Ma csak 5-en húzták rám a kormányt, mert nem vették észre, hogy jövök, ill. pont ott megyek... Jobbról is, balról is volt esemény: tökmindegy. Szerencsére az utolsó pillanatban az 5-ből 4 kapcsolt, bár az egyiknél fékeztem rendesen az 5. esetében meg gyorsan "félreugrottam". Nincs ideje az embernek ledudálni se az ilyeneket... Reggel meg olyan b*szottnagy dugó volt a Lágymányosi híd felé, hogy végig a sorok között kellett jönnöm, ami jobbára állt két sávban: kedvencem az a barom, aki ilyenkor a felezőre áll, mert miért ne. Ha elvinném a tükrét, biztos ideges lenne. Mondjuk sokan félrehúzódtak így is - azoknak ezúton is köszönöm -, és az sem hátrány, hogy néha visít az első fékem, mert azt meghallják. Bár van, aki sz*rik arra is...)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Érdekes, a 4Road-dal jobban pörög a gép. (Fordulatszámmérőn
mérhető kategória, párszáz rpm pluszban nyélen...) Alapjáraton
qrvajó hangja van, már el is felejtettem, milyen jól brummog...Nagyobb gázra, magasabb fordulaton viszont "kicsit" hangos.
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #33279 üzenetére
Valszeg azért mert a gyárihoz képest nyitott a dob.
Tompító nélkül meg abszolút értékben is nyitott.nekem is nagyon bejön a hangja.
Multivarral mennyivel is eszik többet neked a gép?
Jó fél literrel... Mondjuk 6500 helyett 8500-on dolgozik,
és ugye jobban gyorsul, tehát szívesen nyelezem neki.
(Valószínűleg takarékosabban bánva a gázzal lehetne
faragni a fogyasztásból: most olyan 4,2L körül vagyok.) -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #33456 üzenetére
Nem is értem, h Gixer utána h h nem egy sportmaxit vettél.
Én azt nem érteném, ha a Gixxer után sportmaxit vett volna...
Mivel teljesítményben a "sportmaxi" mindenképpen* visszalépés,
pakolni meg ugyanúgy nem lehet bele, akkor minek váltott volna?*: még a GP800 is.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #33462 üzenetére
Mármint a közvetlen ismerősi körödben senki... Más meg beleeshet az általad is feltételezetten létező "maradék" ⅓-ba, nem? Zacknak pl. 1000-es GSX-R-je volt, és amennyire tudom, pályázott vele rendesen. Aztán mégis fotelrobogóra ült. De világosan leírta, hogy miért...
Ha benézel a motoros topikba, ott is van, aki praktikus fotelrobogót keresgél a pályagépe mellé... De itt is járt érdeklődő hasonló célból. Nem alternatíva a sportmaxi ilyen élethelyzetekben, na. Amúgy is fura szerzet, mert se nem sport, se nem igazán robogó... már bevásárlós, túrázós értelmében. Felfelé (!) váltani rá persze tuti jó móka (megfog az ereje, stb.), de lefele, mikor már a praktikum kerül elő, kicsit felejtős... Legalábbis szerintem. Ha jól emlékszem te is azért adtad el a Nexus-t, mert sportmotort szerettél volna: ha meglesz, és azt szokod meg, valszeg nem váltasz vissza Nexus-ra az ereje miatt. Kinézetet meg hagyjuk. Azokat sem értem, akik 50-es "speed" géppel tolják... (Röhej a köbön, de vannak ilyenek.)
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #33488 üzenetére
Nagyon mellényúltál. Nagyon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Napelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fallout 4
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest