- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASRock lapok általában
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
Ma láttam egy közepesen drága kocsit a Mogyoródin, a Nagy Lajos utcai kereszteződésnél visszakanyarodni a kifelé menőből a befelé menő irányba (ott középen van egy füves rész, ezért fordult ott meg).
Megállt az autó, a kereszteződéstől pártíz méterre, és egyszer csak azt látom, hogy a kocsi félreáll, két sráci kiugrik mint a bolond, elkezdi lefeszegetni a magyar rendszámtáblát és a helyére tenni valami külföldit, tippre németet vagy szlovákot, pont akkor mentünk el mellettük, amikor cserélték át.
Ez mi a fakkom volt???
[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
válasz pkbiker #59202 üzenetére
4-es golf a legrosszabb az összes közül, de egy G3 1.9 TDI-vel szerintem a világból kilehet menni. G1-2 alól is csak a kasztni rohadt ki az is halhatatlan. Suzukit meg hagyjuk, autóról van szó. mk4-ből csakis egy igazi R32 ami érdekel.
(#59199) [rvilike] Figyelj, 40k-ért működő autót.. Igénytelen szart meg úgy értettem hogy semmi elektronika, rozsdától sem félek, beltér meg könnyen orvosolható
Egyébként meg csakis dízel
Jó megyek, látom itt sok a suzuki huszár, háborús övezet lesz itt perceken belül.
Már egy ideje nem a 300k-n volt a szó, de sebaj.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
Kornel
veterán
válasz pkbiker #59205 üzenetére
persze ahogy móricka elképzelte.
volt nekem benzines vw motoros autóm (AFT 101 PS), voltak azért ott gondok fix 180k km-el is...
nem részletezem, de nem volt olcsó.(#59206) Ace owner: R32... 300k-ból... egyre jobb... mi ez, kabaré?
(#59210) hobizoli: +1 ha már én hiába magyarázok neki
(#59211) pkbiker: kösd be az utastérbe a kipufogód, utána mondd ezt
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Ace owner #59198 üzenetére
Swift "nem koporso" vs Góóóf
mondj mar meg ijen jo vicceket
"sajnos" a Swift kb fele annyi idos ugyanannyi loveert, ergo sokkal konnyebben talalsz meg olyat belole, ami nem rohadt porra a gitt alatt, mert amikor a Góóóóóf 1 meno vas volt meg hirbol sem volt rendes kasznivedelem
nem mellesleg a Góóóf-bol is meg a leglegleg GTI is alig nehezebb egy Swift-nel, szoval semmivel sincs benne se tobb se kevesebb anyag, hiaba jurgen acel
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz pkbiker #59213 üzenetére
ja mert nincs benne semmi ami elromlolhatna kb, ennyi erovel vegyel ezerkettes jagulit, az detto ez
se e.ablak, se central, se szervo, se lofasz, se semmiilyen hogy klima ilyet nem is mondok
300k-ert veszel egy klimas szervos ABS-s 2lufis 4x e.ablakos centralos meg fele annyi idos es harmad annyit futott 1.6-s Swift Sedan is van, ami a Góóóf1-hez képest olyan, mint egy urhajo
lehet bele pakolni is ha kell, mert van hova, es azzal sem kell a szervizbe jarni hetente
nem rohadsz bele a 37fokban, es megy istöbb drón kell ;P
-
zoo8800
veterán
Hűha gyerekek, most tanulhattok az okostól.
rip and tear, until it is done
-
!Overdose!
őstag
-
#16514048
törölt tag
válasz pkbiker #59221 üzenetére
Ez a 4-es Golf hogy jött amúgy képbe? 300 ezre kocsikról van szó, nem.
Amúgy németautó párti vagyok, de aki ennyiért akar autót venni és első dolga hogy kizárja a Swiftet, arról megvan a véleményem. Persze, vegyen csak egy 2X annyi idős TDI Golfot, hiszen ahogy mondtad, azt elég kifizetni, többet rá se kell költeni, kivisz a világból is.[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Ki ez a két hozzáértő agytröszt?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
pkbiker
csendes tag
válasz Ace owner #59225 üzenetére
attól fugg hogy milyen! nem kell PD meg CR rendszer elég a rendes TDI!. és aki érthozzá hogyan kell hidegen menni és amikor már leparkoltunk valahol egy kicsikét várni utána bedögleszteni akkor nincs probléma,már régota megvan Octavia 1es TDI csakis 1.9es,és olajcserétol olajcseréig tartja a szintet,se vizet nem forralja se nem fogyasztja csak olaj víz nafta legyen és megy!
-
diegho
nagyúr
Azért 20 éves autóból is lehet szépet találni, pl amit most használok (örökségből) 94'-es 1.3 Corolla Xli, 129k km-el, sehol nem rohad, soha nem volt törve, persze vannak hibák (bal hátsó elektromos ablak nem megy, a jobb első kicsit szorul, kesztyűtartót nem lehet kinyitni) ez mind a korból adódik sajnos, de az ülések nincsenek kiülve, a kárpit a vezető oldalon már kicsit koszos (tavaly elég sokat jártam vele a forróságban nyáron apám után a kórházba és klíma nem van) többi helyen még szinte gyári. Előző tulajokat a legelső kivételével személyesen ismerem (az első tulajnál 3 évig volt) szóval a km is szinte biztosan ennyi. Létezik 20 éves jó állapotú autó, csak kb minden tízezredik ilyen, viszont ki lehet fogni 300-400 között már Lanos-t, azokat jellemzően idősebbek vették akkoriban.
-
Ace owner
addikt
Műszakilag nem olyan tartós mint az elődei.. Jó nyílván mert több elektronika van benne, de akkor is.
Daweo Lanos, azthittem suzukinál nincsen lejjebb Eddig egész életemben egy Daewo volt amit megkivántam, ő itt , egyébként tényleg elöbb vennék ladát.
Ne felejtsétek el hogy első autóról van szó, inkább legyen hangulatosabb mint 10000%ig megbízható.(#59241) kdavid94 Hagyd rájuk, tipikus "csak az évjárat" autóvásárlók..
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
MunezXBK
nagyúr
Mi megy itt.
-
Kornel
veterán
nem azért, de egy lanos pl. teljesen vállalható autó, akár egy G3-al egybevetve is.
ültél már benne, vagy csak láttad elmenni az utcán? -
#16514048
törölt tag
válasz Ace owner #59239 üzenetére
Barátom, látom nem ment át az irónia.
Értem én egyébként, hogy első autónak sokaknál az a lényeg hogy menő legyen a kocsi, csak itt van egy olyan aprócska gond, hogy 300-ért kéne autót venni. Márpedig ha nincs lóvé akkor érdemes inkább józanul gondolkodni és a inkább fenntartási költségeket előtérbe helyezni. És ilyen szempontból lenne sokkal jobb egy Suzuki vagy akár egy Lanos, ezek tényleg megbízhatóak, olcsón fenntarthatók és viszonylag fiatalok is, ami kevesebb km-t feltételez.
Én 2-es Golfot csak hobbiautónak vennék, akár drágábban, és csak úgy hogy a zsebbe lenne rá lé bármikor ha valamire költeni kell.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #59224 üzenetére
Cimborámnak volt régen G2, csak arra emléxem csomót költött rá, aztán beborult vele az árokba és összetörte
-
Dany007
veterán
válasz Ace owner #59195 üzenetére
Az a gond a 300k-val, hogy ahogy itt korábban is írták az alap csere dolgokra is elmegy 100k alapból. Plusz az átírás is közelíti a 100k-t. Plusz ha el kell menni az autóért akárhova az már benzin. Ha sikerül megvenni akkor vissza 2x benzin.
Tehát most ott tartunk, hogy az alap költségek mondjuk 100k+70k (átírás mindenestül) + biztosítás? + mondjuk 30k benzinre. Gondolom te se az első autót akarod megvenni amit kinéztél a neten. 3-4-et érdemes megnézni.
Tehát ott tartunk, hogy a 300k-s keretből elment kb 200k lefelé kerekítve. Tehát marad 100k egy autóra.
Suzukiba én se szállnék be az tény! De 20 éves 2-es golfba se! Az is biztos! 100k-ért meg nem tudom mit adnak, passz.
A használtautó.hu-n van átírási költség kalkulátor. Ott beírod milyen az autód, hány köbcenti / lóerő stb... És kiadja mindennel együtt mennyi lesz az átírás. Erre rámegy a biztosítás, amit ha jól tudok az első részletet egyből kell fizetni. És a többi és a többi...
Én nem mondom, hogy szart fogsz venni és még fél millát rákölteni... De a kötelezők cseréje az szinte biztos kiadásnak számít. Plusz az átírás stb... utazás... Nem két fillér.Én már eleve most úgy számolok, hogy a fent felsoroltak ~ 300k. Ami ezen felül marad, annyiból vehetek majd autót.
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #59247 üzenetére
Áh, inkább úgy mondanám, hogy letörtétek a hurráoptimizmusomat és előkandikált a racionálisabb énem.
Egyébként még mindig Mondeo van tervben. Remélem tavaszra mennek le az árak kicsit, és akkor még így is belefog férni.De annál "lejjebb" biztos nem adom. Olyan dolog ez, minthogy van egy régi 8800GTS VGA-d. Ami ugyan már nemsokat ér, de egykor azért a komolyabbak közé tartozott. Erre most vennék egy integrált VGA-t vagy valami low-end akármit ami ugyan pár évvel fiatalabb, de akkoris... Hát akkor inkább nem.
Persze a Focus nem tartozik közéjük. De adott árkategóriában nem sokat találtam. Meg szvsz a középkonzolja nekem nagyon nem tetszik. Ez szubjektív de akkoris. : ) Az a kisebbfajta Focus még tetszene is - nem a teféle sedán - de abból meg egyáltalán nem találtam millióig normálisat.
Mondjuk 2003-2004-es Mondeoból is kb 20db van a hahu-n mindenféle extra megkötés és árlimit nélkül is... Tehát nincs nagy választék. 1 és 1,5 milla körül mozognak. -
kutga
nagyúr
Sziasztok!
500k-ig szeretnék autót venni, alapvetően városba, havonta egyszer mennék le vidékre (cca 500 km oda-vissza).
Sajnos abszolút nem vagyok képben autó témában, amire először gondoltam egy Ford KA, benzinmotorral, de a régebbi VW Golfok és Opel Astrák is tetszenek.
Nem akarok villogni az autóval, legyen megbízható, fogyasszon lehetőleg keveset. Első körben alapfelszereltséget keresek, szervó azért legyen , esetleg ha klíma, ABS is belefér ebbe az árba az sem baj.
Mit javasolnátok? Ja és igen, ami még érdekes lehet, hogy milyen havi költséggel kell számolni az autó fenntartásánál (üzemanyagot nem számolva)?
Let the Zone take me if I am.
-
diegho
nagyúr
Még sosem vettem autót hahu-ról, szóval nem tudom mi ott a tipikus. A CarinaE-t a szomszéd városban élő idős főorvostól vettük személyesen, az azt következő Avensis-t pedig a toyotaclub-on intézte nekem a reálszisztéma budában dolgozó egyik klubtag (első tulaj, full extra, végig vezetett szervizkönyv) de mivel 1 év alatt én 2k km-t mentem vele, a Carina-t is eladtuk, mert csak állt, apám meg talán 3-at tett még az Ave-be és nem mert bele pakolni, mert sajnálta, inkább eladtam és vettem neki a Corollát, amit egy ismerőstől sikerült megszerezni, előtte egy nyugdíjas mentősé volt (6000-es kisváros, mindenki mindenkit ismer), az az előtti (első) tulajt nem ismertük. Az már csak a sors szomorú fintora, hogy bár a corollára lett egy vonóhorog is rakva, (fater nagy szőlősgazda volt és kellett valami cuccolni) de soha nem volt használva, mert mielőtt használhatta volna meghalt. (mondjuk most jó a horog, mert ahol élek, ott a garázsba tolatni kell és ha a horoggal koccolom a falat, akkor éppen be lehet csukni a garázs ajtót)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen