- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Dell notebook topic
- Egér probléma
- Milyen monitort vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
Hirdetés
-
AMD Hawk Point SoC APU-val szerelt Geekom minigép tűnt fel a láthatáron
ph A 0,47 literes térfogatú, USB4 Type-C csatlakozóval szolgáló megoldás akár Ryzen 9-cel is választható.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz grizlisandor #191100 üzenetére
Igen, a céges Skodák szervizelése is baromi drága.
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #191102 üzenetére
Az szép. A Leon amúgy a szívem csücske, nagyon tetszik, 110 pacis 1.2 TSI-vel volt tervben sokáig.
Amúgy az új hibrid Swiftben már van részecskeszűrő?
-
FrankMonzano
őstag
Üdvözlet!
Egyelőre csak puhatolózás gyanánt érdeklődnék. Mi a tapasztalat a következő autókkal, illetve milyen jobb alternatíva van helyettük?
Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet.
Renault Megane 3 (1.6 benzin 8v vagy 16v).Napi kb 50km ingázás Érd és az Egér út között, belváros ritkább. Inkább külvárosi rész. A keretet is nehéz lenne behatárolni, mert mint írtam csak érdeklődök. Kb olyan 1.5 millió körüli keret. A lényeg, hogy ne valami 60 lovas autó legyen, valamennyire lehessen veje haladni és olyan 10 év körüli kor. Tudom hogy a Swift és a Honda Jazz az etalon, de köszönöm, egyik sem tetszik, akármilyen jók.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FrankMonzano #191104 üzenetére
Punto többinél eggyel kisebb kategória amúgy. Dízel nem játszik?
-
zolee3000
tag
válasz Beus0726 #191054 üzenetére
Nekem ugyan nincs személyes tapasztalatom (egyszer vettem használt autót kereskedésből, de mivel csak 1,5 éves keveset futott etc. volt, nem vittem el szervizbe csak helyben nézettem át szakemberrel), de az olvasottak alapján nagyon eltérő, hol mekkora a hajlandóság a szervizben való átnézetésre. Mondjuk azt szokták mondani, hogy ahol nagyon húzódoznak vagy elzárkóznak tőle, azt érdemes is passzolni. Nyilván macerásabb a kereskedés, mert nekik nem csak az az egy autó van (mint a magánszemélynek) és ezért "drágább az idejük", érthető, hogy miért nem örülnek neki, ha el kell vinni az autót valahova és végigvárni a vizsgálatot, ami után nem is biztos, hogy megveszed az autót. Szerencsésebb eset a márkaker, mert ott ugye ált. szerviz is van helyben, más kérdés, hogy mennyire objektív az ott kapott vélemény.
Eredetvizsga az átíráshoz fog kelleni, semmi jelentősége csak egy plusz költség, amivel vásárlás után még terhelnek szvsz.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz diegho #191103 üzenetére
[link] Itt, amit tegnap linkeltem neked, bent van a műszaki tartalom között. Egyébként engem is érdekelne a téma.
Elvileg euro 5 vagy a 6 eleje körül az volt, hogy lesz a benzinesekbe is. Valamelyiknél azt láttam, hogy a katalizátorral egybe van építve.
Alkatrészt keresve a Bárdi-s ár 500.000Ft körül van egy katalizátorra, de a 2020-ashoz még nem találni alkatrészt, pláne nem utángyártottat.Ha jól látom, akkor ez a dualjet 4 hengeres 16 szelepes, és a 8 szívószelep előtt van 8 befecskendező.
Gondolom így mossa azért a szelepeket, így nem kell idővel koksz miatt szétszedni, meg aggódni, hogy elszabadul valami koksz darab, mint ált. a közvetlen befecskendezéseseknél.A Yaris is indirect. A multi injection gondolom a szelepnél is nyomja és az égéstérbe is. Aszem a Corsa 1.2 vagy melyiknél láttam ilyet, de lehet, hogy a Dacia-nál.
A részecskeszűrő aszem úgy merült fel pár éve, hogy pont a közvetlen befecskendezéseknél, hogy ott van korom ami ráadásul nagyon kicsi méretben dobja, és, hogy kötelező lesz rá.
Ellenben a szívócsőbe befecskendezve máshogy ég az üzemanyag, arra nem biztos, hogy kell, vagy, ha kötelező, akkor lehet, hogy lassabban telítődik el.
-
alázógyík
őstag
válasz FrankMonzano #191104 üzenetére
Én vagyok a te embered!
Grande Puntonk volt, most van Bravo és Megane 3 is.
A kérdésed, melyiket vedd és miért? -
diegho
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #191107 üzenetére
Az, hogy a kereskedő bepipálta, az még semmit nem jelent.
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #191107 üzenetére
Valami ilyesmit olvastam én is, a szívócső befecskendezés miatt nem igazán kell aggódni a gpf miatt. A vitarában/scrossban van már, az tuti. Ahogy jobban elterjedt, valszeg lesz rá aftermarket megoldás, bár nem hiszem, hogy az első 10 évben nagy fejfájást fog okozni egy ilyen kisfogyasztású városi benzines esetében.
-
Paxker315
addikt
válasz FrankMonzano #191104 üzenetére
Bravo T-jet. A punto is remek azzal a motorral, jól sikerült cucc szerintem.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
FrankMonzano
őstag
válasz molnarpeter #191105 üzenetére
A Punto és a Bravo méret is játszik egyaránt. A kisebb is jobb, ha újabbat, megkíméltebbet kapok azonos árból. Más hasonló tippeket is szívesen várok,ha esetleg van jobb vétel is a felsoroltaknál.
alázógyík: "A kérdésed, melyiket vedd és miért?"
Kíváncsian várom a válaszodat.
[ Szerkesztve ]
-
Llew
senior tag
A Renault Megane 3 1.6 benzinest itt is és mindenhol rendszeresen ajánlják, mint tuti vételt 1,5-2 M körül, de azért nem túl nagy belőle a merítés, főleg a 6-os váltóval. Dieselből kb. 3x annyi van.
[ Szerkesztve ]
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FrankMonzano #191113 üzenetére
Megane 3 1.5 dci 86 amúgy teljesen off? Bosch befecskendezés, nincs kettőstömegű, nincs DPF. Grande Punto esetén 1.3 Multijet 90 lovas 5 fokozatú váltóval ugyanez a történet.
-
alázógyík
őstag
válasz FrankMonzano #191113 üzenetére
Kényelem és megbízhatóság Megane, motor és belső/külső design Bravo.
A Punto 1 kategóriával kisebb, pattogósabb futóművel, kisebb csomagtartóval. Zajszigetelése is gyengébb. -
válasz diegho #191099 üzenetére
Ezt aláírom, a fabia alap ülése 10-20 km után már fájt, golf 4 -nél 1-2 km elég, ezért is vettem magas felszereltségű Seat ibizát, ezekkel a sport ülésekkel elmegy
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Beus0726
újonc
válasz zolee3000 #191106 üzenetére
Köszönöm a válaszod.
Pont ezekre gondoltam én is, azért is kérdeztem, hogy gyakorlatban, hogy működhet. Egy kereskedő nyilván tisztába van vele, hogy milyen autót akar eladni és tudja mi derülhet ki. Ha teljesen elzárkóznak tőle akkor az nekem intő jel, hogy ne is foglalkozzak vele, hiába nagyon drága az ideje.
Márkakereskedésben meg kétlem, hogy a saját maguk ellenségei lennének. Ha szervizeltetni vittem az autót mindig volt valami javaslatuk, hogy mit kellene kicserélni, ami csodával határos módon legközelebb már magától helyre jött. Gondolom ha eladni akarnak akkor meg pont fordítva. -
gzbotii
veterán
válasz kisza25 #191117 üzenetére
Golf 4-ben 4-5 óra után se fáj nekem a hátam, pedig nekem is kezd ezzel baj lenni. Több irodai székkel szenvedtem (pedig 300.000Ft+ székek), amikor beülök a Golfba, rendesen megnyugszik a hátam. Passz, hogy alap kivitel-e.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Sziasztok!
Vennék egy használt 10-12 éves Volvo XC90-et. Tud vki vmi féle tapasztalatot megosztani erről a gépről? Főleg a várható hibák, és a javításainak a költségei (tudom magas).<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
alázógyík
őstag
válasz FrankMonzano #191118 üzenetére
Az 1.6 mindenképpen.
Szinte alig hibásodik meg a tapasztalatok alapján.
Okoskerék szokott elmenni, csere.
Talán generátor, ablakemelő szerkezet, és a a rádió lekopó gombjai ami még gyengébb konstrukció. -
Bdanyy
addikt
válasz gzbotii #191120 üzenetére
Golf 4-6-7 ülései is tök kényelmesek voltak hosszabb távon is, pedig ezek közt a 4 abszolút fapad volt gerinctámasz nélkül.
Ami kifejezetten kényelmetlen volt nekem eddig, az a g astra, up, picanto illetve meglepő módon a hibrid fusion.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #191122 üzenetére
Volvo topikba nézz be váltó tud drágább lenne, vagy a lendkerék, vagy az automata felújítása miatt, de rémlik osztómű vagy hasonló dolog még.
-
diegho
nagyúr
2-3 között megyek Fiestát nézni Zalaegerszegre. 1.1 75 lovas 3 hengeres van csak belőle, de szintén egész jól felszerelt. Ára pedig ugyanaz, vagy olcsóbb, mint a Swift. Ez érdekes lesz úgy gondolom.
-
válasz gzbotii #191120 üzenetére
a golf 4 1,6 16V ocean, nem tudom ez full alap-e, de van benne egy deréktámasz, ami jobb lenne, ha nem lenne benne
A kia ceed, i20/30, tipo, honda civic,opel vectra alap ülésével semmi bajom nem volt, 400-500km után sem.
A kia carens-nél annyi bajom van, hogy nagyon széles oldalról nem tart semmit.
Az ibiza sport ülések oldalról tartanak, de a háttámla nem igazán tart, kicsit süppedős, egy Bl-Bp távon (150 km) már fészkalódok.
A fabia-t azt utáltam ez miatt, de lízinges autó volt, ezért nem vettem bele másikat, a holf szerencsére nem az enyém, pár hónapig használtam, akkor kerestem is a bontott üléseket bőszen[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
[CS]Blade2
addikt
válasz diegho #191129 üzenetére
Egy youtube-os vélemény róla:
ast55152 éve (szerkesztve)Vezettem (Budapest Auto Show) és elég vegyes érzelmekkel szálltam ki belőle. A motor 3 hengeres, ezt érezni is lehet rendesen. Nagyon furcsa volt nekem a váltó botjának rezgése, amit a 15 éves 300 ezret futott Focusom nem csinál. Ez végülis nem zavar, csak furcsa volt. Ami inkább zavar, hogy nem érzem benne azt a nagy turbós megindulást. A 100 lovas Ecoboost volt benne és őszintén szólva nem érződik "nyomatékosabbnak" a Focusnál. Elinduláskor még jó, de pici emelkedőn 2000 körül nem tud gyorsítani, pedig ugyanitt ugyanilyen fordulatszám mellett a Focus még megindul. Pedig az 1.6 szívó benzines, szintén 100 lovas. Tulajdonképpen nincs vele baj, csak pörgetni kell. A szívó benzinest is pörgetni kell, de akkor miért van ebben kis turbós motor? Mert hogy kevesebbet nem nagyon fogyaszt, de nem is megy jobban. Ezen kívül kicsi. Ezt úgy értem, hogy magam mögött éppen csak elférek, pedig 175 centi vagyok, az pedig nem sok. Nem összehasonlítható a Focusban, itt a videó téved. Az lábtérben többet ad. Nem értem miért lett ilyen hosszú, mert ez belül nem érződik. A beltér viszont tetszik. Az ajtóbehúzó recseg, de ez sajnos minden autónál így van (15 milliós Lexus NX is ezt csinálta. Sőt... A Range Rover Velar is.). Ezen kívül viszont egy jól összerakott, ergonómikus valami. Ennyi pénzt viszont nem ér. Normális felszereltséggel 6 millió körül van. Inkább vennék 3 ajtós 140 lovas verziót az előző generációból 20 ezerrel az órájában.
A méretére én is kíváncsi leszek. Szerintem csak a motortér hosszabb, a kormány helyétől a végéig szemre nekem kisebbnek tűnik, mint a Focus mk1.Az 1.4-es szívó 75 ló nekem gyengének hat. Klímát nehezen viszi, ha emelkedőn kell elindulni. Az 1.6-nak meg más a nyomaték a nagyobb cm3 miatt. 800-2000 fordulat között a régi 1.6 biztos, hogy jobb.
Fogyasztásban meg a régi 1.4-es nekem klíma nélkül bever 8 litert. Még az 1.6 kicsit jobb, mert az nem erőlködik a tömeg mozgatása miatt.
Szerintem az 1.1-es is benyom városban 7 litert.Az a baj, hogy ezek 1160kg-osak. 75 lóerő, amit tiltáson tud a piros mezőben. A turbo-s is pörgetni kell a 100-al.
A Swift 850Kg - 83 ló. A 10kg/lóerőhöz nem rossz, ha közel van.
-
BigBlackDog
veterán
válasz [CS]Blade2 #191131 üzenetére
Na, a motoron pont ugyanezt éreztem. Hét elején jöttem haza egy ilyen 100 lovas Fiestával Győrből főúton. 2000 alatt nem igen ment, 3000 felett meg már megjött a hangja. Sebességkorlátokat betartottam, szóval hat sebességből ötöt tudtam használni. Hatodikban, óra szerint 90-95 körül annyira morgott a motor és remegett a kasztni, hogy inkább nem erőltettem.
-
diegho
nagyúr
Fiesta kiesett. Kicsi.
-
veterán
válasz diegho #191134 üzenetére
Követtem a napokban a keresgélésed. 1,5 M-ről indultál, ne vegyél már 5-ért 3 hengerest. Max. a Scala, az egész komoly autó. De mindenképp próbáld ki a Swiftet!
(Ha még Zegen vagy, ott a Ford szalon tulajáé a Suzuki kereskedés is, szokott lenni demó autójuk mindenből.)
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz diegho #191134 üzenetére
Hát, én a Scalával kapcsolatban nem tudom, hogy mennyire akarnám. Félnék, hogy néhány tízezer kilométer után a zörgések kikergetnének a világból. Aztán lehet, hogy jobban össze van már rakva, mint a Polo.
Használt Auris (pl. 1.2T-vel, vagy hibrid kivitelben) nem játszik? Vagy a Baleno sem rossz irány szvsz. Példának találtam egy ilyet. Leírás szerint Bartánál volt vásárolva, szervizelve, akikről elég sok jót olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Korábban már írtam ide párszor Jelenleg olyan fázisba vagyok, hogy vágyom egy terepjáróra. Jelenleg egy VW Jetta 1.9 PD van a tulajdonomba. Gondolkodom , hogy eladom. Viszont, ha vennék kocsit, akkor csak is terepjáró lenne.
Amit néztem, az egy Suzuki Grand Vitara 2.0 Benzin , 2006-tól olyan 2010-ig.
Olyan kérdésem lenne, hogy mi a vélemény ezekről a kocsikról? Igazából ahol használnám, az a természet, terep lenne, mivel egyre sűrűbben járok ki, horgászni stb.. Munkába is használnám, 35 km a lakóhelyemtől a munkahelyem, autópályázom, ami max 25 km , oda vissza 50 km .Itthon a családba vagy egy 1999-es, 1.6 JLX motorral lévő Vitara, lekopogom idáig semmi baja, pedig használva van rendesen..
Válaszotokat köszönöm
Gergő
-
válasz BigBlackDog #191138 üzenetére
Vicces, hogy 3,2M Ft volt az új ára, most 4 évesen is annyi
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
diegho
nagyúr
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #191140 üzenetére
A használt piac úgy látszik, hogy beárazta a dízelt és az ecoboost-ot. A 8 év körüli Focus-ok: dízel aszem 1,5 millió, az ecoboost 2 millió, az 1.6 szívó meg 2,5 millió.
Szóval valahol félúton van a kis turbo-s a dízel és a szívó a karbantartási igények között. Valszeg széles a skála, így gondolom van aki simán rákölt annyit, mint a dízel-esek a drága összetevőkre, míg akinek szerencséje van, az lehet, hogy csak annyit költ rá, mint amennyit az 1.6 szívó is igényel idővel. -
diegho
nagyúr
válasz dangerzone #191143 üzenetére
I20-ról. Azt mondta, hogy az 5 év után drága lesz. Minden drága hozzá és alapvetően nem túl elterjedt, ezért nincsen annyi rossz vélemény róluk, pedig van velük baj bőven.
-
-
válasz diegho #191142 üzenetére
Szigetvariak jófejek, én is oda mentem anno baleno-t tesztvezetni, itt is van suzuki Bogláron, de ezek elég tuskók voltak, mondom akkor inkább elviszem a pénzem Szigetvárra, a végén nem baleno lett, de ott vettem volna meg.
diegho: nekem volt i20, meg i30, mindkettő beltere jobb, mint a suzukinak, a hyundaihoz valóban drágább az alkatrész (relatív), de nem is nagyon romlik el, a jó meg drága. Vezettem vitara-t, ignist, baleno-t, megnéztem a swiftet is, de az nagyon kicsi lett volna nekem (ignist csak az 1,2 motor miatt próbáltam)
I20 nem elterjedt? Max itthon, kint rengeteg gut, meg kia rio is, azért "drága" az alkatrész, mert jó.
Az 5év km korlatozás nélküli garival nem szivatná magát a hyundai sz@rt gyártva[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
33as
senior tag
válasz diegho #191148 üzenetére
Szia, szerintem halgass kisza25-re probáld ki az i20-rio párost! Nem fogsz csalódni garantálom!
Mi a mienkbe vagyis a feleségem már 40ezret raktunk hiba nélkül, most tartunk 114 ezernél és még egy évig garanciás a kicsike! Mondjuk Ausztriába meg Németbe nagyon sok fut!MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen