Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz batai15 #181933 üzenetére

    Én főleg benzineseket néztem, de arra kell ügyelni, hogy az olajcserét azért a korábbi gazdik ne lébecolják el. Olyat is láttam, hogy felrakta a német szervizkönyvet a joautok.hu oldalra az eladó, ahol látszott, hogy a végén már igencsak 30 000 km feletti kihagyások voltak az olajcserék között. Volt egy személyes megnézésű, ahol az utolsó beírás 38 000 km-el korábban volt. Meg olyat is, hogy az olajcserés matrica szerint 10W40-es olajat raktak bele, holott a gépkönyvbe 0W30 vagy 5W30 olajat ajánlottak. Az ilyenbe én már nem mertem beugorni, nekem is évi 20 000+ km futásteljesítményre kellett megbízható autó, és hiába Toyota a Toyota, azért itt sem örökélet plusz egy év, amivel számolhatsz.

    Törődni kell(ene) a sebváltóolaj-cserével is, sajnos olyat is láttam, hogy arról se volt bejegyzés.

    Illetve nézd meg a Toyota Klub D-4D topicot, hátha találsz benne valami hasznosat.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák