Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz footy #128015 üzenetére

    A beszerzes helye azonos. A gyarto hogy lenne mindig azonos? Egy nemet es egy japan autorol beszelunk, amihez mas alkatreszek kellenek. De megsugom, a BMW-hez a Brembo tarcsa+betet olcsobb, mint az ATE.
    De pont a kuplungszett meg a lendkerek pl. ugyan az a gyarto. Egy hurka Honda Jazz -be alig kerul kevesebbe a kuplungszett, mint egy 320D-be? Az kemeny. Az a 6k 3 napi fustolni valo egy dohanyosnak. ;]

    Az OEM alkatreszek egyebkent is egy arban mozognak, nincs nagy differencia a top gyari beszallitok kozott.

    De eltertunk a lenyegtol. Ez csak par alkatresz, amit kiemeltek. Akkor melyiket olcsobb(joval) fenntartani, Lexus -t vagy a BMW-t? Pont ez utan a cikk utan volt is egy adok-kapok a facebookon a ket marka hasznaloi kozott. A vege az lett, hogy aki Lexust hasznal, azt nem erdekli az alkatresz ar, megtanult vele egyutt elni. Tehat ha az E60 525i fenntartasa evi 1 milla lenne, akkor egy Lexus GS -e 2-3 milla?

    tresh: Nalad a pont.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák