Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xEon1337

    őstag

    válasz Paxker315 #211452 üzenetére

    Tartozom még a részletes bemutatóval és képekkel, tudom.. :B

    Néhány szóban addig is a V40-ről:
    + autópályán egyértelműen csendesebb, mint a Corolla, 130-nál normál hangerőn lehet beszélgetni, ha kicsit haladósabban mész sem robban szét a fejed
    + nem egy erőgép ez sem, de sokkal rugalmasabb, mint az 1.8 HSD (2 liter, 152 LE, 250 Nm @ 1.300-4.000 rpm) és nagy sebességnél való gyorsításnál sincs az a bőgés
    + "High performance" hifi van csak benne (ez a közepes szint, felette van még a Harman Kardon premium), de nagyon szépen szól, újra szívesen hallgatok zenét a kocsiban
    + kényelmes az ülés, mint minden Volvóban
    + 205/55 R16 kerekek vannak alatta, ami sokkal komfortosabb, mint a 225/45 R17 volt a Toyotán
    + meglepően jól fogyaszt (a motorhoz képest), 50% város - 50% autópálya és 7,5l/100km alatt vagyok most télen is (Spritmonitor)
    + mindig világít hátul is DRL mellett (ki sem lehet kapcsolni)

    - ebben a típusban még nincs Android Auto/Apple Carplay, utólag megoldani is szinte lehetetlen (kell gyári AUX csatlakozó, ami az enyémben már nincs, azt is kiépíteni... hagyjuk)

    Korábban utáltam a fűtőszálas szélvédőket, ebben is az van, de mostanra teljesen megszoktam. Viszont visszasírom az automata váltót, de legalább kellemes kapcsolgatni és a kuplung sem fárasztó.

    30.000 km/1 év az olajcsere periódus, én 15.000 kilométerenként fogom vinni, ami kb. fél év alatt jön össze. Csak az olaj és szűrők cseréje 125k márkaszervizben, első betét cserével együtt 75k, gyertyák cseréje 90k, a többibe bele sem gondolok. De mivel most van az autóban 42.000 kilométer, nagy kiadásokra nem számítok 1-2 évig.

    Még nem tudom hogy alakulnak a dolgok, de lehet, hogy ősszel lecserélem egy 0 kilométeres Yaris Hybridre, mert jobban passzolna az élethelyzetemhez (Executive+VIP, 10M körül van ennek az ára :O). Csak előre félek, milyen lehet az városon kívül.

    A Volvónak a költsége 76 Ft/km, ebbe bele van kalkulálva minden (casco, külföldi matricák, éves parkolás, teljes újragumizás 4 évente, stb.) a Yarissal 52 forint lenne ez az érték, ami 2.500 kilométer mellett havonta 60k HUF.. nem kevés.

    "Less but better" - Dieter Rams

Új hozzászólás Aktív témák