- Apple notebookok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- SSD
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Plazma TV topic
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz huszi.gyb #38440 üzenetére
Ezek rohadt bosszantó hiba lehet. Mert látszólag minden jó, munkámban ez mindennapos... Amikor a szívócsonkot matattam, karbit takarítottam stb. Utána első rúgásra szívató nélkül volt alapjárat. Amikor tél után elővettem kb 2. rúgásra indult. Nálam éppen a fordítottja van, ócsa óta kb benya nélkül is megy. Kiszámoltam 2.9 - 3l a fogyim jellemzően csőgázon, GPS méréssel.
Ócsa előtt ellenben elég volt ha 15 percre megálltam már nehezen indult el. Sőt néha belefáradtam a rugdosásba. -
Eltelt jó pár nap és még a T.bolt nem írt h mi lesz a pénzzel. Nálam ez azonnali fekete pont. Még jó, hogy aj
ajánlottan ment a cucc. -
Kollégának Suzukija van, 1000 köbci. Ti nem vagytok itt jártasak, de Endre tábla után nyél, a kávépörkölőnél már 2 kilóval megy. 125-ös robogóról váltott.
-
válasz korpicschess #38457 üzenetére
Na ja, mínusz egy nulla. Elég annyi is. De az utazó csak 160. Én nem tudom, más is így működik, hogy ha mehet akkor megy amennyit csak tud? Én azért nem kicsit paráznék. Ott egy hiba és vége.
Amikor nem volt meg a körforgalom meg az Auchan és társai, sőt az M0 híd sem, akkor ott végig lehetett menni nyél gázon békásig, aztán lassan alakultak a dolgok és jött egy régen arra járt motoros. Mire elkezdett fékezni már mindegy volt. Elkenődött az építkezésen. -
-
holnap dél előtt valamivel rutin óra. Jó lesz a napon!
-
Egy nehéz reggel! Mert nem elsőre indult. Miért? Mert az egész nap zárt, nap sütötte garázsból toltam ki. Még az ülés is meleg volt, szegény macska is itt aludt. Ált kihozom 4-kor és 5-re lehűl, de ma nem volt idő.
A kakas gyári tartozék. -
Megfogtak a piszkok. Épp nézelődtem 40el. Na de a mögöttem lévő? Se papír semmi. Uram akkor szálljon le a smkp-ról. Aprilia leonardo.
Ma pöccre. http://data.hu/get/6808685/07._hang.mp4
-
vele mentem ma ez a vizsgamotor. Remegek, ez egy álat! ! ! ! KELL!!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-6n-7037210 -
Most úgy őszintén? Mit ide burgman 400 meg FXR - VXR, bakfitty, ne meg az aerox, max libakergetőnek. Kawasaki ER-6n már motor. A 3. feladat a kigyorsítás, mondta az oktató kicsit gyorsabban kéne érkezni mert az nem vészfékezés csak lassítás. Hát mondom magamba megnézzük mit tud. Azt a kurva 20-40-60-80... 1 órával a rutin után is remegtem. Egyszerűen muszáj nekem ezt újra átélnem, ez egy must have érzés és erre agy ilyen runner VXR meg burgi nem képes biztos vagyok benne. Csak tol és tol és még menne. 1x engedjen ki a forgalomba... A pomázi egyenesben megnézzük. Komolyan átértékeltem azt, hogy nekem robogó kell e és hány köbcentis kategória.
Az egyik tag egy 640-es kawával elszállt. Mire felnéztem eltűnt a pályáról, szalad mindenki. Hát elrepült. Utána már nem volt egyenesfutása a motornak... -
válasz korpicschess #38591 üzenetére
Való igaz, nekem is eszembe jutott. Nem szabad nekem ilyet a kezembe adni.
huszi.gyb! Sokkal kezesebb mint a GS500 volt. A kuplung is sokkal barátságosabb.
-
Én ezzel nem tudok dűlőre jutni. Még most is hatása alatt vagyok. Sajnos nagyon megváltozott a kép amit kialakítottam arról mire van szükségem. Az "élmény" megváltozott. Más jelenti az élményt. Ki akar nézelődni? Nem az az élmény!!! Valakinek le kell állítani mert veszek egy ilyet........
[ Szerkesztve ]
-
válasz Brogyi #38607 üzenetére
Motorrevü - kontra rész és ezzel ki is esett.
Más:
Haver mondta h keressek rá - japánoknál kicsit más a rutin.
[ Szerkesztve ]
-
válasz runner 125 #38618 üzenetére
Van egy sajátságos tenyérbemászó stílusod.
-
válasz runner 125 #38625 üzenetére
Arcra is olyan vagy igen.
Ok akkor is vicc h itt mi a rutin motorból. -
válasz maszekember #38676 üzenetére
A bogárfejű.
-
válasz maszekember #38682 üzenetére
Beszéltem egy motoros bolt eladójával és ő mondta, hogy a saját motorját viszont látta neten eladóba 30XXXkm-el. A vicc az ,hogy már ő is tett bele eladáskor 60XXX-et és miután haverja eladta még volt egy info róla ,hogy átlépte a 100.000-et. Majd csend és megjelent neten. Annyira érdekelte mit mond az eladó, hogy felhívta. Igen garantált a km stb jó gép. Haver az az én volt motorom és tudom, hogy 100.000 felett van. Eladó - Akkor vagy engem basztak át, vagy én fogok valakit nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
válasz patrik1994 #38730 üzenetére
ment pü
-
Na aug 24 forgalmi vizsga.
http://www.kephost.com/images4/2013/8/9/a1_2013_8_9_e[ Szerkesztve ]
-
válasz golyani #38745 üzenetére
Nekem elég ritka 5.25g-os kell és ebből csak stage6-ost találtam 3db-os kiszerelésben, kettő csomag kellett.
Az elején még új nem valami jó menni a motorral mert olyan egyhangú, de olyan 500km után már más a karakterisztika. Ez fix mert próbáltam, sőt ha varió matatás van akkor is ez van, kell neki pár km még beáll a régi stílusra. -
válasz golyani #38782 üzenetére
Ja tényleg. Én 90%-ban a fordulatot nézem (nem széthajtani akarom) mert sík úton a fordulathoz társul egy max sebesség. Hellyel közzel ez így van. PL akkor nem igaz ez ha már egy nagyobb sebességről ejtettem a fordulatot mert akkor sokat tudok menni kevesebb fordulattal gyorsabban mint amivel ezen a fordulaton menne. Én hiszem, hogy a fordszám kijelző miatt nem volt soha széthajtva motorikusan. 6000-nél már éppen lépésben haladok ha ügyesen megyek akár 30-al is tud, 7000-nél 60 és 70 között halad és 8000-nél megy 80 fölé (óra szerint). 8200-nál nagyon rossz a hangja és alig tud még rágyorsítani, tehát itt nem is járatom. Ennél jobban csak egy esetben pörög egy pillanatig, ha indulásnál nyéllel indul. Ez nagy hiba mint rájöttem. Elmondom miért és mond meg nálad mi a helyzet ezen a téren.
Azért kérdeztem hogyan teszteled mert ha én ezt csinálom akkor indulásnál kb 7000-re felmegy, ejt picit majd 8300-ra ugrik és az leesik kissé, majd kb 8200-al eléri a végsebességet ezen az említett fület sértő hangon. A kezdeti zavar a hézagolás hiánya miatt van már kiderítettem, de megéri mert ha hézagolok nem megy annyira jól a végén.
Én úgy szoktam menni, hogy kap egy mára pontosan kikísérletezett gáz adagot amivel 8000-re felpörög, ezt tartom, mert ezt leejti olyan 7500-ra magától sík úton is. Ez az a pont ahol ha korrigálom megint 8000-re akkor úgymond nyomatékosabban megy. Ezért nem szoktam csutkával menni mert nem tud ejteni és nem nyomatékos a gyorsulási görbe. Egy kicsit tartok is ettől eladáskor mert aki először ül rakta húz egy nyelet aztán megkérdezi ez mi?
Rájöttem, hogy ez a része a görgők miatt van. Nem a súly, hanem a bekopás a kulcs. Azaz amikor pl kapott új szabadonfutót nem olyan régen akkor le kellett vennem a variót és a görgők a jól beállt pozícióból elmozdultak. Összeraktam és a fenti szitu eltűnt. Unalmasan nyomatéktalanul gyorsult akármit csináltam. Tudtam, hogy kell km 200km mire jó lesz. És valóban lassan egyre jobban ejtett, majd kialakult a végleges állanod ejtési szint. Gyakorlatban: emelkedőn lakok - nyéllel az elemelkedő tetejéig éppen eléri a 60-at. Az ejtős trükkel meg is haladom a 60-at. Pedig mit csinálok? Csak a gázzal jókor jó értékig játszok ami nem a csutkát jelenti a pozitív hatás eléréséhez. Hogy miért van ez azt nem tudom, de tetszik mert érezni némi nyomatékot és nem unalmas.
Forgalomba is működik, de ahogy nézem egy szűk tartományban, mert ugye ott hol lassítasz hol gyorsítasz, nem a nulláról indulsz. Azaz én forgalomba hiába húzok 50-nél gázt ha csak pörög és lassan indul meg, ha már pl 40-ről kell ugyan ezt akkor sokkal jobban elindul. Minden azon múlik mennyire gyorsan tudok elindulni mert ha lassan pörgi ki magát akkor nem marad idő előzni. Gyakorlatban ha előzni tervezek valamit megnézem mi van lelkével, kap egy nyelet (8000-et) és ha csak pörög de alig indul meg hagyom, ha érzem, hogy húz el sem engedem. 50ccm.
Ha keszekusza bocsi, de multivar óta ez a helyzet.Majd lehet hogy csinálok neked vidit mindkettő szituról.
[ Szerkesztve ]
-
válasz golyani #38784 üzenetére
Egyenletes gyorsítás = unalom! Egyhangú és egy deka nyomatékot nem érzel. Ócsa óta ad némi örömet a gyorsítás. Ez nem hiba, sőt, örültem amikor erre rájöttem. Várom az ejtést és akkor korrigál = húúúúz! Időben előbb elérem a végét mint a fülsértő széthajtós verzióval. A fordsz.kijelzés miatt tudok így menni nem másért. Aranyat ér ez a része, nem értem miért hagyták ki az újabbakból.
Jó látom nem ment át amit írtam, NEM HIBA! De ha úgy jó akkor egynletesen húz ha nem engedem el maxról a gázt, azt pörögje szét magát azt szokás 50ccm-né, majd a köv tulajnál, de nálam nem fogja.
Egy nagyon nagyon jól beállított robogó lett az enyémből, csak kérdezd meg Csabit mit gondol róla, aerox és aerox között van különbség.[ Szerkesztve ]
-
szerk: nehogy tiltsanak!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Futás, futópályák
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- EAFC 24
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Horgász topik
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen