- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Belép a Realtek a PCI Express 5.0-s SSD kontrollerek piacára
- Nyomtató topik
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Új belépő a Honornál
ma Az X6b ránézésre ugyanaz, mint a tavalyi X6a, de több ponton is erősít az elődmodellhez képest.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
gp A friss trailer mellett megkaptuk végre az új kiadás megjelenési dátumát is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Paxker315 #211452 üzenetére
Tartozom még a részletes bemutatóval és képekkel, tudom..
Néhány szóban addig is a V40-ről:
+ autópályán egyértelműen csendesebb, mint a Corolla, 130-nál normál hangerőn lehet beszélgetni, ha kicsit haladósabban mész sem robban szét a fejed
+ nem egy erőgép ez sem, de sokkal rugalmasabb, mint az 1.8 HSD (2 liter, 152 LE, 250 Nm @ 1.300-4.000 rpm) és nagy sebességnél való gyorsításnál sincs az a bőgés
+ "High performance" hifi van csak benne (ez a közepes szint, felette van még a Harman Kardon premium), de nagyon szépen szól, újra szívesen hallgatok zenét a kocsiban
+ kényelmes az ülés, mint minden Volvóban
+ 205/55 R16 kerekek vannak alatta, ami sokkal komfortosabb, mint a 225/45 R17 volt a Toyotán
+ meglepően jól fogyaszt (a motorhoz képest), 50% város - 50% autópálya és 7,5l/100km alatt vagyok most télen is (Spritmonitor)
+ mindig világít hátul is DRL mellett (ki sem lehet kapcsolni)- ebben a típusban még nincs Android Auto/Apple Carplay, utólag megoldani is szinte lehetetlen (kell gyári AUX csatlakozó, ami az enyémben már nincs, azt is kiépíteni... hagyjuk)
Korábban utáltam a fűtőszálas szélvédőket, ebben is az van, de mostanra teljesen megszoktam. Viszont visszasírom az automata váltót, de legalább kellemes kapcsolgatni és a kuplung sem fárasztó.
30.000 km/1 év az olajcsere periódus, én 15.000 kilométerenként fogom vinni, ami kb. fél év alatt jön össze. Csak az olaj és szűrők cseréje 125k márkaszervizben, első betét cserével együtt 75k, gyertyák cseréje 90k, a többibe bele sem gondolok. De mivel most van az autóban 42.000 kilométer, nagy kiadásokra nem számítok 1-2 évig.
Még nem tudom hogy alakulnak a dolgok, de lehet, hogy ősszel lecserélem egy 0 kilométeres Yaris Hybridre, mert jobban passzolna az élethelyzetemhez (Executive+VIP, 10M körül van ennek az ára ). Csak előre félek, milyen lehet az városon kívül.
A Volvónak a költsége 76 Ft/km, ebbe bele van kalkulálva minden (casco, külföldi matricák, éves parkolás, teljes újragumizás 4 évente, stb.) a Yarissal 52 forint lenne ez az érték, ami 2.500 kilométer mellett havonta 60k HUF.. nem kevés.
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!