Hirdetés
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
ph Persze ebben a Qualcomm mellett fontos szerepe van a Microsoftnak is, aki teljes erővel beállt a CoPilot+ PC programba.
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
jó akkor kihozható
szerk:
Eredetvizsga 18 500 Ft
Kötelező biztosítás 13 076 Ft
Átírás illeték 33 300 Ft
Okmányok 12 000 Ft
Szervíz 130 000 Ft (vezérlés, szűrők, olajok, azt hiszem más nem is volt)Ez így 207.000 Ft
Nem kötöttél casco, nem vettél gumit, nem cseréltettél kutyacsontot, egy francos izzókészletet nem vettél bele, ja meg hibát sem találtál, meg egy szem rozsdát nem kellett kilakatolni sem...
És tökéletesen át volt nézve az autó, és egy kiszabott hibát nem találtak, és nem is merült fel utólag sem...
De persze, kihozható.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #59551 üzenetére
Értem mit mondasz, lehet belőle 400-500k is, csak ha át van nézve akkor nem lesz több 300-nál, szvsz. 10-ből jó átnézéssel 9 kijön 300-ból.
És akkor inkább írok neki 300-at, mert 90% hogy meglesz annyiból, minthogy elijesszem az 500k-val, és meg se vegye, közben meg lehet olyat kifog, és 200-ból kijön
-
Dany007
veterán
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #59551 üzenetére
Szerintem te összekevered a szezont a fazonnal ez azért két külön dolog: 1) veszel egy autót, és cseréled a kötelező dolgokat (vezérlés, olajok stb.) plusz megcsináltatod ami épp szar 2) autóbirtoklás általános költségei: előbb utóbb kell gumi meg minden ami kopó cucc, mindig van amire költeni kell mert elköszön valami stb.
-
boogie84
veterán
válasz Dany007 #59553 üzenetére
Igazából akkor sem lenne benne sok ha egy 100-assal több lenne benne. De ez tényleg hihetetlen. Am sztem egy millás vidéki tulaj lehet, akinek vagy nincs ideje beleülni, vagy csak megvette mert tetszett neki.
(#59559) Qru: Nem tudom h ez esetben is így lenne e, a videó mindenesetre elrettentő.
(#59555) TaaT: Ha át akarna vki b...ni akkor cserélt volna kormányt is, hidd el. Am napfényben másképp néz ki mint a gyári fotón, amit műteremben fényképeztek.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Xero
nagyúr
válasz DeFranco #59536 üzenetére
Nekem két cimborám is most vett Focust.
Az egyik egy MK1 1.6 a másik egy MK2 facelift erősebb 1.6.A MK1 stabilabbnak, de kevésbé kényelmesnek tűnik futómű fronton. A MK1 belülről sokkal pofásabb, a MK2 nekem csúnyán fapad. A MK1 váltója klasszisokkal jobb kiosztású. Legalább úgy szedi a lábát, de a hosszú 5-ös miatt sokkal kevesebbet forog hosszú úton.
Összeségében én kérdés nélkül inkább a MK1-t vinném.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz drachos #59545 üzenetére
Ez alatt értem, hogy alkatrészárak ne legyenek az egekbe, ne legyen hírhedten meghízhatatlan (sorry olasz és francia autók),
Ezt nagyon szívesen megcáfolom neked francia autó tulaj ként (van otthon német,japán is használatba)...de ha egyszerű megbízható autó kell akkor jó a fóka én egyedül a komfortjával nem vagyok megelégedve amúgy nagyon jó gép
-
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #59551 üzenetére
Eredet 18,5
Bizt 13
Átírás 33
Okmány 12
Szerviz (vezérlés készlet 15, vízpumpa 15, olajok 15, szűrők 10, munkadíj 15) 70
Casco kell a f@szomnak
Gumi 60
Cserélek ablaktörlőt, ezt azt veszek, csinosítgatom legyen 30
Az átvizsgáláskor nem derül ki valami, hirtelen elromlik 15
Megint elromlik valami 20
Rozsdásat nem veszek, 1,5-ért rozsda nélkül vannakEz így összesen 270k, és kb. minden benne van.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
aha persze
na jó szerintem tényleg hagyjuk... mérjél inkább egy 0-100-at, azt meg, hogy egy vezérléscsere mennyi gyári alkatrészekkel és gyári előírás szerinti anyagokkal, rendes műhelyben azt bízd rám
hidd már el, hogy nem a levegőbe beszélek, bepuffogatsz ide has számokat, és akkor adod az ívet... mindenről cikkszám szerinti tételes listám van, befotózott számlával az ország egyik legjobb és legmegbízhatóbb focus szervízéből, ahova a fél fókaklub hordja az autóját, ne akard már nekem megmagyarázni, hogy a bab is hús
szimpi gyerek vagy meg minden, de ezt most ne...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #59566 üzenetére
Nem biztos, hogy mindenből jó árat írtam, de kb. ennyi, viszont azt garantálom, hogy 300-ból kijön, amiket írtam. Nekünk Focus2 van, tisztában vagyok az árakkal. Gyári vezérlés minek? Ott van a Dayco, Gates, teljesen tökéletes.
Az, hogy te aranyáron csináltatod a kocsidat, az nem jelenti azt, hogy egy normális szerelő is annyit kér el érte. Nekem pl. 10k-t mondtak vezérléscserére, olaj + váltóolaj csere azt hiszem 2k, erre jön rá az anyag. Olaj 9k 5 liter Mobil 5W-40, a váltóba meg 1500 literje, ha kell 4 liter, akkor 6k, tehát az olajok pont 15-ra jönnek ki, mint írtam is. Persze még fékfolyadék meg hűtővíz jöhet rá, de ez is benne van az egyéb 30-ban, amit írtam.
Nagyon, de nagyon simán kijön 300-ból.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Ahogy mondod. Ha gyári vagy gyári minőségű alkatrészekkel szervizeled az autót, akkor egészen más számok jönnek ki. Nekem majd 10k volt csak a gyári szelepfedéltömítés. Kedvezménnyel. És nincs baja az autónak, egyszerűen itt az ideje a szelephézag ellenőrzésnek.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tresh
addikt
válasz boogie84 #59568 üzenetére
Akkor belenevetek a fejébe és megyek tovább... faterom autóját is úgy vettem meg hogy elvittem haveromhoz rönó szervizbe ezt jelöltem meg és a kereskedő zokszó nélkül küldte a sofőrrel az autót oda bevizsgálásra ahol én is beálltam alá és A-Z átnéztem a szerelő barátommal együtt és láss csodát tényleg rendbe volt az autó (igaz kintről jött).. de a lényeg hogy aki kamu szervizkönyv papír igazoló kamu számlák alapján vesz autót kereskedőtől az megérdemli... főleg ha már milliós autóról beszélünk ne hogy már sajnáljak 20k-t azért hogy valaki átnézze tisztességesen ott ahol én akarom és előttem..
(#59571) DeFranco: nem védelemből giigz felé de náluk kontárok vannak nem autószerelők..főleg nem olyanok akik értenek a francia autókhoz...én se vagyok valami über profi mert csak hobbiból tanultam meg ezeket a dolgokat de pl az ő bot egyszerű autóját egy 3-4 nap alatt darabokra szedem és összeteszem anyázás nélkül mert tudom mit hol keresek és hogyan csináljak..azt hogy csóri közelébe nincs hozzáértő és azt mondanak neki amit akarnak arról nem tehet...
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz boogie84 #59568 üzenetére
Mondjuk fogsz egy szerelő ismerőst vagy ismerős ismerősét... igazából mindegy, csak legyen valami háttérinfó róla, hogy nem kontár... odamész adsz neki egy 10-est, hogy legyen szíves eljönni veled átnézni az autót... Vagy akár egy helyi / közeli szervizzel előre lebeszélni, hogy elvinnél egy autót bevizsgálásra. Olyan 15-25k közötti áron meg is csinálják. Hacsak nincs valami rejtett hiba ami miatt szét kéne kapni az autót akkor az többnyire ilyenkor kiderül.
Ha meg a tulaj nem engedi ezt a bevizsgálás dolgot akkor ott kell elköszönni a telefonban.
-
DZs
senior tag
válasz drachos #59539 üzenetére
Nekem mk1-volt, 2000-es évjárat, 2l-es mocival. Családban használnak egy mk2-t - én nem ülnék át mk1-ből mk2-be: szűkebb és kényelmetlenebb. DeFranco már jelezte, a futómű kényes és ajtók alja rohadásra hajlamos.
A te esetedben szerintem az mk1 és mk2 közötti választást az adott példány kora fogja eldönteni: úgy tudom, mk1-ből 8 éves a legfiatalabb. -
giigz
veterán
Persze azt hozzá kell tenni, hogy egy szervizben, ami még csak nem is márkaszerviz, 25k-ért cseréltek olajat meg szűrőt a Fókában, az a szerelőmnél 12-13k-ból meglett volna, a másik szerelőmnél meg 15k-ból.
-
boogie84
veterán
válasz Dany007 #59575 üzenetére
Nagyon jó amit írsz,de sajnos még így is bebuktuk a mostani G Astrat. Persze ez csak privát történet de talán hasznos.
Elvittük magunkkal a helyi szerelőt. Tényleg jól dolgozott, jól felszerelt műhelye volt, rengeteg autóval amik javításra vártak. Ergo jó szaki volt.Kiderült h amire ő azt mondta h nem lesz vele baj, megnézte. NEM a szervizében néztük meg, de belenézett a motortérbe. Látnia kellett volna azt amit szüleimnek talán annyira nem is, mégpedig h ez az autó anno törött volt. Rosszat nem írok róla (R.I.P.), de látnia kellett volna h sérült volt a hűtő, a motorháztetőn benyomódás. Erre mondta azt h nem lesz vele baj. 2 hét után megállt az egyik henger, gyújtáselosztó csere. A fék is rossz volt, folyamatosan fogott a fék, nyáron úgy beállt, h meg kellett vele állnom, mert izzott a féktárcsa.
Azóta már csak a fia dolgozik (soha többet nem viszek hozzá semmit, mert ez a gyerek még kontár is [köpködnek is rá a helybeliek]), kicserélte rajta mindent, jó áron fékbetéteket , féktárcsát stb.Fater szedte szét az egész kiba... féket, és cserélte le a féknyerget, mert az is el volt deformálódva. Igaz minimálisan de elég volt hozzá h szétbasszon mindent. Szériahibás fényszórókapcsolót én csináltam meg nemrég.
Jövőre ha minden jól megy akkor veszek magamnak egy roadstert vagy cabriot, de tuti h az első rendszámtáblától a hátsóig át fogom nézetni.
Bocsánat ha valakit zavartam az off történettel.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Dr.Zoo
senior tag
Akárki akármit mond, jó szerelőt qrvanehéz manapság találni.
Az egy dolog, hogy lehúzhat, de az életedet bízod rá.. Esetleg a családodét.
Én kizárólag olyanhoz viszem, akiben 1000%-ban megbízom.."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dany007
veterán
válasz boogie84 #59582 üzenetére
Az igen! Tényleg hasznos volt!
Hát ja. Van ilyen is. De azt hiszem ennél többet nem nagyon tehet az ember. Ki lehet fogni bármit. Lehet, hogy már a hazaúton szétesik alattad a kocsi. Azért csak nem mindegyik bontószökevény a hahu-n sem. Talán ez a ritkábbik eset. Mást én se tudok. Keresel egy jobb szerelőt. Ha az előzőnek észre kellett volna vennie, akkor talán egy másik észre is fogja venni az ilyet.
Esetleg tényleg bevitetni egy helyi márkaszervizbe, ha olyan gondja van a kocsinak, akkor a tulajnál már itt kibukik a dolog. -
giigz
veterán
Nem írtam el semmit, a vezérléscsere munkadíja 10k annál a szerelőnél akinek profi műhelye van és precízen csinálja a dolgokat, a másik szerelőmnél meg 8k a munkadíja, ő annyira nem precíz, meg nem is Renault és nem is Ford szerelő, csak "kedvességből" szokott ránézni a kocsimra.
Amit írtam 25, 12-13 és 15k, az pedig az olajcserére vonatkozik anyaggal és munkadíjjal együtt.
-
neduddki
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #59588 üzenetére
Mondtam, hogy add el a hondát, most már hiába sírsz...
Szegény drachos már szerintem azt se tudja mi van, jön itt egy tök jó igénnyel tök jól gondolkodik, aztán csak annyit lát, hogy mindenki egymásnak esik - tiszta monty python
@lapa: "nem is Renault és nem is Ford szerelő"
pék..
de néha a sóskiflit is elcukrozza[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
-
Laraxior
titán
Újra itthon a "kicsikém" Vajpuha, azonnal reagáló váltóval... az én francia kurvám
szerk.:
Vezérléscsere Nálam: 165k volt, abból 25-30 volt csak a munkadíj(#59595) giigz: A megbeszélt 285ezer forint. 235 volt a vezérlőegység, az 50k pedig a munkadíj, a váltóolaj, ami 5 liter, és az adalékanyag amit beletöltöttek.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #59592 üzenetére
HI!
MOndam Te locsolokannas hogy Nked kombi kell, de ha nem hallhgacc a szebrbe:- )))
udv
neduddki
od: osz meg a japo dragaaaaa????? ehhhh....
Laraxior: nrekm olasz vot, visszavennem rendebrakatnam de nem tudnek vel mi csinani.... /na jo duplakuplunk kerszbecsusszzzzzzzzzzzzzzzzz aze........./
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Laraxior
titán
válasz boogie84 #59596 üzenetére
Subarura nem volt türelem összegyűjteni, még kellett volna hozzá legalább 1-2 milla... Így az első egy millióból megvettem a Lagunát
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen