- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen videókártyát?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Apple notebookok
- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
- Mini-ITX
- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
ph Ehhez a TSMC 3 nm-es eljárása ad alapot, ráadásul új technológiák is érkeznek.
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomeef
őstag
válasz Coyot #111236 üzenetére
Ez nem hangzik túl jól. Az a problémám ogy most nincs pénzem új autóra. Tegyük fel összedobok 400k-t, plusz megszabadulok ettől mondjuk 2-300-ért? Az hogy hangzik? Van egyáltalán olyan aki ezt így megveszi?
(#111239) mycso: Aha felsorolt pár dolgot, gyapágy, tömítések, akkor ugye a turbó, ilyesmik
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
footy
addikt
válasz Coyot #111281 üzenetére
Ott is hivatalosan 1 év garancia van a kereskedőtől vett autóra.
Sajnos ez nem így van. Vannak esetek amikor kapsz garanciát használt autóra, de ez nagyon ritka, vagy nagyon fiatal autóról van szó. Az esetek 95%-ban jótállás van az autóra, ami azt jelenti, hogy hiba esetén a kereskedőnek azt az állapotot kell visszaállítania amilyenben vetted az autót. Vásárláskor pedig kapsz egy több pontos állapotlapot, ezen különböző szempontok alapján lehet bejelölni a jármű állapotát. Én még nem láttam olyan állapotlapot ahol közepestől jobb állapot szerepelt volna. Így védik magukat a kereskedők.
"Há az mán szar vót mikor elvitted" A másik történet mikor mondjuk lekókad a turbó és nagy nehezen kiharcolod, hogy állítsa vissza az állapotot, akkor jön a kendácsolás és a lehető legolcsóbb ebay-s cuccok. -
tresh
addikt
válasz Coyot #118546 üzenetére
Sokat fogsz rajta bukni kereskedésbe, emlékeim szerint volt/van baja annak a gépnek rendesen. Nálunk cégbe 2001-es 1.5 dci-t adtunk el 200+fába , de az már ledolgozta kétszer az életét 450ezer volt benne magasnyomású haldoklott, porlasztok is max 50%-ak voltak ette az olajat turbó is a végét járta
-
rbalint88
addikt
válasz Coyot #133386 üzenetére
S60 se tancterem, de nagyon nem. Kb ugyanannyi hely van bennuk hatul, el lehet ferni ha muszaj. Meg a 156-ban is, ami meg kisebb. Tok mas ingerek ernek egy ilyenben, mint egy volvoban. 2.4 kicsit koltsegesebb motor, de nem beteges. Valto automata, annak minden elonyevel es hatranyaval. El kell vinni atnezetni, ha tenyleg franko a km es nem volt gombocra torve, akkor jo vetel ennyiert. Navit ki kell dobni a 'csaba, ugyse jo semmire.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Coyot #134616 üzenetére
Sajnos csak volt, 2 éve eladtam.. Mama gyereket akart, és itthon egy fizuból nem lehet hobbizni. Legalábbis ahol én melózok, az Én szintemen ez már nem fér bele. De imádtam amíg volt. Könnyű volt, fordulékony, az 1.6 erőgép határeset volt, egyedül az volt a nyomorom, hogy nem portál hidas. A difizár a mai napig megvan, elkészült, de nem építettem be. A Samuhoz képest ment, mint a mérgezett egér.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Jojo5
őstag
válasz Coyot #139112 üzenetére
én inkább erre hajaznék ha már A3-ról beszélünk Xenonnal+DRL-el, mint vagány.
xeon.Szabi: köszönöm a felvilágosítást, az Automata ajánlott C30-ból, vagy a manuális ami golyóbiztos, de legalább nem drága javíttatni ?
Azt kérdezném még meg, hogy hogy látod mi az az extra ami mondjuk minden C30-ba legalább kell, vagy számodra mi volt az ?
Ülésben van valami extra ? mármint sport változat vagy valami, hogy a magas állatok mint én is elférjenek ?
Vagy alapból kényelmesek és jól testre szabható az üléspozíció ?[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Coyot #143947 üzenetére
Új octavia-val furikázhatsz mondjuk évi 4800 euróból, úgy, hogy soha nem a tiéd az autó. Elég nagy luxus. A magyar gazdaság növekszik, de ettől még messze vannak az átlag fizetések.
Ettől nálunk van jobb ajánlat. 3 éves lízing felár nélkül. 3x 5000 euró, meg 1x 500. És a harmadik év végén tiéd a vas. Évente 1x kell törleszteni. 5000 euró önerőből otthon az új autó. A magán operatív helyett érdemes egy évig spórolni.
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz Coyot #145968 üzenetére
Nem arra reagáltam, hogy milyen "kirándulós" autót vegyen. 25 évig dolgoztam a MOL és elődei kutató cégénél, ahol fellelhető volt a teljes szovjet arzenál, majd jöttek a Defenderek, L200, L300, Pajero, Hilux, LandCruiser (nekünk volt először hathengeres pick-up), Ranger, Nissan NP, a 3,5 tonnánál nagyobbakról ne is beszéljünk. (Csak érdekességképpen: Valamikor még Volvo Laplander is volt a flottában.)
Szóval, nekem nem kell elmagyarázni, melyik hogyan teljesít terepen. Nem földúton, hanem tényleg árkon-bokron keresztül. Nem a kényelem volt a lényeg, hanem, hogy minden körülmények között eljusson A-ból B-be. S ezt a Niva diffizárak nélkül is remekül tudta.
A Definek a 90-es évekre már csak a hírneve maradt, minősége nem. Ebből több, mint 40 darab volt nálunk, mindhárom méretben, a 200-astól a Ford motorig bezárólag.
Persze, te biztosan jobban tudod...[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
válasz Coyot #151352 üzenetére
Írtam rengeteg bontónak, de nincs sajnos. A Bá... autós ismerősöm nem is hallott ilyenről. Nem tudom, hogy egyáltalán ehhez a szériához olyat építettetek-e be, amit utólag be lehet szerelni, vagy mint ezen széria POLO-iba, az alvázhoz heggesztették... Lehet azért nem lehet bontóban kapni. Azt meg egyszerűen nem tudom hova tenni, hogy egy öregebb polo-ba szériaként gyárilag beletették, egy újabb Passat-ba meg külön kellett volna kérni... Nevetséges ilyen téren sajnos a VW. És egy filléres, teljesen alap biztonsági elemről van szó, amelyet ráadásul ők fejlesztettek ki...)
Amúgy jól mondod, külföldről lehetne esetleg rendelni, de legalább 6-8 hét mire itt van és postával együtt 30.000 Ft... Ismerősömék a Ford Focus-hoz itthon 6.000 Ft-ért vettek újat... VW
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Coyot #174317 üzenetére
Igen, leginkább spórolósra szokták hangolni őket. Ezek nem terepre valók, max egy saras bekötőút leküzdésére.
"A hivatalos álláspont szerint a CR-V esetében direkt úgy programozták a hajtást, hogy spóroljon a mechanikai komponensek kopásával." - [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz Coyot #174317 üzenetére
Nem írta mire kellene neki de feltételezem nem Somogybabodi dagonyázásra keres autót.
Egy dimbes-dombos földutas telket/nyaralót megközelíteni teljesen jó az az Octavia Scout amit kérdezett az illető pláne, hogy lassan egy kezemen meg tudom számolni a havas napok számát egy évben. Attól sem kell tartani, hogy a hátsó hajtás beadja a kulcsot a sok használattól. Nem fogja, jól ki van az találva. A fékeket sem "égeti" ha nem szerencsétlenkedik az ember és nem csak lehelgeti a gázpedált hanem szorult helyzetben van mersze teligázt nyomni akkor ugyanis egyáltalán nem fékezi az egyik kereket sem a vezérlő (ez gyárilag talán 85% gázpedálállásnál kapcsol le de programozható így simán lejjebb is hozható ahogy a tengelyek közti erőelosztással is lehet utólag játszani már a második generációs haldex esetében is. pl Golf 4 4motion). Egy torsen terepezni valóban jobb lenne de aki komolyabban terepezni akar telekre járósnak vegyen samurai-t, nivát vagy egy defendert második autónak és ne szopassa magát indokolatlanul az év 365 napján egy álladó összkerekessel. Simán megteszi ez az alkalmi 4x4 is. Fogyasztásban sem mindegy."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Primary92
senior tag
válasz Coyot #174317 üzenetére
Tényleg nem csak azért kellene összkerékhajtás, mert jó poén. Na jó, azért is.
Erdei két keréknyomon, ami homokos, vagy saras, akkor jól jönne. A murvás szar úton elég lenne a nagyobb hasmagasság. Ilyen helyekre bementem a mostani 1-es Octaviával is, de nagyon óvatosnak kellett lenni. Legjobban a kereszteződésekben, bekötőutakon hiányzik az awd hajtás, amikor meredek, füves, csúszós.
Annyira nem durva, hogy terepjárót kelljen tartani, meg az idő nagy részében aszfalton szeretném használni.
Szeretem a kanyarokat is, ezért tetszene a változtatható hasmagasság is (pl.: A6 C5 Allroad), de ezt nem feltétlen szeretném szervizelni.Az A4 B6-B7 Audikkal az van, hogy manuális váltóval a 2.5 V6 TDI és a 3.0 V6 TDI van, illetve a 2.0 PD. A V6-osok szerintem nem a mi dimenziónk, a hosszmotoros 2.0 PD-kről meg jókat nem nagyon hallani.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Coyot #176244 üzenetére
1000%, hogy a dékán úr nálam jobban ért a témához; ami viszont szeget ütött a fejembe: "egy kompakt személyautó tipikus értékei 200.000 km futásteljesítmény esetén: helyben a benzinből kb. 104 g". Ehhez képest az én modern kompaktom a gyakorlatban 214 g/km kibocsátást produkál vegyesben; szóval kb. a dupláját.
Szerk: Nem láttam az előadás videóját, csak a TC cikket / levelet olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Coyot #176247 üzenetére
Írtam, hogy kompakt, nem S Merga. 2016-os benzines VW Golf 7 2.0 TSI, a 214 g/km a valós, gyakorlati kibocsátás, ami a valóságban elfogyasztott benzinből számolódik. A km java autópályán megy bele; a szokásos városi ingázásom során kb. 280 g/100 km adódik.
@ bitpork: Gyári vegyes fogyasztás: 6,4; CO2: 148; gyári országúti 5,3. Utóbbinak 1x sikerült a közelébe menni, 1 tavaszi vasárnap délután andalogva az üres 7-es főút balatoni szakaszán.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Coyot #176244 üzenetére
Én minden ide vonatkozó irodalmat elolvastam, hasonlóra jutottak. Ami nekem új volt Dr. Hanula Barna előadásában, hogy a hidrogénhajtás mennyire gazdaságtalan.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz Coyot #176667 üzenetére
105lovas motorral Superb meg kb arra jo, hogy odebbvigye magat a parkoloban, mert dognehez az auto onmagaban is, nehogy ha meg 4-n beleulnek
leggyikabb motor az egesz palettan egy alapbol kozel 1.5tonnas jarganyba, egy hosszu 5-s valtoval, hogy meg rugalmassaga is sz.r legyen
legalabb raktak volna melle egy 6-s valtot, hogy azzal javitsanak vmit ezenbiztos meg nem vennem
-----
nyilvan ott persze
nem ertem a 210k km-s 147-mel miert nem kell odajarnom megse
meg miert ne pont ezzel a hirtelenhalal motorossal ne kene ott allni addot esetben, amikor hirhedt a nyugje, es meg a futomuve is bonyolultabb felepitesu...
egyesek azt hiszik, hogy a 30 eves kettesgolf is meg a gyari made in W.Germany feliratos, gyari beepitesu lengescsillapitoval jar, es csont nelkul atmegy vele az NKH muszakin is....de azert jo probalkozas volt
több drón kell ;P
-
-
Dr.Burn
őstag
válasz Coyot #178424 üzenetére
33" a cel. Szerintem egy 2" emelessel mar elfer alatta.
Nem nagyon neztem meg, hogy milyen szettek vannak a Pajerohoz. Van valami ajanlott?Jeephez az a jo, hogy rengetek fele aftermarket cucc kozul lehet valogatni. Anno en egy XJ -t akartam. WJ V8 -at mar vezettem. Ha mindenkeppen Jeepet neznek akkor mar valami Wrangler Rubicon -t.
Most meg csak nezegetem, hogy mik a lehetosegek. Mindenkeppen lesz valami. Amint meglesz, majd rakok be kepeket termeszetesen.
Levegos zarak nincsenek tervben, nem ismerem a Pajero hajtasat. Nem LSD van ezekben hatul?
Elore mondjuk jo a levegos zar. Nem art, ha legalabb az elejet lehet zarni. Tudnal linkelni valami hosszulengokaros kittet Gen 3 Pajerohoz? Fogalmam sincs, hogy milyen lehetosegek vannak. Ugye Jeephez az USA -bol sok mindent lehet rendelni.(#178426) bitpork: Ha teljesen ki van lufival emelve, akkor is megmarad a teljes rugozasi tav? Vagy teljesen kemeny lesz, es pattogni fog? A keprol itelve talan be is ferne 33" ala.
(#178427) Qru: Nem rosszak a Foresterek. Jobban utana kell neznem.
[ Szerkesztve ]
"Later Nerd!"
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs