Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fila

    senior tag

    Most kaptam egy e-mailt a TP-link helpdesktől:

    Tisztelt Ügyfelünk !

    Ezennel tájékoztatjuk, hogy 2014.02.25 napjától a TP-Link call centere részben megszűnik, részben átalakul ( megszűnik a 06-1-4452210 telefonszámon az ügyfélszolgálat elérhetősége ) !

    2014.03.01 napjától az alábbi számok lesznek bevezetve:

    06-90-181-180 telefonszám, mely 8:00-16:00 óráig érhető el. ( 181 Ft+Áfa / perc )

    06-90-188-490 telefonszám, mely 6:00-8:00 és 16:00-22:00 ig érhető el. ( 362 Ft+Áfa / perc )

    Mindkét hívás másodperc alapú, és közvetlenül operátornál cseng ki. Megszűnik a telefonközpont, ügyfélkód, várakozás !!!

    Elmúlt 3 év tapasztalatából, az átlagos probléma megoldási idő telefonban kevesebb mint 5 perc, emiatt minden 5.-ik percben a telefonban egy rövid sípszó figyelmezteti mind a telefonálót, mind az operátort a hívás gyors lebonyolítására.

    Megértésüket köszönjük !

    A level SPAM, igy kerunk mindenkit hogy ennek megfeleloen ne vegye komolyan, es a benne szereplo emeltdijas szamokat NE hivja! - doc

    [ Módosította: doc ]

    5% kedvezmény kód minden rendelésre. iherb.com: ZCD546

Új hozzászólás Aktív témák