Hirdetés
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #38606 üzenetére
Oktatáson se nagyon húzasd ki, az bőven nem arról szól,
ráadásul életveszélyes is: eleve ketten fogtok menni, és a
cél a szabályos, biztonságos közlekedés... Ha állatkodsz,
egyrészt le fognak baszni, másrészt a vizsgán sem kéne,
szóval jobb ha nem azt szokod meg, harmadrészt meg a
motort lenyelezni s egyenesben gyorsan menni mindenki
tud, nem az a "kunszt". Ott kezdődik a motorozás, hogy
kanyarodni + megállni is tudsz. (Lehet, hogy a motor meg
tud állni X méteren, és be tud fordulni ledöntve 150-nel is,
csak ahhoz úgy is kell kezelni.) Ahhoz meg gyakorlat kell,
rutin kell. De nem az, amiről a bólyák után kapod a papírt.Szerk: a japó rutinos linket meg se nézem, mert tudom, h
mit takar, és egyben örülök, hogy mások is afelé terelnek.
Amúgy ehhez hasonló gyakorlatokat kis hazánkban csak
vezetéstechnikai tréningeken láthatsz, japóknál meg úgy
tartják, hogy "japán ember ne haljon meg japán motoron",
úgyhogy ott a jogsi tényleg tudást ad - nálunk csak papír.
Talán a magyar rendőrmotoros képzés, ami még hasonló.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs