Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz fkenny #115325 üzenetére

    Tekintve, hogy erre a kategóriára (100-150k) alsó hangon az árát még egyszer legalább el kell költeni átírás, olaj- és szűrőcserék, egy normális átnézés címén (de ez az utóbbi tétel könnyen lehet, hogy hirtelen generál egy még egyszer ekkora befektetési igényt), a szokásos és adekvát válasz az, hogy inkább egy rendes biciklit kell venni. De mivel tényleg autóban gondolkozol, akkor már inkább azt mondanám, hogy mindegy, hogy mit veszel, de olyan példányt keress, ami a lehető legjobb állapotban van, ennyi pénzért sajnos még annak sem szabad, hogy számítson, hogy tetszik-e, vagy sem. Én mindenesetre első körben elkezdenék körbenézni a szűkebb lakókörnyezetmben, hogy esetleg valami ismerős, vagy ismerős ismerőse nem akar-e autót váltani, és nem akad-e valami legalább félig-meddig ellenőrizhető múltú tragacs a környéken. Gyakorlatilag ezeknél az autóknál ha már 100 km-t kell utazni, hogy megnézd, az már az ár arányában egy akár 5-10%-os költség, ha nem üres tankkal kapod, az meg már alkualap.

    Arra mindenesetre készülj fel, hogy az ára kb évente rá fog menni, ha érdekel, hogy hogy néz ki, és mennyire üzembiztos. Ha nem, akkor is lehet, hogy elgurul a következő műszakiig, és majd ott torlódik fel az elvégzendő, vagy tolod át valami erősen fekete helyen (gondolom vannak még ilyenek), de az is extra lóvé.

    Szóval gondold át ezt még egyszer, hogy mennyire van rá szükséged, érdemes-e ezzel a kategóriával foglalkozni, vagy esetleg gyűjteni kéne még, vagy hogy lesz-e még egyáltalán pénzmag a biztosításokra, tankolásra, vagy akárcsak a kopóalkatrészekre, vagy szervizdíjakra (ezek így összesen megint kb az autó ára évente, tankolással együtt még több, egy teli tank benzin alsó hangon 15k).

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák