- iPad topik
- Kedvező árú Loewe WOLED TV érkezik
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
ph Az AMD új, Ryzen AI 300 sorozatára épül a most bemutatott, 16 hüvelykes, rendkívül vékony noteszgép.
-
Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
it Az NVIDIA következő AI-chipes platformja a 2026-ban esedékes Rubin lesz, árulta el az NVIDIA vezérigazgatója. Eközben a cég hamarosan értékesebbé válik, mint az Apple.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Jojo5 #139115 üzenetére
Szép ez az A3, de 3,5M alatt kétlem, hogy kapni lehetne ilyet.
Automatával a 2.0D-t, a D3 és D5-öt vagy benzinesek közül a 2.4 vagy T5-öt lehetett kapni. Ha 40-50.000 kilométerenként le volt cserélve benne az olaj, akkor nagy baja nem lehet. Ezek 5 sebességes váltók, elvileg a 6-os egy fokkal jobb, de szerintem olyannal a gyártás utolsó évében szerelhették csak őket, az meg biztos kilóg a büdzséből. Kézi váltóval sok gond nem lehet.
Teljesen mások vagyunk, más preferenciákkal. Én szeretem, hogy van az enyémben gyári bluetooth kihangosítás (zenét nem tudsz átküldeni vele a kocsi hangrendszerére), ülésfűtés, aztán nagyjából itt ki is merült az extrák listája. Ez hiába 2009-es (külsőleg még facelift előtti), sajnos valami olyan elbaszott osztrák verzió, amiben se AUX, se USB nincs, ezt eléggé sajnálom illetve tempomat sincs benne, ami szintén jól jönne. Utóbbit le fogok vadászni az ebayen hozzá bontottan kb. ~15.000 forintért, előbbire csak sokkal drágább megoldásokat láttam, ott lehet egy olcsó FM transzmitter lesz a megoldás..
Egyébként örülök, hogy ez még a régi lámpás, mivel ahogy látom, az új Volvóknál is inkább ez a lapos, széles lámpa jött vissza, ez meg jobban hasonlít az enyémhez, valahogy autentikusabb.
Épp a Volvo topikba írtam 1-2 napja, hogy jobb lenne egy automata váltós, hibrid kocsi, legalább 135 lóerővel, de majd legközelebb. A kis fogyasztás és a kuplung elhagyása városban áldás, a sok ló pedig autópályán jön jól.
A motorokkal kapcsolatban sokkal beszédesebb a wikipedia szócikk a kocsihoz: [link]
A lényeg, hogy benzinesből nyugodtan bármit vehetsz, dízelből az 1.6D-t került el messzire, de én a 2.0D-t sem erőltetném.
Szerk.: Csak egy fajta üléssel szerelték őket, egyedül a kárpit ami különböző. A Volvo ülések legendásan kényelmesek és ez alól a C30 sem kivétel. Nekem sok autóban 20 perc után már fáj a derekam, de ebben semmi. A méretekhez: 181 centi vagyok, eléggé nyakigláb típus, de ha teljesen hátratolom az ülést, akkor már szinte el sem érem a pedálokat és a váltót.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Coyot
őstag
válasz Jojo5 #139115 üzenetére
Igen jó, de árban gondolom van rajta egy szorzó
runner 125
Jaja pont ezért linkeltem én is két képet. Tök felesleges ízlésen vitatkozni.
Számomra pl a C30 ránézésre egy ilyen kis aranyos autó - meglátva a hátulját meg egy beszívott hülyegyerek jut elsőre eszembe. Kinek mi[ Szerkesztve ]
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs