Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Coyot

    őstag

    válasz Archer #134603 üzenetére

    Az a kérdés a 200k körüli futásteljesítményből mennyi volt nehéz terep mert ott azért kapja rendesen az ívet és nem feltétlen a motor hanem a futómű - hozzátesztem a legjobb hidak a GR alatt vannak off-roadban rendszeresen használják épített autókhoz. Gondolom hosszú verzió kell annál tényleg nincs nagyobb. :D

    Alvázat érdemes megnézni rendesen, mert ha terepen odabaszták valamihez ezeken is tud rohadni, ahogy minden ilyen terepjárón - műszakin meg előszeretettel fogják az ellenőrök megnézni, mert könnyű préda :K

    Próbakörön én biztos kimennék vele a terep részt is tesztelni, kapcsol-e rendesen összkerék,felező,diffi zár (nemtudom ebben éppen van-e és hány darab). Terepváltó ne zörögjön, az még senkinél nem jelentett jót.

    Mivel ez talán a legnehezebb a kategóriájában (2,2 tonna vagy felette) kajálni is fog, de ilyen eszköznél szerintem a vontatási teljesítmény számít nem az hogy 11 et vagy 13 at eszik-e.

    Dr.Zoo:
    Terrano az egy vicc és kicsi is. Hilux pedig platós kifejezetten nem szeretne platósat ahogy írta :)
    Pajero amugy jellemzően nem rohad annyira mint mondod, itt is az alvázzal vannak a gondok, de az minden alvázasnál hajlamos rohadni - és nagyon-nagyon erősen függ az eddigi felhasználástól.

    [ Szerkesztve ]

    Má' nem

Új hozzászólás Aktív témák