- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Aktív témák
-
dbalazs80
tag
válasz GaborGh #24016 üzenetére
Kivlovnak is ez a válaszom, tessék ezzel vitatkozni!
Sziasztok!
Csak meg szeretném osztani veletek a tapasztalataimat.
Kicsivel több mint két éve vagyok tulajdonosa egy Acer Extensa 5630G készüléknek.
Bár nagyon szerettem a gépet, az utóbbi 4-5 hónapban csak a bosszúságot okozza, és itt nem feltétlenül a készülék a hibás.Nos a készülék némi problémával küzdött, bekapcsolás gondok, USB gondok, majd egyszer fogta magát és nem indult el többé.
A készülékre 1 év alapgari volt, és vettem hozzá 2 év Platinum garanciabővítést is.Ennek köszönhetően elküldtem a Brno-i szervízbe.
Ott alaplapot memóriát cseréltek, és ha már ott volt az ODD-t is kicseréltettem.Visszaérkezett a gép és jöttek a bosszúságok.
Az ELMÉLETILEG ÚJ alaplap alapból memoria slot hibás volt, ezt jeleztem az ügyfélszolgálatnak, ahol a következőt kérdezték : "Honnan tudom, hogy hibás a memóriafoglalat?"
Mondtam, hogy bele akartam tenni plusz memóriát, úgy derült ki.
Oké, akkor küldjem el megint a szervizbe.
Ezt én megtettem, majd az előző 5 naphoz képest 10 munkanap múlva visszaérkezett a készülék.
A memóriát, HDD-t és egyebeket takaró műanyag burkolat csavarjai szétbarmolva, de még csavarozhatóak voltak.A megintcsak ELMÉLETILEG ÚJ alaplap ismét memóriafoglalat hibás volt, csak most a másik slot volt a hibás.
További különbség volt, hogy az előző esetnél ha a hibás slotba memóriát tettem, akkor el sem indult a gép.
Most ez úgy változott, hogy a hibás slotban nem érzekelte a memóriát, de ha a másik slotban volt memória, akkor elindult.
Ügyfélszolgálat ismét felhív, mostmár kicsit pipásan, mondom, hogy mi a probléma, és hozzáteszem, hogy köszönöm, de ezt ne játsszuk tovább, kérném a cserét, vagy csereigazolást, mert ez nekem munkaeszköz, és már így is elég sok a kiesés.
Ügyfélszolgálat kéri, küldjem ki, és megvizsgálják a kérelmemet.
Oké, immár harmadszor megy ki a gép EGY azaz 1 hónapon belül!!!
Megérkezett a készülék Brno-ba, majd nem sokkal később vár az e-mail a postaládámban, hogy nem vagyok jogosult a cserére/csereigazolásra a hiba jellegéből adódóan. (WTF?)
Oké.
Készülék visszaérkezik, memóriafoglalatok NEM hibásak, kezdtem örülni.
Mosolyom sajnos nem tartott sokáig, 2 hét múlva a gép megint használhatatlan volt, be sem kapcsolt.
Hibajelenség a kezdetektől fogva a WIFI-n keresztül csak nyögvenyelősen csatlakozott hálózathoz, minden második bekapcsolásnál nem indult a rendszer, USB portok csak néha működtek.
Majd egyszercsak megint nem kapcsolt be a készülék.Ügyfélszolgálat felhív, mondom, hogy mi a probléma, mondom, hogy ez már nonszensz, már nagyon pipa vagyok, mondom, ha a gép jön vissza, nem csereigazolás, akkor megy a bírósági idézés is a géppel ki.
Ennek előzménye, hogy jeleztem, már túl vagyunk a 3 fődarabcserén, sőt, amire a válasz az volt, hogy a drágán megvásárolt plusz garanciám semmit sem ér, mert nem azok a feltételek vonatkoznak a plusz 2 évre, mint az alap 1 évre.
Tudtommal a plusz garanciaidőtartamra vonatkozóan az alapgaranciális időtartamra vonatkozó jogoknál kevesebbet nem kaphatok, csak többet.Nos gép ki, alaplap, VGA, HDD csere, és most megint nálam van.
A lényeg, hogy az Acer Slovakia SRO Magyarországi képviselete, a Fogyasztóvédelem és a békéltetőtestület felé is indul a levél, és ha kell, akkor az Acer Ázsiai központjának is írok egy szép levelet.Szóval vigyázzatok, ha plusz garit vesztek a gépre, mert a drága pénzetekért nem azt kapjátok, ami megilletne!
Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080
- MacBook Air M1, Space Gray, Magyar billentyűzet, makulátlan
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)