- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz szotyika77 #192752 üzenetére
Az előző generációban jobb volt az i30, de az újakból a Ceed-ben még nem ültem, így nem tudom megmondani. Annyi biztos, hogy a vállalaton belül a Hyundai a feljebb pozícionált, jobb minőséget képviselő márkanév, a Kia pedig a sportosabb.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Revoltek
aktív tag
Sziasztok!
Bővül a család és azt gondolom, hogy kicsi lesz a jövőben a jelenlegi Honda Jazz-ünk (GD1 2002). Ismerve a Jazz-t, elég fura ez a kijelentés, de elkezdtem kacsintgatni a kombi autók felé. Van a fejemben néhány típus, amibe szívesen átülnék, de gondoltam rákérdezek itt a topicban, hogy mit ajánlanátok. Igények: legyen olyan megbízható, mint a Jazz. Ez fontos, mert utálunk szervizbe járkálni. Legyen jól pakolható csomagtartója, nem hátrány, ha szépen összecsomagolhatóak a hátsó ülések. Nyújtson valami vezetési élményt. A Jazz után szeretnék valami élményt is, ha már váltunk. A hátsó üléseken férjen el 2 babaülés és ezek mellé még be lehessen ülni egy harmadik gyermeknek vagy átlagos testalkatú felnőttnek. Fogyasztás annyira nem szempont de nyilván ne zabáljon be 13-15 litert városban. Főleg bevásárlós utazásokra fogjuk használni, de ez nem jelenti azt, hogy nem szeretném élvezni az utat. A rövid távokból adódóan csak szívóbenzines jöhet szóba. Kasztnija ne legyen nagyon hajlamos a rozsdásodásra. Maxi 3 milla forintot szeretnék rá költeni mindennel együtt.
Remélem nem írtam totál irreális igényeket, ha mégis, akkor nyitott vagyok a kompromisszumokra.
Milyen autót ajánlanátok ezek alapján?
Köszi! -
diegho
nagyúr
válasz vzsryl #192753 üzenetére
Én Kia-t próbáltam. Tudom viszonyítani Scala, Focus, Octavia, Astra-hoz is, de i30-at pont nem néztem meg. Nekem a Kia üléspozíciója nem volt olyan szuper, mint mondjuk a Scala-ban, vagy Octavia-ban, a belső rendben volt, de nem jött a must have érzés. A Focus beltere nekem lényegesen jobban tetszik, de árfüggő a dolog, mert a Focus-ért nem adnék 6-nál többet, hiába tartom jó autónak.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Revoltek #192754 üzenetére
Toyota Avensis T27 1.8 benzin 147LE. Az elég nagy, hogy esetleg a két gyerekülés közé is beülhessen valaki, és elég megbízható. Facelift előttiekből tudsz szemezgetni 3M alatt. Ez már nem zabálja az olajat, mint az elődje, megmozdítja a kasztnit és még jól is fogyaszt.
A követelményeknek megfelelően nem tudok élvezetes autót mondani, de az Avensis futóműve annak ellenére, hogy nagyon kényelmes, mégis jól lehet terelgetni egy szerpentinen is. Ennek ellenére egy ilyen nagy családi autóban az a legélvezetesebb, hogy megnyugtató a vezetése. Családapaként szerintem ha kimondottan élvezetes autót akarsz, akkor azt semmiképp se keverd bele a családiba, inkább vegyél egy 2. autót erre, vagy gyűjtögessél még rengeteg pénzt, és vehetsz kettő az egyben verdát is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboldi #192757 üzenetére
Nem a 8. generációra gondoltál?
7. gen Accordért 1,5M-nál többet elkérni szvsz. pofátlanság, de ha nagyon kimaxoljuk és full patika, akkor 2M-t még talán megér.szerk.: A Jazz szép meg jó, de családnak nagyon kompromisszumos.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz vzsryl #192760 üzenetére
Nem, tényleg a 7-re, de nem vagyok képben a jelenlegi árakkal.
Viszont ha 8, akkor inkább csak a 2.0 ajánlott, a 2.4-es betegesebb, mint az előző generációban.
szerk.: Játszósnak szánnám a családi kombi mellé. A súlykidobálásból és a motorcseréből gondoltam, egyértelmű lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Revoltek
aktív tag
válasz vzsryl #192756 üzenetére
Köszönöm! Nézelődtem a Toyota felé is de az Avensis annyira egy bumfordi (nem nagyon tudok rá jobb szót) orrú autó, hogy nem tudom elképzelni a ház előtt, minden előnye ellenére sem. Az Auris meg a facelift Avensis viszint kurvajól néz ki.
Tboldi 8. Gen Accordot nézegettem, egyik legesélyesebb, viszont a mérete ellenére viszonylag kicsi a csomagtartója.
Elsődleges a teljesítmény. Nem annyira komálom, ha van előttem valaki[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Revoltek #192762 üzenetére
Az Auris meg a faceliftes Avensis nem fér bele 3M-ba.
"Elsődleges a teljesítmény. Nem annyira komálom, ha van előttem valaki"
Ennyi pénzből, Jazz megbízhatósággal, családi kombiból nem találsz ilyet, de szvsz. drágábban se nagyon. A Mazda 6-os ha nem rohadna, akkor azt mondom oké, de azt is kell pakolgatni visszafele, hogy menjen. Ezeknek az 1.5 tonna körüli/feletti autóknak vagy nagy motor kell vagy turbós. Kipróbáltam egy i40 kombit 1.6GDI-vel, de annyira nem állt jól egy olyan hombár verdának a motorpörgés, hogy kínosan éreztem magam amikor kicsit megkergettem.
Az Accord is megfelel minden kitételnek, de a 8. gen-nek tényleg kissé szűkös a csomagtartója, és a szebb darabok elképesztően drágák, ami nem feltétlenül tükrözi a használati értéküket.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Revoltek
aktív tag
válasz vzsryl #192763 üzenetére
Sajnos egyet kell értenem minden szavaddal. Mondjuk 150 ló körül már el lennék, nem akarok versenyezni a gyerekekkel a hátam mögött, csak menjen, ha úgy hozza a helyzet és oda kell lépni neki. 7 gen Accord is nagyon szimpi csak annak meg olyan furán csapott a hátulja, viszont brutáljól pakolható. Nézegettem még az Insigniákat, de azokkal egyelőre még nem jutottam előrébb.
-
Zsombe
senior tag
válasz vzsryl #192760 üzenetére
Szerintem pedig nem pofátlanság. Én még nyár elején (amikor közel sem pörgött a használtautó piac és nem emelkedtek így az árak) adtam el az enyémet 2M-ért, pedig ráadásul dízel volt.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
HKorn
addikt
VW (Seat)-nál a tulajdonos kikérheti a szervíztörténetét az autónak ugye? Mi ennek a menete?
Run&Ride
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboy93 #192767 üzenetére
Akkor másképp fogalmazom meg. Egy jó Accord árán egy másik márkából kaphatsz egy modernebb, jobban felszerelt, csendesebb, kényelmesebb autót, akár még kisebb fogyasztással is (motor függő). Mindezt cserébe azért, hogy talán ritkábban kell vele szervizbe járni (nem olcsóbb, csak ritkább).
Én is ebben a kategóriában nézelődtem, de a racionális énem nagyon hamar kizárta a 8-as Accordot. Inkább vettem egy lelakottabb verzió árán egy patika Superb 2.0 CRTDI-t, és még akkor sem fogom megbánni, ha holnap letérdel a DPF, kéttömegű, turbó triumvirátus, mert egy hasonló állapotú Accord még ezekkel az alkatrészekkel együtt is drágább lett volna.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kenwood
veterán
válasz grizlisandor #192769 üzenetére
Jah,allitolag valami barom kitalalta,hogy az autonak szemelyisegi jogai vannak,es meg azt sem tudhatod meg,hogy mit javittatott rajta a kettovel ezelotti tulajdonos
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
ngaba
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #192770 üzenetére
Amúgy a maga nemében nagyon korrekt az a Superb ami neked is van (már ha rendes motor van benne mint a tiédben is és nem egy foscsi TSI). Persze olcsó hozzá minden de gyakrabban is kell hozzányúlni mint egy Accord-hoz. Van nálunk a 2012-es abban most pl a termosztát fikkant meg (189k km-nél) a 250k-t futott Accordban meg még a gyári van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz Zsombe #192771 üzenetére
Én kipróbáltam néhány D szegmensbe tartozó 3-4M-s autót, mielőtt megvettem a Superb-et.
Nem azt mondtam, hogy jobb egy Accord-nál, mert ez valóban csak a méreteire vonatkozik. Teljesítményben, anyagminőségben és komfortban egálnak mondanám. Viszont a CRTDI Superb minimum olyan megbízható, mint egy dízel Accord, és a szervizelése még olcsóbb is. Ami a lényegesebb pont, hogy ha már benzin Accord vs dízel Superb-et nézünk, akkor a Honda hasonló futásteljesítménnyel és állapotban bő másfélszer drágább, amit semmi sem indokol, még a megbízhatósági mítosz sem. Pedig hatalmas japán szívó-benzin fan voltam/vagyok, de egyszerűen a számok nem igazolták az érzelmeket. Én családi autót kerestem, és a matek a Superb-et hozta ki győztesen. Természetesen ez azért is lehetséges, mert városi szaladgálásra van egy másik autóm, illetve a keret jóval nagyobb volt a vételárnál, így maradt tartalék a drágább kopóalkatrészek cseréjére. Ha pl. szívó-benzines Accord kombit szerettem volna, akkor minden pénzemet ellőttem volna, és közben megfelelő dinamikát se és kedvező fogyasztást se kaptam volna cserébe.
Remélem így kifejtve már érthető, hogy mire gondoltam.#192784 Qru: Értem. Egy pár ezres tételen nem akadok fenn, főleg nem ~200k km-enként.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Biqci
aktív tag
válasz vzsryl #192786 üzenetére
Szerintem te az almát a körtével hasonlítottad össze. Benzines Accord - dízel Superb. Miért nem a dízel Accord-dal? Akkor nincs olyan nagy árkülönbség, annyival nyomottabbak a dízel árak. És ha egy autó drágább a hasonlóak között annak megvan az oka. Ahogy sok tőlem okosabb ember mondja: "a piac beárazza"...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
vzsryl
nagyúr
válasz Biqci #192787 üzenetére
Leírtam szépen, hogy dízelt a dízellel és a dízelt a benzinnel is összehasonlítottam, és azt is leírtam, hogy én is agyaltam mindegyiken. Elég érthetően levezettem, tessék rendesen elolvasni és értelmezni, köszönöm.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #192786 üzenetére
Ha nem melóra kéne nem zavarna de így hogy muszáj menni nem ok. Ha a szervizben áll az autó akkor nem termel ugyanis.
Ma is ledurrant egy 2010-es Superb a telepen. Elengedte a hűtővizet. Követek sok Honda fórumot (fb, ph, crx, stb) de ilyen hibák nagyon elvétve fordulnak csak elő az Accordnál. Ezekkel a Skodákkal meg mindig van valami kisebb-nagyobb gond. Persze cégesek, nyilván rúgva van nekik meg a szervizelés is el van spórolva de akkor is...
Szóval a piac valóban beárazza, nem véletlen az árdifi a Hodához képest.Az persze vitán felüli, hogy sok mindenben jobb mint az Accord (nagy, kényelmes, stb.) de műszakilag pont nem. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Revoltek
aktív tag
Tök jó olvasni ezt a sok konstruktív hozzászólást! A K20-as blokk beeresztésén mindig olyan jókat mosolygok. Igen, a Jazz nem annyira megy, viszont én meg szeretek sietni, ezért szeretnék olyan szekeret, aminek ha odalépek, akkor meg is lódul és nem csak lomhán cammog. A Subaru Legacy az szerelem első látásra, viszont igaz, hogy 150 méterre lakom egy benzinkúttól, mégsem szeretnék minden elindulásnál ott kezdeni Napközben utánanéztem az Insigniának TC népitéleten és inkább elengedném, még az előtt, hogy megfognám...
-
Biqci
aktív tag
válasz vzsryl #192791 üzenetére
Aham, leírtad, hogy kipróbáltál több autót, oké. Nem sok konkrétumot írsz, van egy i40 Gdi, aztán kizárod az Accord-ot a Superb ellenében. Sokat filóztál, rendben. De akkor is egy benzinest vetsz össze egy dízellel könyörgöm. Két különböző autót két különböző motorral. És biztos én nem akarom érteni, én nem olvastam végig. De tudod mit, legyen igazad. Részemről ennyi...
Azért kösz, hogy burkoltan lehülyéztél."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
vzsryl
nagyúr
válasz Revoltek #192792 üzenetére
Minden autó fogyasztása megugrik, ha odalépsz, és meg is lódul, de nem mindegy, hogy mekkora lódulás mellé mekkora fogyasztás jár. Emiatt szeretem a 2. gen Mazda 6 2.0 155LE-s változatát. Természetesen alul nem húz úgy, mint egy TDI, de felül szépen mozgatja a verdát, és még a fogyasztása sem vészes. Csak ugye az a fránya rohadás ne lenne.
A Subaru sajnos az állandó összkerék miatt nagyságrendekkel többet eszik, tehát ha ez probléma, akkor kiesik. Nálam is emiatt, illetve a nehéz szervizelhetőség miatt esett ki.
Az Insignia szintén nagyon tetszett, sőt a legjobban az összes kategóriatársa közül, de ha motorikusan kifogsz egy tökéletes darabot, akkor is lehetnek elektronikai és egyéb problémái.
A benzinesek közül maradt a facelift előtti T27-es Avensis jó áron, vagy mocskos drágán egy faceliftes, esetleg egy Accord, viszonylag sok km-rel és árukhoz képest számomra nem megfelelő állapotban. Ha mindenes autó kell, akkor ennyi van, el kell döntened, hogy melyik kezedbe harapsz bele.#192793 Biqci: A "nem akarod megérteni" pont azt jelenti, hogy nem vagy hülye. Te is tudod, hogy mit jelent.
Szerintem elég konkrétumot írtam. Tudnék regényt is írni a több hetes/hónapos filózásaimról, számolásokról, de felesleges, mert senki sem fogja elolvasni, meg időm sincs erre. Világosan leírtam, hogy a matek mit ad ki, ahogy azt is, hogy nekem még viszonylag könnyű dolgom van, mert van egy másik autóm is a városi használathoz, amivel a dízeles autómat meg tudom védeni a számára "legveszélyesebb" használattól.
Btw. igazán tökös és korrekt először belekötni valakibe és kiröhögni, aztán megsértődni és vádaskodni, ha az egyén megpróbálja megvédeni magát.
Nem szoktam az ilyesmibe beleállni, de most inkább megtettem, mert épp ilyen kedvem van. Majd moderátor bácsi kitakarít, ha úgy tartja kedve. Személyeskedni nem fogok.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #192796 üzenetére
És utána reménykedsz, hogy ne kelljen lassítani semmiért, mert olyan nehezen szerezted meg azt a lendületet.
#icanrelatetothat #jazzdriverslife
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Revoltek #192798 üzenetére
Én is Jazz-t hajtok, egy 2006-os 1.4-est, ezért poénkodom vele folyamatosan.
-
Paxker315
addikt
válasz tboldi #192799 üzenetére
szépszín! Bár ezek sárgában nagyon adják : ) Gyári szín v fólia? Üvegek?
Én amúgy mindig mindenkit próbálok lebeszélni azokról a cuccokról, amik nekem vannak& azokról a választásokról, amiket én hoztam Meg mindig ...-ócsárolom a cuccaimat& döntéseimet egy érzés!
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Milyen okostelefont vegyek?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs