- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Autós kamerák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #2216 üzenetére
Beszéltem vele:
1999-es 1.8-as, 5 sebességes, első kerekes, 180 lovas gép.
Azt mondja nem kerül sokba a fenntartása csak az olyan dolgok amik specifikusak pl fék több mint mondjuk egy VW-be. De nem kell rá sokat költeni.
Ja és a fogyasztása amit mondott elég kedvező: 100-110-nél 6,5-ből elmegy, ha nyomod neki akkor városban azért 12 is simán lehet.Elküldtem a mailcímét privátban írj neki nyugodtan. Ja és rosszul tudtam, nem a 2. TT-je hanem az első csak eleinte angol rendszámmal használta. Ma meg is lesem közelről a gépet.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
izomhod
senior tag
jó reggelt!
mkb-s cascoval van tapasztalatok?
a netrisk azt hozta ki nekem a legjobb áron[ Szerkesztve ]
-
izomhod
senior tag
netrisken kérdés: "A gépjármű különlegesen fényezett?"
ezüst metál annak számít?
-
Anulu79
addikt
Sajnos nagy úgy néz ki, hogy megcsappant a keretem az autóra kb. úgy ,hogy a felére. A következőket néztem ki:
- Mazda 323
- Peugeot 205
- Opel vectra 1.6 GLS
- Passat II
- Golf II
- TipoSajnos a keretet nem tudom megemelni. Max. olyan 180-200k-ig tudok elmenni, de a 200 már a nagyon vége.
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Anulu79 #2259 üzenetére
Fiat temperám volt...egy örök harc az üzemképtelenség ellen. komolyan 2* örültem neki: rohad, kilyukadt a 16 éves!! dígó csoda hűtője, a lengéscsillapító 240 ezernél full gatya volt már, motor füstölt, víz forrt, váltó mint a moslékos vederben a kanál...az ablaktörlő motorja elromlott.Nem beszélve a kontakt hibáról, ami kb egy helyen volt jellemző: a kocsi összes elektronikai csatlakozójánál...tehát egy nagy kontakt hiba volt az egész kocsi. S még mindig a '91-es évjárat, ezt 3-4 éve adtam el...
Suzuki swift megbízható, de két '94-es évjárat van ismerősöknek: amellett hogy 90 felett zajos, és fertelmesen kényelmetlen, mindemellett a két darab rongyosra van rohadva. mint a Fiatom anno.
Még mindig a galván kasztnis Audikat tudom ajánlani, megbízhatók, egyszerűek, de minőségi alkatrészekkel.Lada egyszerűségűek, német minőségből. Keress 230 körül, aminek érvényes a vizsgája és el tudod hozni 200-ért. Itt nézelődhetsz...
Üdv. -
#10726912
törölt tag
válasz hobizoli #2264 üzenetére
Ezek szerint van különbség az olasz és a német galvanizálás között. meg az olasz és a német autók futóműve, hűtője és mindene között. Van olyan autó, ahol nem megszokottak ezek a jelenségek. Van a szomszédomnak is audija. Az '86-os évjárat, 1,6 benzines. Darusként dolgozik, ezzel az audival járja vele az országot. Nála sem megszokott jelenség a rozsda és a hűtőlyukadás mg futómű. Pedig magyar utakon jár vele. Többet futott, mint az enyém.Nekem mindegy, ki mit vesz. Nem emlegettem egyéb márkát, Anulu említette a temprát, nekem van belőle tapasztalatom. Mentem mindkettővel. Volt, tartottam, használtam őket. Ma mentem 250km-et az audival. Ha szólnának, hogy menjek vissza, mennék. Lehet venni 200-ért suzukit. Meg fiatot. CSAK jó lenne, ha valaki végre beszélne ezek gyengeségéről is: arról, hogy Megvásárolhatók!
De ez csak az én véleményem...
Üdv![ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz #10726912 #2265 üzenetére
Csak egyet kérdeznék, az Audiban ez a gyári hűtő? Nem tudni. A benne lévő a gyári lengéscsillapító? Nem tudni. A lengőkarok, gömbfejek még a gyáriak? Nem tudni. Különbséget kellene tenni egy leharcolt, nem karbantartott autó, és egy rendben tartott, megkímélt kocsi között évjárattól, futott km-től és gyártmánytól teljesen függetlenül.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz #10726912 #2265 üzenetére
Huto ki tud lukadni attol is, hogy egy felpattano ko odapattan, a legbeomlon.
De ismi E30 318iS-eben is most csereltek hutot, ott a huto oldalan a kiegyenlitotartaly muanyaga engedett el. Oszt dikk az jürgen. Csak hat az is mar ~20 evesGalvanizalt auto akkor rohad altalaban, ha torve volt, es nem kezeltek le a javitast, csak lefujtak oszt jojaz.
Tipo/Tempra amugy sem jellemzo, hogy rohadna kerekiveken vagy koszobokon mas miatt, mint tores, vagy mint pl az amugy agyonsztarolt uberjurgen F Astra szokott telejsen magatol is. De faterek Swift-jen is tavasszal volt a ket kuszob cserelve, mert muszakin erosen problemas lett volna.több drón kell ;P
-
#10726912
törölt tag
Biztosan van a német kocsiknak hibája. Az enyémnek is van. 200 ezerért vehetők között az egyik legjobb márka ez. Ennyit próbáltam leírni. A kocsim 4 éve van nálam, előtte a sógoromé volt bő 7 évig. Ismerem 10 évnyi múltját.
A haverom suzukiján ( '94) a küszöbök mellett a fél padlólemezt is csrélni kellett. A szembe szomszédomnál még csak kéne, nincs pénze rá.
Tempráról ne beszéljünk. Sajnálom, akinek nem lehet más, csak az, vagy a kis-nagy tesói.[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
Egy görgő tört el (a tartója is elhajlott picit), és ettől szakadt el a hosszbordás szíj. Mivel az előző (első) tulajtól nem sikerült elkérni a számlát/cserélt alkatrészek listáját anno, és jelenleg elfoglalt, így a vezérműszíj és tartozékai is cserélődnek. Úgy néz ki, hogy 300 ezerben megáll a dolog gyári alkatrészekből. Az egész orrát le kellett bontani, hogy hozzá lehessen férni...
-
elég szép állapotúnak tűnik és az ára is barátságos,
mikor még fiatalabb voltam milyen jó lett volna, ha lettek volna ilyen jellegű kocsik ennyiért
akkor a "nyugati" kocsik még horror áron voltak, kénytelen voltam 4ütemű trabival járni, de legalább megtanultam vezetni, meg szerelniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
Tom5
addikt
válasz Napfénysüti #2274 üzenetére
Én januárban vettem az új munkahelyem miatt 300K-ért. Egy sráctól itt a közelben. Friss műszakis, Bioetanolos átalakító van benne (amit már nem használok) De hagyott bent egy jó Pio fejhegységet és hangszórókat. Lekopogom azóta egy trafócserém volt, meg most ez a párásodás, de mióta kivettem a pollenszűrőt megszűnni látszik. Tegnap hajnalban pl nem párásodott. Fogyasztás ha kitaposom az 1,3-as motor belét akkor 7L körüli. Pár évig elleszek vele, nagyon a szívemhez nőt.
-
Lokids
addikt
Valaki megtudja mondani miért divat hirdetésben kitakarni a rendszámot? Én is megtettem, de fogalmam sincs miért "kell".
Mellesleg nem érdekel valakit a WagonR-em?
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
spyduck
nagyúr
Mindenkinek ajánlom a "Ki ölte meg az elektromos autót" c. dok. filmet.
Szinte hihetetlen.... -
k.
őstag
Igazából az van ilyenkor, hogy megnyerő képeket kell feltenni.
Tehát, ha lepolírozod, kimész egy rétre, szép képeket csinálsz róla, az bizalomgerjesztő.
A dísztárcsát meg nepperek mondták, hogy kell, valami emberi gógyi, de anélkül nem igazán lehet eladni. Veszel rá 4db tescos cuccot, ami relative vállalható 2 ezerér és kész.
Kormányvédőt is szedd le, biztos lesz pár önjelölt "én kurvára tudom, hogy azért van rajta, mert rongyosra kopott" szakértő, jobb az ilyeneket elkerülni.
Kb ilyenek. Auto Bildben volt 3-4 éve egy cikk, hogy egy régi, e36os bmw-t elvittek nepperhez, hogy vegye be. Mondott rá egy x árat. Elvitték profi autókozmetikus szakihoz, kipucolták, kb 30 ezer magyar forintnak megfelelő öszeg lett. Az autó ára x+kb 300 ezer forint lett.
Azért mondtam, ha szépen kirittyented 20-30 ezerből, tutira 7 kilóért lazán elviszik. -
-
k.
őstag
-
Lokids
addikt
Sajna a képeket nekem kellett cisnálni, mert lebetegedtem, de újracsináltatom majd az ismerőssel. Többe került a gépe mint az én suzukim. Majd ő megoldja, hogy szép/jó legyen. Tárcsát meg majd szerzek rá akkor. A polír az kimarad asszem. Azt a karcot amit kulcsal belehúzott valaki (ha megtudom ki volt kezét lábát eltöröm), az fémig hatol, arra nem jó a polír.
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Tom5
addikt
Mi ez a Shell fuel save benya?
-
spyduck
nagyúr
Én mindig ott tankolok de az idegeimre mennek a kutasok és a pénztároskok...
Be se parkolok már rohan oda hozzám, h Shell Vpower-t tankolhatok, több smart pont, kisebb surlódás blabla...... 5-10 perc után megérti, h jó nekem a 95-ös is. Utána bemegyek fizetni és jön az, h üdítőt, csokit, dupla smart pont jár érte. Mondom NEM !!!!!!!! De biztos, olcsó ám...
Az idegeimre mennek
-
#10726912
törölt tag
Polír pasztát neki, pár óra alatt végzel vele, most jó idő van hozzá. Lehet kapni javító krétát, eltüntetni nem tudja a csikarásokat, de kevésbé lesz feltűnő. A külső műanyagokat is érdemes leápolnod, emellett a gumikat és a felniket is: ne legyen fakult a felni, és ne legyen kiszürkülve a gumi, minden újszerűen hasson. A belsejét is ápold le műszerfal ápolóval, előtte persze egy alapos tisztítás. Az ablakokat se hagyd ki, ragyogjanak. Fényképezd le natúrban a belsejét, aztán tedd vissza a kormányvédőt és vegyél szürke ülés huzatot rá. Valami díszítés mentest...és így is fényképezd. A motorteret is pucold le legalább egy sor brigéciollal és azt is tedd fel. Pár évet fiatalíthatsz a külsején. Sok használt eladó kocsi van fent, tedd látványosan igényessé, látszódjon rajta, hogy nagy becsben tartottad. A dísztárcsákat is ide számolva 10-15 ezer forint és egy napi munka alatt mindezt meg tudod csinálni, de cserébe lesz bőven érdeklődő.
Sok sikert!
Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- Milyen autót vegyek?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Renault, Dacia topik
- Crypto Trade
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Filmvilág
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...