- Milyen processzort vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Ezt a b@romsagot almodtad, vagy valaki meselte? Ne menjunk mar le dedoba. Volt BMW-d? Most van BMW-d?
Hogy lenne mar dragabb egy hasonlo koru Octavia? Talan az 5-6 evvel fiatalabbak.
Elmondom, szuleim 5 eves Octaviaja tobbe van az elso evben, mint amibe nekem a 6 eves BMW volt. Es akkor arrol nem is beszelek, hogy baratom Honda Accordjaba a jatek fektarcsa a hozza valo jatek betetekkel 1.5x tobbe kerult, mint nekem a 343mm-es tarcsa, keramia betetekkel. Ha mar horror alkatresz arak, akkor lojjetek ki az osszes japan autot. Lexushoz az alkatresz neha 3-4x -es aron van, es a Mazda, Toyota alkatreszek is egy vagyonba kerulnek egy nemet autohoz kepest.
Mielott valotlan dolgot allitasz, nezz mar fel egy autoalkatresz oldalra.Mindjart lesz idom, es leirom egy nagyobb dieselhez mennyi a kotelezo szerviz csomag. Nem 200k, mint ahogy itt paran irjak... A 25i eseten ez meg alacsonyabb. Lengescsillapitot, fekeket egyszer kell cserelni. A meghibasodasra meg semmivel nincsen nagyobb esely, mint mas markaknal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bmwsan #128003 üzenetére
Sot, mas auton is kell gumit cserelni, persze azokra olcsobb valamivel. Attol fugg, milyen felnivel hasznalod. 5er is elmegy 17"-al, arra a gumi sem olyan draga, mintha 18-19"-al hasznalnad. Felhasznalas fuggo, meddig birja egy garnitura. Nekem pl. 1.5 evet birtak a nyarik, ami kb. 25k km-et jelent. Elsok meg 6mm-en voltak, hatsok 3-on. Tehat igazabol eleg lett volna azokat cserelni. A nagyobb tempo autopalyan megeszi a gumikat hatul.
Draga az automata valto javitas? Egy DSG valtoe mennyi? Szerintem minimum a duplaja, mint egy BMW altal hasznalt ZF-e. Lehetne ezt ragozni. Mindjart megcsinalom a riportot, es leirom, hogy milyen sokba is kerulnek azok a szurok az olajjal az autoba.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #128010 üzenetére
Parancsolj. Egyenesen a Totalcar -tol, hivatalos arak. Es meg csak azt sem lehet mondani, hogy BMW fanok, mert az oldalukon az eddig megjelent BMW vs. Lexus osszehasonlito cikkekbol mindig a Lexus volt kihozva nyertesnek.
A cikkbol a tablazat:
Egyebkent orsszul mondtam, mert van ott 7x -es szorzo is.
Erdekes az is, hogy az 1.6 benzines Mazda 3-asba ugyan annyiba kerulnek a szurok, mint az enyembe. Az olaj sem olcsobb, csak nekem 2x annyi kell belole. Ennyivel dragabb Nalam a kotelezo szerviz. Huhhh... En viszont onnan tudom, mert most rendeltem baratom 2007-es 3-as Mazdajahoz.bitpork: Bepoccenek, mikor olyanok irjak le, hogy egy BMW fenntartasa millio/ev, akik meg talan nem is ultek benne, nemhogy valaha is utan neztek volna az alkatresz araknak.
tboy93: Igen, amikor mar az alkatresz arakkal nem lehet dobalozni, akkor jon az, hogy azert dragabb, mert 2x tovabb birja. Erre is fogadhatnank.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #128015 üzenetére
A beszerzes helye azonos. A gyarto hogy lenne mindig azonos? Egy nemet es egy japan autorol beszelunk, amihez mas alkatreszek kellenek. De megsugom, a BMW-hez a Brembo tarcsa+betet olcsobb, mint az ATE.
De pont a kuplungszett meg a lendkerek pl. ugyan az a gyarto. Egy hurka Honda Jazz -be alig kerul kevesebbe a kuplungszett, mint egy 320D-be? Az kemeny. Az a 6k 3 napi fustolni valo egy dohanyosnak.Az OEM alkatreszek egyebkent is egy arban mozognak, nincs nagy differencia a top gyari beszallitok kozott.
De eltertunk a lenyegtol. Ez csak par alkatresz, amit kiemeltek. Akkor melyiket olcsobb(joval) fenntartani, Lexus -t vagy a BMW-t? Pont ez utan a cikk utan volt is egy adok-kapok a facebookon a ket marka hasznaloi kozott. A vege az lett, hogy aki Lexust hasznal, azt nem erdekli az alkatresz ar, megtanult vele egyutt elni. Tehat ha az E60 525i fenntartasa evi 1 milla lenne, akkor egy Lexus GS -e 2-3 milla?
tresh: Nalad a pont.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szoval, E92 335D, olaj szurok, meg meg par pelda. Csak gyari beszallitos alkatresz. Ha az ember utana jar, vagy rendes a szereloje, akkor megmondja, melyik markat cimkezi at az auto gyartoja, es adja el dupla aron.
Alap szerviz:
Bosch olajszuro: 2990 Ft
Bosch legszuro: 6490 Ft
Bosch pollenszuro(aktiv): 4990 Ft
Bosch uzemanyag szuro: 6990 Ft
Castrol Edge 5W30 9L ~20.000 FtAztan, egyeb alkatreszek:
Beru izzito elektronika: 25990 Ft
Beru izzito gyertya: 3499 Ft/db
4db Koni Sport(sarga) lengescsillapito: 141000 Ft
Es 4 fele, osszesen 8db Lemforder torocs csapagyert/szilentert(OFF)(elore 1 par, hatulra 3 par kell)(/OFF) fizettem 45990 Ft -ot.Fekalkatreszeket nem irok, mert folosleges osszehasonlitani azok arat egy 2L -es gepen levo alkatreszekkel. De egy Insignia VXR -ra, vagy Mazda 6 MPS-re garantalom, hogy sokkal tobbe kerul.
w333: Bocsi az offenziv hsz-ert, csak a heten mar tobb helyrol hallottam ezeket a mondatokat, es besokalltam. A regi idokben minden autora ugyan ez vonatkozott. Akkor a Mercedes is kiment a vilagbol, es egy Golf fenntartasa is majdnem ingyen volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #128030 üzenetére
Leirtam az alkatreszeket. Pontosabban a totalcar leirta. Nyugodtan keress utana a neten is, ha nem hiszed. A facebookon maga irta az egyik tulaj, hogy neki 'csak' 550k volt a lendkerek, meg 150k a kuplung, de kulfoldrol jott az alkatresz. Kerdezz meg barmely Lexus tulajt.
De keress ra a Unix -nal, ha a TC -nek nem hiszel. Ok kigyujtottek az arat, Te meg csak azzal tudod megcafolni, hogy nem mindegyik ugyan azon marka, es nem egy helyrol valok. Akkor tessek linkelni olyan helyet, ahol a Lexus -hoz tartozo lendkerek fele ennyibe kerul, a kuplung meg harmadaba. Varom.Nem lesz annyi, mint egy Suzukie, de ne hasonlitsuk mar ossze egy Suzukival. Leirtam a sajat listamat. A szamlakon levo teteleket listaztam, itt vannak nalam az alkatreszek, varjak, hogy aprilisban az autoba keruljenek. Ha kivancsi vagy a szamlakra, elkuldom Neked. Ugyan ezek mennyibe kerulnek egy Mazda 6 -ra, Honda Accordra, Mondeora, Passatra, Insigniara?
[rvilike]: Nalam nem, mert nem vagyok az a boyracer fazon. Mikor hazajarok, azon az oda-vissza 5000km-en a magas tempo nem hasznal nekik. 200 folott nagyon kopnak a gumik. Van olyan ismerosom, aki Nemetorszagban szaladgalt egy idoben, es 10k km-enkent kellett gumit cserelni, mert a kozepuk elfogyott a magas tempotol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #128030 üzenetére
No, fobb alkatreszek az Unixbol.
Lexus IS220D 2007
Kettostomegu lendkerek, LUK - 786965 FT
Kuplung keszlet, LUK - 221591 FT
Turbo, BTS - 789930 FT
Kerekcsapagy, SKF - 92756 FT-101543 FTBMW 320D 2007
Kettostomegu lendkerek, LUK - 233625 FT
Kuplung keszlet, LUK - 140165 FT
Turbo, BTS - 446864 FT
Kerekcsapagy, SKF - 20204 FT-17178 FTAbba is hagyom, mert azert az Unix arai is nevetsegesek. 38-41k az utangyartott vizpumpa a Lexus-BMW -be. Kozben meg a BMW-tol rendelt gyari vizpumpa kerult 42k -ba.
Fekek elvileg dragabbak a BMW par ezressel, de nem talaltam meg az autokhoz tartozo megfelelo mereteket.w333: En sem vagyok BMW manias. Missis miatt nem adtam tul rajta, kulonben mar regen egy VW CC-ben vagy Insigniaban ulnek. Csak szeretem, ha a dolgok nincsenek elferditve. BMW -nek is van pont eleg idegesito hibaja, szidom is allandoan a topikjaban. Egy tomitest nem tudnak ugy legyartani, hogy az 2 honapnal tovabb birja. Es a fel autot le kell bontani a cserejehez. Es ez a nemet minoseg? pfujjj....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Dehogy. Magat ezt az autot szereti. Nem hagyott meg cserben, szep, kenyelmes, eros. Tulajdonkeppen kozos eletunk elso nagyobb 'befektetese'. F10 -est sem akart helyette, arra sem tudtam rabeszelni. En is csak a kora meg a km miatt adnam el. A Nok soha nem racionalisan gondolkoznak, hanem erzelmi alapon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #16514048 #128055 üzenetére
E46, ha valakit erdekel.
Bar pont a benzinesekrol nem irnak konkretumot, de az egyik legproblemasabb BMW eroforrasok az N42B18 es B20 szemelyeben. Vanos hiba, vezerles hajlamos atugrani(volt is visszahivas), mindenhonnan dol belole az olaj. Amikor markan belul is szidjak.Ez angol, de leirja a motor gyengeit.
w333: Hulladek... Bezzeg a Mondeo a 2.0 DuraTec mocival kimegy a vilagbol. Igaz az auto szetesik, de a motor az megy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #128068 üzenetére
A szivo benzinek meg mind jok sor 6 -bol, 2007-ig.
Talan az egyik legjobb a 25i, ami szenten 3L-es blokk.(a facelift utan) Facelift utan a kozvetlen befecskendezes miatt ezeknek is romlott a megbizhatosaga, de azert annyira nem veszes, mint ahogy be van harangozva. De akkor is ott van a fokozott koromlerakódás, a drága piezo-elektrikus befecskendezők, amik szeretnek bedogleni.
20D egy vezerles, lanckerek/fotengely csere utan szinten nagyon jo. A 25-30-35D meg a kategoria talan legjobbjai.[rvilike]: Jah, igazad van. Mindig belekeveredek. Igazabol mindketto tipus van ismeretsegi korben, nem nagyon volt veluk baj. Van egy 2009-es 330i is itt a szomszedban 250k km-el, ott sem jott meg elo semmi hiba. A regebbiek kozul pedig szinten semmi, igaz azok mind E60 -ban vannak, 300k km folott. Benzinesek kozul a 35i viszi a primet hibaszinten, turbo, HPFP hibak tomkelege.
De oszinten, nem vennek benzinest a jo dieselek mellett.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #16514048 #128065 üzenetére
MK3 Mondeo egy nagyon jo auto. Mi kicsit 560.000 km utan adtunk tul rajta, egy szerelo vette meg 150k -ert. Neki jo lesz sajat hasznalatra, mert az alkatresz olcso hozza, O meg muszak utan tudja butykolgetni.
450k km -ig rendben volt, aztan jottek a bajok szepen sorjaban. Rugotores, feknyergek besultek, elkezdte csipegetni az olajat, kipufogo leomlo, katalizator megadta magat. Igy meg elment egy darabig, de most mar a valto meg a kuplung is rossz volt, es 2L olajat megevett 10k km-en. A legnagyobb gond a rohadas. Kuszobok, a teto ele az elso szelvedo utan kozvetlen.
De kiszolgalta magat, en imadtam.(jobban mint az e39-et) Amig rendben volt, addig nagyon jol huzott, 3.-ban nagyon eros, es nem is evett veszesen.(6-7L)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A Mondeo a Lagunahoz, vagy akar a Passathoz kepest is kisse puritan. Extrak teren se nagy durranas, nem is olyan kenyelmes, hangos, foleg a motor felol rossz a szigeteles, de szelzaj is van boven. Viszont jo vezetni, a futomuve vilagbajnok, es az evek soran kiderult, hogy tartos. Laguna nem fog ennyi km-et menni. Csak a Mondeo dieseltol mentsen meg az Isten.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #128077 üzenetére
Gyanus.... Mi az az N-es rendszam, ha magyarorszagi? A kormany, de meg a kezifekkar is gyanusan kopott. A szonyegek miert nincsenek bent a fenykepezes idejere? A vezeto oldalan meglatszana, mert valos km eseten nem lenne a saroknal kikopva. Nalam 214k km-nel mar megvan a helye, el van vekonyodva az anyag.
iDrive nem fog hianyozni?Amivel azonnal kezdeni kell, az lanccsere, tanyerral, ha meg nem volt. Nem tom mennyi lehet, sor6 dieseleknel 350k.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Mi baja lehet egy 320D touring -al? Semmivel nem kerul tobbe a fenntartasa, mint egy VW, Honda, Toyota, vagy egy betegagy Alfa -nak, es barhogy is, talan az egyik legjobb 2.0 diesel motor hajtja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Atlantis #128129 üzenetére
Jol beszelsz, ez is az. Sot, ez mar az ujabb, ahol az also lanckerek a fotengelybol van kimunkalva. Ha a user nem veszi eszre idoben, hogy a megnyult lanc csorog, akkor elnyirja mindket lanckereket, ami nem olcso.
Ha ilyet veszel, akkor vetel elott az atvizsgalason meg kell nezetni a lancot. Ha nincs vele gond, meglehet venni, minden szerviz alkalmaval csekkoltatni kell. Aztan ha egyszer csereerett lesz, az sem a vilag vege.
Ha megnyult, akkor az egy jo alkupoziciot ad. Maga az uj lanc 250k beszerelessel, ami mar erositett, es nem nyulik meg. Ilyenkor fennallhat a lanckerekek kopasa, ami csereje koltsegesebb, es azt mar nem vennem meg. Az ellenorzese kb fel ora, csak a burkolatokat kell leszedni. Es egybol megmondjak a lanc es lanckerekek allapotat.A legjobbat ugy ertettem, hogy fogyasztasban, teljesitmeny leadasban, karakterisztikaban veri a mezonyt. A porlasztok birjak a strapat, turbo is hosszu eletu, ha a user vigyaz ra. Az automataja megbizhato, igaz nem egy szuper gyors dsg, de valamit valamiert.
Tehat nincs veluk semmi gond, csak korultekintonek kell lenni a vasarlasnal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #128126 üzenetére
Vagy lehet nem is olyan sok, egyszeruen csak elfelejtettek visszatekerni. Tudom, hogy a magyar inkabb megveszi azt az autot, amiben ora szerint csak 100 meg 150k km van, egyebkent meg mar lehet tul van a 300k km-en, ami latszik is rajta. Ezek miatt mar ra sem neznek azokra az autokra, ahol nem trukkoztek, hanem kimerik irni a valos futast. Nem veletlenul tekerik otthon az orakat. Ez a vasarlok igenye...
Ha ebben is vissza lenne tekerve a km a felere, mar nem lenne meg. Mert allapotra a kepek alapjan nyugodtan megjatszhato.Az evi 45k km futasteljesitmeny sok autopalyas haladast sejtet, ami a legjobb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #128137 üzenetére
Csak abban az esetben, ha tojtak a szervizre. Az elso nagyobb kiadas 200k km-nel van.
Egyebkent ha realisan akarod nezni, a magyar piacon levo hasznalt kozepkatos dieselek 8 evesen egy ket kiveteltol eltekintve tulvannak a 300k km-en. De amikor a piacra kerulnek, akkor csak 150k lesz bennuk. Tehat nehezen megmondhato, hogy mi a hatar.
Szerintem a kor nagyobb gyilkos, mint az autopalyas km, ha mellette az auto megkapott minden szukseges karbantartast. Az alkatreszek oregednek. Nekem anno az e39 -ben garantaltan csak 240k km volt, es gondozva volt a 7 ev alatt, amig nalam volt. Csak 13 evesen mar az oregedes megmutatkozott pont az altalad is emlitett kisebb hibakban.
xcds: A harmad annyi futasra ne vegyel merget... Egy valami szol mellettuk, a kor. Ellenben itt egy 320D-rol van szo, 2009-es evjarattal, 270k km-el. Ezen a penzen egy 2010-es Passat VI lehet alternativa, 220k km-el. Nem egy egetvero kulonbseg az a plusz 1ev, meg 50k km....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #128142 üzenetére
Errol beszelek.... Ez az emberek igenye. Ha becsuletes vagy, es az auto amit arulsz az patent, de van benne 300k km, nem fogjak megvenni. Inkabb megveszik a visszatekertet, ami egyebkent hullik szet, mert nem koltottek ra. Pedig belul tudjak, hogy valszeg nem 120k km van egy 6 eves, utazos diesel autoban.
Most is ugye egybol jott a megjegyzes, kar hogy sok a kilometer. Az ilyennek azt szoktam mondani, hogy vegye meg, vigye egy szakihoz, es tekertesse vissza maganak, hogy nyugodt legyen a lelke. Ugyan ott lenne, mintha levadaszna egy keves, garantalt( ) kilometeres gepet. Sot....Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #128177 üzenetére
Ezek jobb/megbizhatobbak, mint a vele azonos aron levo Swiftek?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #128229 üzenetére
Ez dejo. Kapora jon, hogy ilyen kis varosi cirkalokat keresgelsz. En is mar regota tervezem, hogy veszek Missisnek egyet. Ugralos, kondibajaros, bevasarlos autonak jo lenne, nem kellene mindig a nagy dogot kinoznom ilyenre.
Bar ez mar lehet tul jo lenne...bitpork: Igaz, itt a buszmegallo... Oda vissza a busz £5.4, ami pont 5L gazolaj. Tehat nem eri meg.... A terem 4km -re van. Oda meg elfutok, de vissza mar nem lenne erom. Ha meg esik, akkor kedvem sem. Van meg a bicaj, de ha esik, vagy szimplan nedves az ut, akkor az sem jo. Kell az ugralos auto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #128291 üzenetére
Meg kell nezni eszi e az olajat, na meg van e olajfolyas a blokkon. Ha nincs, akkor rendben lesz. Bar csondben megjegyzem, egy 325i -vel jobban jarnal. Fogyasztasban alig tobb, palyan semmivel sem, teljesitmenyben pedig pont a 20i es a 30i kozott van.
Amit linkeltel, nagyon szep. Viszont MK4-es fejegyseggel meg jobb, azt nem hagynam ki belole.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Bar nem tudom, otthon hogy mukodik. Itt bele lehet irni a szerzodesbe, hogy ha valami problema van, aminek kialakulasahoz bizonyithatoan tobb ido kell, mint az a hasznalat, amig Nalad volt, akkor az elado vagy koteles visszavenni az autot, vagy megcsinaltatni. Ezert sokan ugy irjak meg a szerzodest, hogy "Sold as seen". Ilyenkor nincs reklamaciora lehetoseg.
Ha veszesen eszi az olajat, akkor az par 100km alatt kiderul. Baratom occse egy 2001-es 320Ci tulajdonosa, 1000km alatt 2L olaj az atlaga. Motorgeneral kellene, de nem eri meg beleinvesztalni, szoval hasznalja, amig megy olcso, de belevelo olajjal, csak varosban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, de nem 500km/L -nel. Mert itt dol az olaj mindenhonnan. Nem tudni az okat, vagyis sejteni. Az elozo baratnoje 3km -re jart vele meloba, es soha nem foglalkozott vele, hogy a motor hideg, nem kellene rugni. Aztan a baratno elment, auto maradt, bajok jottek.
Tovabba mar nem erdekli, leven ujkoratol kezdve tengerparti auto volt, igy korbe rohad az egesz.(de olyan brutalisan, amit eddig max. a 15-18 eves papaszemes merciknel lattam) Nem eri meg raforditani tobb penzt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tsebacsi #141278 üzenetére
Az a 2.4-es mar kicsit elavult, nem? Sokat is zabal, es maga az auto technikai szinvonala is idejet mult.
Munkatarsam is Honda manias, szoval beavatott vagyok. De baratom noverenek a par eves iCTDI ( vagy mi) Accordja 2 ev alatt 4x robbant le. Ez a 4 alkalom akkor volt, mikor hazaindultak vele Svajcbol. Es kozben nem ertik, hogy en hogy tudok evente ketszer hazajarni a dupla annyit futott autommal, mindenfele hiba nelkul.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz BigBlackDog #141295 üzenetére
Lehet benne valami, mert baratom a nyaron vett kint egy 3 eves E250CDi-t, amiben 1 honapra ra motort kellett cserelni. Ez valami atok lehet...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Baratom vasarnap szeretne ezt a CITROEN C4 PICASSO -t megvenni. Arra kert, hogy nezzek kicsit utana, de en nem vagyok otthon a francia autokban. Nem talalok sok negativat az autorol, a kettostomegut irjak, de mivel ez automata, igy az itt nincs. Mire kell figyelni ezeknel?
En kapasbol azt mondtam neki, hogy nezzen e helyett S-Maxot, de ugyan ez az evjarat es hasono km-el kb. 70% -al tobbe kerulnek, neki pedig ekkora a kerete.
Dani_kp: BMW es BMW kozott is hatalmas kulonbsegek vannak, meg azonos evjarat es azonos tipuson belul is. Egy 'olcsojanos edition' egeszen mas szintet kepvisel, mint egy normalisan felextrazott peldany. Es az utakon szaladgalo BMW-k tobbsege full fapad. Tulajdonkeppen ez a BMW hatranya, csoda, hogy az elektromos ablak az nem plusz extra. Az arat siman megduplazod, mikor beikszelsz minden extrat, amitol tenyleg premium lesz. Mig a Lexus alapbol jol felszerelve gurul ki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ezek a C5 -ok milyen autok? Megbizhatosag teren meg mindig oroszrulett? Alkatreszarak milyenek?
Ami feltunt, hogy nem latom oket Xenon fenyszoroval, bar nem is nagy a valasztek.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Es ezekkel az S60 D5 -okkel esetleg van tapasztalat? Tetszik maga az auto, kiveve a kozepso reszen levo ronda single legbeomlot.
Automataja milyen?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz aero. #151201 üzenetére
Nem, igazabol a BMW melle akarok egy 2. autot, egyenlore. Igzabol a VW, Seat, Skoda kivetelevel minden kozepkategorias marka szoba johet. A kikotes, hogy automata es diesel legyen. A Volvo a motorja miatt tetszik, mert nem az atlag 4 hengeres traktor. Kia Optima tetszik a legjobban, de ugye ott meg nincs rendes eroforras.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #151470 üzenetére
A legrosszabb diesellel a piacon, csapnivalo anyagminoseggel karoltve, recseg benne minden, hangszigeteles zero, kenyelmetlen es buta. A premium kimerul a BMW emblemaban.
A szomszed vett egy M 235i -t 1 eve a 4 eves E92 330i -t cserelte le. Fel evig volt meg neki.... Egyes eldugott helyeken a sorjas muanyagot lattad, ami egy Dacianal okes, de egy akarmilyen BMW -nel szegyen.Tularazott, es mas gyartoktol sokkal jobb autot kapsz ennyi penzert. Mellette meg rusnya is, eleg odaallitani egy Golfot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #151198 üzenetére
Megneztem egyet a hetvegen. A hangja az nagyon szep, nem dieseles. Az ulesek kenyelmesek, de ugye Volvo -tol mit var az ember. Az infotainment nem nagy szam, kicsit elavultnak tunik szamomra, de ez meg belefer. Az automata valto viszont borzalmas... Nem tudja mibe kell kapcsolni, gondolkozik, ha pedig kapcsol, akkor nagyon lassu. Bar gondolom sima automatabol nem is fogok a ZF8HP -hoz hasonlot talalni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #151531 üzenetére
Igen, lattam kozben. Ez lenne az? Erdekes dolog, hogy 2 evvel fiatalabb, mint az 5er -em, de a CO2 -je miatt a tax magasabb.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #151547 üzenetére
Tudom. Ilyen teren a DSG lenne hozza a legkozelebb, de nem akarok betegagyat, meg irrealisan keves futas utani valtofelujitast. Pont ezert nem nezek konszernes gepet, mert kikotes az automata valto, de a dsg miatt az osszes kiesik.(pedig a SuperB vagy akar egy Octavia RS is johetne, mert jol neznek ki)
Az elozo automban ZF 6HP volt. Nekem mar az a szint is megfelelo lenne. Legyen rajta manualis kapcsolasi lehetoseg, es azert ha gyorsan kell visszapakolni, akkor ne melazzon, de panikba se essen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Insignia VXR (OPC) -ben levo 2.8L turbo mennyire jo konstrukcio? Mennyire van meg az autoban az elvezet faktro? Pontosan nem tudom mennyi a tomege, de ugy hallottam, eleg tulsulyosak az Insigniak.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azzal a 16L -el ugye viccelsz?
A Volvo es az Insignia kozott vacilalok. Insigniabol meg a 2.0 BiTurbo CDTi -t neztem, ugye Volvobol meg a D5 -ot.
A VXR csak azert fordult meg a fejemben, mert meg a varosi 12l beleferne, de 16l az mar sok, annyit kajal egy kicsit idosebb AMG Mercedes is, egy 335i meg beeri joval kevesebbel. Lehet mostansag nem megyek haza autoval, vagy csak evente egyszer, igy akar egy benzines is szoba johetne, bar en meg mindig diesel parti vagyok. De ez a fogyasztas azert durva.... Az 1840kg -s 535D -m a maga 382PS & 748NM -evel evett varosban most 9L -t.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #152444 üzenetére
Akkor is sokkolo a 16L egy 2.8 -as motortol, megha turbos is.
Jo benzinest nagyon nehez talalni, hogy oszinte legyek. Kikoptak, legalabbis a valamire valok. Mindenhol a sz@r 1.4 -1.6 turbokat toljak, es nem is tudjak, mekkora zsakutca.(vagy legalabbis a tulajok nem, a gyartok igen)
Volvobol se latok mar, pedig egy S60 T5 -ot is beprobalnek szivesen.Az a 15 liter brutalis egy 3.0TDi -tol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Valszeg tel vegen igen, de ha talalok valami jo alternativat, akkor elobb. A felebol veszek egy nem premiumot, a masik felet meg beletolom a hazba. Aztan majd 1-2 ev mulva ha kell a premium, akkor megveszem ujra, jelenleg most a jozan eszre es a matekra kell hallgatnom.
De 200 loero alatti autoba budos beleulnom, barmennyire is nagykepuen hangzik. Egyszeruen hozzaszoktam ahhoz, hogy ha kell, van eleg power. Hetvegen vezettem baratom 2.0 CDTi Insigniajat, a 160 loeroset, csak hogy megis milyen. Azt hittem felrobbanok, mert mikor ralepsz a pedalra, nem tortenik semmi sem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz focvis #152457 üzenetére
Az ugy nem rossz. Optimalizalt?
DZs: Mondeokat is nezegettem, de az uj generacio meg pont nem ferne bele, nem akarok annyit kolteni. A regibol persze ott az a V6, de 1db van fent, es az is 2009 -es. Azert kilottem.
Igazabol meg van egy aduaszom, mar irtam korabban is azt hiszem, megpedig a Citroen C5. A problema itt is a kovetkezo, hogy a 2.7HDi, ami nekem mar elfogadhato lenne, eleg ritka, es csak 2009 -ig talalok, hatalmas futassal. Olvastam sokat, hogy a Citroen szep lassacskan ezzel a modellel a kategoria egyik legmegbizhatobbjava notte ki magat. Na meg a Hydractive 3+ -t is szivesen kiprobalnam. Userek alapjan nem sok gond van a futomuvel. Persze ha van, akkor az gaz, mert nehez olyat talalni, aki szereli oket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igaz, rosszul irtam. 5 hengeresek ezek a turbo ota.
mod: Olyat ugysem kapok, de nem is ez a cel. Ha diesel, es olyan ami a flottas modellekben talalhatotol elter, akkor csak a Volvo D5, Citroen 2.7HDi, vagy talan meg egy biturbo Insignia johetne szoba. A benzines vonaltol felek a magam reszerol, de ott joval nagyobb a valasztek, leven minden kozepkategorias modellnek van sport verzioja.
Az lehet, hogy a C5 -be a facelift utan egyaltalan nem kerult mar a 2.7HDi?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs