Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    pár észrevétel, csak zárójelben.
    alapvetően mo-i értékesitésre 1-2 finomitóból hozzák az üzemanyagot (ez más eu-s országokban is hasonlóan működik). az az üzemanyag, ami a tartálykocsikba kerül minden tekintetben megfelel az amúgy rendkivül szigorú eu-s előirásoknak és normáknak. amiben eltérnek ezek az üzemanyagok, az a különböző olajtársaságok által hozzá adott adalékokban jelentkezik. ha... ugyanis ezt előszeretettel nem teszik bele vagy lopják ki a kutasok hogy zsebre értékesitsék etc etc...
    ehhez hozzájön az, hogy a tartálykocsik mennyire tiszták/szennyezettek, az adott kúton mennyire gyorsan pörög ki egy adott üzemanyag fajta az adott tartályból.. ami gyorsan kipörög, ott nem nagyon rakódik le semmi a tartályba, ami lassabban pörög ki, ott nagyobb az esélye, egy 95-ös jobban fogy, mint az evo1000000-res. nem is nagyon van különbség közöttük. egy kúton 3-4 tartály van asszem átlag, de ez változhat persze.
    higgyétek el, akkora a szórás, hogy még az sem biztos, hogy másnap ugyanolyan üzemanyagot tankolsz ugyanazon a kúton ugyanabból a töltőőisztolyból az autódba, mert annyi apró tényező van, ami bármikor borithatja a képletet...
    omv is ugyanolyan mint a többi egyszer jobb, máskor rosszabb, aki azt hiszi hogy egy márka minden kútján pontosan ugyanolyan üzemanyagot tankol, az óriásit téved.

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák