Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Aktív témák
-
bambano
titán
válasz Gyuri27 #1441 üzenetére
A g astrákat és a c vectrákat nem eszi a rozsda a galvanizált kasztni miatt, sajnos nem az az árkategória, amit megjelelölt.
Viszont a két literes 8 szelepes motorú A vectrákkal egész jó volt városban közlekedni, engem is meglepett.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Rick4
félisten
válasz Gyuri27 #1613 üzenetére
a szél meg futás közben belefújna a gödör mellkasszőrödbe.....utána fésülködés közben nem tudnád eldönteni, mi a haj, mi a hónalj, és mi a mellkas.... sok sikert ehhez az élethez...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Füge007
senior tag
válasz Gyuri27 #1898 üzenetére
Teljesen igazad van amíg nem forrott ki a PDTDI technológia ezek sajna tipikus hibák voltak. De mára már sokat javult a helyzet, modernebb anyagok technikák, mostanra már vannak tapasztalatok amiket csak a valós üzemi körülmények között lehet megszerezni. Ja és a tulajdonos személye is befolyásoló tényező nem is kicsit! Van aki karbatartja illetve tartatja az autóját, a másiknak a Tescos motorolaj is jó . Ha használt autót veszek, csak tulajtól vásárolok, szertem látni milyen körülmények között volt az autó.
[Szerkesztve]Füge
-
Bübüke
tag
válasz Gyuri27 #1898 üzenetére
''A diesel autó akkor jó ha új és nem magyarországon van''
Ebben lehet valami. Egy ismerősöm toyota corrolla versóját 50(!) ezernél kellett generálozni, mert beszartak a gyűrűk. Mióta generálozták, nem megy, viszont füstöl és felváltva világítanak a hibajelző lámpák a műszerfalonAkinek az Isten észt adott, adjon hozzá litvánt is! És ez így is lett. ...
-
-
lenox
veterán
válasz Gyuri27 #1942 üzenetére
Ne szoljal bele, ha nem tudod mirol van szo. 530i-rol szo nincs. Opel Vectrarol van szo. Es az biztos nem te leszel, aki megmondja, hogy milyen turbo lehet. Meg ha bambano mondana, hogy nem twin turbo. De o szerintem nem fog ilyet mondani, mert nem errol van szo, hogy milyen turbo, hanem hogy hasonlo kobcentis dizelek. A BMW-knel meg kozismert, hogy nagyon konzervativ a gyari adat, meg a 272 lovas 535d-nel is 6.5 van gyarilag megadva, es 5.8-5.9-eket lehet vele menni.
-
lenox
veterán
válasz Gyuri27 #1959 üzenetére
Te mirol beszelsz? Senki nem vitatta, hogy van, te probaltal beleszolni valamibe, amirol nem tudtad micsoda. Eloszor olvasd el, mirol van szo, utana szoljal bele. Megegyszer, Opel Vectra GTS 3.2 benzin es mas, hasonlo terfogatu dizelekrol volt szo, turbos, nem turbos, twin turbos, akarmi. Nem volt szo bmw benzinmotorrol, sem masmilyen benzinrol, ugyhogy feleslegesen keverted ide. Ha akarsz roluk irni, tolem irhatsz, engem nem zavar, de nekem ne mondjal szabalyokat, hogy milyen dizelhez hasonlithatom.
A mostani 535d lehet, hogy 286lo, az elozo meg 272, en arrol irtam amit irtam, arrol joval tobbet tudok, a 286 lovasat nem vezettem, ugyhogy ne probaljal kioktatni, ha nem is tudod, mirol beszelsz. Ertem, hogy annyit ertesz hozza, amit a bmw.hu-n olvasol, en egy picit tobbet, ugyhogy koszi. A fogyasztast sem kerdezte senki, arrol volt szo, hogy a 272 loeros 535d, (amit en vezettem, te nem, szal ne szoljal bele) gyari 0-100 gyorsulasi adata 6.5 sec, es a valosagban meg 5.8-5.9-et lehet vele menni. Nem fogyasztas, gyorsulas. Csak el kene olvasni, nem belepofazni, oda van irva.
Es koszi, tudom mire valo a privi, ha a temahoz szoltal volna hozza semmi kifogasom nem lenne, de te csak belepofaztal egy hulyeseget. Es fenntartom a jogot, hogy legkozelebb is, ha nem olvasod el, mire valaszolsz, csak irsz valami hulyeseget, akkor beszoljak. -
lenox
veterán
válasz Gyuri27 #1974 üzenetére
Most komolyan, meg mindig folytatod? Igen, irhattad volna a 3000 ezres japán biturbó-nitrós több száz lovas cuccokat , csak akkor meg hulyebbnek neztel volna ki, mint igy. Most komolyan, annak mi koze ahhoz, hogy a 3.2-es vectrahoz kepest a hasonlo terfogatu dizelek lomhak-e vagy nem? Meg az 530i-nek mi koze? Es ha elolvasom, hogy szerinted az 530i-hez az 530d-t hasonlitsam, akkor azt ertem meg, hogy te viszont nem olvastad el, hogy mirol volt szo. Mert ezek egyikerol sem volt. Ha akarsz valami mas temat feldobni, tolem dobjad, csak ne magyarzd meg nekem, hogy en arrol beszelek, mikor nem.
Ez a belepofázás szót felejsd el. Mert ettől úgynéznek ki az írásaid mintha egy gumicsizmás paraszt karcolta volna vasvillával.
Koszi, majd gondolkozom, hogy el szeretnem-e felejteni, addig is hasznalom a gumicsizmas parasztokra, lasd fentebb.
A te képleted szerint úgyis a löket számít.
Ez meg honnan a fenebol jott mar megint? -
dragonfx
veterán
válasz Gyuri27 #1979 üzenetére
miaz hogy, szinte m3. [link]
360 ló biturbós bmw.maga az uj ci hihetetlen tekintélyt parancsoló a valóságban, pláne ezt még alpina presztízzsel, külső belső tuninggal....turbós bmw alaphangon egyediséget jelent....hát erősne elgondokoztató hogy ez vagy egy m3 ha lenne annyi della..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
lenox
veterán
válasz Gyuri27 #1987 üzenetére
Nem ertem... Ha a biturbo azt jelenti, hogy 2 turbofeltolto van, akkor az 535d miert nem az? Az, hogy hengersoronkent egy-egy azt te teszed hozza, mint ertelmezes, vagy az a definicio resze?
Amugy a twin turbo-bol van parallel, amikor egyformak a turbok, ezek lehetnek pl hengersoronkent, de lehetnek egy soron is, ha sor6-on vannak, van a sequential, amikor fordulatszam fuggvenyeben van szetosztva ertelemszeruen kulonbozo turbok kozott, es van compaund, amikor egymasba van kotve.
Biturbonak nem hallottam meg a definiciojat, en megengednem, hogy minden 2 turbos biturbo, de lehet, hogy csak a parallel twin a biturbo. Azon viszont nagyon csodalkoznek, ha v8-nal hengersoronkenti turbo biturbo lenne, s6-nal meg a 2 egyforma turbo nem, szal szerintem az nemigen resze a definicionak, hogy hengersoronkent. -
Integra
titán
válasz Gyuri27 #1974 üzenetére
én azt ''szeretem'' az újoncokban, hogy jön lát és különösebb ismeret nélkül olyanoknak pofázik (finomabban ezt nem lehet sajnos) akik már elég régi motorosok az adott körben.
fogalmad sincsen kiknek osztod az észt, először figyelni kéne ici picit, mert vannak itt egy páran akiknek messze több tapasztalatuk van, mint neked a bmw.hu-n gyűjtött adataid, meg az autós újságok....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Gyuri27 #2007 üzenetére
nézd, engem nagyon nem tudsz az ilyen tömegpszichó dolgokkal lejáratni, lesajnálni, de ha ehhez van kedved, akkor hajrá, felőlem nyugdtan csináld csak, kérdezd meg hogy érdekel e.
de hogy piciny lelkednek ennyire fáj a pofázás szó.
hát végülis megértem, mert valóban butaságba kötöttél bele felhevültségből és még csak el sem olvastad normálisan.
lenox-nak igaza van. és ha nincsen, ő is elnézést kér. és nem igyekszik okosabbnak tűnni, ha valamihez nem ért vagy nincsen megfelelő információja az adott témában, vagy ezt az adott kérdéshez hozzá is teszi ezt.
de megtudja ő védeni magát.
mindössze azért mondtam ezt, mert kurvára idegesítő, bosszantó, hogy újoncok jönnek és gondolkodás nélkül beleszövegelnek mindenbe. dragonfx meg te is, meg még van itt pár hasonló. és nem lehet mit kezdeni veletek, mert terjedtek mint a ...
és csak észre se veszitek magatokat, hogy szimpla topicrombolók vagytok.
az embernek elmegy a kedve attól hogy a régiekkel beszélgessen mert már ők se nagyon írogatnak be a topicokba az újoncok miatt.
ez van, nézzél magadba, ne engem oktassál.
ezt a kultúrált kereszteslovagosdit is hanyagolt, mert ettől nem leszel beljebb a dologgal.
nálam biztos nem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lenox
veterán
válasz Gyuri27 #2007 üzenetére
Valoban nem irtal baromsagot eloszor, csak nem odavalot. Baromsagga az altal valt, hogy ezt meg tizedjere sem erted meg.
Most sem értem, hogy egy sima átlag benzinest, hogy lehet összehasonlitani az adott bmw-vel. Egy sima háromezrest azt értem, de ezt nem.
Erre nem tudom mit varsz. Nem erted, hat nem erted. Ez inkabb a te hibad, mint barki mase. En pl. megnezem a 0-100 vagy a 80-120 adatot, amit talalok, es amelyik kisebb, arrol azt gondolom, hogy jobban gyorsul (Vectrat csak 2000-eseket vezettem, szal a 3.2-rol nem tudok beszamolni, milyen erzes a valosagban).
Azt hiszem a tudás nem attól van, hogy ki mióta ír ide.
Ez meg ugyan igaz, csak megint nem errol volt szo. Ha mar hosszabb ideje olvasnad a topikot, akkor pl. tudnad, hogy kinek kell a bmw.hu-t ajanlani, mint adatforras...
de egy biztos emberileg egy hulladék vagy.
Latom, savanyu a szolo... -
Dr. Ernő
tag
válasz Gyuri27 #1959 üzenetére
A megadott rugalmasság-gyorsulási adat ebben a formában való összehasonlítása nem mérvadó. Nem volt megadva fokozat (gondolom 4.ben mérték), viszont 4-ben az 530D szinte biztos hogy a nyomatékcsúcs környékén gyorsít(ami óriási előny) az 530i viszont nem. Az 530i -nél kb a 3. ban mért 80-120 eredmény lenne mérvadó mint hasonlítási alap a rugalmasságra vonatkozóan mivel a diesel-benzines karakterisztika eltérő.
-
_seth_
veterán
válasz Gyuri27 #2375 üzenetére
Kimaradt a vezetett szervizkönyv valamint az, hogy az autó ugyan 1990-es de csak 2000-ben lett forgalomba helyezve...
Imádom ezt is: gyári alkatrészekkel javítva... persze, hogy gyáriak hiszen ki gyárt pl otthon kézzel önindítót?Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TexT-BoY
addikt
válasz Gyuri27 #2382 üzenetére
''Az autó szerelőm is azt mondta, hogy az előző focus óta nagyot javult a minőség.''
Ezt a mondtadotad nemtudom mire vételezni. Volnál szives kifejteni?
Netán a beltér lett jobb, a motor lett szebb és takarékosabb? Vagy mégis milyen minőség javult? Szerintem messzemenőe jobb volt a minősége a régi Focusnak mint egy Fusionnak de tényleg csak imho. Szépnek se nevezném (a fusiont).
Amugy anyám belevan habarodva a Ghia CMaxba de foggal körömmel probálom lebeszélni. (képes lenne becserélni a City-t amiz egyfelöl megértek.. msáfelöl meg nem. )
Dream carnak meg nem nevezném a Cmax TREND 1.6 benyát (és még csak nem is VCT)
ha Cmax akkor dupla digit klimás 2.0 TDCI sony hifivel meg 1-2 aprósággal. ammá dreamHAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Rick4
félisten
válasz Gyuri27 #2767 üzenetére
oké, maradhatunk ebben is, nyilván a különbség megvan a kényelemben, megvan az árban is....de tényleg kár is összehasonlítani egy új fabiát egy 8 éves 7essel, ég és föld....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
viharhozo
addikt
válasz Gyuri27 #2767 üzenetére
A V12-nel nem kicsivel dragabb a fenntartas, az egy haklis joszag. Barmikor barmi tonkremehet rajta, tokig van elektronikaval es a szerelok nem ertenek hozza. Aki meg ert, az nem er ra etc.
Tavaly komolyan gondolkodtam ilyenben, megneztem vagy fel tucatot, kaptam is egy hetvegere egy 730d-t, de megerositett abban, h az ilyet kizarolag masodik autonak erdemes megvenni. Egy embernek idegesitoen felesleges ilyennel kozlekedni. Masodik autonak viszont eleg huzos.Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
Dumb
senior tag
-
-
-
Integra
titán
válasz Gyuri27 #4817 üzenetére
nekem 4 liter kell minden olajcserekok.
nincsen semmi bajom a mobilal, 0w-40 supersyn-t használok, ráadásul az van 4 literesben, castrolról váltottam át és nem bántam meg, a legjobb olaj amit eddig használtam.
csak egyszerűen kíváncsi vagyok a motul-ra, hogy milyen, mert nem egy szutyok kommersz olaj. de érezhetően drágább a mobil-1-nél amit veszek, a mobilt megkapom úgy ca. 11500ft-ért a 4 litert, ebből az oldal szerint a 2x2l-es kiszerelés is 14rugó majdnem..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest