- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Aktív témák
-
-
Gyuri27
félisten
válasz AMD Power #138 üzenetére
Szerintem ebben a kategóriában kicsi benzines a nyerő. A dizelben ha motor elromlik (turbó, ic, porlasztó) többe kerül mint az egész autó átírással eggyütt.
Amit szerintem ilyen idős autóknál szabad a régi, egyszerű szívó. Azokban úgymond nincs ami elromoljon. Még az étolajat is szeretik.
Fordból csak a tdci motorosat szabad. Azt meg nem régóta van úgyhogy kiesik.
Persze ez csak az én véleményem.Amd - Radeon - Ryzen
-
tbs
addikt
válasz AMD Power #141 üzenetére
Ha mindenképp dízel, akkor ebben gondolkodhatsz -> [link]
Még pénzed is maradhat az első szívásokra. Korrekt járgányok voltak annó. Az egyetlen dízeltípus, amit volt ''szerencsém'' 2-nél többször is hajtani. 15 éve...
#142: Ennyi suskáért mégis mit akarsz..? A fordok, pözsók nagyon gány dízeleket raktak össze abban az időben. Elviselhető dízelje a citroennek volt. + a japóknak. Szivatni akarod magad direkt..?
#145: A polo meg nem..? Nem értelek öregem... Mondjuk ennyi pénzért vennék ladát, ''okosodni'' jó az is.
[Szerkesztve] -
sowi
őstag
válasz AMD Power #145 üzenetére
azert a ritmorol van nemi tapasztalatom, egy urge hordott ide szervizelni egyet...szuper gep, foleg ha masnal van, a peugeot-bol megveheted az 1.9es szivodizelt az mar kozos psa fejlesztes es eleg jo, nemtom a 309esben volt e(lehet hogy abban meg csak a regi 1.8as dizel volt, az meg olyan mint a ford), a ZXben tuti
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Xantomas
őstag
válasz AMD Power #150 üzenetére
Diesel esetében 200E körül csakis PSA jöhet szóba, azon belül is az 1.9-es. Citroen BX, korai S1 Xantia, Peugeot 309, 306, 405... ugyan azzal a 64 lovas szívóval készült. Keveset fogyaszt , de kövér gáznál össze kormolsz magad mögött mindent.
Mondjuk nekem egy GSA után csorog a nyálam, de eladó példányt nem találok sehol.
Ellenben 1.7-es (ami valójában 1.8) '91-es turbodiesel BX-el szemezgetek megvételre, amibe egy alig használt 94-es kombiból lett áttéve a motor, és a fél borítás. De az már kicsivel 300 fölött van.
[Szerkesztve]"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
tbs
addikt
válasz AMD Power #159 üzenetére
Ha 1.8-as dízel fordot akarsz venni, akkor minek kérdezősködsz..?
Fogalmam sincs. Csak mindenféle forrásból azt hallottam eddig, hogy jó dízelt akkoriban a Citröen és a japók gyártottak... Meg állítólag a németek, de ebben annyira nem bíznék, hiszen a mostani német dízelek is eléggé khm... Szervizigényesek... -
tbs
addikt
válasz AMD Power #161 üzenetére
Akkor inkább 309... Az legalább csinos.
Hogy miért nem kapsz érdemi infót..? Szerintem nem sok ph fórumozónak van ilyen ''roncsa''. Mert egy ilyen korú eszkort, amit nem a faterod ápolt az elmúlt 10 évben, az bizony roncs. Anyagi ráfizetés. Első autónak meg pláne. Ezek a cuccok újkorukban sem a masszivitásukról voltak híresek... -
tbs
addikt
válasz AMD Power #163 üzenetére
Továbbra is az a véleményem, hogy egy keretbe beleférő rési Swifttel messze jobban járnál. Az agilitásánál fogva biztonságosabb is lenne a friss jogsi mellé.
Fogsz te még anyázni a dízel-lomhaság miatt... Rémisztő kikerülések, előzések, áthajtások kereszteződésen, stb. -
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #1812 üzenetére
Szia!
Van egy javaslatom Fiat Panda ezért az árárt 92-95 korosztályban kapsz egy normálisat. Javaslom az 1.0 Fire motorral szereltet. Igaz nem a legszebb (bár nekem a mai napig bejön), de megbízható, jól megy és 5 literes fogyasztásból kijön. Alkatrész beszerezhető hozzá minden, nagyon jó áron! Korrekt kisautó tanulóknak ideális. Én 70000 Km mentem vele gond nélkül.
ÜdvFüge
-
Rick4
félisten
válasz AMD Power #2739 üzenetére
én ültem ilyenben, egy borzalom.....az ajtók között 1 centis hézag van, üvölt a szél, üvölt a motor, eljutni Aból Bbe épp jó lehet, ha nagyon olcsón meg tudod venni (ingyen adják ). egy kettes golf tényleg jobb ennél...de még egy suzuki is többet tud...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #2745 üzenetére
Volt pár olasz autóm, semmi gond nem volt velük. Valahogy az emberekben van egy előítélet az olasz autók iránt, amit nem értek igazán. Más öreg autó is korrodálódik akármilyen gyártmány is. Tipom ugyan nem volt de egyszer két hétig hajtottam eggyet, kölcsönben volt nálam, nekem nem volt gondom vele, kivéve a toronycsapágy hangokat, de miután kicserélte a gazdája jól működött. Ha korrekt áron jutsz hozzá, és egyben is van akkor szerintem nem nem lesz vele gondod. Ja és az alkatrész olcsó hozzá ez tény.
Füge
-
Rick4
félisten
válasz AMD Power #2876 üzenetére
mászkálósnak nem rossz a golf....vegyél azt, vagy suzukit...olcsó, megy...
bár a régi német autókan nem valami túl jó a töréstesztje...
[Szerkesztve]Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
#00809728
törölt tag
válasz AMD Power #4866 üzenetére
Lényeg mert látom nem sok lové áll a rendelkezésedre.Dieselt ha most veszel és üreget az nem jó időpont igazából télen kéne venned ha indul akkor jó az a diesel.
Ennek a clionak formája nem teszik de az utána lévő modeljeinek igen.
[link] ha kb 400.000ftben kéne gondolkodnom akkor hasnlot de ebből is az 14-est
punto,ford fiesta,pug 106
[link] hát ez a csucs. -
#00809728
törölt tag
válasz AMD Power #4873 üzenetére
18d sajnos láncos a szíj + rengeteg gőrgő ill csapágy.kb 55.000 ft és sajna müanyag megfeszitőket alkalmaztak és ez miatt mx 50.000km tudsz vele elmenni vagy 2évenként csere.
18d tényleg nem érné meg ha alig mész vele.Ott a biztosítás is alkatrsézben
[link] jó kiinduló alapnak de nem ajánlom.
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz AMD Power #4880 üzenetére
charade, neeee, volt 2 is itt a haveri körbe, 1még megvan és nagyon durvátmegy--> 1.0dböl lett 1.0 Turbo intercooler, a másikat meg szószerint csak szerelték. bár ezek diezelek, ahogynézem te a bányasat nézed, nézz GTTI-t a találsz olyat ami nics meghalva akkor nagyon szakitós kis maisnát tudnál venni.
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
dokar
addikt
válasz AMD Power #4891 üzenetére
ez rossz hozzáállás. olyan autót vegyél magadnak, amilyet szeretnél, egy ''rendes''-et!
megveszel egy ütött-kopott autót, amit igazából nem is nagyon szeretnél, aztán eltelik fél vagy egy év és vered a fejed a falba, hogy miért nem vettél elsőre egy normális verdát, vhogy így:
ha másban nem is, legalább magadban bízzál.extra - SEXRay
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest